Hop til indhold
Varmemester

Radioprogrammet Tabu....

Recommended Posts

Hej med jer alle sammen herinde..

Er der nogle a jer der hører eller har hørt med på de programmer der er fredag formiddag på P3 som hedder Tabu? Det er et radioprogram som tager tabubelagte emner op. Faktisk et rigtig godt program i mine øre/øjne.

Hvorfor jeg skriver og spørger er kort og godt fordi at i morgen tager de emnet op om at være brugeren af købesex. Og ja hvor ved jeg så det fra. Jo det ved jeg fordi at jeg har valgt at stå frem og fortælle om det at "købe sex".. Det har jeg valgt fordi jeg synes, lidt ligesom @Sofie Brandvarm, at det er pisse ærgerligt at det er så tabubelagt et emne og at for vores mænds skyld få fortalt at den forestilling som mange har om hvilken slags mænd der går til glædespiger, er total forkvaklet.

Så lyt med i morgen og gi jeres besyv med hvis sku få lyst. Vil lige sige at i har muligheden for at være anonyme.. Så ingen panik. Jeg vælger så at stå personligt frem. Jeg har ikke noget at skjule mere.

Jeg regner med at lægge podcasten op her når den kommer ud så i kan høre den hvornår det skal være..

Vh Varme...

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Varmemester

Stor respekt for, at du vælger at stå frem personligt. Jeg er også enig i, at det er nødvendigt at få nuanceret debatten. De glædespiger jeg har besøgt har ikke virket, som om de var ulykkelige over at være glædespiger. De er ihvertfald ikke udsat for trafficking eller overgreb fra “fæle, liderlige mænd”.

Selv vil jeg forblive anonym, da jeg er ret sikker på, at hverken min nærmeste familie eller de fleste af mine venner og bekendte ikke vil forstå mit valg. Men hold da op, for nogle dejlige oplevelser jeg har haft det privilegie at få :x:P

Niels

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for de pæne ord @niels6663.. :)

Og de er lige præcis de bagmænd vi skal ha sorteret fra. Men jeg står også frem fordi jeg synes at det er vigtigt at få belyst at det er altså ikke en Onslow (ikke at der er noget galt med ham, tværtimod er han sq den fedeste figur i den serie :lol:) type der går til glædespiger.. Det er sq den normale mand.. Det kan være din bror, din nabo, din kollega eller sågar din læge der gør det. Og det synes jeg er vigtigt at få frem. At vi er altså velfungerende mænd der besøger glædespiger..

Der er så også nogle a mine ret personlige ting der IKKE kommer frem imorgen. Så til dels anonym. Og alligevel ikke.. For webcamet er stadig tændt. :lol:

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

Hej med jer alle sammen herinde..

Er der nogle a jer der hører eller har hørt med på de programmer der er fredag formiddag på P3 som hedder Tabu? Det er et radioprogram som tager tabubelagte emner op. Faktisk et rigtig godt program i mine øre/øjne.

Hvorfor jeg skriver og spørger er kort og godt fordi at i morgen tager de emnet op om at være brugeren af købesex. Og ja hvor ved jeg så det fra. Jo det ved jeg fordi at jeg har valgt at stå frem og fortælle om det at "købe sex".. Det har jeg valgt fordi jeg synes, lidt ligesom @Sofie Brandvarm, at det er pisse ærgerligt at det er så tabubelagt et emne og at for vores mænds skyld få fortalt at den forestilling som mange har om hvilken slags mænd der går til glædespiger, er total forkvaklet.

Så lyt med i morgen og gi jeres besyv med hvis sku få lyst. Vil lige sige at i har muligheden for at være anonyme.. Så ingen panik. Jeg vælger så at stå personligt frem. Jeg har ikke noget at skjule mere.

Jeg regner med at lægge podcasten op her når den kommer ud så i kan høre den hvornår det skal være..

Vh Varme...

Stor respekt herfra <3 jeg glæder mig til at høre programmet på podcast

Knus

Anna

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot, @Varmemester!

PS: Når du skriver dette indlæg, under dit brugernavn har det den konsekvens at alle kan koble din identitet til samtlige dine indlæg herinde. Jeg ved ikke alt du har skrevet, men det gør du selv. En ting er at stå frem som kunde men vil du også stå frem med alle dine formuleringer om alle de emner du har diskuteret her?

Fuld respekt for din beslutning. Jeg skriver dette, fordi jeg indimellem har tænkt over forskellen på at nogen blev klar over jeg køber sex og så at de ville kunne læse alt jeg har skrevet herinde om emnet og nogle af mine besøg samt mine holdninger til diverse underemner. Det sidste ville jeg bryde mig mindre om.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bebop ja det er jeg fuldt ud klar over.. Og jeg står frem i morgen både med mit rigtige navn og mit brugernavn herinde.. Så ALLE kan jo søge og se og finde hvad jeg har skrevet herinde.. Jeg gider ikke skjule mig mere bag et nickname herinde.. Det synes jeg at jeg er blevet for gammel til nu. Og konsekvenserne er jeg også fuldt ud bevist om at de kommer, og jeg tager både det godt og det dårlige der følger med.. 

