Hop til indhold
Guest BadGuy

Hvad er konceptet bag eroguide egenligt ?

Recommended Posts

Aarhuselsker skrev, for 7 minutter siden:

Nej da, jeg har ikke misforstået noget. 

Hvorfor skriver du så ar Danmark ikke er et diktatur ? Eroguide er ikke en online udgave af Danmark. Det er lige netop det du har misforstået. Her er det 100% ejerne der bestemmer, de driver en forretning. Hvis de valgte at GP ikke måtte skrive i anmeldelses tråde, så er det sådan det bliver og DU kan INTET gøre ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 12 minutter siden:

Præcis, og ejerne har bestemt at siden både er for mænd og kvinder ;) 

 

Ja sådan er reglerne nu, og så indordner vi os selfølgelig også selvom vi ikke er enig. Men jeg talte forøvrigt ikke for at hele siden skulle være GP fri,  kun anmeldes delen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 2 minutter siden:

Hvorfor skriver du så ar Danmark ikke er et diktatur ? Eroguide er ikke en online udgave af Danmark. Det er lige netop det du har misforstået. Her er det 100% ejerne der bestemmer, de driver en forretning. Hvis de valgte at GP ikke måtte skrive i anmeldelses tråde, så er det sådan det bliver og DU kan INTET gøre ved det.

Men det har de jo ikke bestemt, og du kan intet gøre ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Men det har de jo ikke bestemt, og du kan intet gøre ved det.

Det er godt du kan pointer det åbenlyse, tak for et godt bidrag  :)

Redigeret af TorbenT

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenT skrev, for 2 minutter siden:

Det er godt du kan pointer det åbenlyse, tak for et godt bidrag  :)

Ikke noget at takke for. Jeg fik jo god hjælp af dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
TorbenT skrev, for 2 timer siden:

Ja sådan er reglerne nu, og så indordner vi os selfølgelig også selvom vi ikke er enig. Men jeg talte forøvrigt ikke for at hele siden skulle være GP fri,  kun anmeldes delen.

Det vil altså sige at hvis en GP bliver omtalt på en fornedrende svinsk og hævngerrig  måde  så skal  omtalen  stå uimodsagt hen ? For den der så vover at stille spørgsmålstegn ved anmelderens troværdighed vil bare få prædikatet fanboy og blive hånet .  For selvfølgelig kan anmelderen jo da ikke selv være skyld i en dårlig oplevelse - selvfølgelig har anmelderen altid ret.  ?? Er det sådan du mener det skal være ? 

Jeg har indimellem korset mig over de såkaldte anmeldelser herinde.  Og jeg er hverken fanboy/girl eller veninde. Men jeg har en retfærdighedssans som er meget stærk. Og ser jeg nogen blive svinet til fuldstændig unødvendigt herinde. Talt fornedrende og hadefuldt om - ja så vil jeg til enhver tid reagere hvis jeg ser det er et unuanceret og trynende indlæg.  Og det vil jeg reagere på fordi det trigger min retfærdighedssans - og ikke noget som helst andet .

Der er forskel på konstruktiv kritik og så tilsvining og mobning. Og ser jeg mobning og tilsvining herinde så  er det svært for mig at laden tastaturet være.  For nogle af de såkaldte anmeldere herinde er kun ude på at tryne . Og det synes jeg ikke de skal have lov til

.       

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Nielsen
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Sorry, det er da for dumt at spørge om! 

Det er Sexarbejdernes brancheforening, hvorfor skulle du ha adgang der, altså medmindre du er valideret sexarbejder?

Kan ikke se hvilken interesse udenforstående skulle ha i at læse med der. Det er fagsnak om stigmatisering, en mulig fagforening på sigt, politisk, ect. 

