Hop til indhold
Varmemester

Review af gæst.

Recommended Posts

Hej med jer.. 

Nu ved jeg ikke om jeg roder i en gryde jeg ikke bør rode i. 

Men jeg syntes et eller andet sted at det også burde være muligt for GP'er at lave et review af deres gæster. Sådan at det også er os mænd der bliver lidt attraktive. Sådan at der også kommer et fokus på os. 

Jeg synes et eller andet sted at det ku være lidt fedt hvis det f.eks. var en GP der henvendte sig så hun ku få en go oplevelse. Så kan det også være at vi lidt undgår sådan en oplevelse som @Sifpigen og andre piger herinde har været udsat for.

Bare en tanke. Men giv jeres mening til kende her i tråden. Så må vi se om det kan lade sig gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble

Jeg tror ikke, at der er ret mange mænd, som bryder sig om få få kommenteret størrelsen på ens lille pik eller ringe evner i sengen. ;)

Redigeret af Richard Kimble

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, Lige nu:

Jeg tror ikke, at der er ret mange mænd, som bryder sig om få få kommenteret størrelsen på ens pik eller ringe evner i sengen. ;)

Hmm.. Til det har jeg så kun et spørgsmål.. Er det så ok at vi gør nøjagtig det samme ved nogle af pigerne???????? 

I min optik, nej.. Men det er nok også fordi jeg ikke er typen der laver dårlige anmeldelser. Det eneste tidspunkt jeg har gjort det er når billeder og piger ikke er ens. Ikke hvis det er en jeg har sexet med. For der kan sq være mange ting fra begge parter som gør det til en dårlig oplevelse. :) Bare min mening. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Varmemester

Det er en ualmindelig dårlig ide.

Hele meningen med EG, er at det er os som betaler, der anmelder oplevelsen med pigerne, som vi betaler for deres ydelser !

Pigerne skal selvfølgelig kunne kommentere på ros og kritik, men de bør aldrig skrive anmeldelser af os mænd, som betaler dem.

Det er absolut ikke fedt, hvis GP henvender sig til os for at få en go oplevelse :roll:

Den slags lugter langt væk af aftaler i porten, om noget for noget.

Vinder det udbredelse, og accepteres det på EG, vil forum fuldstændig miste troværdighed.

Det kan hurtigt betyde døden for EG, og dertil må det ikke komme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

@Varmemester

Det er en ualmindelig dårlige ide.

Hele meningen med EG, er at det er os som betaler, der anmelder oplevelsen med pigerne, som vi betaler for deres ydelser !

Pigerne skal selvfølgelig kunne kommentere på ros og kritik, men de bør aldrig skrive anmeldelser af os mænd, som betaler dem.

Det er absolut ikke fedt, hvis GP henvender sig til os for at få en go oplevelse :roll:

Den slags lugter langt væk af aftaler i porten, om noget for noget.

Vinder det udbredelse, og accepteres det på EG, vil forum fuldstændig miste troværdighed.

Det kan hurtigt betyde døden for EG, og dertil må det ikke komme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Super.. Se den vinkel havde jeg ikke tænkt på. Og når du skriver det, så kan jeg SAGTENS se at så er det en dårlig idé. 

Tak for input @Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Problemet er også hvis en kunde vil anmeldes, og man ikke lige følte kemi og siger nej. Så får man måske selv en dårlig anmeldelse, fordi han er sur over det. Så selvom tanken er sjov, så siger jeg pænt nej tak. 

Nogle kunder vil måske også blive jaloux over at man anmeldte en anden og ikke dem. 

Og tænk hvis man giver en kunde en rigtig god anmeldelse, og han så svømmer i tilbud fra andre piger. Jeg tror bare jeg holder mine yndlings kunder for mig selv. B)

Redigeret af Christina ssbbw
Tilføjede mere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Varmemester skrev, for 24 minutter siden:

Hmm.. Til det har jeg så kun et spørgsmål.. Er det så ok at vi gør nøjagtig det samme ved nogle af pigerne???????? 

I min optik, nej.. Men det er nok også fordi jeg ikke er typen der laver dårlige anmeldelser. Det eneste tidspunkt jeg har gjort det er når billeder og piger ikke er ens. Ikke hvis det er en jeg har sexet med. For der kan sq være mange ting fra begge parter som gør det til en dårlig oplevelse. :) Bare min mening. 

