Hop til indhold
Varmemester

Review af gæst.

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw

@Lady C Jeg har det på samme måde som dig. Jeg undrer mig over mange af de anmeldelser der er, hvor de seksuelle detaljer er penslet ud, så det næsten føles som om vi er tavse tilskuere. Jeg leger ikke nødvendigvis samme lege med de mænd jeg nyder. Det kommer an på mit humør og lyst, og selvfølgelig også hvad manden har lyst til. Derfor ville jeg være ked af at få en anmeldelse, hvor det var skrevet ned hvad vi gjorde punkt for punkt. 

Og når der kommer anmeldelse hvor manden ikke er tilfreds, så undrer jeg mig også over hvorfor man ikke skriver det i en sms til kvinden på en måde, så det modtages som konstruktiv kritik. Så vil hun forhåbentlig lære noget af det (hvis billederne f.eks er misvisende fordi hun har taget på, hvis hun ikke smilede og fik manden til at føle sig velkommen osv). Jeg ville sætte stor pris på at få sådan en sms, hvis jeg havde haft en mand der forlod stedet, uden at være glad for han havde besøgt mig. Men jeg læser netop andres anmeldelser for at se hvad mændene vil have, og om der er noget jeg skal ændre. Så jeg skiller mig nok også ud fra mængden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 10 minutter siden:

Kære Julie, der er bare EN afgørende forskel, det er DU får et ikke ubetydeligt honorar for det du præsterer og yder. Det betyder bare i min verden, at så må man kunne tåle at få en reel og ærlig tilbagemelding. At det så er her “halv offentligt” ja det syntes jeg er okay - Fordi, hvis du ikke præsterer og yder i forhold til det du lover i annoncen, så er det fair at vi andre ikke også bliver snydt. 

 jeg synes det er fint at man advare hinanden imod svindel, for eksempel med billeder der ikke svarer til pigen i virkeligheden eller er der f.eks. var en mand til stede man skulle betale til og pigen ikke gjorde det frivilligt eller noget i den stil ....

 Men jeg synes ikke man kan bruge en personlig beskrivelse af et besøg til noget...

nettop fordi det er så forskelligt hvordan vi opfatter hinanden...

Fordi en anden mand synes jeg er helt fantastisk og dejlig at være sammen med behøver jo ikke nødvendigvis at gøre at du synes det.....?  

Der er også forskel på hvad han synes der er lækker og hvad du synes der er lækkert ....

 Og hvis vi 2 ikke har rigtig god kemi sammen så får du en helt anden oplevelse end han fik ...

 Så hvad kan man reelt bruge sådan en anmeldelse til ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
DanskeJulie skrev, for 3 minutter siden:

Personligt bryder jeg mig ikke selv om anmeldelser og frabedre dem helst da folk har så forskellige opfattelser af hvad der egentlig foregår under et besøg ....

Det kan f.eks. være en der laver en anmeldelse og skriver at han var skuffet over at jeg ikke ville sutte ham.....og den anmeldelse vil få den konsekvens for mig at alle nu tror at det er sådan jeg er ....

Men i virkeligheden var det fordi at han lugtede meget grimt, ikke var ren, havde svamp eller lign.

men det skriver han jo ikke noget om og hvis jeg begynder at skrive det nede under hans anmeldelse så bliver det opfattet som at jeg krænker hans privatliv og jeg kan ikke være bekendt at skrive den slags som en kunde osv.

Jeg vil helst undgå situationer som denne så derfor bryder jeg mig ikke om at få en anmeldelse herinde...

og ja så går jeg også glip af gode anmeldelser det ved jeg godt, men jeg synes faktisk ikke at de anmeldelser kan bruges til særlig meget fordi der er så stor forskel på kemi imellem folk...

jeg synes at vi skal gøre vore egne erfaringer, med mindre det er selvfølgelig ligefrem at tale om svindel med billeder eller fake annoncer osv.

 

Jeg tror, at du har ret! Og du er langtfra den eneste med dén holdning,

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Christina ssbbw skrev, for 28 minutter siden:

@Lady C Jeg har det på samme måde som dig. Jeg undrer mig over mange af de anmeldelser der er, hvor de seksuelle detaljer er penslet ud, så det næsten føles som om vi er tavse tilskuere. Jeg leger ikke nødvendigvis samme lege med de mænd jeg nyder. Det kommer an på mit humør og lyst, og selvfølgelig også hvad manden har lyst til. Derfor ville jeg være ked af at få en anmeldelse, hvor det var skrevet ned hvad vi gjorde punkt for punkt. 

