Hop til indhold
Guest Mr Bond

Søger glædespige (som kæreste)

Recommended Posts

Altså Mr Bond

Du søger en kæreste der er GP, i et forum hvor GP sælger sex.

Hvordan forestiller du dig, at en GP nogensinde skulle være interesseret i at bliver kæreste med dig?

Den er lidt langt ude.

GP er her for sælge sex, og at tjene penge på sex punktum.

Det er snarere den anden vej rundt det virker.

Thai piger som skriver med et dusin mænd, mens de alle sammen foregiver, at du er den eneste ene, mens de forsøger at malke hver og en, for hvad de kan trække ud af dem.

Dem skal du nok få sex af når i ses, som en del af gamet, men tro ikke at du får noget uden at det koster, på den ene eller den anden måde.

Så er det lidt mere ligetil med danske GP, også mindre romantisk, du betaler ved kasse 1, så skal du nok få ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 7 timer siden:

Inden jeg nåede hjem, var jeg blevet blokeret på tinder.

Man(d) bliver bare unmatched, der er ikke en blokeringsfunktion. ;)

sneræven skrev, for 5 timer siden:

Det er måske mere de polyamorøse kredse

Pokyamori er når der er følelser for flere. Bond(emanden) efterlyser en der har sex med andre, ikke følelser for dem.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 8 timer siden:

Jeg var sgu så naiv, at jeg troede vi skulle bingewatche et par afsnit, men hun havde andre planer ;)

efter et par runder skulle hun mødes med en veninde, og hun fik signaleret på en pæn måde, at nu måtte jeg gerne skride :)

Er nok bare lidt træt at de der kønsstereotype fremstillinger, hvor manden er evigt liderlig, desperat søgende efter sex og snyder sig til sex med pigen - med lovning om guld og grønne skove. Virkeligheden er jo (heldigvis) så meget mere nuanceret. Det var egentlig bare det jeg forsøgte at illustrere med en historie fra det virkelige liv 

Set i bakspejlets lys ,

burde der måske have ringet en klokke ved, at valget faldt på serien " mindhunter "

som forspil  ? :lol:

 

Ejh jeg driller :) 

 

Faktisk er din beretning ikke enestående . Jeg har hørt præcis samme , fra utal af mandlige brugere , på diverse hjemmesider , både Scor.dk og Tinder mm 

Jeg forstår helt alvorligt godt , at man føler sig lidt slatten efter sådan en oplevelse . Sådan en oplevelse, gør ikke mig forskellig fra dig - trods mit køn - for jeg ville uden tvivl have det præcis som du, hvis jeg havde oplevet det samme, og det ved jeg at mange hunkønsvæsner også ville 

 

Desværre er det altså stadigt meget kønsopdelt , hvor en kvinde kalder en mand for " perverse svin " hvis han gør det mindste eller hvis han rokker forkert med ørerne 

Hvis jeg som kvinde forsøger at voldtage en mand eller rokker forkert med ørerne, så er det i manges optik pivfrækt og kinky 

- Så er jeg pludselig ikke et perverst svin, udelukkende på grund af mit køn .

 

Præcis samme situation, opfattes ofte vidt forskelligt , alt efter hvilket køn, der gør hvad . Og det tror jeg desværre er ret generelt . 

 

Jeg tror desværre også, at det er de færreste kvinder - modsat mænd - der har oplevet at blive afvist , ligesom det  som du beskriver med netflix - daten .  

På det område , tror jeg helt alvorligt

at det er en del nemmere at være kvinde ,

end en mand

- trods det,

at vi skriver 2019. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 9 timer siden:

Joh men det kan jo være at jeg tager fejl . 

Måske er jeg bare den eneste perverse grissebasse herinde , hvem ved ? 

Bortset fra , at jeg privat aldrig bruger dårlige undskyldninger efter at jeg har liflet mig til sex, når jeg privat skal have stilnet mine lyster 

-  Så slem er jeg slet ikke . 

