Hop til indhold
Guest Mr Bond

Søger glædespige (som kæreste)

Recommended Posts

Guest Mr Bond

Efter en tid som single, er lysten ved at være der til at være 2.

Nu kommer så det svære, bliver tiltrukket af en kvinde som sexer med andre fyre og har tanker (og drømme) om, at min kommende kæreste er sådan en kvinde (hotwife). Det kunne sagtens være via et job som GP, webcam pige eller lign.

Jeg har styr på min hverdag med ejerbolig og job, samt er altid tro i forhold. Fortælle mere om mig selv ved kontakt.

Er ny herinde, men forsøger med denne tråd, vil blive meget glad for et brev i postkassen.

(Målet med denne tråd, at at finde hende jeg kan mødes med på en date, som gerne må udvikle sig)

Kærlig Hilsen 

Mr Bond

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Bond skrev, 1 time siden:

Efter en tid som single, er lysten ved at være der til at være 2.

Nu kommer så det svære, bliver tiltrukket af en kvinde som sexer med andre fyre og har tanker (og drømme) om, at min kommende kæreste er sådan en kvinde (hotwife). Det kunne sagtens være via et job som GP, webcam pige eller lign.

Jeg har styr på min hverdag med ejerbolig og job, samt er altid tro i forhold. Fortælle mere om mig selv ved kontakt.

Er ny herinde, men forsøger med denne tråd, vil blive meget glad for et brev i postkassen.

(Målet med denne tråd, at at finde hende jeg kan mødes med på en date, som gerne må udvikle sig)

Kærlig Hilsen 

Mr Bond

Haha , Jeps , nemlig !

Jeg kan lige se det for mig : Man forsøger at opbygge tillid til pigen. knalder derefter tøsen, når hun bliver stikklar 

BAgefter siger man  : " Ved nærmere eftertanke synes jeg  ikke, at der er kemi imellem os  "

Og sådan bliver pikken "runde-trunte"  med gratis fisse i massevis 

 Lige indtil skuffen med dårlige undskyldninger bliver tom med ,hvorfor man " ikke syntes, at der var kemi alligevel "   og man står veltilpas med øm og mættet pik og en tegnepung der bugner af alle de penge som man ikke brugte på,  at få fisse i flæng :D :lol:  

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 50 minutter siden:

Haha , Jeps , nemlig !

Jeg kan lige se det for mig : Man forsøger at opbygge tillid til pigen. knalder derefter tøsen, når hun bliver stikklar 

BAgefter siger man  : " Ved nærmere eftertanke synes jeg  ikke, at der er kemi imellem os  "

Og sådan bliver pikken "runde-trunte"  med gratis fisse i massevis 

 Lige indtil skuffen med dårlige undskyldninger bliver tom med ,hvorfor man " ikke syntes, at der var kemi alligevel "   og man står veltilpas med øm og mættet pik og en tegnepung der bugner af alle de penge som man ikke brugte på,  at få fisse i flæng :D :lol:  

Om man ønsker sig en GP som sin kæreste, er man velsagtens indstillet på fortsat at betale for ydelserne? så er man i det mindst sikker på at der er øko-kemi mellem parterne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, 1 time siden:

Haha , Jeps , nemlig !

Jeg kan lige se det for mig : Man forsøger at opbygge tillid til pigen. knalder derefter tøsen, når hun bliver stikklar 

BAgefter siger man  : " Ved nærmere eftertanke synes jeg  ikke, at der er kemi imellem os  "

Og sådan bliver pikken "runde-trunte"  med gratis fisse i massevis 

 Lige indtil skuffen med dårlige undskyldninger bliver tom med ,hvorfor man " ikke syntes, at der var kemi alligevel "   og man står veltilpas med øm og mættet pik og en tegnepung der bugner af alle de penge som man ikke brugte på,  at få fisse i flæng :D :lol:  

Hvis man “bare” søgte sex, så er der da andre og nemmere veje til det. Hvis man får lagt nogle ordentlige billeder og en god profiltekst på Tinder, er det altså ikke raketvidenskab at få fisse - uden at betale for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 12 minutter siden:

Hvis man “bare” søgte sex, så er der da andre og nemmere veje til det. Hvis man får lagt nogle ordentlige billeder og en god profiltekst på Tinder, er det altså ikke raketvidenskab at få fisse - uden at betale for det.