Og når der kommer anmeldelse hvor manden ikke er tilfreds, så undrer jeg mig også over hvorfor man ikke skriver det i en sms til kvinden på en måde, så det modtages som konstruktiv kritik. Så vil hun forhåbentlig lære noget af det (hvis billederne f.eks er misvisende fordi hun har taget på, hvis hun ikke smilede og fik manden til at føle sig velkommen osv). Jeg ville sætte stor pris på at få sådan en sms, hvis jeg havde haft en mand der forlod stedet, uden at være glad for han havde besøgt mig. Men jeg læser netop andres anmeldelser for at se hvad mændene vil have, og om der er noget jeg skal ændre. Så jeg skiller mig nok også ud fra mængden. 

Jeg har jo selv frabedt mig anmeldelser herinde af samme grund som du nævner . Men jeg spørger altid mine ( få ) gæster om de ikke er søde at skrive en tilbagemelding til mig på mail når de lige har summet lidt over oplevelsen. Det er vigtigt og det betyder meget for mig at få del i de tanker de gør sig og om der er noget jeg kunne have gjort anderledes eller bedre . Og alle har været søde til at sende mig deres tanker på skrift. På den måde får jeg også en form for evaluering - men det bliver bare i rette forum. Og det er det private - fordi det kun vedkommer ham og jeg. Det er sådan jeg ser på det.   

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 9 minutter siden:

Personligt bryder jeg mig ikke selv om anmeldelser og frabedre dem helst da folk har så forskellige opfattelser af hvad der egentlig foregår under et besøg ....

Det kan f.eks. være en der laver en anmeldelse og skriver at han var skuffet over at jeg ikke ville sutte ham.....og den anmeldelse vil få den konsekvens for mig at alle nu tror at det er sådan jeg er ....

Men i virkeligheden var det fordi at han lugtede meget grimt, ikke var ren, havde svamp eller lign.

men det skriver han jo ikke noget om og hvis jeg begynder at skrive det nede under hans anmeldelse så bliver det opfattet som at jeg krænker hans privatliv og jeg kan ikke være bekendt at skrive den slags som en kunde osv.

Jeg vil helst undgå situationer som denne så derfor bryder jeg mig ikke om at få en anmeldelse herinde...

og ja så går jeg også glip af gode anmeldelser det ved jeg godt, men jeg synes faktisk ikke at de anmeldelser kan bruges til særlig meget fordi der er så stor forskel på kemi imellem folk...

jeg synes at vi skal gøre vore egne erfaringer, med mindre det er selvfølgelig ligefrem at tale om svindel med billeder eller fake annoncer osv.

 

Jeg mener at du er velkommen til at svare på anmeldelse som du ikke mener er korrekt, i det tilfælde som du nævner kan du jo bare skrive at du ikke har noget problem med at sutte, men at der var specifikke årsager til at du ikke suttede lige præcis ham. Så kan folk jo selv overveje om det skyldes hygiejne, størrelse eller noget andet ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 16 minutter siden:

I er så vidt jeg ved velkomne til at reagere på ting der er skrevet om jer, men så længe at der er tale om at den ene part (os) betaler (ofte temmelig mange) penge til den anden part (jer), så er det ikke et lige forhold, og så er der forskel på sælger og køber. 

At I så internt med garanti snakker om kunder indbyrdes er en anden sag, og iøvrigt helt iorden ;) 

 Som jeg skriver i mit svar til flere andre her inde så synes jeg det er okay at man advare hinanden mod svindler og hvis der foregår noget der ikke er i orden

men at man sidder og deler ting som bør være intimt og helligt imellem de 2 mennesker der møde, synes jeg ikke er ok....

som en  anden gp  herinde også skriver er det jo ikke sikkert man gør det samme med de forskellige kunder fordi der er forskel på kemi og der er forskel på folk så det er jo ikke nogen garanti for at det at du læser også vil komme til at ske for dig ....

og man har hver sin opfattelse af hvordan seancen er foregået så det kan man ikke rigtig bruge til noget ..

og jeg synes ikke at du kan bruge det argument at fordi du betaler så har du ret til at komme med udtalelser ...

sådan fungerer det måske med ting man køber, men det her er mennesker vi taler om :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 2 minutter siden:

 Som jeg skriver i mit svar til flere andre her inde så synes jeg det er okay at man advare hinanden mod svindler og hvis der foregår noget der ikke er i orden

men at man sidder og deler ting som bør være intimt og helligt imellem de 2 mennesker der møde, synes jeg ikke er ok....

