Hop til indhold
Lillemorten

Astrid Kragh's hjerneblødning

Recommended Posts

TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Tja. pudsigt nok var der en der vidste noget (manden i indledningen, der har forsket i emnet)  Det gik jo allerede faktuelt galt i indledning, de tal man nævnte har forandret sig markant siden man sidst prøvede at skabe sig et overblik. 

Jeg synes det er en skam at man har nedlagt arbejdsgruppen, men samtidigt synes jeg også at en del at arbejdsgruppen formål skulle omhandler at få kortlagt branchen. 

Hej @TheVoice

Nu, var det værten der nævner tallet 2900. Og han siger faktisk også, at tallet er nogle år gammel. Og ikke Christian Gross. Og, hvor mange der i realiteten er. Ja det, kan jeg ikke svare på. 

Og det sidste du, skriver. Er jeg helt enig i. Men, som Christian Gross også nævner. Er branchen svær at undersøge da den, er så lukket. Dog, har han jo deltaget i den rapport som SFI lavede for år tilbage. Og, han er faktisk fortaler for der ikke, skal være et forbud. Netop pga. De ting der skete i Norge og Sverige. Som, han nævner i udsendelsen. 

Nå må hellere i seng. Vækkeuret ringer igen kl 06.30.

KK

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kanonkongen skrev, for 35 minutter siden:

Hej @TheVoice

Nu, var det værten der nævnerdig tallet 2900. Og han siger faktisk også, at tallet er nogle år gammel. Og ikke Christian Gross. Og, hvor mange der i realiteten er. Ja det, kan jeg ikke svare på. 

Og det sidste du, skriver. Er jeg helt enig i. Men, som Christian Gross også nævner. Er branchen svær at undersøge da den, er så lukket. Dog, har han jo deltaget i den rapport som SFI lavede for år tilbage. Og, han er faktisk fortaler for der ikke, skal være et forbud. Netop pga. De ting der skete i Norge og Sverige. Som, han nævner i udsendelsen. 

Nå må hellere i seng. Vækkeuret ringer igen kl 06.30.

KK

I seng????? Hvem skal så betale min pension, når jeg engang når så langt? :P, Næh, så må jeg vist hellere vække dig!

Det er rigtigt, at det ikke er Christian Groß, der nævner tallet, men værten. Og er tallet på de 2.900 nogle år gammelt, er jeg desværre bange for, at det er endnu lavere nu. Østpigerne (som jeg en bloc kalder østeuropæere, afrikanere og latinamerikanere) har i den grad overtaget markedet. Se blot på annoncerne!

Måske man kunne overtale en glædespige til med tidens fylde at lade sig mumificere og udstille på Nationalmuseet som minde om, hvad der engang var – det er jo nu engang Nationalmuseets opgave.

Redigeret af Borende X
sdavefeyl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 12 timer siden:

I seng????? Hvem skal så betale min pension, når jeg engang når så langt? :P, Næh, så må jeg vist hellere vække dig!

Det ville da være en umådelig dårlig ide at vække mig, når jeg sover. Arb ikke om natten. Så, skal jeg betale til din tjenestepension. Så lader du mig sove. :lol: Men nu, er det weekend. Og den skal nydes.

Men god pensionistliv @Borende X Og weekend.:)

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme fiasko med kvinder, som de her mænd, men hvorfor gør de så ikke som jeg?

Køber sex, i stedet for at sidde på nettet og hade kvinder for deres egen fiasko :huh:

Og endnu værre, begår vold mod og drab på kvinder, de værste af dem :angry:

Forskruede hjerner, der kunne vælge den næstbedste løsning, det at komme til lommerne og betale, når de ikke kan opnå den bedste løsning, at det er gratis fordi piger vil dem.

Men hvor efterlader det mænd som ikke kan score, hvis man også gør det kriminelt at købe sex.

Det er i samfundets interesse at der findes den ventil i kraft af købesex, hvor man kan få afløb for et behov som vi alle har, også når vi ikke kan få det gratis:

Ekspert om kvindehadere: Vi mangler bare et angreb

Ligestillingsministeren afsætter 700.000 kroner til at undersøge omfanget af de kvindehadske fora på nettet.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/ekspert-om-kvindehadere-vi-mangler-bare-et-angreb

De 700000 kr er også givet bedre ud på de fora, end at forfølge os normale mænd på Eroguide.dk, hvis eksistens i nogle forbuds tilhængeres øjne, udgør en provokation nok i sig selv.

I stedet skulle de takke kvinderne der sælger sex, og ikke notorisk gøre dem til ofre.

For de piger gør alle andre kvinder den tjeneste, at vi har et sted at gå hen når vi bliver afvist, og det er der brug for, også i samfundets interesse.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Rejsenetværk skrev, for 22 minutter siden:

Køber sex, i stedet for at sidde på nettet og hade kvinder for deres egen fiasko 

Jeg er bange for at det ene ikke udelukker det andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 52 minutter siden:

Jeg er bange for at det ene ikke udelukker det andet.

Det er vel tilfældet med B.arnerøv? :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Borende X skrev, for 31 minutter siden:

Det er vel tilfældet med B.arnerøv? :D

Hvis det så begrænsede sig til den slags perfide fjolser. Jeg er da mere bange for de der har det sådan og som kommer i fysisk kontakt med pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, den 2.11.2019 at 21:50:

Jeg har samme fiasko med kvinder, som de her mænd, men hvorfor gør de så ikke som jeg?

