Hop til indhold
Guest BadGuy

Hvad er konceptet bag eroguide egenligt ?

Recommended Posts

Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Nu risikerer jeg heldigvis ikke, at blive til en af de forkætrede riddere på hvide damecykler, da jeg aldrig har købt sex af Trine.

Men jeg er sgu kommet til at holde af hende, af at kende hende bedre og bedre, og derfor interesserer det mig mere end tidligere, at læse anmeldelser af hende, og give mit besyv med.

Ja der er i den grad et menneske bag hver gang, på begge sider af den handel, køb af sex udgør, men derfra og så til som nogle synes at mene, at derfor er det for personligt til anmeldelser.

Omdrejningspunktet er ydelsen til prisen, og har man valgt at annoncere med at man sælger, så må man også tage det med at nogen anmelder den ydelse som man sælger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Jamen, den fornøjelse har jeg desværre heller ikke haft, men forventningens glæde kan jeg jo altid trøste mig med. ;)

Og jeg mener at huske, at du, kære Trine lovede mig, at jeg måtte invitere dig på middag, næste gang jeg er på Mågeøen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 29 minutter siden:

Jamen, den fornøjelse har jeg desværre heller ikke haft, men forventningens glæde kan jeg jo altid trøste mig med. ;)

Og jeg mener at huske, at du, kære Trine lovede mig, at jeg måtte invitere dig på middag, næste gang jeg er på Mågeøen.

Anytime <3 Jeg er frisk :-) 

Jeg er så nysgerrig på at møde dig, Du er på min absolutte top 5 af mænd jeg gerne vil spise en middag med fra EG ♥️

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Anytime <3 Jeg er frisk :-) 

Jeg er så nysgerrig på at møde dig, Du er på min absolutte top 5 af mænd jeg gerne vil spise en middag med fra EG ♥️

Glæder mig at høre, jeg har det på samme måde med dig,vi kunne eventuelt finde ud af det, næste gang du vikarierer i det (syd)jyske. :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Anytime <3 Jeg er frisk :-) 

Jeg er så nysgerrig på at møde dig, Du er på min absolutte top 5 af mænd jeg gerne vil spise en middag med fra EG ♥️

Jeg er sgu ikke sikker på at jeg vil vide, hvor jeg ligger på den liste :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 3 timer siden:

Jeg er sgu ikke sikker på at jeg vil vide, hvor jeg ligger på den liste :huh:

Lad nu Trine og Onslow berige hinanden uden tårer.

Du er i hvert fald på min top 5.<3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 23 minutter siden:

Lad nu Trine og Onslow berige hinanden uden tårer.

Du er i hvert fald på min top 5.<3

Tak for dagens grin :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, 1 time siden:

Lad nu Trine og Onslow berige hinanden uden tårer.

Du er i hvert fald på min top 5.<3

Toddy eller Trine? Hvad mener du i øvrigt helt præcist med "berige"? :D

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 4 timer siden:

Lad nu Trine og Onslow berige hinanden uden tårer.

Du er i hvert fald på min top 5.<3

Total bro love :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et godt råd Onslow hvis du skal ud med Trine.

Gør noget ved din påklædning, og dit udseende inden at I skal ses.

Hun har nemlig stil, og så må du også gerne have det ;)

PS, hun plejer at betale selv, når vi ses, men næste gang har jeg inviteret, og hun har takket ja.

Så ved sgu ikke rigtig hvilket nr jeg har på hendes liste, vil lige spørge hende næste gang :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 2 timer siden:

Et godt råd Onslow hvis du skal ud med Trine.

Gør noget ved din påklædning, og dit udseende inden at I skal ses.

Hun har nemlig stil, og så må du også gerne have det ;)

PS, hun plejer at betale selv, når vi ses, men næste gang har jeg inviteret, og hun har takket ja.

Så ved sgu ikke rigtig hvilket nr jeg har på hendes liste, vil lige spørge hende næste gang :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Tja der fejler den sgi lidt for mig

Jeg er jo nok lidt gammeldags, for er jeg ude med en kvinde, så er jeg manden der åbner døren, holder stolen og står for regningen.

