Hop til indhold
Guest Mr Bond

Søger glædespige (som kæreste)

Recommended Posts

Guest Misjo1
kamilla K skrev, for 10 timer siden:

Hvorfor ?

har du noget WD -40 i overskud ?:)

ER stor fan af WD- 40, men den anvendelse havde jeg ikke lige tænkt på :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 10 timer siden:

ER stor fan af WD- 40, men den anvendelse havde jeg ikke lige tænkt på :rolleyes:

Bruger det til at løsne ting der er rustet fast på min cykel. 

Men hvorfor en gp skal bruge wd-40 er jeg ikke helt sikker på, da jeg ikke troede de havde noget der ruster fast efter det har været vådt :shock:

Redigeret af AalborgLook

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
AalborgLook skrev, for 13 timer siden:

Bruger det til at løsne ting der er rustet fast på min cykel. 

Men hvorfor en gp skal bruge wd-40 er jeg ikke helt sikker på, da jeg ikke troede de havde noget der ruster fast efter det har været vådt :shock:

Måske kan det bruges som "bore olie??" :ph34r: Kunne tænke mig at et Angry Fuck godt kunne kører boret så varmt, at det bliver blåt i spidsen....:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 22 timer siden:

Bruger det til at løsne ting der er rustet fast på min cykel. 

Men hvorfor en gp skal bruge wd-40 er jeg ikke helt sikker på, da jeg ikke troede de havde noget der ruster fast efter det har været vådt :shock:

Avs ja

sikke dog et mysterium :rolleyes:

Jeg er altså meget andet , end kun GP’er 

Kunne det  mon tænkes , at jeg bruger WD-40 til præcis det samme , som jer ?!

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 2 minutter siden:

ruster fast efter det har været vådt 

Også til det , ja 

 

man ved jo aldrig hvor det er længe siden,

at folk har fået sex 

 

i stedet for at banke på røret , for at løsne rusten i blodårerne 

så er fidusen at give kunderne   et shot med wD-40 i det samme jeg møder dem 

 

På den måde er begge parter sikret “maks stiv pik “

uden banke- mærker På pikken .

Del dette indlæg


Link til indlæg
kamilla K skrev, for 6 timer siden:

Også til det , ja 

 

man ved jo aldrig hvor det er længe siden,

at folk har fået sex 

 

i stedet for at banke på røret , for at løsne rusten i blodårerne 

så er fidusen at give kunderne   et shot med wD-40 i det samme jeg møder dem 

 

På den måde er begge parter sikret “maks stiv pik “

uden banke- mærker På pikken .

Hehe love you :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
kamilla K skrev, den 8/9/2019 at 09:51:

Haha , Jeps , nemlig !

Jeg kan lige se det for mig : Man forsøger at opbygge tillid til pigen. knalder derefter tøsen, når hun bliver stikklar 

BAgefter siger man  : " Ved nærmere eftertanke synes jeg  ikke, at der er kemi imellem os  "

Og sådan bliver pikken "runde-trunte"  med gratis fisse i massevis 

 Lige indtil skuffen med dårlige undskyldninger bliver tom med ,hvorfor man " ikke syntes, at der var kemi alligevel "   og man står veltilpas med øm og mættet pik og en tegnepung der bugner af alle de penge som man ikke brugte på,  at få fisse i flæng :D :lol:  

Det der trick virker altså også på ikke-gp’ere. Du kan jo starte med Tinder - der er vel reelt set ikke andet end en knalde App. Og for en normalt udseende og charmerende mand, er det altså ikke svært at få sex uden betaling i dagens Danmark. Forskellen er vel her, at manden tænder seksuelt på en kvinde som også har sex med andre mænd, hvorfor han søger kvinder i det segment. R det ikke helt fair?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rust in Peace skrev, 1 time siden:

Det der trick virker altså også på ikke-gp’ere. Du kan jo starte med Tinder - der er vel reelt set ikke andet end en knalde App. Og for en normalt udseende og charmerende mand, er det altså ikke svært at få sex uden betaling i dagens Danmark. Forskellen er vel her, at manden tænder seksuelt på en kvinde som også har sex med andre mænd, hvorfor han søger kvinder i det segment. R det ikke helt fair?

Mon ikke det var lidt smartere at søge i swingermiljøer, eller på sites hvor man kan angive at man ikke er monogam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Rust in Peace
TheVoice skrev, for 4 timer siden:

Mon ikke det var lidt smartere at søge i swingermiljøer, eller på sites hvor man kan angive at man ikke er monogam. 

- enig at det nok ikke er her der skal annonceres. Men pigerne synes at lægge manden andre motiver i ærmet, end reelt at finde en kæreste som er frisindet rent seksuelt.

Var jeg i hans sted, ville jeg så nok bare besøge gp’erne og betale første omgang og så score dem på denne første date :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser

Det er sidst på måneden og kontanthjælpen er forlængst brugt og jeg lider i den grad af hudsult. Så kære GP, skriv så vi kan mødes på en skøn gratis date. Og ja, du er heldig, jeg er helt klart til sex på første date. Jeg glæder mig. B)

Så, nu har jeg gjort mit, så er det bare at læne sig tilbage og vente på alle de skønne kvinder der skriver PM's til mig så også jeg kan få mig en GP kæreste med masser af gratis sex.:rolleyes::)

Update: Nu har jeg ventet i 15 minutter, Hvor bliver PM 's af?

Redigeret af Loser

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Loser skrev, den 25.10.2019 at 23:17:

Det er sidst på måneden og kontanthjælpen er forlængst brugt og jeg lider i den grad af hudsult. Så kære GP, skriv så vi kan mødes på en skøn gratis date. Og ja, du er heldig, jeg er helt klart til sex på første date. Jeg glæder mig. B)

Så, nu har jeg gjort mit, så er det bare at læne sig tilbage og vente på alle de skønne kvinder der skriver PM's til mig så også jeg kan få mig en GP kæreste med masser af gratis sex.:rolleyes::)

Update: Nu har jeg ventet i 15 minutter, Hvor bliver PM 's af?

Ok, det med at GP'er er nemme piger passer ikke helt. Ingen, som i 0 PB's modtaget. :(:P:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 15 minutter siden:

Ok, det med at GP'er er nemme piger passer ikke helt. Ingen, som i 0 PB's modtaget. :(:P:)

Kender følelsen :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Toddy skrev, for 6 minutter siden:

Kender følelsen :huh:

Syntes faktisk at jeg er så enormt dejlig at min inbox burde gløde af kærligheds erklæringer fra alle GP'erne herinde fra :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Loser
Loser skrev, for 13 timer siden:

Ok, det med at GP'er er nemme piger passer ikke helt. Ingen, som i 0 PB's modtaget. :(:P:)

Fiiiiiik en PB :wub::wub::wub:<3<3<3:)  øhhhh, 1600 for en halv time???? Underskrevet 'Hilsen Preben' ???? WTF.:(     LÆS SÅ DEN ANNONCE/DET INDLÆG!!! :rolleyes::)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Loser skrev, for 11 timer siden:

Fiiiiiik en PB :wub::wub::wub:<3<3<3:)  øhhhh, 1600 for en halv time???? Underskrevet 'Hilsen Preben' ???? WTF.:(     LÆS SÅ DEN ANNONCE/DET INDLÆG!!! :rolleyes::)

Hehe my name is Preben

Skal vi :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...