Naturligvis . Men på tinder er fantasien om at dyrke en " Gp"  måske ikke så ligetil , at få opfyldt .  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Helene skrev, for 19 minutter siden:

Om man ønsker sig en GP som sin kæreste, er man velsagtens indstillet på fortsat at betale for ydelserne? så er man i det mindst sikker på at der er øko-kemi mellem parterne :D

jeg tænkte det samme . HVorfor ikke bare booke en masse besøg hos forkskellige GP èr og se hvordan ( og om det overhovedet )  udvikler sig ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 11 minutter siden:

Hvis man “bare” søgte sex, så er der da andre og nemmere veje til det. Hvis man får lagt nogle ordentlige billeder og en god profiltekst på Tinder, er det altså ikke raketvidenskab at få fisse - uden at betale for det.

ah kan det nu passe :-o syntes vi bliver flere og flere her på eg, der søger sex, og er villig til betale for det.

så " bare " en annonce eller tinder profil. tror jeg ikke på giver det store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, 1 time siden:

@kamilla K fed kommentar.. :lol::lol:

Joh men det kan jo være at jeg tager fejl . 

Måske er jeg bare den eneste perverse grissebasse herinde , hvem ved ? 

Bortset fra , at jeg privat aldrig bruger dårlige undskyldninger efter at jeg har liflet mig til sex, når jeg privat skal have stilnet mine lyster 

-  Så slem er jeg slet ikke . 

Jeg plejer derimod at være hudløs ærlig bagefter  når jeg kigger ind i mænds tårevældende øjne , imens jeg helt uforstående siger :

" Hva! ? Forhold ? Føleleser ? Ej Come on, det var jo bare sex . Sex er ligesom mad . Et behov der skal stilnes , for ikke at dø hen, Og du tuder for pokker da heller ikke over, at den mad der mætter din sultne mave , ikke har følelser for dig ? Så tør nu øjnene , Prinsesse  og tag dig sammen " :ph34r::lol:

Redigeret af kamilla K

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 16 minutter siden:

ah kan det nu passe :-o syntes vi bliver flere og flere her på eg, der søger sex, og er villig til betale for det.

så " bare " en annonce eller tinder profil. tror jeg ikke på giver det store.

Det tror jeg du har ret i - jeg har hørt at det er ret svært at være mand , uanset hvilket forum man bevæger sig i som hankønsvæsen 

Er Tinder ikke også for det "yngre" publikum ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 45 minutter siden:

ah kan det nu passe :-o syntes vi bliver flere og flere her på eg, der søger sex, og er villig til betale for det.

så " bare " en annonce eller tinder profil. tror jeg ikke på giver det store.

Den er nu god nok. Du risikerer dog at blive “misbrugt” på tinder. Har oplevet at en pige inviterede mig hjem for at mindhunter på netflix <_< da hun havde fået hvad hun ville, blev jeg mere eller mindre smidt ud. Inden jeg nåede hjem, var jeg blevet blokeret på tinder.

At antallet af brugere herinde stiger, skyldes formentlig at folk får kendskab til sitet, og ikke at der en eksplosiv udvikling i antallet af personer, der vælger at betale for sex.

Redigeret af LesterBurnham
Twitter rettet til tinder

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 2 minutter siden:

Den er nu god nok. Du risikerer dog at blive “misbrugt” på twitter. Har oplevet at en pige inviterede mig hjem for at mindhunter på netflix <_< da hun havde fået hvad hun ville, blev jeg mere eller mindre smidt ud. Inden jeg nåede hjem, var jeg blevet blokeret på tinder.

