Hop til indhold
Varmemester

Review af gæst.

Recommended Posts

Varmemester skrev, for 1 time siden:

Ganske rigtigt. Det har jeg så for vane at fortælle samtidig med at jeg spørger om jeg må lave et review af seancen. :)

Jeg lægger ved nybesøg heller aldrig skjul på, hvem jeg er. Det er det mest ærlige.

Nogle piger har aldrig hørt om EG, mens andre udbryder: "Guuuud, er det virkelig dig?". Jeg ved så godt, at visse herinde straks mistænker mig for at kræve returkommission, men jeg har aldrig fået så meget som en bøjet femøre i rabat for at skrive en oplevelsesberetning. Den skriver jeg skam for min egen fornøjelses skyld, og jeg har altid betalt den forlangte pris uden nogen diskussion.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 7 timer siden:

I en generelt sammenhæng, er der jo meget der tyder på, at en gruppe mænd mere er fokuseret på pris, ydelser end selve kvinden der tilbyder det. 

Deri har du da så ganske ret!

Jeg fokuserer udelukkende på, om den GP’er jeg bruger min surt tjente penge på, opfylder de ønsker jeg har - Ellers kunne jeg jo bare “nøjes” med hende derhjemme. Jeg vil tilfredsstilles måde mht det seksuelle men også “købe” den model mine øjne finder attraktivt. 

Egentlig er jeg da ret ligeglad med hvordan hun er ellers, hvilke problemer hun måtte slås med i privatlivet, om hun har børn med tre forskellige osv. Jeg skal hverken være kæreste eller giftes med hende, ej heller være venner. Hun tilfredsstiller et behov og nogle ønsker jeg har seksuelt OG jeg betaler det hun forlanger. 

Meget forenklet sagt og skrevet, men vel nok det hovedparten får og formentlig også forventer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 34 minutter siden:

Jeg lægger ved nybesøg heller aldrig skjul på, hvem jeg er. Det er det mest ærlige.

Nogle piger har aldrig hørt om EG, mens andre udbryder: "Guuuud, er det virkelig dig?". Jeg ved så godt, at visse herinde straks mistænker mig for at kræve returkommission, men jeg har aldrig fået så meget som en bøjet femøre i rabat for at skrive en oplevelsesberetning. Den skriver jeg skam for min egen fornøjelses skyld, og jeg har altid betalt den forlangte pris uden nogen diskussion.

Det er da også det mest ærlige at gøre. At fortælle hvem man er. 

Hahaha.. Ja den bemærkning har jeg også fået et par gange. :lol: Der er så en som efter at jeg havde lavet en anmeldelse af seancen (den hvor jeg gik den forkerte vej hen til bilen og hvor jeg slog hovedet på vej i bilen) som havde givet hende flere kunder. Hun takkede mig ved at "yde lidt ekstra" gangen efter jeg var hos hende. For jeg har nu heller aldrig fået afslag i prisen. Tværtimod har jeg altid betalt det det koster. Og som jeg har skrevet i en anden tråd, givet lidt ekstra hvis det har været super godt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg erindrer udsagn fra pionerer bag massagepiger.dk, som blev til Venuslogen.dk, om hvordan mænd tidligere, intet andet havde at forholde sig til, end sådan som pigerne beskrev sig selv i deres annoncer i Ekstrabladet.

Plat, humbug, og løgn, som var meget værre end den falske markedsføring, vi stadig oplever.

De fortalte om hvordan piger og branchen, i begyndelsen gik amok over at der nu blev skrevet anmeldelser af pigerne.

Men også at pigerne løj meget mindre, og ydede en  meget bede service blot få år efter at Venuslogen.dk var blevet en succes.

Så ja anmeldelser har deres berettigelse, og Eroguide.dk har sin berettigelse, som et forum for anmeldelser af vores oplevelser med pigerne!

Det er så afsindig mange penge det koster os, hver gang vi besøger  pigerne, at vi har en interesse i at læse andres oplevelser, før vi beslutter os.

Det må pigerne bare leve med, eller lade være med at annoncere offentligt med at de sælger sex.

