Hop til indhold
DKC

Danske GP vs udenlandske GP

Recommended Posts

DK fyr 34 skrev, for 28 minutter siden:

Copy paste af mit bidrag i en anden tråd idag hvor emnet blev perifert berørt:

Jeg har i anden sammen hæng stødt på "kontakt" annoncer hvor piger søges til arbejde i bla. DK Det var godt nok interessant læsning skal jeg hilse at sige.

Der blev lige ud bla. skrevet at hvis man var under standard hvad angik udseende skulle der som minimum tilbyde sex uden for at kunne indtjene nok. Ligesom den lovede arbejdstid pr. dag også var afhængig af udseende/vægt mv.

Lovet løn pr. måned stod også i skærene kontrast til de timepriser man ser i danske annoncer osv. osv.

Ved selvfølgelig godt at det kun er en side af sagen men alligevel et bevis på at der er kyniske bagmand der kører en del af brancen benhårdt og ikke bare giver en hjælpende hånd med f.eks. sted/bolig.

De konkrete annonce var på ungarske og estiske hjemmesider (på ungarsk og estisk) og var postet inden for de seneste måneder. Kontaktoplysninger var i flere tilfælde til +45-numre.

Ja og nok specielt fra de lande du nævner.

Dog tror jeg der er mange af de udenlandske som er selvstændige.  Man skal ikke være naiv, men er altså altid lettere at skabe de her myter med de nærmest er tvunget herop og arbejder mod deres vilje, når man aldrig hører deres side af sagen.

De samme myter med de danske GP´er var nogle svage stakler der blev tvunget ud i det, har vi jo også hørt fra såkaldte "ekseperter" i den hjemlige debat.  Heldigvis har de danske GP´ere så kunne komme til orde og fortælle at det ikke er så sort hvidt som nogle gerne vil have det skal være.  Tit dem dem en dagsorden der skal ende med at forbyde GP´er  i Danmark der forsøger at male disse sort hvide billeder af GP´ere som nogle svage personer som er tvunget ud i det.

Jeg tror at sikkert en del af de udenlandske GP´ere i Danmark arbejder under et netværk af bagmænd.   Men de fleste GP´ere finder sig sgu ikke i at være tvunget til noget eller blive aflønnet dårligt.  Så havde de ikke gjort det.  Og at nogle bagmænd så kan tvinge dem til at rejse til udlandet kan måske ske, men min påstand er at vi så snakker om promiller !

At der er udenlandske GP´ere i Danmark og bagmænd har jo en meget logisk forklaring.   Forskellen mellem levestandart i de nordlige lande i Europa kontra de østlige, er abnorm.  Selv i et land som Polen som nærmest er nabo til os, der koster alle ting kun en 1/3 af hvad de gør i Danmark.    Så på samme måde som der er danskere der rejser til Norge for at få 20 procent mere i løn, så en masse polakkere (både håndværkere og GP´ere) der tager samme rejse til Danmark.  Her får en polak bare ikke 20 procent mere i løn, men 300 procent mere !

Det er klart når der er de forskelle landende i mellem så vil der komme  arbejdskraft og i den grad konkurrence om priserne!.   Med hensyn til bagmænd så også logisk de er til, da det for mange GP´ere trods alt er svært bare selv at arrangere en rejse til et andet land, med et andet sprog, og få opstartet et liv som GP´ere med annoncering og indkvartering.

Så de her bagmænd vil altid findes.   Og behøver nødvendigvis ikke være så onde og højt betalte som vi tit forestiller os.   

Jeg har ihvertfald stødt på mange GP´ere hvor jeg er 100 procent sikre på de er helt selvstændige.     De betaler sikkert til en bagmand mod at bo og arbejde på en adresse, men sikker på hvis de følte det var for meget så fundet nogle andre at arbejde med.    Har oplevet også dem som 100 procent står for det selv.  Hvor en feks spurgte om jeg kendte til en der havde en lejlighed/værelse hun kunne bo og arbejde i.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 16 minutter siden:

Seriøst - Det lyder jo helt crazy, og trist.

Og igen kan man jo undre sig over at politiet ikke finder den slags.

Helt seriøst og meget trist. Der var mange indlæg der søgte piger til "arbejde" mange af dem fra den samme bruger og alle i samme tone.  Det er jo så indlæg på udelnadske sider på udenlandsk og det har vores politi nok ikke ressourcer til at opsnappe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 19 minutter siden:

... Jeg tror at sikkert en del af de udenlandske GP´ere i Danmark arbejder under et netværk af bagmænd.   Men de fleste GP´ere finder sig sgu ikke i at være tvunget til noget eller blive aflønnet dårligt.  Så havde de ikke gjort det.  Og at nogle bagmænd så kan tvinge dem til at rejse til udlandet kan måske ske, men min påstand er at vi så snakker om promiller !

Har du belæg for noget af dette?

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 18 minutter siden:

Jeg tror at sikkert en del af de udenlandske GP´ere i Danmark arbejder under et netværk af bagmænd.   Men de fleste GP´ere finder sig sgu ikke i at være tvunget til noget eller blive aflønnet dårligt.  Så havde de ikke gjort det.  Og at nogle bagmænd så kan tvinge dem til at rejse til udlandet kan måske ske, men min påstand er at vi så snakker om promiller !

Promiller? