Hop til indhold
Varmemester

Radioprogrammet Tabu....

Recommended Posts

Borende X skrev, for 1 minut siden:

Helt enig. Det er de færreste, der tør, og næppe nogle, der er i fast forhold

Jeg ville nu også være stået frem hvis jeg havde været i fast forhold.. For jeg er blevet lidt træt a at det er et tabu og at gå og skjule det.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 minutter siden:

Jeg ville nu også være stået frem hvis jeg havde været i fast forhold.. For jeg er blevet lidt træt a at det er et tabu og at gå og skjule det.. 

Helt enig med tabubruddet. Men det er jo ikke alles kone, der ville juble.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Helt enig med tabubruddet. Men det er jo ikke alles kone, der ville juble.

Nej det har du ganske ret i.. Og så tror jeg desværre også at mange mænd i forhold er bare for at stå frem pga fruens reaktion..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 timer siden:

Nå.. Det var så det.. Ca halvanden time i studiet blev det til.. :)

Lige så snart at podcasten er klar, så ligger jeg den op.. :)

Super cool er du sgu:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Helt enig med tabubruddet. Men det er jo ikke alles kone, der ville juble.

Jeg tror ikke ret mange bryder sig om, at ens partner er utro, med mindre man lever i et åbent forhold. Selv har jeg været single i mere end tyve år, men vil alligevel forblive anonym. Pga. fordommene, og fordi jeg er et meget privat menneske. Jeg kunne heller aldrig drømme om at fortælle andre om de mere private ting nogle af de glædespiger jeg har besøgt har fortalt mig. Dem tager jeg med mig i graven.

Så igen, stor respekt for @Varmemester for at stå frem med navns nævnelse.

Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 7 minutter siden:

Jeg tror ikke ret mange bryder sig om, at ens partner er utro, med mindre man lever i et åbent forhold. Selv har jeg været single i mere end tyve år, men vil alligevel forblive anonym. Pga. fordommene, og fordi jeg er et meget privat menneske. Jeg kunne heller aldrig drømme om at fortælle andre om de mere private ting nogle af de glædespiger jeg har besøgt har fortalt mig. Dem tager jeg med mig i graven.

Så igen, stor respekt for @Varmemester for at stå frem med navns nævnelse.

Niels

Du har helt ret. Det har også noget at gøre med ens psyke og karakter. Selv er jeg også i min personlighed et privat menneske, og de ting, der bliver sagt under et besøg hos en glædespige, kommer heller ikke videre.

Redigeret af Borende X
kommafejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Du har helt ret. Det har også noget at gøre med ens psyke og karakter. Selv er jeg også i ,min personlighed et privat menneske, og de ting, der bliver under et besøg hos en glædespige, kommer heller ikke videre.

Jeg har da heller ikke på noget tidspunkt sagt noget om at personlige oplysninger kom eller kommer frem.. For SELVFØLGELIG så er der nogle ting der forbliver mellem pigen og jeg..

Eller har jeg misforstået den sidste del a din besked?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 4 minutter siden:

Jeg har da heller ikke på noget tidspunkt sagt noget om at personlige oplysninger kom eller kommer frem.. For SELVFØLGELIG så er der nogle ting der forbliver mellem pigen og jeg..

Eller har jeg misforstået den sidste del a din besked?? 

Nej, det har du ikke. Muligvis har jeg formuleret mig klodset, men jeg har altid givet udtryk for, at hvad der foregår indenfor sengestolperne, bør ikke komme uden for dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det har du ikke. Muligvis har jeg formuleret mig klodset, men jeg har altid givet udtryk for, at hvad der foregår indenfor sengestolperne, bør ikke komme uden for dem.

Nej det vil jeg da fuldstændig gi dig ret i.. Det er sq også en del a det private for mig.. Eller er blevet det.. For da jeg startede herinde tror jeg nu nok at jeg skrev en del detaljer.. Og hvad der bliver snakket, det forbliver også mellem pigen og jeg.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Varmemester

Jeg tror for engangskyld jeg hænger drillehatten og stikkekosten hen i hjørnet.....(sådan væk er de)

Du får lige et lille nik og et smil....sådan!

Normalt sidder der en hel del "internet-krigere derude der tror de er medlem af Isi (eller hvad de nu hedder og har en Ak 47 spændt på ryggen, så snart de ser en computer og aner en debat, men i virkeligheden er de nogle gamle rystepikke med hentehår og blød hat.

Men du er jo en kriger! og du tør stå ved det. Så flot!