Nu spurgte jeg altså Trinetease om noget og ikke dig, og Trinetease har allerede svaret pænt og høfligt den 23. oktober, i modsætning til din uhøflige måde at udtrykke dig på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 1 time siden:

Det vil altså sige at hvis en GP bliver omtalt på en fornedrende svinsk og hævngerrig  måde  så skal  omtalen  stå uimodsagt hen ? For den der så vover at stille spørgsmålstegn ved anmelderens troværdighed vil bare få prædikatet fanboy og blive hånet .  For selvfølgelig kan anmelderen jo da ikke selv være skyld i en dårlig oplevelse - selvfølgelig har anmelderen altid ret.  ?? Er det sådan du mener det skal være ? 

Jeg har indimellem korset mig over de såkaldte anmeldelser herinde.  Og jeg er hverken fanboy/girl eller veninde. Men jeg har en retfærdighedssans som er meget stærk. Og ser jeg nogen blive svinet til fuldstændig unødvendigt herinde. Talt fornedrende og hadefuldt om - ja så vil jeg til enhver tid reagere hvis jeg ser det er et unuanceret og trynende indlæg.  Og det vil jeg reagere på fordi det trigger min retfærdighedssans - og ikke noget som helst andet .

Der er forskel på konstruktiv kritik og så tilsvining og mobning. Og ser jeg mobning og tilsvining herinde så  er det svært for mig at laden tastaturet være.  For nogle af de såkaldte anmeldere herinde er kun ude på at tryne . Og det synes jeg ikke de skal have lov til

.       

Se det kalder jeg sgu en dejlig trunde, med både intelligens og holdninger, som jeg kun kan beundre :wub:

Jeg bliver sgu lidt små lun her :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror helt klart at konceptet var at udfylde det tomrum, som opstod efter, at først Venuslogen.dk, og siden Hedomax.com, som de tidligere dominerende portaler gik i opløsning, og forsvandt fra nettet.

Der så Admin lige sin chance, og slog til med først Hedomax.net, som nu er blevet til Eroguide.dk, da det første .net havde udfyldt sin rolle som mellemstation til det nuværende EG.

Det er jo lykkedes meget godt - heldigvis :)

Den enes død, den andens brød B)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Ved at udelukke pigerne fra anmeldelser, så siger man jo at, en Anmelder har pr automatik har ret. Det er meget magt at give en bruger herinde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Ved at udelukke pigerne fra anmeldelser, så siger man jo at, en Anmelder har pr automatik har ret. Det er meget magt at give en bruger herinde. 

Så længe det bare er os kunder der skriver anmeldelserne, så skal pigerne selvfølgelig kunne kommentere.

Kunden har ikke altid ret, og har ikke krav på ikke at bliver modsagt, eller i øvrigt at blive kommenteret.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Ved at udelukke pigerne fra anmeldelser, så siger man jo at, en Anmelder har pr automatik har ret. Det er meget magt at give en bruger herinde. 

 

Ikke at jeg synes du uret. Men hvis man som gp altid bestræber sig på at give til topservice (lidt ligesom alle andre erhverv) - så får man formentlig gode anmeldelser. 

Ja ja Trine - jeg ved godt, der altid er idioter derude, men de er de få.

Personligt er jeg ret ligeglad med anmeldelserne - som gæst har man også selv et ansvar for at et besøg bliver godt. Grunden til at jeg støtter at gp'er frit kan skrive - er at det er spændende at I deltager, og det kan godt kilde lidt i maven, at være i kontakt med jer på den måde :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, 1 time siden:

Ja ja Trine - jeg ved godt, der altid er idioter derude, men de er de få.

 

Har du talt dem? 

Jeg tror de er mange, og at de bare bliver flere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Har du talt dem? 

Jeg tror de er mange, og at de bare bliver flere.

Jeg prøvede at være optimistisk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

Ved at udelukke pigerne fra anmeldelser, så siger man jo at, en Anmelder har pr automatik har ret. Det er meget magt at give en bruger herinde. 

