Hop til indhold
Varmemester

Radioprogrammet Tabu....

Recommended Posts

Lady Cherie skrev, den 15.11.2019 at 18:09:

Kære Varmemester

Jeg tror for engangskyld jeg hænger drillehatten og stikkekosten hen i hjørnet.....(sådan væk er de)

Du får lige et lille nik og et smil....sådan!

Normalt sidder der en hel del "internet-krigere derude der tror de er medlem af Isi (eller hvad de nu hedder og har en Ak 47 spændt på ryggen, så snart de ser en computer og aner en debat, men i virkeligheden er de nogle gamle rystepikke med hentehår og blød hat.

Men du er jo en kriger! og du tør stå ved det. Så flot!

Griber lige hexehatten….laver en fejende bevægelse.....Tak for at du er dig og du tør!

Hmm.. Undre mig sq lige over at jeg ikke har fået svaret på din besked.. Men mange tak. Ja jeg tør stå ved at jeg har holdt den del a mit liv skjult i 24 år.. Det har tynget mere end jeg anede for der er taget et eller andet pres af mig efter i fredags. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jeg kan kun sige at det har gjort godt at stå frem..

Den shit storm som nogle skrev at der kunne ske at komme.. Den er sq ikke kommet (endnu) og jeg tror heller ikke den kommer.. Det der til gengæld er kommet ud a det. Det er anerkendende skulder klap og sjove jokes om det.. Og jokes gør mig sq intet.. Dem kan jeg også selv grine med på.. :)

Så jeg ville ønske der var flere a  jer mænd herinde der var lidt modige og stod frem med det så vi kan få fjernet det som et tabu.

Men lyt med på fredag hvor det er GP siden der er i studiet. Det glæder jeg mig til at skal lytte til.:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady Cherie skrev, den 15.11.2019 at 18:09:

Kære Varmemester

Jeg tror for engangskyld jeg hænger drillehatten og stikkekosten hen i hjørnet.....(sådan væk er de)

Du får lige et lille nik og et smil....sådan!

Normalt sidder der en hel del "internet-krigere derude der tror de er medlem af Isi (eller hvad de nu hedder og har en Ak 47 spændt på ryggen, så snart de ser en computer og aner en debat, men i virkeligheden er de nogle gamle rystepikke med hentehår og blød hat.

Men du er jo en kriger! og du tør stå ved det. Så flot!

Griber lige hexehatten….laver en fejende bevægelse.....Tak for at du er dig og du tør!

Er ikke enig med dig i alt. Men her. Jeg bøjer mig ymygt ::)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kom dagens program ud med @DinaG.. Hold kæft hvor er du jysk.. Skønt at høre.. ;) ^_^

Hør det enten her på DR's hjemmeside.. 

https://www.dr.dk/radio/p3/tabu-pa-p3/tabu-podcast-25

Eller på podcast på Spotify her... 

https://open.spotify.com/episode/63N4AEpT5XEqV1rl32abFj?si=02Q0wuVSSQClSWbcOSNAjw

Redigeret af Varmemester

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 12 timer siden:

Så kom dagens program ud med @DinaG.. Hold kæft hvor er du jysk.. Skønt at høre.. ;) ^_^

Hør det enten her på DR's hjemmeside.. 

https://www.dr.dk/radio/p3/tabu-pa-p3/tabu-podcast-25

Eller på podcast på Spotify her... 

https://open.spotify.com/episode/63N4AEpT5XEqV1rl32abFj?si=02Q0wuVSSQClSWbcOSNAjw

Tak for at du vil linke til mit program Varmemester. Hold nu op en fantastisk oplevelse, der var så mange gode spørgsmål og så lidt tid til at besvare dem. Jeg ville meget gerne uddybe flere af mine svar, men desværre var tiden imod os. Håber at i som har lyttet med kunne lide både Varmemester og mit program, tror at jeg taler for os begge når jeg skriver at vi nød at fortælle 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DinaG skrev, for 34 minutter siden:

Tak for at du vil linke til mit program Varmemester. Hold nu op en fantastisk oplevelse, der var så mange gode spørgsmål og så lidt tid til at besvare dem. Jeg ville meget gerne uddybe flere af mine svar, men desværre var tiden imod os. Håber at i som har lyttet med kunne lide både Varmemester og mit program, tror at jeg taler for os begge når jeg skriver at vi nød at fortælle 

Jamen velbekomme jyde.. Fuck en skøn jyde accent du har.. Dig MÅ jeg møde en dag.. ;)

Jeg synes også at det var vildt fedt at stå i studiet og få lov at stå frem. Jeg stod jo så frem som privat person med det lille twist at jeg havde teaset for det herinde inden. Så ja 

DET ER MIG DER PETER!!

Jeg synes også der var ALT FOR lidt tid til alt et man har lyst til at fortælle.. For jeg ku blive ved i evigheder med at fortælle om mine oplevelser og erfaringer.