Jeg plejer derimod at være hudløs ærlig bagefter  når jeg kigger ind i mænds tårevældende øjne , imens jeg helt uforstående siger :

" Hva! ? Forhold ? Føleleser ? Ej Come on, det var jo bare sex . Sex er ligesom mad . Et behov der skal stilnes , for ikke at dø hen, Og du tuder for pokker da heller ikke over, at den mad der mætter din sultne mave , ikke har følelser for dig ? Så tør nu øjnene , Prinsesse  og tag dig sammen " :ph34r::lol:

He he he he @kamilla K - godt brølt. 

Jeg har selv 3,5 forhold til gp'ere bag mig - og indrømmet - man skal besidde den kynisme du beskriver her. Det er nok lettere for kvinder end for mænd. Tænk på at mange mænd ikke kan skelne sex fra kærlighed - mens det overhovedet ikke er et problem for mange kvinder :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 9 timer siden:

Det tror jeg du har ret i - jeg har hørt at det er ret svært at være mand , uanset hvilket forum man bevæger sig i som hankønsvæsen 

Er Tinder ikke også for det "yngre" publikum ? 

Pladder KK - det er hamrende let at være mand :D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Bond skrev, for 4 timer siden:

Kære Kamila K,

Du kender ikke mig, jeg kender ikke dig , som i kender ikke engang 0%. Vores første kontakt er dit svar på min tråd herinde.

De ting du kan se for dig, vil jeg opfatte som noget der udelukkende findes i dit egen mindset og som ikke har dokumenteret hold i virkligheden.

Jeg vil ønske dig held og lykke med at finder kunder i din kommercielle butik og hvem ved måske du ønsker mig held og lykke med min søgning, som er afgørende forskellig fra din.

Ps: Svarer fremadrettet kun på henvendelser det matcher målsætninger og forventninger.

kh Bond

Jeg mener bestemt at have påpeget i et svar til @Varmemester i denne tråd , at jeg sagtens kunne have taget fejl af dit skriv , hvorefter jeg giver mit eget personlige eksempel. 

Og dette har jeg gjort i ramme alvor . For vi er ikke folk der laver sjov herinde . Især jeg , er den mest alvorlige og mest sippede pige som (måske nogensinde ) har haft en profil på EG

Som du sikkert har forstået, så er jeg den mest emsige af alle herinde - altså før du kom med din kommentar

Ps: Svarer fremadrettet kun på henvendelser det matcher målsætninger og forventninger. 

Der  brast jeg så meget i latter, at jeg næsten ikke kan se hvad jeg skriver lige nu, for bare tårer der triller ned af mine kinder :lol:

 

Du har i sandelighed humor , Hr Bond 

- big time :D :lol:

  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 39 minutter siden:

He he he he @kamilla K - godt brølt. 

Jeg har selv 3,5 forhold til gp'ere bag mig - og indrømmet - man skal besidde den kynisme du beskriver her. Det er nok lettere for kvinder end for mænd. Tænk på at mange mænd ikke kan skelne sex fra kærlighed - mens det overhovedet ikke er et problem for mange kvinder :rolleyes:

3,5 ? :) 

Hvordan kommer du frem til den halve ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fede

Det du søger er ikke umuligt. Langtfra. Prostituerede har også kærester. 

Men det virker ret useriøst. “ jeg søger kæreste” i generel debat på eroguide. Sådan temmelig Trolle agtigt. Vil du have en kvinde skal du jo vinde hendes hjerte. Og det sker just ikke på den måde som vi ser her

Redigeret af fede

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 31 minutter siden:

3,5 ? :) 

Hvordan kommer du frem til den halve ? :) 

Et nuværende forhold - jeg ikke helt ved hvad jeg skal kalde endnu :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Tak skal du ha' James Bond :lol: Hvis du søger en kæreste, så skal du gøre det på dating sites.

på din profil tekst kan du jo skrive, at du er tro i dine forhold, men din kommende kæreste må kneppe hvem som helst :D jeg tør væde med at du får en kæreste inden for en uge. Du er jo en drømme fyr, for de fleste kvinder ;)

God fornøjelse! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@kamilla K du lyder sgu som en ret kvik pige :D .... No offence to anyone - men på den måde stikker du ret positivt ud her - thumps up for din humor, dit vid og din sproglige begavelse - jeg har hygget mig med dine ord ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu læner jeg mig lidt lidt frem i mine jyske træsko. De GP'ere jeg har haft som kærester har alle været exceptionelt gode knald - og jeg fortryder ikke et eneste sekund.