For annoncerer de, så køber vi, og så anmelder vi også.

I mine øjne er det noget andet med Sugardating, bag et brugerlogin til et lukket forum.

Disse burde ikke kunne anmeldes på EG.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 9 timer siden:

Er det kun mig der er en smule forvirret? Tråden startede vedr. om GP’er kunne lave anmeldelser af kunderne og der bliver lystigt skrevet om for og imod anmeldelser af GP’er.

For at komme tilbage til trådens oprindelige emne mener jeg at der tidligere har været en “anmeldelse” af en kunde. Så vidt jeg husker var det @SEXY JASMIN HERLEV der skrev den. Det var en fin og positiv og relativ detaljeret anmeldelse.  Hun må korrigere mig hvis husker forkert.

Generelt kan jeg ikke se behovet for anmeldelser af kunder. Hvad skulle man kunne bruge dem til. Vil man få rabat hvis man har fået en god anmeldelse! Nej selvfølgelig ikke og sådan bør det heller ikke være. Det er mere relevant at GP’erne har muligheden for at komme med indlæg, når de føler behov for det. Præcis som det er nu.

@Lagaffe Er det mon den du tænkte på ??? Det var nu mere "legetøjs anmeldelse"  I øvrigt er jeg en glad ejer af dette vidunder "dims"  :ph34r::D

Redigeret af SEXY JASMIN HERLEV

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nye-Eventyr
Varmemester skrev, den 12.9.2019 at 23:23:

Hej med jer.. 

Nu ved jeg ikke om jeg roder i en gryde jeg ikke bør rode i. 

Men jeg syntes et eller andet sted at det også burde være muligt for GP'er at lave et review af deres gæster. Sådan at det også er os mænd der bliver lidt attraktive. Sådan at der også kommer et fokus på os. 

Jeg synes et eller andet sted at det ku være lidt fedt hvis det f.eks. var en GP der henvendte sig så hun ku få en go oplevelse. Så kan det også være at vi lidt undgår sådan en oplevelse som @Sifpigen og andre piger herinde har været udsat for.

Bare en tanke. Men giv jeres mening til kende her i tråden. Så må vi se om det kan lade sig gøre. 

Personligt synes jeg, at de dybdeborende anmeldelser af GPer herinde tenderer det usmagelige engang imellem især fordi alle oplevelser bygger på subjektive skøn og præferencer. Dog synes jeg, at EG er strålende til evaluering af ægtheden af diverse mere eller mindre troværdige annoncer- også selvom gennemsigtigheden ofte er kompromitteret. Og i den dur ser jeg intet galt med, at kunderne også må stå på mål for en evaluering, men jeg tror blot at det ville blive en uoverskuelig mængde information, idet antallet af kunder langt overstiger antallet af GPer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

de anmeldelser af gæster/kunder, de vil 100% kun være posivtive, og ikke være til meget nytte udover underholdnings værdien.

det ville være " som skyde sig selv i foden " at en gp laver en negativ anmeldelse af sine gæster.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Æ´Synderjyde skrev, for 9 timer siden:

Deri har du da så ganske ret!

Jeg fokuserer udelukkende på, om den GP’er jeg bruger min surt tjente penge på, opfylder de ønsker jeg har - Ellers kunne jeg jo bare “nøjes” med hende derhjemme. Jeg vil tilfredsstilles måde mht det seksuelle men også “købe” den model mine øjne finder attraktivt. 

Egentlig er jeg da ret ligeglad med hvordan hun er ellers, hvilke problemer hun måtte slås med i privatlivet, om hun har børn med tre forskellige osv. Jeg skal hverken være kæreste eller giftes med hende, ej heller være venner. Hun tilfredsstiller et behov og nogle ønsker jeg har seksuelt OG jeg betaler det hun forlanger. 

Meget forenklet sagt og skrevet, men vel nok det hovedparten får og formentlig også forventer. 

Det er et sådan indlæg som dette som kan gøre mig lidt trist. :( For jeg ved jo godt at de findes. De mænd der er ligeglade med mennesket bag. Som ser på en kvinde som en fisse og et middel til tilfredsstillelse af egne lyster. Og selvfølgelig findes sådan et menneskesyn i denne branche. Jeg ved det men det gør mig trist.  Jeg har ikke selv oplevet det med de mænd jeg mødes med. Her har jeg altid oplevet varme og følt mig  betydningsfuld og der har altid været interesse for mig som person og menneske.  Hvis mine gæster havde et menneskefjendsk vætdigrundlag så ville jeg nok stoppe med det samme med at gøre det jeg gør. Penges værdi må aldrig overstige et menneskes værdi. Et menneskes værdi er unkrænkeligt. Og penge må ikke blive den nye store religion hvor alting er tilladt. Bare man har penge. Hvis penge er ens religion så vil man blive fattigere end nogensinde før. Selvom man vælter sig i penge. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

de anmeldelser af gæster/kunder, de vil 100% kun være posivtive, og ikke være til meget nytte udover underholdnings værdien.

det ville være " som skyde sig selv i foden " at en gp laver en negativ anmeldelse af sine gæster.

Jeg  er ikke  enig  med  dig  - de  mænd  jeg  har  haft  en  mindre  god  oplevelse  med  ønsker  jeg  ikke  at  mødes med  igen  - måske  er  det  gengældt. 

Jeg  har  dog  ikke  behovet  for  at  hænge  dem  ud,  men  som  skrevet  tidligere  har  jeg  somme tider lysten  til  at  nævne  de  profiler/brugere  som  snyder/lyver/udebliver. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  er ikke  enig  med  dig  - de  mænd  jeg  har  haft  en  mindre  god  oplevelse  med  ønsker  jeg  ikke  at  mødes med  igen  - måske  er  det  gengældt. 

Jeg  har  dog  ikke  behovet  for  at  hænge  dem  ud,  men  som  skrevet  tidligere  har  jeg  somme tider lysten  til  at  nævne  de  profiler/brugere  som  snyder/lyver/udebliver. 

 

så er vi jo enige :) du har lysten til at berette om de negative oplevelser, men gør det ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sweetstone skrev, for 9 minutter siden:

så er vi jo enige :) du har lysten til at berette om de negative oplevelser, men gør det ikke.

Jeg  ville  ikke  vide  hvor  jeg skulle  placere  de  mindre  heldige  oplevelser /gode  anmeldelser. 

Et digitalt   afkrydningsskema  med  brugerens  navn samt  en  række  spørgsmål som  kan  svares  ja/nej  til  kunne  være  interessant. Så  måles  der  på  de  samme  parameter 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, for 2 minutter siden:

Jeg  ville  ikke  vide  hvor  jeg skulle  placere  de  mindre  heldige  oplevelser /gode  anmeldelser. 

Et digitalt   afkrydningsskema  med  brugerens  navn samt  en  række  spørgsmål som  kan  svares  ja/nej  til  kunne  være  interessant. Så  måles  der  på  de  samme  parameter 

 

en årsag til netop du reagerer, på at du godt vil anmelde også det negative, er måske du ikke er så afhængig af indtægten dit bijob,som andre gp er ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
sweetstone skrev, for 11 minutter siden:

en årsag til netop du reagerer, på at du godt vil anmelde også det negative, er måske du ikke er så afhængig af indtægten dit bijob,som andre gp er ?

Det  er  et  meget  lille  fritidsjob  for mig og  jeg  er  ikke  økonomisk afhængig af  om  jeg  laver  aftaler  eller  ikke. Det  er  min  fornemmelse at  der er  flere  gp'er som  har  jobbet  på  hobby plan. 

Det  handler  ikke om at  udstille,  men  som  I mænd  er  trætte  af  fakes  fotos, snyden  med  alder, ydelser, tid  og  udseende.

Så  kan  jeg  godt  blive  træt  af  mænd  der  gang  på  gang  spørger  efter  sex  uden kondom, aflyser  fordi  katten  er  kørt  over  for  3 gang, forsøg  på  forhandling  af  pris, mænd  der  snyder  med  deres  udseende  ect. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Jeg lægger ved nybesøg heller aldrig skjul på, hvem jeg er. Det er det mest ærlige.