At antallet af brugere herinde stiger, skyldes formentlig at folk får kendskab til sitet, og ikke at der en eksplosiv udvikling i antallet af personer, der vælger at betale for sex.

tror nu stadig, du skal have noget virkeligt ekstraordinært at byde på, før chancen er der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 19 minutter siden:

Joh men det kan jo være at jeg tager fejl . 

Måske er jeg bare den eneste perverse grissebasse herinde , hvem ved ? 

Bortset fra , at jeg privat aldrig bruger dårlige undskyldninger efter at jeg har liflet mig til sex, når jeg privat skal have stilnet mine lyster 

-  Så slem er jeg slet ikke . 

Jeg plejer derimod at være hudløs ærlig bagefter  når jeg kigger ind i mænds tårevældende øjne , imens jeg helt uforstående siger :

" Hva! ? Forhold ? Føleleser ? Ej Come on, det var jo bare sex . Sex er ligesom mad . Et behov der skal stilnes , for ikke at dø hen, Og du tuder for pokker da heller ikke over, at den mad der mætter din sultne mave , ikke har følelser for dig ? Så tør nu øjnene , Prinsesse  og tag dig sammen " :ph34r::lol:

Du har ret Kamilla K

En kvide skal bare nedlægges som det ligger til os mænd der går fortivlet rundt med vores kølle i hånden i den kolde stenalder. Nedlæg hende, betal hende med musligskaller og søg efter det nyeste skud på stammen.

Hov ikke glem at du skal hjem og mejsle ind i runestenen og sende det med posten til Eroguide og fortæl hvor fedt et knald hun var

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 2 minutter siden:

Den er nu god nok. Du risikerer dog at blive “misbrugt” på twitter. Har oplevet at en pige inviterede mig hjem for at mindhunter på netflix <_< da hun havde fået hvad hun ville, blev jeg mere eller mindre smidt ud. Inden jeg nåede hjem, var jeg blevet blokeret på tinder.

At antallet af brugere herinde stiger, skyldes formentlig at folk får kendskab til sitet, og ikke at der en eksplosiv udvikling i antallet af personer, der vælger at betale for sex.

Fik du sex ? eller hvad mener du med " da hun havde fået hvad hun ville " ? For hvis du fik sex er det så ikke bare at sætte flueben ud for feltet  " misssion complete " ? 

Eller r det Mindhunter og netflix der var ved at kede dig ihjel , indtil du ved et puf i siden blev smidt ud efter 4 døgn med stiv pik , uden forløsning , stadigt med flimren for øjnene efter alt det kukke luren af mindhunter for fuld skrue fra start til slut ? :lol:

Eller hvad mener du ? :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sweetstone skrev, for 2 minutter siden:

tror nu stadig, du skal have noget virkeligt ekstraordinært at byde på, før chancen er der.

Hvis man bare opfører sig nogenlunde civiliseret, så er det altså heller ikke sværere ;) Det vil naturligvis altid være nemmere at booke en aftale hos en glædespige, men det er misforstået at tro, at man som gennemsnitlig fyr ikke kan få dages af både den ene og den anden slags på eks. Tinder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er under alle omstændigheder lettere og mere uforpligtende at betale sig til at få sex, frem for at arbejde på at få et seriøst forhold til en anden person. Det er sket ganske få gange at en glædespige har forelsket sig i en kunde, og der på den baggrund er opstået et reelt forhold imellem parterne. Det er sikkert mere almindeligt at kunderne kan blive forelsket i glædespigerne. Jeg tror ikke at Tinder nødvendigvis er så effektivt i alle henseender. Generelt har kvinderne lettere ved at få opmærksomhed og respons på Dating profilerne end mændene har. Jeg tror generelt at det er blevet sværere for mændene at få et gratis uforpligtende knald. Det samme gør sig nok ikke i samme grad gældende for kvinderne. Manden er nok også i højere grad drevet af sit jagtinstinkt. Han syntes at det er sjovere at nedlægge adskillige trofæer, frem for kun at holde sig til et enkelt trofæ. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 6 minutter siden:

Fik du sex ? eller hvad mener du med " da hun havde fået hvad hun ville " ? For hvis du fik sex er det så ikke bare at sætte flueben ud for feltet  " misssion complete " ? 

