Hop til indhold
Varmemester

Radioprogrammet Tabu....

Recommended Posts

Varmemester skrev, for 22 minutter siden:

Hvad med den date du sendte ind til Tabu som Katrine var lige ved at dø af grin over???? :P :lol:

?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AlfaN skrev, for 4 minutter siden:

Nu jeg med B)

Du svarede aldrig. 

Hahaha.. Nej for Katrine ville ikke læse den besked op.. Hun grinede hver gang vi snakkede om den.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 5 minutter siden:

Hahaha.. Nej for Katrine ville ikke læse den besked op.. Hun grinede hver gang vi snakkede om den.. :lol:

Hun var nok jaloux

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 3 timer siden:

Jamen i krig og kærlighed gælder alle tricks.. :lol::lol:

Hej varmemester. Bøjer mig i støvet for overmagten.

Du er en ung Hanløve og jeg er en gl mølædt hanløve der tror han kan klare alle på savanen

Du har en dejlig løvinde, som jeg gerne vil hapse, men du har overmagten, jeg vil derfor tilbyde dig en anden løvinde nemlig Malua ikke i bytte , men til låns, og som Niels skriver er hun bare dejlig.og skøn, vi 3 deler samme smag i kvinder, og da det hele startede med Dinag, er hun også et pragteksemplar af en lækker løvinde

Så jeg ofre mig, og tilbyder et par skønne Hint til dig. Malua og Dinag

Så jeg håber jeg må lege lidt med din lækre løvinde

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Bamsen behøver du OVERHOVEDET ikke at gøre.. Der skal være plads til os alle, unge som gamle, unge som mølædte.. Så rend du bare a sted på savannen.. :)

Jeg tager den hunløve jeg vil ha og lader jer andre gøre det samme.. Der er heldigvis rigeligt a dem. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 14 minutter siden:

@Bamsen behøver du OVERHOVEDET ikke at gøre.. Der skal være plads til os alle, unge som gamle, unge som mølædte.. Så rend du bare a sted på savannen.. :)

Jeg tager den hunløve jeg vil ha og lader jer andre gøre det samme.. Der er heldigvis rigeligt a dem. ;)

Hej Unge hanløve, tak jeg vil prøve at lege med den unge løvinde du kender,

Men jeg vil alligevel sige du burde besøge Malua, en anden skøn løvinde, Hun har også nogle lækre klør, hvis du forstår

Dette er selvfølgelig en afledningsmanøvre, Som en gl klog hanløve, jo kan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 15 timer siden:

Men i to @niels6663 og @Bamsen.. Så er det IKKE nu at jeg skal fortælle at jeg har et weekend ophold i vente sammen med hende????? :P :P KUN hende og jeg.. ;) :P

Ja, det kunne ligne jer to :). Rigtig god fornøjelse til jer begge :P.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg endelig hørt programmet.

Og blev faktisk en smule skuffet over det.

Ikke på grund af @Varmemester, for gjorde det rigtig rigtig godt :-) 

Men efter min smag var der alt for lidt Varme i programmet.

Jeg er sikker på, at Varme har meget mere på hjerte, end de måske i alt 3-4-5 minutter han sammenlagt fik til at svare på spørgsmålene.

Jeg tror, at studieværten Katrine fik 3-4-5 gange så meget taletid som Varme.

Men hvad kan man forvente af DR3 en fredag eftermiddag? Nok ikke mere :-( 

Til Varme: Du burde tilbyde dig til et seriøst program.

Til DR: Kom ind i kampen. Her har I en guldklump af en ikke-anonym mand med 24 års købesex-erfaring, erfaring med både kærester og en kone, og som har børn og arbejde - og som endda har humor og er en glad mand - der gerne svare på det, han bliver spurgt om ift. købesex.

Så giv ham da et program, hvor der er tid til at snakke lidt dybere. Hvor der ikke bare kradses i lakken afbrudt af musik og en selvpromoverende studievært :-) 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 14.11.2019 at 17:09:

lyt med i morgen

Jeg skulle lige bruge nogen dage, men så fik jeg hørt det. 