Griber lige hexehatten….laver en fejende bevægelse.....Tak for at du er dig og du tør!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

det er jo ikke alles kone, der ville juble.

Er hun polyandrist? (Sorry, ku ikk la vær).

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyttede lige til det, fandeme stærkt gået du!

Selvom jeg er af (meget) begrænset erfaring i dette univers, kunne godt genkende mig selv i det du sagde omkring selvværd og bekræftigelse. Det skal der sgu nosser til at tale om i åbent forum, så hatten af for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig

Iøvrigt godt program, faldt tilfældigt over det på job i dag, men fandt dog ej ud af hvem Peter var?

Men meget underholdende var det og så på en Fredag ( tæt på Fredagsbar ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lidt hurtigt i en fart program, men det er jo også på P3, så det er jo formattet. Synes det er vildt modigt af dig, og synes faktisk programmet var fint og åbent overfor inputs. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thaimig skrev, for 2 timer siden:

Iøvrigt godt program, faldt tilfældigt over det på job i dag, men fandt dog ej ud af hvem Peter var?

Men meget underholdende var det og så på en Fredag ( tæt på Fredagsbar ) 

Hvis du læser denne tråd, finder du nok ud af hvem Peter er^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 8 minutter siden:

@Elprebsi problemet var lidt at Line Kirsten havde lagt sig syg så Katrine stod med det hele selv.. Det vanskeligjorde det manus de havde lavet.. Men hun klarede det nu godt alligevel hende Katrine.. :)

Hej @Varmemester

Godt gået. Fedt du stillede op. Kom til, at grine da hun sagde du hed Peter. (sorry)  :D Pigerne fortæller ofte de fleste der kontakter dem hedder Peter. :lol: Men gode spørgsmål og svar. Ærgerligt der ikke, var nogen der ringede ind. 

Men, hvordan kom du i kontakt med programmet? Var det dig der foreslog emnet ?

God aften derude. DK vandt 6-0 det, er skønt.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kanonkongen ja det ved jeg.. Jeg har sågar måtte hive mit kørekort frem for at bevise at jeg HEDDER Peter.. :lol: Ja det er rigtigt.. Tiden blev desværre besværlig gjort lidt a at Line Kirsten var syg..

Ja jeg skrev til Line Kirsten på Instagram både fordi jeg havde hørt det program om da de havde en Domina inde på et tidspunkt som også solgte ydelsen og så en beslutning taget udfra en længere samtale med min psykolog. At jeg nok ville få mere ro på hvis jeg fik sagt det hørt til flere..

Tak og i lige måde..:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 14.11.2019 at 17:09:

Og ja hvor ved jeg så det fra. Jo det ved jeg fordi at jeg har valgt at stå frem og fortælle om det at "købe sex".. Det har jeg valgt fordi jeg synes, lidt ligesom @Sofie Brandvarm, at det er pisse ærgerligt at det er så tabubelagt et emne og at for vores mænds skyld få fortalt at den forestilling som mange har om hvilken slags mænd der går til glædespiger, er total forkvaklet.

Respekt. Du er sej. Det kræver et mandfolk at stå frem i den tabubelagte situation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg hørte programmet live.   Det var dejligt forfriskende at høre en  frisk og levende stemme.  Det gjorde ligeledes indtryk at mærke din afslappethed og bemærkninger tilsat god humor og idet hele taget et muntert humør.  Typisk bliver stemmerne forvrænget, så det lyder som en kriminel hjernedød person, så på den front sad din tilgang og stemme lige i skabet.

Om det så rykker noget ved jeg ikke, men synes egentligt at hele programmet virkede som afslappende fredagshygge, afbrudt af mange musikpauser, og det vel også sin berettigelse. Stor respekt for at du stillede op.   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Respekt. Du er sej. Det kræver et mandfolk at stå frem i den tabubelagte situation. 

Det gør det. Og de spurgte mig også FLERE GANGE om jeg var sikker på at jeg ikke ville være anonym.. Og jeg sagde pænt nej. Jeg har ikke lyst og overskud til at holde det skjult længere. Så jeg vil gerne stå frem med alt. Mener faktisk også at der var webcam på. :)

Men mange tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TheVoice jamen tak for de fine ord. Bliver helt flov.. :lol: :lol:

Min afslappethed og munter tilgang som du nævner. Det skyldes nok at jeg havde valgt IKKE at få spørgsmålene på mail inden. Musik pauserne blev VOLDSOMT udskældt på sms'en også.. Der var flere der skrev ind at for EN GANG SKYLD ku de godt droppe al musikken og så bare lade Katrine og jeg snakke.. :lol: :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...