Eller r det Mindhunter og netflix der var ved at kede dig ihjel , indtil du ved et puf i siden blev smidt ud efter 4 døgn med stiv pik , uden forløsning , stadigt med flimren for øjnene efter alt det kukke luren af mindhunter for fuld skrue fra start til slut ? :lol:

Eller hvad mener du ? :) 

Jeg var sgu så naiv, at jeg troede vi skulle bingewatche et par afsnit, men hun havde andre planer ;)

efter et par runder skulle hun mødes med en veninde, og hun fik signaleret på en pæn måde, at nu måtte jeg gerne skride :)

Er nok bare lidt træt at de der kønsstereotype fremstillinger, hvor manden er evigt liderlig, desperat søgende efter sex og snyder sig til sex med pigen - med lovning om guld og grønne skove. Virkeligheden er jo (heldigvis) så meget mere nuanceret. Det var egentlig bare det jeg forsøgte at illustrere med en historie fra det virkelige liv 

Del dette indlæg


Link til indlæg
LesterBurnham skrev, for 58 minutter siden:

Hvis man “bare” søgte sex, så er der da andre og nemmere veje til det. Hvis man får lagt nogle ordentlige billeder og en god profiltekst på Tinder, er det altså ikke raketvidenskab at få fisse - uden at betale for det.

Jeg er helt enig. Men kunsten er at sætte standarden korrekt. 

Det nytter ikke noget at gå efter en pige som er en perfekt 10er, modelkrop, perfekt tøj og makeup hvis man selv er lidt for tyk, tynhåret og ikke går så meget op i mode. Men skal sætte standarden lavt, gå efter de piger som ikke få så mange likes og er lidt grimme, så er der fisse garanti. 

Det nytter ikke at man bilder sig selv ind at MIT udsende ikke betyder så meget, fordi JEG har en fantastisk personlighed og en funktionær stilling og en ejerbolig som er betalt ud om 15 år. Vær realistisk og sæt en lav standard.

Trust me, det er bedre at have en kæreste som ikke er så pæn men forguder dig (og bare vil have din pik konstant) , end en princesse som man konstant skal løbe efter og højst sandsynligt boller ude om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElvisLever skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er helt enig. Men kunsten er at sætte standarden korrekt. 

Det nytter ikke noget at gå efter en pige som er en perfekt 10er, modelkrop, perfekt tøj og makeup hvis man selv er lidt for tyk, tynhåret og ikke går så meget op i mode. Men skal sætte standarden lavt, gå efter de piger som ikke få så mange likes og er lidt grimme, så er der fisse garanti. 

Det nytter ikke at man bilder sig selv ind at MIT udsende ikke betyder så meget, fordi JEG har en fantastisk personlighed og en funktionær stilling og en ejerbolig som er betalt ud om 15 år. Vær realistisk og sæt en lav standard.

Trust me, det er bedre at have en kæreste som ikke er så pæn men forguder dig (og bare vil have din pik konstant) , end en princesse som man konstant skal løbe efter og højst sandsynligt boller ude om. 

Du har måske sat tingene lidt på spidsen. Selvfølgelig skal man have et realistisk billede af hvem der kunne være interesseret i en. Det giver nok ikke små meget mening at gå efter Claudia Schiffer-typerne, hvis man selv er mere en Peter Jensen. Når det er sagt, så er jeg blevet overrasket over likes fra et par sindsygt flotte piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElvisLever skrev, for 10 minutter siden:

Det nytter ikke at man bilder sig selv ind at MIT udsende ikke betyder så meget, fordi JEG har en fantastisk personlighed og en funktionær stilling og en ejerbolig som er betalt ud om 15 år. Vær realistisk og sæt en lav standard.

Her var jeg simpelt hen flad af grin. Jeg hulkede.... det er satme sjovt skrevet......især: "vær realistisk og sæt en lav standard". 