som en  anden gp  herinde også skriver er det jo ikke sikkert man gør det samme med de forskellige kunder fordi der er forskel på kemi og der er forskel på folk så det er jo ikke nogen garanti for at det at du læser også vil komme til at ske for dig ....

og man har hver sin opfattelse af hvordan seancen er foregået så det kan man ikke rigtig bruge til noget ..

og jeg synes ikke at du kan bruge det argument at fordi du betaler så har du ret til at komme med udtalelser ...

sådan fungerer det måske med ting man køber, men det her er mennesker vi taler om :)

Jeg mener ikke at jeg køber et menneske, jeg køber en ydelse. Og det er ydelsen der anmeldes. ;) 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, for 2 minutter siden:

sådan fungerer det måske med ting man køber, men det her er mennesker vi taler om :)

Taget ud af konteksten - Men jeg syntes egentlig godt man kan tillade at “tingsliggøre” jer, netop fordi i tager en ret god betaling for den intime stund vi har sammen. Ikke at det betyder i ikke er mennesker og har følelser, selvfølgelig har i det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 1 minut siden:

Jeg mener ikke at jeg køber et menneske, jeg køber en ydelse. Og det er ydelsen der anmeldes. ;) 

Jeg er ked at at høre at du ikke mener det er et menneske du besøger, at det bare er en kold og mekanisk ydelse...  så har du besøgt de forkerte.... dem der ikke gør det frivilligt... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Æ´Synderjyde skrev, for 6 minutter siden:

Taget ud af konteksten - Men jeg syntes egentlig godt man kan tillade at “tingsliggøre” jer,

Det er så her jeg er dybt uenig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 4 minutter siden:

Taget ud af konteksten - Men jeg syntes egentlig godt man kan tillade at “tingsliggøre” jer, netop fordi i tager en ret god betaling for den intime stund vi har sammen. Ikke at det betyder i ikke er mennesker og har følelser, selvfølgelig har i det. 

Og det er så netop kunder som dig, der har brug for at skrive anmeldelser fordi du sikkert får dårlige oplevelse pga at du behandler os som en ting og ikke et menneske....;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu jeg lige nød til at stoppe jer lidt... For nu afspore i tråden lidt.. 

Min mening: GP'er er kvinder, ergo mennesker, med følelser som alle andre. De er IKKE en ting. Det vi mænd køber hos en GP er en ydelse som er meget intim og hvor at følelserne hurtigt kan følge med. At det så både er godt og skidt, har jeg selv erfaret.

Så VENLIGST den del af jeres indspark blive i jeres hoveder. Den behøver IKKE at komme ned på skrift. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
DanskeJulie skrev, for 19 minutter siden:

 Så hvad kan man reelt bruge sådan en anmeldelse til ?

Den kan du bruge til rigtig meget! Bl.a. at man vil møde en GP, som vil gør sit bedste for mødet bliver godt. 

Det er en vigtig forudsætning for et godt besøg og derfor vil sådan en oplysning om, at en kunde har haft en god oplevelse en god indikation på, at det vil vi andre også kunne opnå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Richard Kimble
Bear skrev, for 42 minutter siden:

Jeg mener at du er velkommen til at svare på anmeldelse som du ikke mener er korrekt, i det tilfælde som du nævner kan du jo bare skrive at du ikke har noget problem med at sutte, men at der var specifikke årsager til at du ikke suttede lige præcis ham. Så kan folk jo selv overveje om det skyldes hygiejne, størrelse eller noget andet ;) 

Der er vistnok 2500 udenlandske prostituerede i Danmark. Kun en brøkdel af dem forstår dansk godt nok til at de kan tage til genmæle!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 16 minutter siden:

Den kan du bruge til rigtig meget! Bl.a. at man vil møde en GP, som vil gør sit bedste for mødet bliver godt. 

Det er en vigtig forudsætning for et godt besøg og derfor vil sådan en oplysning om, at en kunde har haft en god oplevelse en god indikation på, at det vil vi andre også kunne opnå. 

 Det er jeg sket ikke er enig med dig i....;)

For selvom jeg gør mit bedste hver eneste gang for at mødet skal blive godt for os begge 2, så er møderne så forskellig at du ikke kan sammenligne dem overhovedet....

for det kommer fuldstændig an på den modspil man får fra kunden hvordan mødet kommer til at forløbe, og i er SÅ forskellige som dag og nat,  i forventer noget forskelligt hver især og i giver forskelligt modspil, men jeg derimod er altid den samme..;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

jeg ved godt at jeg sikkert er den eneste med den her mening ( ihvertfald som tør at ytre den her ) men der er noget der virkelig virkelig får det til at vende sig i mig når vi taler om at anmelde et andet menneske for noget af det mest intime man kan have sammen. Ja - der er penge imellem - men alligevel berettiger det ikke ( i mine øjne ) til at man kan tillade sig at kritisere en persons udseende og udpensle noget af det mest private man kan opleve . Penge er ikke et frikort til at gøre og skrive hvad som helst der falder en ind om et andet menneske. Det er en udlevering der bare er så inhuman og strider mod alle mine værdibegreber og menneskesyn. 

