Hop til indhold

Recommended Posts

Det er desværre selvtægt, og er ulovligt, med sådan nogle sager kan det hurtigt give bagslag. Som sagt er det at spam filter er din bedste ven.

Skriver han fra en ny mail put det ind igen.

Du kan også blokke hans ip adresse.

Det gør du i din firewall.

Så er det ligegyldigt hvor mange gange han skifter mailadresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 10 minutter siden:

Nej nej ville gå til politiet og sige jeg selv har fundet ud af hvem det er og gerne vil melde for chikane 

Tror dog ikke du skal lægge for meget i Zaq's melding om at kunne spore og gøre ved og til.

 

Det er relativt ligetil at finde chikanerens digital-signatur (IP adresse), men at sikre den er pålidelig er en anden sag; de er uhyre nemme at forfalske.

Dernæst er det ikke nemt at sammenkoble en IP med en reel adresse; af gode grunde kun noget der kan gøres af myndighederne.

 

 

Zaq skrev, for 21 minutter siden:

Hvis du er rigtig led, så kan du sende ham en virus på hans mail, han vil helt sikkert åbne filen, så kan den smadre hans computer eller tlf, men pas på du ikke selv åbner den, så er det selvmål.

Altså - er vi tilbage i 90'erne? :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 3 minutter siden:

Tror dog ikke du skal lægge for meget i Zaq's melding om at kunne spore og gøre ved og til.

 

Det er relativt ligetil at finde chikanerens digital-signatur (IP adresse), men at sikre den er pålidelig er en anden sag; de er uhyre nemme at forfalske.

Dernæst er det ikke nemt at sammenkoble en IP med en reel adresse; af gode grunde kun noget der kan gøres af myndighederne.

 

 

Altså - er vi tilbage i 90'erne? :lol:

Tænker måske os hvis det var SÅ nemt og lige til så havde han gjort det i stedet for at skilte med hvor god han er til det men nægter at gøre det... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 6 minutter siden:

Tænker måske os hvis det var SÅ nemt og lige til så havde han gjort det i stedet for at skilte med hvor god han er til det men nægter at gøre det... 

Sømmet på hovedet du :P

 

Nej, ignorér du blot Borendex2-taberen - det er den mest pålidelige løsning på al' dens bjæffen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zaq skrev, for 18 minutter siden:

Det er desværre selvtægt, og er ulovligt, med sådan nogle sager kan det hurtigt give bagslag. Som sagt er det at spam filter er din bedste ven.

Skriver han fra en ny mail put det ind igen.

Du kan også blokke hans ip adresse.

Det gør du i din firewall.

Så er det ligegyldigt hvor mange gange han skifter mailadresse.

Hvorfor er det så nævneværdigt at du kan alt det hvis du ikke vil bruge det til at hjælpe alligevel . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo flere gange at der skrives om denne fyr, jo mere stivpik får han over at læse om sig selv på EG. Men den dag hvor EG bliver et lukket forum- ligesom et andet forum (i ved hvad det er ), så kan han ikke læse om sig selv.

At han skriver fra borendex2, hvad så med de alle andre mail han kunne finde på og skrive fra.

Har man en vpn forbindelse, så kan du lede længe efter en IP adr, for den henleder dig til et andet sted i verden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
2cool skrev, for 1 minut siden:

Jo flere gange at der skrives om denne fyr, jo mere stivpik får han over at læse om sig selv på EG.

Han må være storforbruger af gokkesokker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, 1 time siden:

Hvorfor er det så nævneværdigt at du kan alt det hvis du ikke vil bruge det til at hjælpe alligevel . 

Prøv at Google, det gør jeg hvis jeg har brug for viden, jeg har arbejdet med det i 20 år.

Jeg har det nok lige som jer, min tid er penge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay måske lidt underligt at nævne du kan hacke og finde ud af hvem det er og sende ham virusser når du ikke gider i sidste ende.  Men det bliver vi sikkert aldrig enige om lol 

Redigeret af Micki
.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Micki skrev, for 22 minutter siden:

Okay måske lidt underligt at nævne du kan hacke og finde ud af hvem det er og sende ham virusser når du ikke gider i sidste ende.  Men det bliver vi sikkert aldrig enige om lol 

Ja, det finder jeg også mærkværdigt.

Nu har B.arnerøv jo i årevis terroriseret pigerne i branchen, og adskillige tiltag herinde er løbet ud i sandet. Bl.a. fordi han sidder anonym bag et tastatur og – indtil nu – ikke har kunnet identificeres så sikkert, at politiet har villet røre ved sagen.

Det ville være velgørende, om de nævnte evner – hvis de vitterligt eksisterer – ville blive udnyttet i en god sags tjeneste.

Del dette indlæg


Link til indlæg
lille_peter skrev, for 2 timer siden:

Du kan blokere for hans mailadresse , så slipper du for hans ubehagelige beskeder.

Næppe, da han skifter mail, som vi andre skifter underbukser - eneste forskel er at hans er fulde af ....   :roll:

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen jeg har deres ip adresser. Det er lige i første omgang som jeg kan finde, men det er 2 forskellige personer som i skriver om, jeg ved ikke hvor meget tid jeg skal bruge mere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og iøvrigt Micki - nu har jeg siddet og savler over din lækre popo gennem hele denne lange tråd!

Kan du i det mindste ikke lægge et link ind? B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Han kommer med samme trusler til os alle @Micki. Det har han også skrevet til mig, og truet med at ville melde mig til boligselskabet, selvom jeg aldrig har haft kunder i mit hjem. Træk på skuldrene og bloker ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Han kommer med samme trusler til os alle @Micki. Det har han også skrevet til mig, og truet med at ville melde mig til boligselskabet, selvom jeg aldrig har haft kunder i mit hjem. Træk på skuldrene og bloker ham. 

Har markkeret som spam men ved ikke hvordan han blokeres helt... 70 mennesker lol ... har kun hørt fra ham haha

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Micki skrev, Lige nu:

Har markkeret som spam men ved ikke hvordan han blokeres helt... 70 mennesker lol ... har kun hørt fra ham haha

Det bliver flere og flere. Tidligere var det 40. Men når man ikke har venner, så er det godt man kan opfinde nogle. :lol:

Når du blokerer ham, så ryger det i spam mappen. Du kan ikke blokerer ham mere end det. Lad ham leve sit sørgelige liv der. Hans "precious" er at vi bliver nervøse. Så jo mindre du reagerer på hans pjat, jo mere vred bliver han, og jo værre bliver hans trusler. Så sørgelige er de skabninger som ellers kun burde eksisterer i eventyr i vores tv. :roll:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 2 minutter siden:

Det bliver flere og flere. Tidligere var det 40. Men når man ikke har venner, så er det godt man kan opfinde nogle. :lol:

Når du blokerer ham, så ryger det i spam mappen. Du kan ikke blokerer ham mere end det. Lad ham leve sit sørgelige liv der. Hans "precious" er at vi bliver nervøse. Så jo mindre du reagerer på hans pjat, jo mere vred bliver han, og jo værre bliver hans trusler. Så sørgelige er de skabninger som ellers kun burde eksisterer i eventyr i vores tv. :roll:

Hvis der sker noget udover de her irriterende beskeder så bliver det meldt og de skal nok finde ham hvis først der bliver gjort alvor.. alt han skriver bliver udstillet i denne tråd så alle kan se det.

Screenshot_20191230-155332_Outlook.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...