Der er i hvert fald mange udenlandske glædespiger i Danmark, som ikke forstår dansk godt nok til at tage til genmæle i eroguide. Der er en udfordring i at skrive anmeldelser om kvinder, som er i faget af mange forskellige årsager. Så jo, der er grund til at gå på æggeskaller inden man sætter sig til tastaturet...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 4 minutter siden:

Problemet er også hvis en kunde vil anmeldes, og man ikke lige følte kemi og siger nej. Så får man måske selv en dårlig anmeldelse, fordi han er sur over det. Så selvom tanken er sjov, så siger jeg pænt nej tak. 

Jeg kan sagtens følge dit argument og jeg vil da også tilføje at selvom jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en anmeldelse. Så er det ikke altid at jeg har sagt ja. For vi kan alle ha en dårlig dag så selvom at f.eks. du synes det var super duper godt. Så er det jo ikke sikkert jeg syntes det var. 

Ja jeg synes nemlig også at tanken var lidt sjov. Men jeg må så også sige at @Rejsenetværk skrev en kommentar med en vinkel som jeg slet ikke havde set. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Varmemester skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan sagtens følge dit argument og jeg vil da også tilføje at selvom jeg er blevet spurgt om jeg vil lave en anmeldelse. Så er det ikke altid at jeg har sagt ja. For vi kan alle ha en dårlig dag så selvom at f.eks. du synes det var super duper godt. Så er det jo ikke sikkert jeg syntes det var. 

Ja jeg synes nemlig også at tanken var lidt sjov. Men jeg må så også sige at @Rejsenetværk skrev en kommentar med en vinkel som jeg slet ikke havde set. 

Jeg tilføjede flere årsager til hvorfor det var en dårlig idé. Dem nåede du ikke at få med da du citerede mig. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 6 minutter siden:

Jeg tilføjede flere årsager til hvorfor det var en dårlig idé. Dem nåede du ikke at få med da du citerede mig. :)

Hehe.. Fik dem læst nu.. :lol: Jamen hvorfor skal du ha lov til at holde på dine ynglings kunder når jeg ikke kan holde på mine ynglings piger???? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har svært ved at se formålet, udover at det såmænd kan være dejligt nok, at man som mand  måske kan få nogle komplementer på den konto. 

At en GP skriver at hun havde et dejligt besøg af Thevoice, trækker næppe flere gæster til.  Til gengæld kan det skabe skuffelse hos de af hendes stamgæster hun så aldrig omtaler.

Det kan da ikke udelukkes, at andre GP´er tænker "Han er bestemt også velkommen hos mig".  Det tænker de vel også hvis jeg skrev en bunke gode anmeldelser.  I dag er der sådant set ikke noget der forhindre en GP at sende en PM til en profil, og se om der skulle være noget potentiale, men at gøre det åbenlyst, skræmmer nok flere væk end det tiltrækker.

I øvrigt bliver både GP´er og gæster vel også bemærket på forskelligvis ud fra de indlæg de skriver.   Jeg tror næppe det ville have en så drastisk betydning som @Rejsenetværk forudser, men set ud fra et forretningsperspektiv vil der nok være flere minusser end plusser.

I øvrigt er gæsterne jo ej heller ligeså sporbare som pigerne, så hvor interessant er det egentligt at læse om en som man ikke kan identificere med en profil på EG.  Jeg tror de virker bedst som i dag, hvor en kvinde kan kommentere på gæstens anmeldelse og skrive "Tak, jeg nød bestemt også vores hyggestund" eller lign.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Jeg er enig i at der ikke er nogen grund til at pigerne her på Eroguide skal skrive anmeldelser til hinanden af kunderne, det må kræve et selvstændigt forum hvis pigerne ønsker det.

Hvis der var sådan et "pige-forum" ville jeg være meget nysgerrig for at vide hvad der blev skrevet om mig, og jeg ville også tage kritik til efterretning og forsøge at gøre det bedre hvis jeg bliver kritiseret. Præcis som pigerne gør i dag, hvis vi kritiserer dem for noget. Og det ville virkelig glæde mig, hvis jeg blev rost af en pige.

