Hop til indhold
Guest BadGuy

Hvad er konceptet bag eroguide egenligt ?

Recommended Posts

Guest BadGuy

Jeg troede egenligt at konceptet Eroguide var et koncept, hvor man gav sine erfaringer videre mht købe sex, kunder imellem ? Kan være jeg tar fejl !

Har gang på gang set hvor en pige blive anmeldt, så blander hun sig i tråden og så ender det med at blive en gang mudderkastning frem og tilbage mellem pigen og os mænd imellem også, og kan hurtigt blive personligt og syntes ærligtalt ikke det er særlig rart for nogen ..

syntes mange af jer piger herinde er super skønne og dejlige, men hvorfor findes der ikke et forum for glædespiger alene som kan diskutere og anmelde os mænd ?

Det kan være gode oplevelser, eller advare mod ubehagelige kunder ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

En anmeldelse føles meget personlig. Uanset penge osv, så er det ens personlighed, krop osv der bliver omtalt - Og det før det mega personligt. 

Sexarbejdernes brancheforening har en hjemmeside på vej, kun for pigerne, men den kommer ikke til at indeholde et decideret anmeldelseS forum. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

Sexarbejdernes brancheforening har en hjemmeside på vej, kun for pigerne, men den kommer ikke til at indeholde et decideret anmeldelseS forum. 

Tak for info, Trinetease.

Vil jeres nye hjemmeside give adgang for at vi kunder også kan logge ind ligesom i kan logge ind på dette "anmeldelsesforum", eller bliver hjemmesiden reserveret til jer selv?

På samme måde som i selvfølgelig er interesseret i anmeldelserne, kan vi jo også være interesseret i hvad der skrives på jeres forum.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Kim Nielsen skrev, for 19 minutter siden:

Tak for info, Trinetease.

Vil jeres nye hjemmeside give adgang for at vi kunder også kan logge ind ligesom i kan logge ind på dette "anmeldelsesforum", eller bliver hjemmesiden reserveret til jer selv?

På samme måde som i selvfølgelig er interesseret i anmeldelserne, kan vi jo også være interesseret i hvad der skrives på jeres forum.

Nej den vil kun være for pigerne. Den vil primært handle om kampen for at afstigmatisere branchen osv. Og selvfølgelig kampen for at vi skal have rettigheder som alle andre, plus en afskaffelse af rufferi paragraffen. 

Den vil ikke handle om jer gæster. 

Ville EG ikke være lidt kedelig, hvis den kun var for mænd ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Ville EG ikke være lidt kedelig, hvis den kun var for mænd ?

Jo.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik

Et debat forum vil altid altid være/blive et potentiale for mudderkastning. Med mindre alle indlæg bliver screenet af en moderator - hvilket jo så ville resultere i et uvildigt forum. 
 

Der er brådne kar på begge sider her, både kunder og GP.
 

EG ville ikke kunne fungere og ikke være troværdigt, hvis man udelukkede en bestemt gruppe for at deltage i debatterne. Kan i øvrigt heller ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre, da man jo bare kunne oprette en “kundenbruger” og afgive en falsk anmeldelse, hvilket jo også er sket adskillige gange før. 
 

Jeg syntes faktisk det er smart at en GP har mulighed for at tage til genmæle, så vedkommende har mulighed for at forsvare sig. Det er sjældent at en kontrolleret og ensidig version af historien giver 100% af sandheden, se bare på Nordkoreas pressepolitik. 
 

Ud over det er det klart smart at bruge sin sande fornuft, når man læser anmeldelserne og lige vende skråen og spørge sig selv - kan det nu også passe.
 

Gentagende anmeldelser af den samme GP kan måske - og siger måske - give et retvisende billede af gode/ dårlige oplevelser. 
 

Enkeltstående anmeldelser skal man nok tage at hoppe op og falde ned på og tage det med en vis form for sund skepsis. Alle kan have en dårlig dag + der er også noget der hedder kemi osv. - eksempelvis er alle kunder ikke sande gentlemen der behandler GP’er med respekt. 
 

Just saying.....

 

-lurik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 30 minutter siden:

@BadGuy EG er for både købere og sælgere af sex.

Der skal to til tango, så det er vel fair nok, at en anmeldelse kan belyses fra begge sider. Til gengæld kan jeg ikke se, hvorfor vi skulle anmelde kunderne....