Nogle piger har aldrig hørt om EG, mens andre udbryder: "Guuuud, er det virkelig dig?". Jeg ved så godt, at visse herinde straks mistænker mig for at kræve returkommission, men jeg har aldrig fået så meget som en bøjet femøre i rabat for at skrive en oplevelsesberetning. Den skriver jeg skam for min egen fornøjelses skyld, og jeg har altid betalt den forlangte pris uden nogen diskussion.

Hvorfor er det det mest ærlige? Er det relevant at pigerne ved hvem man er på EG?

Siger man det før eller efter seancen?

Er man forpligtet til at lave en anmeldelse, når man nu reelt har fortalt hvilket alias man har på EG?

Vil pigen opfatte det som negativt, hvis der ikke kommer en anmeldelse?

Det vigtigste er vel at man respekterer hinanden, opfører sig pænt og ordentligt og selv forsøger at bidrage til en god oplevelse.

Ligesom vores oplevelser er subjektive er pigernes det jo også. 

Hvad vil vi opnå ved at blive anmeldt af pigerne? Bekræftet i vores eget lille ego? Kan og vil vi ændre adfærd hvis vi fik en dårlig anmeldelse. Eller vil vi blive fornærmede og aldrig besøge hende igen?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Jeg  er ikke  enig  med  dig  - de  mænd  jeg  har  haft  en  mindre  god  oplevelse  med  ønsker  jeg  ikke  at  mødes med  igen  - måske  er  det  gengældt. 

Jeg  har  dog  ikke  behovet  for  at  hænge  dem  ud,  men  som  skrevet  tidligere  har  jeg  somme tider lysten  til  at  nævne  de  profiler/brugere  som  snyder/lyver/udebliver. 

 

Jeg kan godt forstå din lyst til at hænge de brugere ud som udebliver. Det er 100% dårlig stil.

Det kræver dog at du er helt sikker på hvilken bruger på EG du har lavet en aftale med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 17 minutter siden:

Hvorfor er det det mest ærlige? Er det relevant at pigerne ved hvem man er på EG?

Siger man det før eller efter seancen?

Er man forpligtet til at lave en anmeldelse, når man nu reelt har fortalt hvilket alias man har på EG?

Vil pigen opfatte det som negativt, hvis der ikke kommer en anmeldelse?

Det vigtigste er vel at man respekterer hinanden, opfører sig pænt og ordentligt og selv forsøger at bidrage til en god oplevelse.

Ligesom vores oplevelser er subjektive er pigernes det jo også. 

Hvad vil vi opnå ved at blive anmeldt af pigerne? Bekræftet i vores eget lille ego? Kan og vil vi ændre adfærd hvis vi fik en dårlig anmeldelse. Eller vil vi blive fornærmede og aldrig besøge hende igen?

 

 

Jeg gør det på den måde at hvis jeg synes seancen har været go. Så præsenterer jeg mig med mit nickname herinde og spørger om det er ok at jeg laver en review. :)

Du er aldrig forpligtet til at lave et review. De piger jeg ikke har lavet et review af skyldes at det ikke har været en go oplevelse efter min mening og så har jeg heller ikke præsenteret mig med mit nickname. 

Selvfølgelig skal vi respekterer hinanden og have pli når vi besøger en GP. 

Det jeg ku se var fedt ved at få et reverse review er at høre oplevelsen fra den anden side også. Ikke for at styrke mit ego men for at høre det fra begge sider. Sku der være noget negativt vil det altid være noget jeg tager til mig og vil ændre. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Varmemester skrev, 1 time siden:

Jeg gør det på den måde at hvis jeg synes seancen har været go. Så præsenterer jeg mig med mit nickname herinde og spørger om det er ok at jeg laver en review. :)

Du er aldrig forpligtet til at lave et review. De piger jeg ikke har lavet et review af skyldes at det ikke har været en go oplevelse efter min mening og så har jeg heller ikke præsenteret mig med mit nickname. 