Der findes andre steder mulighed for at pigerne direkte kan kommentere anmeldelserne af dem, se f.eks. på den svenske side SEX-TJEJER hvor der er såkaldte "reverse reviews", se HER

Det er selvfølgelig ok at pigerne kan kommentere på anmeldelserne af dem, men som vi jævnligt ser i praksis gør nogle af dem det i realiteten allerede nu her på Eroguide, uden at det er nødvendigt med et særlig rubrik for reverse reviews.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Kim Petersen det var da interessant! Jeg har aldrig kigget mod Sverige når jeg blev nysgerrig på sex i udlandet. Troede egentlig at forbuddet mod at købe sex betød nul internetreklamer, men det er jo ingenlunde tilfældet. Men de der reverse-reviews findes jo også her på eroguide - i et vist omfang. Ser da tit at dårlige anmeldelser bliver fulgt op med kommentarer fra den pågældende kvinde, hvor der ikke bliver tage med fløjlshandsker på problemer med en kundes opførsel, hygiejne eller andet, som har stødt hende. Omvendt kommer der også ofte positive reaktioner fra GP´er som har fået gode anmeldelser med tak og at man er velkommen igen.

Jeg kunne godt foreslå en tråd, hvor pigerne skriver om deres oplevelser og ønsker til det perfekte møde. Det kunne godt gøres lidt mere levende end blot som en tør brugsvejledning for sexkunder - nok ret interessant som en lille (opdigtet?) historie om et møde med en kunde, hvordan det hele forløber så det passer til fortællerens drømmescenario om god stil??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 1 time siden:

@Varmemester

Det er en ualmindelig dårlig ide.

Hele meningen med EG, er at det er os som betaler, der anmelder oplevelsen med pigerne, som vi betaler for deres ydelser !

Pigerne skal selvfølgelig kunne kommentere på ros og kritik, men de bør aldrig skrive anmeldelser af os mænd, som betaler dem.

Det er absolut ikke fedt, hvis GP henvender sig til os for at få en go oplevelse :roll:

Den slags lugter langt væk af aftaler i porten, om noget for noget.

Vinder det udbredelse, og accepteres det på EG, vil forum fuldstændig miste troværdighed.

Det kan hurtigt betyde døden for EG, og dertil må det ikke komme.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Helt klart en pointe, det er manden som betaler for en ydelse og derfor er kunden. Kvinder kan jo i udgangspunktet anmelde ditto mænd.

Når det så er sagt, så kan det næppe være sjovt at få en sviner herinde. Men, til de flestes ros, så er folk altså obs på en god tone og evt. svinagtige anmeldelser, som oftest kommer fra folk uden nogen tidligere indlæg. Der kan være lidt svingende anmeldelser af nogen GP, men her må man se helheden. Hvis man fx ikke er til en kvinde med lidt ekstra på sidebenene, så skal man jo nok ikke give hende en dårlig anmeldelse for dette, hvis det fremgår af hendes annonce samt tidligere anmeldelser. Andre ligger konstant i top, fordi de hver gang leverer varen.  

Så alt i alt synes jeg at medlemmerne herinde passer godt på pigerne og yder retfærdighed og går til forsvar når det behøves. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 7 timer siden:

Hej med jer.. 

Nu ved jeg ikke om jeg roder i en gryde jeg ikke bør rode i. 

Men jeg syntes et eller andet sted at det også burde være muligt for GP'er at lave et review af deres gæster. Sådan at det også er os mænd der bliver lidt attraktive. Sådan at der også kommer et fokus på os. 

Jeg synes et eller andet sted at det ku være lidt fedt hvis det f.eks. var en GP der henvendte sig så hun ku få en go oplevelse. Så kan det også være at vi lidt undgår sådan en oplevelse som @Sifpigen og andre piger herinde har været udsat for.

Bare en tanke. Men giv jeres mening til kende her i tråden. Så må vi se om det kan lade sig gøre. 

Jeg kan god se din pointe.....jeg anmeldte engang en gæst (ikke så meget for vedkommendes præstation men mest for at illustrere hvad man som udøvende lægger mærke til ved en gæst. Udseende, opførsel, duft, hygiejne, kemi osv. (nævnt i tilfældig rækkefølge) Nu er alle mennesker som bekendt ikke ens og hvad den ene bider mærke i, går måske forbi næsen af den næste osv.