Syntes det kunne være en fordel for jer, hvis i imformerede hinanden indbyrdes, feks om gæster som var ubehagelige eller feks gang på gang brændte jer af, mener ikke at i skulle anmelde om hvor god i sengen han var el hvor stor hans pik er osv, tror du misforstod ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ny bruger på denne side, men har fulgt med på sidelinien et stykke tid. Havde aldrig troet, at jeg ville oprette en profil her, da jeg syntes mange indlæg/anmeldelser er ret groteske med hensyn til at nedgøre og skrive lad os bare sige grimt om en GP. Tænk hvis det var jer selv der blev bedømt på jeres udseende, størrelse, udholdenhed, fremtoning, renlighed intelligens - nej det ville nok ikke være så rart, så tænk og endnu bedre læs jeres indslag igennem flere gange inden i slipper fanden løs.... gensidig respekt og empati er vejen frem. God dag til jer alle

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 16 minutter siden:

Syntes det kunne være en fordel for jer, hvis i imformerede hinanden indbyrdes, feks om gæster som var ubehagelige eller feks gang på gang brændte jer af, mener ikke at i skulle anmelde om hvor god i sengen han var el hvor stor hans pik er osv, tror du misforstod ? 

Hvis en potentielt farlig gæst begynder at husere på bordellerne, kan du være sikker på at der vil blive advaret. Det er også sket her på siden. Derudover ser jeg ingen grund til at dele info om jer, vi har alle forskellige måder at screene vores gæster på. Den kunde pige1 synes er ubehagelig, synes pige2 måske er vidunderlig, så vi kan ikke bruge hinandens blacklister til ret meget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BadGuy
Liv skrev, for 9 minutter siden:

Hvis en potentielt farlig gæst begynder at husere på bordellerne, kan du være sikker på at der vil blive advaret. Det er også sket her på siden. Derudover ser jeg ingen grund til at dele info om jer, vi har alle forskellige måder at screene vores gæster på. Den kunde pige1 synes er ubehagelig, synes pige2 måske er vidunderlig, så vi kan ikke bruge hinandens blacklister til ret meget.

Hvis du mener at pige 1 syntes en kunde er farlig/ubehagelig og nr 2 pige syntes han er vidunderlig ( sikke nog vrøvl at komme med ) og at man ikke kan bruge det til noget, så siger du samtidig at vi mænd ikke kan bruge vores anmeldelser til noget indyrdes her på EG, så er EG jo i bund og grund ligegyldig efter dit udsagn ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 4 minutter siden:

Hvis du mener at pige 1 syntes en kunde er farlig/ubehagelig og nr 2 pige syntes han er vidunderlig ( sikke nog vrøvl at komme med ) og at man ikke kan bruge det til noget, så siger du samtidig at vi mænd ikke kan bruge vores anmeldelser til noget indyrdes her på EG, så er EG jo i bund og grund ligegyldig efter dit udsagn ....

Farlige kunder er en ting, dem skal der naturligvis advares imod, det bliver der også.

Piger har forskellige præferencer, og den kunde jeg synes er ok, synes min kollega måske er klam. Den kunde, der har brændt mig af og derfor ikke længere er velkommen, har måske ingen intentioner om at brænde min kollega af. Derfor kan vi ikke bruge hinandens lister til noget. 

Mht anmeldelser af piger er jeg helt på linje med @lurik der har skrevet et glimrende indlæg højere oppe i tråden.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 3 minutter siden:

Hvis du mener at pige 1 syntes en kunde er farlig/ubehagelig og nr 2 pige syntes han er vidunderlig ( sikke nog vrøvl at komme med ) og at man ikke kan bruge det til noget, så siger du samtidig at vi mænd ikke kan bruge vores anmeldelser til noget indyrdes her på EG, så er EG jo i bund og grund ligegyldig efter dit udsagn ....

Nu er der jo ret stor forskel på ubehagelig og direkte farlig 

Men alle anmeldelser er jo Subjektive og derfor er det jo vigtigt at man selv bruger sin sunde fornuft

Nogle af brugerne herinde elsker at svine pigerne til andre elsker at rose til skyerne

Faktum er nok at vi går op i forskellige ting, når vi besøger pigerne

Nogle mener at det vigtigste er at pigens krop osv er perfekt, nogen hader silikone bryster men kræver at de sidder helt perfekt og er kæmpe store

Andre går langt mere op i udstråling og personlighed osv osv

Når man tager alle de ting med i betragtning, så er det jo klart, at pigen der er perfekt for dig, måske ikke er det for mig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Nej den vil kun være for pigerne. Den vil primært handle om kampen for at afstigmatisere branchen osv. Og selvfølgelig kampen for at vi skal have rettigheder som alle andre, plus en afskaffelse af rufferi paragraffen. 