Så ja, det er gennem tænkt op til flere gange. :) Men tak for omtanken og din personlige holdning til at stå frem. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 minutter siden:

@Bebop ja det er jeg fuldt ud klar over.. Og jeg står frem i morgen både med mit rigtige navn og mit brugernavn herinde.. Så ALLE kan jo søge og se og finde hvad jeg har skrevet herinde.. Jeg gider ikke skjule mig mere bag et nickname herinde.. Det synes jeg at jeg er blevet for gammel til nu. Og konsekvenserne er jeg også fuldt ud bevist om at de kommer, og jeg tager både det godt og det dårlige der følger med.. 

Så ja, det er gennem tænkt op til flere gange. :) Men tak for omtanken og din personlige holdning til at stå frem. :)

På dine vegne håber jeg ikke det bliver en virkelig shit storm. Ud over det personlige i det for dig personligt vil det også vise, hvor uglesete vi som brugere af købesex er.

Personlig fortryder jeg ikke mit valg, jeg mener ikke jeg har gjort noget forkert. Men det etablerede politiske establishmentet mener sikkert noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
niels6663 skrev, for 4 minutter siden:

På dine vegne håber jeg ikke det bliver en virkelig shit storm. Ud over det personlige i det for dig personligt vil det også vise, hvor uglesete vi som brugere af købesex er.

Personlig fortryder jeg ikke mit valg, jeg mener ikke jeg har gjort noget forkert. Men det etablerede politiske establishmentet mener sikkert noget andet.

So let it be.. Det er lidt min holdning til det.

Men det er LIGE PRÆCIS DET jeg gerne vil ha frem. Hvor tabubelagt det er at være bruger af købe sex og at det altså er ALLE slags mænd der benytter sig a det.

Jeg fortryder heller ikke noget af det jeg har gjort, tværtimod. Hvis dem inde på borgen vågner op nu, så håber jeg da at de vågner op med den tanke at det skal FORBLIVE legalt at både sælge og købe sex. Men samtidig kan det også medføre det modsatte. Men den tid den sorg. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 13 minutter siden:

Tak.. Det bliver sq spændende.. :lol:

Jeg sidder klar med popcorn og cola. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 timer siden:

Hej med jer alle sammen herinde..

Er der nogle a jer der hører eller har hørt med på de programmer der er fredag formiddag på P3 som hedder Tabu? Det er et radioprogram som tager tabubelagte emner op. Faktisk et rigtig godt program i mine øre/øjne.

Hvorfor jeg skriver og spørger er kort og godt fordi at i morgen tager de emnet op om at være brugeren af købesex. Og ja hvor ved jeg så det fra. Jo det ved jeg fordi at jeg har valgt at stå frem og fortælle om det at "købe sex".. Det har jeg valgt fordi jeg synes, lidt ligesom @Sofie Brandvarm, at det er pisse ærgerligt at det er så tabubelagt et emne og at for vores mænds skyld få fortalt at den forestilling som mange har om hvilken slags mænd der går til glædespiger, er total forkvaklet.

Så lyt med i morgen og gi jeres besyv med hvis sku få lyst. Vil lige sige at i har muligheden for at være anonyme.. Så ingen panik. Jeg vælger så at stå personligt frem. Jeg har ikke noget at skjule mere.

Jeg regner med at lægge podcasten op her når den kommer ud så i kan høre den hvornår det skal være..

Vh Varme...

Mega sejt at du står frem! Det er præcis sådan at man nedbryder tabuer. 

Glæder mig til at høre programmet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Annika.Sofia.A skrev, for 6 minutter siden:

Mega sejt at du står frem! Det er præcis sådan at man nedbryder tabuer. 

Glæder mig til at høre programmet :)

Takker. Og ja du har ganske ret. Og det er det jeg jo gerne vil med det her.. :)

Du kan jo sende mig en besked når du har hørt det i morgen.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Hatten  af for dig,  du  er  en  sej modig  mand. 

Glæder mig  til  linket herinde  så  jeg  kan  følge  med. 

Håber  det at  du  står  frem, bringer  noget  godt  med  for  dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gjorde du da pissegodt!! :-) En værdig repræsentant for os 20 pct. 

Hele interviewet man godt ønske have været drejet mere i retning af, hvor normalt og udbredt det faktisk er. Men du fik da “afmystificeret” de værste fordomme om “os”.

Det var godt nok ikke mange, der havde lyst til at ringe/skrive ind i anden time. Det var vist lidt svært for værten at holde den kørende... :D Men som hun sagde til sidst, så prøver de at få en sexarbejder med næste gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Therese skrev, for 37 minutter siden:

Fedt at du står frem. Må ind og høre det på et tidspunkt :)

Helt enig. Det er de færreste, der tør, og næppe nogle, der er i fast forhold

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...