Men så kom:

ElvisLever skrev, for 11 minutter siden:

Trust me, det er bedre at have en kæreste som ikke er så pæn men forguder dig (og bare vil have din pik konstant) , end en princesse som man konstant skal løbe efter og højst sandsynligt boller ude om. 

Og nu er jeg simpelt hen færdig. Jeg kan ikke mere. Jeg ondt i maven af grin. 

Du er simpelt hen genial, Elvis. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Mr Bond

Det er måske mere de polyamorøse kredse du skal søge i.
Jeg har tænkt lidt i de samme baner, men jeg er alt for gammel nu, til at det kunne fungere.
Men jeg véd heller ikke om der findes et egentligt polyamory-dating netværk i Danmark - jeg tror det ikke.

Det er i øvrigt altid svært - og problematisk, mange gange - hvis man prøver at ramme i 'gråzonen' mellem en sex-legekammerat og en kæreste.

ElvisLever skrev, for 57 minutter siden:

Trust me, det er bedre at have en kæreste som ikke er så pæn men forguder dig

Uu-ha .. jeg vil dæl'me nødig forgudes ... 

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 2 timer siden:

 

" Hva! ? Forhold ? Føleleser ? Ej Come on, det var jo bare sex . Sex er ligesom mad . Et behov der skal stilnes , for ikke at dø hen, Og du tuder for pokker da heller ikke over, at den mad der mætter din sultne mave , ikke har følelser for dig ? Så tør nu øjnene , Prinsesse  og tag dig sammen " :ph34r::lol:

Hahaha.. Du sq da mega sjov.. :lol: :lol:

Sikke en fest vi ku ha når vi krøller lagner.. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mr Bond
kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Haha , Jeps , nemlig !

Jeg kan lige se det for mig : Man forsøger at opbygge tillid til pigen. knalder derefter tøsen, når hun bliver stikklar 

BAgefter siger man  : " Ved nærmere eftertanke synes jeg  ikke, at der er kemi imellem os  "

Og sådan bliver pikken "runde-trunte"  med gratis fisse i massevis 

 Lige indtil skuffen med dårlige undskyldninger bliver tom med ,hvorfor man " ikke syntes, at der var kemi alligevel "   og man står veltilpas med øm og mættet pik og en tegnepung der bugner af alle de penge som man ikke brugte på,  at få fisse i flæng :D :lol:  

Kære Kamila K,

Du kender ikke mig, jeg kender ikke dig , som i kender ikke engang 0%. Vores første kontakt er dit svar på min tråd herinde.

De ting du kan se for dig, vil jeg opfatte som noget der udelukkende findes i dit egen mindset og som ikke har dokumenteret hold i virkligheden.

Jeg vil ønske dig held og lykke med at finder kunder i din kommercielle butik og hvem ved måske du ønsker mig held og lykke med min søgning, som er afgørende forskellig fra din.

Ps: Svarer fremadrettet kun på henvendelser det matcher målsætninger og forventninger.

kh Bond

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr Bond skrev, for 8 timer siden:

Efter en tid som single, er lysten ved at være der til at være 2.

Nu kommer så det svære, bliver tiltrukket af en kvinde som sexer med andre fyre og har tanker (og drømme) om, at min kommende kæreste er sådan en kvinde (hotwife). Det kunne sagtens være via et job som GP, webcam pige eller lign.

Jeg har styr på min hverdag med ejerbolig og job, samt er altid tro i forhold. Fortælle mere om mig selv ved kontakt.

Er ny herinde, men forsøger med denne tråd, vil blive meget glad for et brev i postkassen.

(Målet med denne tråd, at at finde hende jeg kan mødes med på en date, som gerne må udvikle sig)

Kærlig Hilsen 

Mr Bond

Det må da også være LUXUS med en GP som kæreste. Masser af gratis sex.... og hun har kontanter med hjem fra arbejde efter hver vagt. Så du så også kan hjælpe hende med at bruge. Tjener hun ikke nok, så kan dine venner vel låne hende..... 

undskyld, hvis sarkasme forekommer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...