Den vil ikke handle om jer gæster. 

Betyder det at sexarbejdere af hankøn eller transkønnede ikke får adgang - eller er det blot en lidt uheldig formulering. 

Flere undersøgelser har vist at en større procentdel af mænd end kvinder har solgt seksuelle ydelser.

https://www.dr.dk/nyheder/indland/flere-maend-end-kvinder-falbyder-sex

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det er mig bekendt for alle sexsælgere som kan validere sig. 

Det er mig som har formuleret mig forkert - det beklager jeg :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at EG kan  være et et udmærket forum til at udveksle tanker, erfaringer og måske 'møde' GP'erne på neutral grund.

Men anmeldelserne skal man nok dels tage med gran salt, dels kan de være lovlig nærgående overfor pigerne.

Personligt er jeg ikke så vild med at 'anmelde' en pige (har heller ikke mødt) så mange, men det er da fristende at skrive om de gode erfaringer, uden at gå i detaljer eller 'udlevere' pigen.

Eksempelvis har jeg fornylig haft en rigtig god GFE oplevelse med Frk. Trine Tease - anderledes - vildt blidt og umådeligt fornøjeligt (og så siger jeg ikke mere)

Redigeret af Gh0st

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, for 6 timer siden:

Hvis du mener at pige 1 syntes en kunde er farlig/ubehagelig og nr 2 pige syntes han er vidunderlig ( sikke nog vrøvl at komme med ) og at man ikke kan bruge det til noget, så siger du samtidig at vi mænd ikke kan bruge vores anmeldelser til noget indyrdes her på EG, så er EG jo i bund og grund ligegyldig efter dit udsagn ....

Ja, der er jo noget i det. Vi er forskellige og reagerer forskelligt på forskellige kvinder og har forskellige oplevelser og opfattelser - om krop, om skønhed, om sex, om ansigt etc etc. Jeg læser gerne anmeldelser, især fra de som har evnen at skrive godt, respektfuldt og nuanceret - men det er de færreste som har fået mig at tage nogen som helst besluttning om hvor henne jeg skal gå for næste oplevelse.

Anmeldelseforaene er efterhånden udviklets til debatfora, og det mener jeg er temmelig ulykkeligt. Jeg har ikke set al verdens sexfora, men kender ikke noget tilsvarende eksempel hvor enlige anmeldelsetråde bliver lange som Breaking Bad, og hvor folk sviner hinanden til lige så meget.

Lige nu har @AHBJ skrevet en ny anmeldelse af frk Serrano og beder venligst om at ikke få den tilsvinet, efter den anden tråd den anden dag. Det er god stil mener jeg. Og spørgsmålet er hvis anmeldelser ikke burde blive ukommenterede andet end med ev. spørgsmål og ev ros til anmelderen.

Men det at folk skal gå i provokerende debatter vedrørende anmeldelser er ved at blive temmelig kedeligt.

Edit: Og alligevel, kan jeg nu se, er allerede nogen inde og prøver at dreje den nye anmeldelse af Serrano til debat. 20 minutter efter at anmeldelsen er skreven. :(

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har intet imod @Trinetease og @Liv, så det er ikke rettet mod jer.

Jeg syntes at @BadGuy har en god pointe. 
Jeg syntes IKKE at GPer skal have lov at blande sig i anmelder tråde. 
 

Jeg oplever gang på gang and en hvis der skrives det mindste negativt så er det nærmest erklæret krig. Det bliver så bakket op af diverse fans/kærester/husbuk/pimps og det hele blive taget enormt personligt og de personlig angreb på ham som har skrevet bliver meget modbydelige, høre ofte  “det kan ikke passe X yder god service til alle”, “alle X kunder er tilfredse”, “du behandlede hende sikkert ikke pænt”, “du var sikkert ikke ren”

nej stop jer selv. Det er udveksling af erfaringer, alle informationer er relevante.

hele ideen om at en pige er perfekt er absurd. Jeg ved godt at hvis man er forelsket så kan det være svært at tro at min elskede ikke er perfekt. Men sandheden er at ikke to kunder behandles ens. Jeg bræker mig nærmest over fanboys der for forsvare pigerne, de er ligeglade med jer, det er skuespil, så snart pigen stopper så ser du hende aldrig igen.
 

og pigerne, i vil gerne køre en proffesionel forretning uden problemer, så lad vær at tage det personligt hvis i får kritik. Det er ikke personligt - det er fucking købesex! Så lad vær at kommentere på alt negativ, tag det til efterretning. 