Men - og ja der er et men - alle 3,5 har haft ret store personlige problemer - alt fra lavt selvværd til paranoiditet. Ja selv jalousi har jeg skullet håndtere, hvilket i sig selv jo er et paradoks.

Prostitution er ikke noget let erhverv - og mange ender i det lidt tilfældigt - og bliver afhængig af både pengene og de mange komplimenter. Jeg ønsker ikke at dette opfattes generaliserende, for der er selvsagt masser af nuancer, men noget erfaring med gp'ere kan jeg dog tillægge mit belæg for udtalelsen :rolleyes:

Mange hævder de æææælsker sex - og det skal såmænd nok passe, men det er snarer en forretningsmæssig udtalelse - for hvis der er noget kvinder let kan få er det sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90

Mr. Bond har slettet sin bruger her inde. Enten har han scoret en GP, eller skal han filme den nye 007 :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Kan man mon søge en Kokke kæreste herinde ? For jeg er vild med mad og jeg er elendig til at lave det ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 10 minutter siden:

jeg er elendig til at lave det

Du skal smage med hjernen når du kokkerere - så slipper du for et mandfolk i huset :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Kan man mon søge en Kokke kæreste herinde ? For jeg er vild med mad og jeg er elendig til at lave det ;-) 

Jeg, kan knalde nogle gode boller sammen, er god til at ælte, en god steg og ikke mindst at give den sovs mange piger elsker :lol: Ja er dog ikke kok. :D 

Så min PM står åben @Trinetease Du skriver bare :P

God aften

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, 1 time siden:

Kan man mon søge en Kokke kæreste herinde ? For jeg er vild med mad og jeg er elendig til at lave det ;-) 

Jeg ka' godt lave mad.
Tror jeg nok.
Jeg skal bare have en anden til at rydde op efter mig.

Hvis man er kokkekæreste - får man så ørerne i maskinen hvis man laver mad for andre ... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 15.9.2019 at 21:30:

@kamilla K du lyder sgu som en ret kvik pige :D .... No offence to anyone - men på den måde stikker du ret positivt ud her - thumps up for din humor, dit vid og din sproglige begavelse - jeg har hygget mig med dine ord ;)

Det var sørme nogle pæne ord , @NoBS

 

Men 

No, no og no , Hr. NoBS 

Du tager fuldstændigt fejl . 

 

Analyze this

En gammel skede som jeg ,  drypper aldrig med humor, vid eller sproglig begavelse 

- uden smørelse  og emergens 

 

 

 

  Men tak , alligevel :)

 

Iøvrigt !

Så er jeg ikke død endnu 

- er du ? :) 

Så det gør mig lidt bedrøvet , at du  skriver din sidste linje i datid :P :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, den 15.9.2019 at 21:45:

Nu læner jeg mig lidt lidt frem i mine jyske træsko. De GP'ere jeg har haft som kærester har alle været exceptionelt gode knald - og jeg fortryder ikke et eneste sekund.

Men - og ja der er et men - alle 3,5 har haft ret store personlige problemer - alt fra lavt selvværd til paranoiditet. Ja selv jalousi har jeg skullet håndtere, hvilket i sig selv jo er et paradoks.

Prostitution er ikke noget let erhverv - og mange ender i det lidt tilfældigt - og bliver afhængig af både pengene og de mange komplimenter. Jeg ønsker ikke at dette opfattes generaliserende, for der er selvsagt masser af nuancer, men noget erfaring med gp'ere kan jeg dog tillægge mit belæg for udtalelsen :rolleyes:

Mange hævder de æææælsker sex - og det skal såmænd nok passe, men det er snarer en forretningsmæssig udtalelse - for hvis der er noget kvinder let kan få er det sex.