Selvfølgelig skal vi respekterer hinanden og have pli når vi besøger en GP. 

Det jeg ku se var fedt ved at få et reverse review er at høre oplevelsen fra den anden side også. Ikke for at styrke mit ego men for at høre det fra begge sider. Sku der være noget negativt vil det altid være noget jeg tager til mig og vil ændre. :)

Hun har vel altid mulighed for at sende dig en PM hvis du har behov for at høre oplevelsen fra begge sider.

Hvad får vi andre ud af at læse en anmeldelse af dig?  Og hvorfor må vi ikke læse om dine dårlige oplevelser?

Redigeret af Lagaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

Så  kan  jeg  godt  blive  træt  af  mænd  der  gang  på  gang  spørger  efter  sex  uden kondom,

Og jeg er godt træt at piger som spørger om det skal være med eller uden gummi når vi ligger i sengen. Derfor spørger jeg altid om sex uden gummi er muligt inden pengene skifter hænder.

Nemtøs skrev, for 3 timer siden:

mænd  der  snyder  med  deres  udseende  ect.

Og jeg er godt træt af piger som bruger falske billeder i deres annoncer. Derfor går jeg altid igen når der ikke er overenstemmelse mellem billeder/beskrivelse af pigen og den man møder.

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lagaffe skrev, for 15 minutter siden:

Hun har vel altid mulighed for at sende dig en PM hvis du har behov for at høre oplevelsen fra begge sider.

Hvad får vi andre ud af at læse en anmeldelse af dig?  Og hvorfor må vi ikke læse om dine dårlige oplevelser?

Ja det har hun da. Men det har jeg jo også. Så i princippet har vi vel så ikke noget at bruge Eroguide til så??? 

Hvad får andre GP'er ud af at læse en anmeldelse af en anden GP??? Ingenting... Jeg anmelder ikke mine dårlige oplevelser fordi der kan være mange grunde til at det blev det. En dårlig dag for mit vedkommende, en dårlig dag for hendes vedkommende, ingen kemi overhovedet. De gange jeg har anmeldt en pige negativt har det været fordi at person og billeder ikke passer sammen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 2 minutter siden:

Ja det har hun da. Men det har jeg jo også. Så i princippet har vi vel så ikke noget at bruge Eroguide til så??? 

Hvad får andre GP'er ud af at læse en anmeldelse af en anden GP??? Ingenting... Jeg anmelder ikke mine dårlige oplevelser fordi der kan være mange grunde til at det blev det. En dårlig dag for mit vedkommende, en dårlig dag for hendes vedkommende, ingen kemi overhovedet. De gange jeg har anmeldt en pige negativt har det været fordi at person og billeder ikke passer sammen. 

mon ikke gp kan få et par hint, ved at læse om anmeldelser af andre gp, et par hint om, hvad der er godt eller skidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, Lige nu:

mon ikke gp kan få et par hint, ved at læse om anmeldelser af andre gp, et par hint om, hvad der er godt eller skidt.

Til det vil jeg sige at det har jeg også fået a at læse anmeldser. Både a hvad en bestemt pige kan li og hvad en anden mand har gjort som jeg synes lyder frækt. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lagaffe
Varmemester skrev, for 19 minutter siden:

Ja det har hun da. Men det har jeg jo også. Så i princippet har vi vel så ikke noget at bruge Eroguide til så??? 

Hvad får andre GP'er ud af at læse en anmeldelse af en anden GP??? Ingenting... Jeg anmelder ikke mine dårlige oplevelser fordi der kan være mange grunde til at det blev det. En dårlig dag for mit vedkommende, en dårlig dag for hendes vedkommende, ingen kemi overhovedet. De gange jeg har anmeldt en pige negativt har det været fordi at person og billeder ikke passer sammen. 

Nu troede jeg i al min naivitet at man anmeldte en GP for at andre brugere kunne blive informeret og ikke for at andre GPer kunne få noget ud af det. My bad :unsure:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...