Redigeret af TorbenT

Del dette indlæg


Link til indlæg

@TorbenT

Det er kun i diktaturer man udelukker en eller flere parter i debatten, for ikke at blive modsagt, og derved kunne overbevise sig selv om andre i rigtigheden af egne udsagn. 

Danmark er ikke et diktatur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Kim Nielsen skrev, den 23.10.2019 at 07:56:

Tak for info, Trinetease.

Vil jeres nye hjemmeside give adgang for at vi kunder også kan logge ind ligesom i kan logge ind på dette "anmeldelsesforum", eller bliver hjemmesiden reserveret til jer selv?

På samme måde som i selvfølgelig er interesseret i anmeldelserne, kan vi jo også være interesseret i hvad der skrives på jeres forum.

Sorry, det er da for dumt at spørge om! 

Det er Sexarbejdernes brancheforening, hvorfor skulle du ha adgang der, altså medmindre du er valideret sexarbejder?

Kan ikke se hvilken interesse udenforstående skulle ha i at læse med der. Det er fagsnak om stigmatisering, en mulig fagforening på sigt, politisk, ect. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

@TorbenT

Det er kun i diktaturer man udelukker en eller flere parter i debatten, for ikke at blive modsagt, og derved kunne overbevise sig selv om andre i rigtigheden af egne udsagn. 

Danmark er ikke et diktatur. 

Du har fuldstændig misforstået premisen for denne side. Denne sidde er privat ejet - den har intet med demokrati eller diktatur at gøre. Ejerne bestemmer 100% retningslinjer din og min mening er ligegyldig i den sammenhæng.

Redigeret af TorbenT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
TorbenT skrev, for 33 minutter siden:

Jeg har intet imod @Trinetease og @Liv, så det er ikke rettet mod jer.

Jeg syntes at @BadGuy har en god pointe. 
Jeg syntes IKKE at GPer skal have lov at blande sig i anmelder tråde. 
 

Jeg oplever gang på gang and en hvis der skrives det mindste negativt så er det nærmest erklæret krig. Det bliver så bakket op af diverse fans/kærester/husbuk/pimps og det hele blive taget enormt personligt og de personlig angreb på ham som har skrevet bliver meget modbydelige, høre ofte  “det kan ikke passe X yder god service til alle”, “alle X kunder er tilfredse”, “du behandlede hende sikkert ikke pænt”, “du var sikkert ikke ren”

nej stop jer selv. Det er udveksling af erfaringer, alle informationer er relevante.

hele ideen om at en pige er perfekt er absurd. Jeg ved godt at hvis man er forelsket så kan det være svært at tro at min elskede ikke er perfekt. Men sandheden er at ikke to kunder behandles ens. Jeg bræker mig nærmest over fanboys der for forsvare pigerne, de er ligeglade med jer, det er skuespil, så snart pigen stopper så ser du hende aldrig igen.
 

og pigerne, i vil gerne køre en proffesionel forretning uden problemer, så lad vær at tage det personligt hvis i får kritik. Det er ikke personligt - det er fucking købesex! Så lad vær at kommentere på alt negativ, tag det til efterretning. 

Jeg  vil  faktisk  give  dig  ret  i,  at  den  hær  af  fans  som straks  forsvarer  pigen hvis  der  blot  bliver  skrevet  det  mindste  negativt  er  til  at  brække  sig  over.  Ligeledes  når  en  mand  skriver  at  x  er  den  mest  fantastiske  kvinde.... jamen  jamen  manden  har  vel  ikke  mødt  alle  kvinder. 

Jeg  synes  det  er  fint  at  vi  lyserøde  også  kan  kommentere  herinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 9 minutter siden:

Du har fuldstændig misforstået premisen for denne side. Denne sidde er privat ejet - den har intet med demokrati eller diktatur at gøre. Ejerne bestemmer 100% retningslinjer din og min mening er ligegyldig i den sammenhæng.

Nej da, jeg har ikke misforstået noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 minutter siden:

Præcis, og ejerne har bestemt at siden både er for mænd og kvinder ;) 

 

Bulls eye! Nogen er faret vild i sin egen labyrint :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...