 

Det er rigtigt meget magt. Særligt med tanke på at vores "gæsternes" opfattelse af både pigens udseende og oplevelsen som helhed er subjektiv og også med tanke på hvor mange idioter der sidder herinde, hvis eneste formål er at nedgøre pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 6 timer siden:

Jeg prøvede at være optimistisk :D

Optimisme er en god ting. Men farlig.  Idag er de f.eks. optimistiske i New York, eftersom Trump flytter sin bopæl til Florida. Desværre har han stadig kvar sin legeplads i det Hvide hus. Og den amerikanske børsen ser latterligt optimistisk ud - det kan bare gå nedad, og det hurtigt.

Det nytter nok mere for pigerne at være realistiske end optimistiske.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Kigger man på f.eks. Trustpilot, så er der da også mulighed for at virksomhederne kan give deres besyv med. Det giver da kun god mening. Det er så langt fra alle virksomheder der slippe lige godt afsted med deres besvarelser, men det er jo en anden sag. Det samme ser vi jo her på EG, nogle gør pigen det godt, giver gode svar og andre gange går det knap så godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BadGuy skrev, den 23.10.2019 at 06:24:

Jeg troede egenligt at konceptet Eroguide var et koncept, hvor man gav sine erfaringer videre mht købe sex, kunder imellem ? Kan være jeg tar fejl !

Har gang på gang set hvor en pige blive anmeldt, så blander hun sig i tråden og så ender det med at blive en gang mudderkastning frem og tilbage mellem pigen og os mænd imellem også, og kan hurtigt blive personligt og syntes ærligtalt ikke det er særlig rart for nogen ..

syntes mange af jer piger herinde er super skønne og dejlige, men hvorfor findes der ikke et forum for glædespiger alene som kan diskutere og anmelde os mænd ?

Det kan være gode oplevelser, eller advare mod ubehagelige kunder ? 

Personligt ville jeg ikke benytte siden, hvis den udelukkende var for mænd der anmeldte GP’ere. 

for mig er siden netop også samspillet med GP’erne, som på en måde viser mig mennesket bag og som gør at jeg får lyst til at besøge den pågældende.

måske derfor jeg inden grad også savner chatten herinde.

Personligt gider jeg ikke læse anmeldelse efter anmeldelse, men bruger dog forun som et opslagsværk hvis der skulle være et besøg under opsejling. Nu er jeg dog typen som helst besøger de samme Danske GP’ere igen og igen og jeg behøver ikke kende andres erfaring med dem mere, men drsger mine egne istedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, den ‎01‎-‎11‎-‎2019 at 07:55:

Ved at udelukke pigerne fra anmeldelser, så siger man jo at, en Anmelder har pr automatik har ret. Det er meget magt at give en bruger herinde. 

 

Søde Trine, det er jo ikke rigtigt.

Som andre har bemærket, så står der altid pimps, husbukke, riddere på hvide damecykler og andet godtfolk parate med patosladede forsvar for pigen, og den tilsvining, der bevisligt sker i begge retninger, retter sig hovedsageligt mod den formastelige, der måske ikke er helt enig i, at den skønne er livets ottende vidunder. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Kim Nielsen skrev, den 1.11.2019 at 00:49:

Nu spurgte jeg altså Trinetease om noget og ikke dig, og Trinetease har allerede svaret pænt og høfligt den 23. oktober, i modsætning til din uhøflige måde at udtrykke dig på.

Det er tilladt at tænke selv,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pophair
Kim Nielsen skrev, den 1.11.2019 at 00:49:

Nu spurgte jeg altså Trinetease om noget og ikke dig, og Trinetease har allerede svaret pænt og høfligt den 23. oktober, i modsætning til din uhøflige måde at udtrykke dig på.

Jeg er bare realistisk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Onslow skrev, for 5 timer siden:

Søde Trine, det er jo ikke rigtigt.