Hmm.. Skal vi lave vores egen lille podcast @DinaG ???? ;) :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 timer siden:

Jamen velbekomme jyde.. Fuck en skøn jyde accent du har.. Dig MÅ jeg møde en dag.. ;)

Fik det præcis på samme måde :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 1 minut siden:

Fik det præcis på samme måde :-)

Hmm.. Tænder vi bare på de samme tøser?????? :-o :-o ;) :lol:

Det der fangede mig var det med at @DinaG MÅTTE ha en øl på tanken efter sit aller første blowjob.. Der ku jeg altså ikke lade være med at grine.. Det er bare SÅ MEGET JYSK at gøre det.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, Lige nu:

Hmm.. Tænder vi bare på de samme tøser?????? :-o :-o ;) :lol:

Det der fangede mig var det med at @DinaG MÅTTE ha en øl på tanken efter sit aller første blowjob.. Der ku jeg altså ikke lade være med at grine.. Det er bare SÅ MEGET JYSK at gøre det.. :lol: :lol:

Det var fedt.

Var dog slet ik gået op for mig at det var den Dina der var i programmet ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 2 minutter siden:

Det var fedt.

Var dog slet ik gået op for mig at det var den Dina der var i programmet ;-)

Det tog mig også lidt tid inden jeg fandt ud a det.. Jeg fandt først ud a det da Line Kirsten siger @DinaG.. Så tænkte jeg "det kan KUN være en der kalder sig det".. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej varmemester og Dinag   Hvor er i seje, Godt gået.

P.S. Dinag Jeg glæder mig til vores planlagte møde, du er bare en skøn kvinde, der er sig selv i alt...

Knus  Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Varmemester. Jeg kan læse at du ikke har mødt dinag,

Det er en kæmpefejl. Jeg har mødt dinag og anmeldt hende, og du kommenterede den , og skrev at hun kom på din liste.

Du skal ikke møde hende, hun er alt for dejlig, jeg vil beholde hende for mig selv, de MEGET få gange hun er i vores område.

Men at jeg ikke vil dele med dig , betyder ikke at jeg ikke vil møde en af dine Ynglingspiger . Du kan selv gætte hvem. HA

Vi har samme smag i piger

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 2 minutter siden:

Hej Varmemester. Jeg kan læse at du ikke har mødt dinag,

Det er en kæmpefejl. Jeg har mødt dinag og anmeldt hende, og du kommenterede den , og skrev at hun kom på din liste.

Du skal ikke møde hende, hun er alt for dejlig, jeg vil beholde hende for mig selv, de MEGET få gange hun er i vores område.

Men at jeg ikke vil dele med dig , betyder ikke at jeg ikke vil møde en af dine Ynglingspiger . Du kan selv gætte hvem. HA

Vi har samme smag i piger

 

Hahaha.. Som brødre vi dele, jeg tager det hele.. :lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Varmemester.

Ja det er frygtligt , jeg ligger under for et voldsomt pres. Han har forlangt vi skal på grisebasse igen.

jeg har derfor lovet ham at i starten af næste uge, er der store økobabser på Menuen.

Og da du jo skal dele , har jeg valgt en af dine piger, og jeg har tænkt mig at overtage hende, og holde hende væk fra dig.

Jeg tror hun er lige noget for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 21 minutter siden:

Hej Varmemester.

Ja det er frygtligt , jeg ligger under for et voldsomt pres. Han har forlangt vi skal på grisebasse igen.

jeg har derfor lovet ham at i starten af næste uge, er der store økobabser på Menuen.

Og da du jo skal dele , har jeg valgt en af dine piger, og jeg har tænkt mig at overtage hende, og holde hende væk fra dig.

Jeg tror hun er lige noget for mig

Fortæl fortæl lillebamse din lille gris.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næ Du

Hvem den dejlige pige er må du gætte dig til.

Lillebamsen kender hende heller ikke ENDNU 

Du får det at vide. Hvis.....Jeg og lillebamsen anmelder skønheden 

Redigeret af Bamsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamsen skrev, for 8 minutter siden:

Næ Du

Hvem den dejlige pige er må du gætte dig til.

Lillebamsen kender hende heller ikke ENDNU 

Du får det at vide. Hvis.....Jeg og lillebamsen anmelder skønheden 

Kan i ikke være bekendt.. :P :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Varmemester skrev, for 4 timer siden:

MÅTTE ha en øl på tanken efter sit aller første blowjob.. Der ku jeg altså ikke lade være med at grine.. Det er bare SÅ MEGET JYSK at gøre det.. :lol: :lol:

Jeg er forvirret. Hvad er det der er så meget jysk? At købe øl på tanken? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Kan i ikke være bekendt.. :P :P 

Næ. Det er et hårdt liv , vi lever. Og jeg stjæler gerne dine piger, til mit lille harem

Jeg glæder mig. til at møde en kvinde, du er vild med...….:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 minutter siden:

Kan i ikke være bekendt.. :P :P 

Ikke for at spolere d'herrers meningsudveksling, men hvis det er hende jeg tror det er, besøgte jeg hende før jer - og anmeldte hende også før eder. Og hvis det er hende må jeg sige hun er super dejlig :wub: :P. Er det ikke hende, så se bare bort fra denne bemærkning :D.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...