Det første af dit skriv , ved jeg ikke

Jeg har aldrig haft sex eller et forhold med en GPér :P 

 

Men er det ikke et let erhverv ?  iÅh la`da vær `


Det er da en af de nemmeste brancher der findes :P 

Enhver kan lave lister i hovedet for at tænke sig væk under selve akten ,i

mens de råber " Jeg elsker sex " ! 

 

Så det er altså slet ikke så svær en branche ,  

som du tror :D 

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 4 timer siden:

Det var sørme nogle pæne ord , @NoBS

De var meget fortjent :)

Men 

No, no og no , Hr. NoBS 

Du tager fuldstændigt fejl . 

 

Analyze this

En gammel skede som jeg ,  drypper aldrig med humor, vid eller sproglig begavelse 

- uden smørelse  og emergens 

He he he he - good one. Men kære @kamilla K det bliver i kamp med entropi ;)

 

 

  Men tak , alligevel :)

 

Iøvrigt !

Så er jeg ikke død endnu 

- er du ? :) 

Nej da - så meget i live, især når nogen som du giver igen på denne finurlige vis :D

Så det gør mig lidt bedrøvet , at du  skriver din sidste linje i datid :P :D 

tænker da egentlig at "har" er i nutid ??? Men for at udrydde enhver misforståelse - skriv noget mere, så vil jeg hygge mig med det "kløgtig smiley" indsat her 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 4 timer siden:

Det første af dit skriv , ved jeg ikke

Jeg har aldrig haft sex eller et forhold med en GPér :P 

Men er det ikke et let erhverv ?  iÅh la`da vær `
Det er da en af de nemmeste brancher der findes :P 

Enhver kan lave lister i hovedet for at tænke sig væk under selve akten ,i

mens de råber " Jeg elsker sex " ! 

Så det er altså slet ikke så svær en branche ,  

som du tror :D 

Forsøgte også med diverse forbehold, da den slags ikke egner sig til generaliseringer. Og der er helt sikkert GP'ere der hver dag kniber sig i armen og tænker - hvorfor er der nogen, der gider betale mig for at have så meget sjov :D

Men tror du ærlig talt ikke, at det er undtagelsen?

Og mht. mine egne erfaringer med "gode knald" - tag bare mit ord for det :P .... I lærer et og andet undervejs i erhvervet - og især er jeg glad for den frihed jeg kropsligt oplever med en gp kæreste - når man ellers er lidt hæmmet i den henseende, så er den accept og leg med vore køn jeg er blevet forundt alle 3,5 gange - guld værd :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 6 minutter siden:

Forsøgte også med diverse forbehold, da den slags ikke egner sig til generaliseringer. Og der er helt sikkert GP'ere der hver dag kniber sig i armen og tænker - hvorfor er der nogen, der gider betale mig for at have så meget sjov :D

Men tror du ærlig talt ikke, at det er undtagelsen?

Og mht. mine egne erfaringer med "gode knald" - tag bare mit ord for det :P .... I lærer et og andet undervejs i erhvervet - og især er jeg glad for den frihed jeg kropsligt oplever med en gp kæreste - når man ellers er lidt hæmmet i den henseende, så er den accept og leg med vore køn jeg er blevet forundt alle 3,5 gange - guld værd :P

Jeg er helt enig i, at man ikke kan generalisere på "hvordan er det at have en GP´er som kæreste".  Det glæder mig at læse, at dine 3,5 har været gode.  Jeg har så for nogle år siden prøvet at have et "kæreste lignende" forhold til en GP. 

Det var fandeme svært at få det til at fungere.  Lidt groft sagt var den seksuelle energi for det meste brændt af på "jobbet".  At den seksuelle aktivitet var det laveste jeg nogensinde har oplevet, var sådant set ikke den største udfordring (da vi endelig fik lidt gang i det).  Derimod synes jeg at hendes mere eller mindre konstante angst for afsløring, samt det forhold at hun mere eller mindre havde kørt alt socialt med andre mennesker og hendes familie ned på et absolut minimum,  var en mega udfordring for mig. 

Set i bakspejlet havde det nok været en bedre løsning for begge hvis vi bare havde holdt vores relation inden for købesex rammerne.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...