Bare for at sige at en gæst ikke nødvendigvis bare er en stiv pik med papirvinger der kommer flyvende forbi og skal ekspederes som et nummer i rækken......:lol: Alt er selvfølgelig relativt og afhænger af den udøvendes tilgang til hvervet....;)

Jeg kan desværre ikke huske link til min egen anmeldelse. Noget foresvæver mig @Nemtøs også har skrevet en. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
DK fyr 34 skrev, 1 time siden:

Jeg kan god se din pointe.....jeg anmeldte engang en gæst (ikke så meget for vedkommendes præstation men mest for at illustrere hvad man som udøvende lægger mærke til ved en gæst. Udseende, opførsel, duft, hygiejne, kemi osv. (nævnt i tilfældig rækkefølge) Nu er alle mennesker som bekendt ikke ens og hvad den ene bider mærke i, går måske forbi næsen af den næste osv.

Bare for at sige at en gæst ikke nødvendigvis bare er en stiv pik med papirvinger der kommer flyvende forbi og skal ekspederes som et nummer i rækken......:lol: Alt er selvfølgelig relativt og afhænger af den udøvendes tilgang til hvervet....;)

Jeg kan desværre ikke huske link til min egen anmeldelse. Noget foresvæver mig @Nemtøs også har skrevet en. 

Jeg  har  omtalt  et  par  af  mine  legekammerater såfremt  de  har  omtalt  mig.. Det  har  udelukkende  været positiv omtale. 

Lysten  til  at  beskrive de  negative  oplevelser  har  været  ekstrem,  det  har  været  nuværende medlemmer  som  skriver  grimt  i pb, forsøger  at  presse  i pris  ect.  Men  forummet er  ikke  det  rigtige  til  det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Jeg  har  omtalt  et  par  af  mine  legekammerater såfremt  de  har  omtalt  mig.. Det  har  udelukkende  været positiv omtale. 

Ok så husker jeg nok forkert. For jeg mente en enkelt decideret anmeldelse. Ikke for at hænge vedkommende ud men som et eksempel på en anmeldelse den anden vej rundt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Hvis et GP vil betale 2000,- for en time med mig, så står det hende frit for at skrive en anmeldelse :-) 

 

Synes det er noget fis det her. Jo, jeg gør mig umage og vil gerne gøre det godt når jeg besøger en GP, men det er vel også reelt nok, at betale en GP for at nyde og ikke yde. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 9 timer siden:

Hmm.. Til det har jeg så kun et spørgsmål.. Er det så ok at vi gør nøjagtig det samme ved nogle af pigerne???????? 

I min optik, nej.. Men det er nok også fordi jeg ikke er typen der laver dårlige anmeldelser. Det eneste tidspunkt jeg har gjort det er når billeder og piger ikke er ens. Ikke hvis det er en jeg har sexet med. For der kan sq være mange ting fra begge parter som gør det til en dårlig oplevelse. :) Bare min mening. 

Hvis der skulle være nogle GP'ere der ville dyrke sex med mig på et helt ligeværdigt niveau, altså uden at vi er i et "kunde/udbyder" forhold, så må de for min skyld hjertens gerne anmelde mig ;) 

Men det sker nok næppe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

jeg ved godt at jeg sikkert er den eneste med den her mening ( ihvertfald som tør at ytre den her ) men der er noget der virkelig virkelig får det til at vende sig i mig når vi taler om at anmelde et andet menneske for noget af det mest intime man kan have sammen. Ja - der er penge imellem - men alligevel berettiger det ikke ( i mine øjne ) til at man kan tillade sig at kritisere en persons udseende og udpensle noget af det mest private man kan opleve . Penge er ikke et frikort til at gøre og skrive hvad som helst der falder en ind om et andet menneske. Det er en udlevering der bare er så inhuman og strider mod alle mine værdibegreber og menneskesyn. 

Og jeg ved godt at der er tale om en kunde og en kvinde der udbyder sex for penge.  Men sådan ser jeg det bare ikke. Det er stadig - for mig ihvertfald - to mennesker der deler en intim stund. Pengene er bare en biting og har ingen betydning for det intime der deles. Jeg ser det som en byttehandel og byttehandler findes jo i nærmest alle forhold og menneskelige relationer. Jeg er måske bare uendelig gammeldags i denne holdning, men det er bare sådan jeg føler det. Jeg kan også kun forholde mig til hvad jeg selv gør og min egen tilgang til denne branche . Jeg forstår og jeg accepterer at det nødvendigvis må forholde sig sådan som det nu gør. Altså at mænd kan udpensle hvordan kvinden de lige har delt en intim stund med - ser ud forneden, om hun opfattes som "grim og klam" eller om hun er en fantastisk smuk og attraktiv kvinde.  