Ved godt at det er håbløst gammeldags, men er der piger der ikke bryder sig om det, så må de ringe til min mor og brokke sig, for det er hende der har opdraget mig.

Med hensyn til påklædning, så har jeg altid et par cowboybukser, en skjorte og et slips og jakke klar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 19 timer siden:

Anytime <3 Jeg er frisk :-) 

Jeg er så nysgerrig på at møde dig, Du er på min absolutte top 5 af mænd jeg gerne vil spise en middag med fra EG ♥️

Det er netop det jeg mente med mit opslag tidligere i debatten om at såfremt siden ikke både var for os mænd og jer skønne GP’ere, så var det en fattig side. Netop det at man bliver nysgerrig på hinanden og endda så meget at man får lyst til at møde personen bag profilerne er det der gør siden noget værd, ihvertfald for mig.

Hvem der kunne snige sig i en top 20 bare på din liste over dem du gerne vil spise en middag med.

god fornøjelse Onslow og Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Ohh, for bara at foresætte afsporingen lidt, Der er SÅ MANGE herindefra jeg godt kunne tænke mig at dele et glas eller nyde en middag med, det såvel brugere som Gpér...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 22 minutter siden:

Ohh, for bara at foresætte afsporingen lidt, Der er SÅ MANGE herindefra jeg godt kunne tænke mig at dele et glas eller nyde en middag med, det såvel brugere som Gpér...

Mange tak

Sagde manden fuld af selvtillid :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 35 minutter siden:

Ohh, for bara at foresætte afsporingen lidt, Der er SÅ MANGE herindefra jeg godt kunne tænke mig at dele et glas eller nyde en middag med, det såvel brugere som Gpér...

Vi er nogle som tidligere har haft held med at mødes til brunch, og en gang til Fiske og Skaldyrs buffet i Rågeleje.

Hvis der er interesse for at vi prøver noget lignende igen, er jeg den som gerne er tovholder på det.

Men skellet går normalt mellem dem, som kun vil kommunikere på pm om det, og dem som godt vil skrive i åbne tråde om at de gerne vil med, hvor man så aftaler stedet på pm.

To og to kan man altid sende en pm, og begynde at ses, og det har jeg selv oplevet med flere som en mulighed.

Men chatten mangler, den var et godt socialt kit for nogle her på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Toddy skrev, for 21 minutter siden:

Mange tak

Sagde manden fuld af selvtillid :P

Du kunne sagtens være en af dem :-) Ligesom @Rejsenetværk, og mange andre..:), som jeg både var/er enige med, eller uenige med, og når det så er sagt, er der sandelig også en del jeg nok ville fravælge.....:???:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 16 minutter siden:

Du kunne sagtens være en af dem :-) Ligesom @Rejsenetværk, og mange andre..:), som jeg både var/er enige med, eller uenige med, og når det så er sagt, er der sandelig også en del jeg nok ville fravælge.....:???:

Hehe 

I know the feeling :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Liv skrev, den 23.10.2019 at 08:19:

Til gengæld kan jeg ikke se, hvorfor vi skulle anmelde kunderne....

Tænker at der findes mænd som er useriøse og ikke dukker op, nogle som er mindre behagelige og respektfulde og andre, som måske ligefrem er behagelige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, for 15 timer siden:

Tænker at der findes mænd som er useriøse og ikke dukker op, nogle som er mindre behagelige og respektfulde og andre, som måske ligefrem er behagelige. 

Det gør der, og hvorfor vi alligevel ikke kan dele (udover persondataloven) har jeg beskrevet i to indlæg på side 1 i denne tråd :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber altså at i er nogle, både drenge og piger, der finder ud af at mødes og er seriøse omkring det. 

Jeg har selv for år tilbage, mødt begge køn herinde fra til hyggeligt samvær, uden at der var forretning eller sex indblandet. Fællesnævneren for disse møder var at det var en fornøjelse for alle parter, frit at kunne snakke om den ting vi har til fælles, men som de fleste ikke rigtig kan snakke med andre om. Og selv der selvfølgelig snakkes under besøg og i forum her på EG, så er det ikke helt det samme, som at mødes ansigt til ansigt, og uden at man skal tænke forretning osv.... 

Af hjertet, held og lykke med det til jer alle :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...