Køber sex, i stedet for at sidde på nettet og hade kvinder for deres egen fiasko :huh:

Jeg har samme problem som @Rejsenetværk og jeg er også både grundig frustreret over de omtalte mænd, og forstår ikke en bønne ... 

At kvinder ikke tænder på os, eller at vi ikke kan score, er da ikke kvinders fejl ... !??? ... 
Det er bare sådan det er , og man kan - og bør - da diskutere hvad grunden mon er, og hvordan man forholder sig til det.
Men at hade kvinder af dén grund, giver overhovedet ingen mening.

Det er et emne, det i forvejen er meget svært at snakke om, og at nogle af de mænd hopper på et hade-forum - eller det der er værre - gør bestemt ikke tingene bedre ... 

Jeg er enig i at muligheden for sexkøb giver os ('kronisk kæresteløse' mænd) et frirum.
Det er derfor jeg er inde og runde i dette univers ... ;) 
Men jeg er ikke sikker på at sexkøb i 'traditionel' forstand er en god løsning for os - i hvert fald ikke alle ..
Jeg ville gerne vende det med nogle af gp'erne, men det er ikke helt nemt ... 
Pigerne er søde og forstående, oplever jeg, og det er da et udgangspunkt ... :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Boon Lott

https://www.bt.dk/debat/praest-saa-kald-dog-en-prostitueret-det-hun-er

jeg så en tråd, startende med dette link, kan dog ikke finde den igen?

Hvis den er slettet vil jeg gerne henlede opmærksomheden på dette indlæg, skrevet af præst og debattør Marie Høgh. Kloge ord efter min mening, som kan rumme årsagen til Astrid Kragh’s beslutning. Hun tabte som bekendt kampvalget om formandsposten i SF,  til Annette Wilhelmsen i sep 12. Søgte i feb 14 optagelse i socialdemokratiets folketingsgruppe, og udtalte i den forbindelse at hun stræbte efter:” lige muligheder for alle mennesker”. Hun har bekendtgjort at :” jeg er så stolt af det danske velfærdssamfund”. Disse to sætninger tror jeg rummer sandheden om Astrid Kragh’s beslutning. Ærgerligt vi har en minister der er så kortsynet, og så lidt visionær. Man kan jo godt argumentere for at hun i virkeligheden mener, at træffer vi ikke de kloge valg hun mener vi skal træffe, hvis vi ikke udnytter de muligheder, velfærdssamfundet stiller til rådighed, så evner vi ikke at styre vores liv selv. Så vil hun, barmhjertigt, hjælpe os på vej;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sex og kvinder var deres store drøm – nu har mænd fra særlig subkultur dræbt 47 personer

47 personer, langt størstedelen kvinder, er i de seneste fem år blevet dræbt af frustrerede mænd med tråde til en særlig subkultur på nettet. Der er tale om en ny form for terrorisme, lyder det.

https://www.berlingske.dk/internationalt/sex-og-kvinder-var-deres-store-droem-nu-har-maend-fra-saerlig

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Boon Lott skrev, for 51 minutter siden:

https://www.bt.dk/debat/praest-saa-kald-dog-en-prostitueret-det-hun-er

jeg så en tråd, startende med dette link, kan dog ikke finde den igen?

Hvis den er slettet vil jeg gerne henlede opmærksomheden på dette indlæg, skrevet af præst og debattør Marie Høgh. Kloge ord efter min mening, som kan rumme årsagen til Astrid Kragh’s beslutning. Hun tabte som bekendt kampvalget om formandsposten i SF,  til Annette Wilhelmsen i sep 12. Søgte i feb 14 optagelse i socialdemokratiets folketingsgruppe, og udtalte i den forbindelse at hun stræbte efter:” lige muligheder for alle mennesker”. Hun har bekendtgjort at :” jeg er så stolt af det danske velfærdssamfund”. Disse to sætninger tror jeg rummer sandheden om Astrid Kragh’s beslutning. Ærgerligt vi har en minister der er så kortsynet, og så lidt visionær. Man kan jo godt argumentere for at hun i virkeligheden mener, at træffer vi ikke de kloge valg hun mener vi skal træffe, hvis vi ikke udnytter de muligheder, velfærdssamfundet stiller til rådighed, så evner vi ikke at styre vores liv selv. Så vil hun, barmhjertigt, hjælpe os på vej;)

Ville selv have linket den her i tråden. 

Sognepræst Marie Høgh rammer på mange parametre, sømmet på hovedet i sit oplæg. SLAM!! en lussing til Astrid Krag :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kraghen er tilsyneladende fløjet vild helt derude, hvor artsfællerne ellers er vendt om:

https://www.berlingske.dk/politik/ifoelge-minister-har-prostituerede-risiko-for-stomi-men-eksperter-kan-ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Borende X skrev, 1 time siden:

Kraghen er tilsyneladende fløjet vild helt derude, hvor artsfællerne ellers er vendt om:

https://www.berlingske.dk/politik/ifoelge-minister-har-prostituerede-risiko-for-stomi-men-eksperter-kan-ikke

Ja, studsede lidt over den der...Er en ret vild udtalelse og hvis det var tilfældet ville det så ikke være noget der var blevet brugt af de homo-forskrækkede partier for længe siden?

Utroligt at en politiker i dette århundrede bare slynger noget ud i luften, som hun har hørt fra en enkelt prostitueret(hvis det overhovedet er sandt) og det så dermed er en sandhed uden at tjekke op på om det overhovedet er i trit med virkeligheden...Og at en social-minister også bare tager politikeren på ordet og fremfører samme påstand...Nogen gange bliver man sgu lidt bange på nationens vegne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...