Som andre har bemærket, så står der altid pimps, husbukke, riddere på hvide damecykler og andet godtfolk parate med patosladede forsvar for pigen, og den tilsvining, der bevisligt sker i begge retninger, retter sig hovedsageligt mod den formastelige, der måske ikke er helt enig i, at den skønne er livets ottende vidunder. ;) 

Søde Onslow - Jeg giver dig ikke ret. 

Jeg fik en anmeldelse i 13 ( mener jeg ). Den var verdens længste sviner af en del forskellige brugere. Jeg forsvarede mig. Senere blev stort set alle brugere smidt ud pga falske brugere, som bla pimpede andre piger. 

Det er for nemt at skrive en sviner, om en pige herinde. Og der kommer altid et par medløbere, som sviner med. Og uanset at det er en sexuel ydelse i køber, så er der et menneske bag ydelsen. Og nogle mænd herinde, er så distanceret fra mennesket bag ydelsen, at de virkeligt giver den gas med ordene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 38 minutter siden:

Og nogle mænd herinde, er så distanceret fra mennesket bag ydelsen, at de virkeligt giver den gas med ordene.

Ja det er ikke kritik som sådan, der ikke er ok, det er måden den kommer til udtryk nogen gange, der ikke er ok.

Pigerne må tåle at vi ser på det som en ydelse, som vi betaler ekstremt mange penge for, og som en anmeldelse gerne tilnærmet skal give udtryk for, om oplevelsen var pengene værd, eller ikke.

Der hvor kæden hopper af, det er når man går personen, og ikke efter bolden, fremfor ydelsen og en kritik bliver personlig på utilbørlig vis.

Sker det mister en kritisk anmeldelse sin berettigelse, og så er der heldigvis ofte nogle til at tage til genmæle, og pigen i forsvar.

Anmeldere bør nogen gange overveje med sig selv, om de er så bitre før de skriver, eller om deres evner til at fatte sig på skrift er så begrænsede, at de af en af årsagerne, eller begge årsager er bedst tjent med, ikke at skrive en anmeldelse præget af vulgaritet og underlødighed.

Jeg husker stadig en af de bedste tråde endnu, hvor Seduction Girls tog en af deres piger i forsvar efter en sviner i forum.

Det viste sig at manden stank, og havde en dårlig personlig hygiejne.

Det eneste problem var, at pigen ikke havde sagt fra i tide,  og havde forsøgt at gennemføre, på trods af at han burde være blevet afvist inden at det kom så langt.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 35 minutter siden:

Søde Onslow - Jeg giver dig ikke ret. 

Jeg fik en anmeldelse i 13 ( mener jeg ). Den var verdens længste sviner af en del forskellige brugere. Jeg forsvarede mig. Senere blev stort set alle brugere smidt ud pga falske brugere, som bla pimpede andre piger. 

Det er for nemt at skrive en sviner, om en pige herinde. Og der kommer altid et par medløbere, som sviner med. Og uanset at det er en sexuel ydelse i køber, så er der et menneske bag ydelsen. Og nogle mænd herinde, er så distanceret fra mennesket bag ydelsen, at de virkeligt giver den gas med ordene.

Var der da ingen brugere, der forsvarede dig, skønne quinde? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Onslow skrev, for 12 minutter siden:

Var der da ingen brugere, der forsvarede dig, skønne quinde? :) 

Nu risikerer jeg heldigvis ikke, at blive til en af de forkætrede riddere på hvide damecykler, da jeg aldrig har købt sex af Trine.

Men jeg er sgu kommet til at holde af hende, af at kende hende bedre og bedre, og derfor interesserer det mig mere end tidligere, at læse anmeldelser af hende, og give mit besyv med.

Ja der er i den grad et menneske bag hver gang, på begge sider af den handel, køb af sex udgør, men derfra og så til som nogle synes at mene, at derfor er det for personligt til anmeldelser, den holder ikke, synes jeg.

Omdrejningspunktet er ydelsen til prisen, og har man valgt at annoncere med at man sælger, så må man også tage det med at nogen anmelder den ydelse som man sælger.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...