Og jeg ved godt at der er tale om en kunde og en kvinde der udbyder sex for penge.  Men sådan ser jeg det bare ikke. Det er stadig - for mig ihvertfald - to mennesker der deler en intim stund. Pengene er bare en biting og har ingen betydning for det intime der deles. Jeg ser det som en byttehandel og byttehandler findes jo i nærmest alle forhold og menneskelige relationer. Jeg er måske bare uendelig gammeldags i denne holdning, men det er bare sådan jeg føler det. Jeg kan også kun forholde mig til hvad jeg selv gør og min egen tilgang til denne branche . Jeg forstår og jeg accepterer at det nødvendigvis må forholde sig sådan som det nu gør. Altså at mænd kan udpensle hvordan kvinden de lige har delt en intim stund med - ser ud forneden, om hun opfattes som "grim og klam" eller om hun er en fantastisk smuk og attraktiv kvinde.  

Jeg synes det virker så uendelig koldt og kynisk og det gør mig trist. Men som sagt ved jeg godt at det nødvendigvis må være sådan i en kold og kynisk branche - som det jo så også er - men jeg  bevæger mig så heller ikke i den del af branchen som er kold og kynisk - for så ville jeg aldrig kunne overleve som menneske.

Jeg er godt klar over at jeg vil få mine hug for dette indlæg.  Og at jeg skiller mig ud.  Men sådan ser verden bare ud fra mit lille hjørne :)  

 

Jamen, langt hen af vejen har du da ret. Penge burde slet ikke være noget frikort til noget som helst, heller ikke sex med et andet menneske. Men, hvis du fx læser mit indlæg lidt længere oppe, så fremgår det også tydeligt, at langt de fleste herinde tager afstand fra svinagtige anmeldelser samt hævnaktioner. 

Jeg synes i grunden at EG er et fint sted at mødes og debatere, både mellem brødre og GP. Det er også lærerigt at læse om andre menneskers sexuelle præferencer, som jo er vidt forskellige.

Jeg har fx anmeldt kvinder med en stor lækker fantastisk røv (min ting), hvorefter et medlem efterfølgende har svinet anmeldelsen til, fordi han synes en sådan størrelse røv er klam. Det tager jeg afstand fra. Vi har alle forskellig smag og Gud ske tak og lov for det, verden ville da se underlig ud, hvis vi alle lignede hinanden.

Jeg synes EG er en god pejlestok for, om der er brodne kar i branchen, som man skal undgå at besøge. Ligeså er det da herligt, at ex jeg kan læse en god anmeldelse af en kvinde som netop indfrier mine forventninger, hvorefter jeg besøger hende.

Men sagen er nok, at både kunder og ditto medlemmer engang imellem glemmer at opføre sig som gentlemen, det er trods alt en levende person som du besøger, ikke en ting.

Når det så er sagt, så ved jeg fra mange anmeldelser, at mange herinde fra sørger for at være nyvaskede og pænt klædt inden de besøger en GP - og hvis de så efter betalingen oplever en skuffende behandling, ja så forstår jeg rent faktisk godt, at man anmelder herefter. Både kunde og GP har et fælles ansvar for en god oplevelse. Begge parter har ligeledes et ansvar for at afvise i døren, hvis man i bund og grund føler sig dårlig tilpas ved situationen. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.
DanskeJulie skrev, for 15 minutter siden:

 Det er jeg sket ikke er enig med dig i....;)

For selvom jeg gør mit bedste hver eneste gang for at mødet skal blive godt for os begge 2, så er møderne så forskellig at du ikke kan sammenligne dem overhovedet....

for det kommer fuldstændig an på den modspil man får fra kunden hvordan mødet kommer til at forløbe, og i er SÅ forskellige som dag og nat,  i forventer noget forskelligt hver især og i giver forskelligt modspil, men jeg derimod er altid den samme..;)

Ja, naturligvis er vi forskellige og du den samme. Det ændrer bare ikke på, at jeg ved at læse en indlevende anmeldelse kan vurdere om jeg kan møde en GP, der levere en god service eller ej. 