Jeg synes det virker så uendelig koldt og kynisk og det gør mig trist. Men som sagt ved jeg godt at det nødvendigvis må være sådan i en kold og kynisk branche - som det jo så også er - men jeg  bevæger mig så heller ikke i den del af branchen som er kold og kynisk - for så ville jeg aldrig kunne overleve som menneske.

Jeg er godt klar over at jeg vil få mine hug for dette indlæg.  Og at jeg skiller mig ud.  Men sådan ser verden bare ud fra mit lille hjørne :)  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, for 9 timer siden:

Jeg tror ikke, at der er ret mange mænd, som bryder sig om få få kommenteret størrelsen på ens lille pik eller ringe evner i sengen. ;)

 Hvad får dig til at tro at vi piger synes det er fedt at få den slags anmeldelser ? 

 Og hvor er det rimelige i at i sidder og skriver den slags om os, og ting der er værterne, men vi må ikke udtale os om jer ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
DanskeJulie skrev, for 6 minutter siden:

 Hvad får dig til at tro at vi piger synes det er fedt at få den slags anmeldelser ? 

 Og hvor er det rimelige i at i sidder og skriver den slags om os, og ting der er værterne, men vi må ikke udtale os om jer ?

Det tror jeg bestemt heller ikke. Og jeg kan godt se et problem i, at udenlandske kvinder med ringe kendskab til dansk bliver anmeldt herinde. 

Er løsningen, at Eroguide bliver nedlagt eller skal vi droppe anmeldelser?

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 9 minutter siden:

 Hvad får dig til at tro at vi piger synes det er fedt at få den slags anmeldelser ? 

 Og hvor er det rimelige i at i sidder og skriver den slags om os, og ting der er værterne, men vi må ikke udtale os om jer ?

Kære Julie, der er bare EN afgørende forskel, det er DU får et ikke ubetydeligt honorar for det du præsterer og yder. Det betyder bare i min verden, at så må man kunne tåle at få en reel og ærlig tilbagemelding. At det så er her “halv offentligt” ja det syntes jeg er okay - Fordi, hvis du ikke præsterer og yder i forhold til det du lover i annoncen, så er det fair at vi andre ikke også bliver snydt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 10 minutter siden:

 Hvad får dig til at tro at vi piger synes det er fedt at få den slags anmeldelser ? 

 Og hvor er det rimelige i at i sidder og skriver den slags om os, og ting der er værterne, men vi må ikke udtale os om jer ?

I er så vidt jeg ved velkomne til at reagere på ting der er skrevet om jer, men så længe at der er tale om at den ene part (os) betaler (ofte temmelig mange) penge til den anden part (jer), så er det ikke et lige forhold, og så er der forskel på sælger og køber. 

At I så internt med garanti snakker om kunder indbyrdes er en anden sag, og iøvrigt helt iorden ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Richard Kimble skrev, Lige nu:

Det tror jeg bestemt heller ikke. Og jeg kan godt se et problem i, at udenlandske kvinder med ringe kendskab til dansk bliver anmeldt herinde. 

Er løsningen, at Eroguide bliver nedlagt eller skal vi droppe anmeldelser?

Personligt bryder jeg mig ikke selv om anmeldelser og frabedre dem helst da folk har så forskellige opfattelser af hvad der egentlig foregår under et besøg ....

Det kan f.eks. være en der laver en anmeldelse og skriver at han var skuffet over at jeg ikke ville sutte ham.....og den anmeldelse vil få den konsekvens for mig at alle nu tror at det er sådan jeg er ....

Men i virkeligheden var det fordi at han lugtede meget grimt, ikke var ren, havde svamp eller lign.

men det skriver han jo ikke noget om og hvis jeg begynder at skrive det nede under hans anmeldelse så bliver det opfattet som at jeg krænker hans privatliv og jeg kan ikke være bekendt at skrive den slags som en kunde osv.

Jeg vil helst undgå situationer som denne så derfor bryder jeg mig ikke om at få en anmeldelse herinde...

og ja så går jeg også glip af gode anmeldelser det ved jeg godt, men jeg synes faktisk ikke at de anmeldelser kan bruges til særlig meget fordi der er så stor forskel på kemi imellem folk...

jeg synes at vi skal gøre vore egne erfaringer, med mindre det er selvfølgelig ligefrem at tale om svindel med billeder eller fake annoncer osv.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...