Hvor er det sjovt at høre din stemme i virkeligheden. Jeg havde en forestilling om at du lød som en københavner og havde en dyb og grov stemme. Du lyder som en politiker fra jylland:D

Fedt at du deltog og så lige en god reklame for den her side:ph34r:

PS. Man bliver træt af at køre i det samme hul:D den havde hun svært ved at gentage:oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Takker @Sweex2.. Ja jeg er bare en skide asyljyde med en drenget stemme.. :lol: :lol: Og er lidt træt af der ikke var mere tid til at snakke om det.. :(

Hahaha.. Bare da jeg snakkede med hende i telefonen nogle dage før.. Der var hun flad af grin og ku heller ikke der få sig selv til at sige det.. :lol:

Men må sige at jeg havde forventet en NOGET STØRRE shit storm end jeg har fået.. Jeg har faktisk ikke fået nogen.. :lol: Tværtimod har jeg fået skulderklap og anerkendende ord.. Og så viser det sig jo faktisk at flere som jeg omgiver mig med til dagligt OGSÅ gør brug af købesex.. Så det har KUN åbnet op for nye dialoger for mig.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 46 minutter siden:

Takker @Sweex2.. Ja jeg er bare en skide asyljyde med en drenget stemme.. :lol: :lol: Og er lidt træt af der ikke var mere tid til at snakke om det.. :(

Hahaha.. Bare da jeg snakkede med hende i telefonen nogle dage før.. Der var hun flad af grin og ku heller ikke der få sig selv til at sige det.. :lol:

Men må sige at jeg havde forventet en NOGET STØRRE shit storm end jeg har fået.. Jeg har faktisk ikke fået nogen.. :lol: Tværtimod har jeg fået skulderklap og anerkendende ord.. Og så viser det sig jo faktisk at flere som jeg omgiver mig med til dagligt OGSÅ gør brug af købesex.. Så det har KUN åbnet op for nye dialoger for mig.. :)

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle få en "shit storm" du siger jo intet som ikke er rigtigt, eller generaliserer nogen. Jeg syntes du virkede meget ægte:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex2 skrev, for 3 minutter siden:

Jeg kan ikke se hvorfor du skulle få en "shit storm" du siger jo intet som ikke er rigtigt, eller generaliserer nogen. Jeg syntes du virkede meget ægte:)

Ååååhhh tak da.. :)

Det der ku være shit stormen var ang at jeg har gjort det i 24 år nu og imens at jeg har været i forhold.. :)

Jeg vil så lige nævne der, at jeg fortalte min ex kone det og sendte hende linket så hun kunne høre det.. Den eneste kommentar hun havde var "det undre mig ikke.. Specielt ikke sådan som du kiggede efter andre piger imens vi var sammen." SERIØST!!!!!!!!!! Jeg havde forventet DET STØRSTE MØGFALD fra hende.. Men hun tog det sq meget cool.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, den 28.12.2019 at 14:42:

Ååååhhh tak da.. :)

Det der ku være shit stormen var ang at jeg har gjort det i 24 år nu og imens at jeg har været i forhold.. :)

Jeg vil så lige nævne der, at jeg fortalte min ex kone det og sendte hende linket så hun kunne høre det.. Den eneste kommentar hun havde var "det undre mig ikke.. Specielt ikke sådan som du kiggede efter andre piger imens vi var sammen." SERIØST!!!!!!!!!! Jeg havde forventet DET STØRSTE MØGFALD fra hende.. Men hun tog det sq meget cool.. :)

Hvorfor skulle hun da hidse sig voldsomt op over fortiden.  Hun er vel bare kommet følelsesmæssigt videre i livet. Hun har vel bare tænkt "ja, når jeg ser tilbage kommer det nok ikke som en overraskelse".  Det er jo nok ikke det samme som at sige "Jeg synes det fedt".  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 minutter siden:

Hvorfor skulle hun da hidse sig voldsomt op over fortiden.  Hun er vel bare kommet følelsesmæssigt videre i livet. Hun har vel bare tænkt "ja, når jeg ser tilbage kommer det nok ikke som en overraskelse".  Det er jo nok ikke det samme som at sige "Jeg synes det fedt".  :)

Nej det har du ganske ret i.. Havde bare forventet det.. Vi har fået snakket om det og synes det faktisk var modigt og fedt at jeg stod frem med det. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, for 11 timer siden:

Hold da op et fedt program :) det gjorde du altså bare godt - hvor er du cool!! :D

Jamen tak.. Jeg gjorde mit bedste, og så lidt til.. ;) :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...