Af egen erfaring, så har jeg indtil videre aldrig blevet skuffet ved mit møde med talrige GP’er, som er blevet rost til skyerne med meget detaljerede anmeldelser. 

 

I øvrigt så kan du ikke vurdere, hvornår en anmeldelse er brugbar for mig. Det er kun mig der kan det! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DanskeJulie skrev, 1 time siden:

Jeg er ked at at høre at du ikke mener det er et menneske du besøger, at det bare er en kold og mekanisk ydelse...  så har du besøgt de forkerte.... dem der ikke gør det frivilligt... 

Jeg formulerede det også forkert, så lad os kalde det en ydelse jeg køber. Og beklager jeg opfatter en ydelse som en ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 4 timer siden:

Taget ud af konteksten - Men jeg syntes egentlig godt man kan tillade at “tingsliggøre” jer, netop fordi i tager en ret god betaling for den intime stund vi har sammen. Ikke at det betyder i ikke er mennesker og har følelser, selvfølgelig har i det. 

I en generelt sammenhæng, er der jo meget der tyder på, at en gruppe mænd mere er fokuseret på pris, ydelser end selve kvinden der tilbyder det. 

Hvis man ser det fra den anden side, så fortæller det måske også, at denne gruppe mænd, betragter deres seksuelle behov som noget der kan tilfredsstilles på lige fod med andre forbrugsgoder,  hvor der er produktet der er i centrum, og butikken hvor det kan købes er meget sekundært.

Der er ingen grund til at fornægte, at sådan fungere det for en del mænd. Det afspejles tydeligt i deres adfærd.  Der findes mange GP´er i branchen der ikke påvirkes at det syn og den adfærd denne gruppe har.  Man kan sige, at deres primære fokus er på alle mulige andre parametre end selve det individuelle menneske. 

Der findes så både gæster og Gp´er for hvilke mennesket rent faktisk fylder mere end ydelser, pris osv.  Jeg bryder mig egentligt ikke om ordet GFE, men hvis dette skal føre til en super oplevelse for begge parter, så er det jo her, at man kan finde eksempler på at mennesket fylder mest.

Mig bekendt er branchen rimelig rummelig. At det giver nogle "klask" skyldes nok mere, at begge parter "sjusker" i de respektive udvælgelses procedurer og kriterier.

Mit indlæg skal læses som generelle betragtning, uden anden sammenhæng til @Æ´Synderjyde  end at hans indlæg inspirerede mig til at skrive mit. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe

Er det kun mig der er en smule forvirret? Tråden startede vedr. om GP’er kunne lave anmeldelser af kunderne og der bliver lystigt skrevet om for og imod anmeldelser af GP’er.

For at komme tilbage til trådens oprindelige emne mener jeg at der tidligere har været en “anmeldelse” af en kunde. Så vidt jeg husker var det @SEXY JASMIN HERLEV der skrev den. Det var en fin og positiv og relativ detaljeret anmeldelse.  Hun må korrigere mig hvis husker forkert.

Generelt kan jeg ikke se behovet for anmeldelser af kunder. Hvad skulle man kunne bruge dem til. Vil man få rabat hvis man har fået en god anmeldelse! Nej selvfølgelig ikke og sådan bør det heller ikke være. Det er mere relevant at GP’erne har muligheden for at komme med indlæg, når de føler behov for det. Præcis som det er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Svar på TS indlæg:

Ja, hvorfor ikke. Så kan vi undgå anmeldelser ned for mange superlativer:

Jeg fik pigen op at ringe 18 gange og jeg kom selv 7 gange på en halv time.

Eller det modsatte:

Undgå hende - Advarsel- osv uden videre begrundelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. skrev, for 39 minutter siden:

Svar på TS indlæg:

Ja, hvorfor ikke. Så kan vi undgå anmeldelser ned for mange superlativer:

Jeg fik pigen op at ringe 18 gange og jeg kom selv 7 gange på en halv time.

Eller det modsatte:

Undgå hende - Advarsel- osv uden videre begrundelse.

Se det er faktisk lidt jeg mener. At få seancen a vide fra begge sider. Tak. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Varmemester skrev, for 34 minutter siden:

Se det er faktisk lidt jeg mener. At få seancen a vide fra begge sider. Tak. :)

Det kræver vel at pigen ved hvilket EG medlem hun har haft besøg af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 12 minutter siden:

Det kræver vel at pigen ved hvilket EG medlem hun har haft besøg af.

Ganske rigtigt. Det har jeg så for vane at fortælle samtidig med at jeg spørger om jeg må lave et review af seancen. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...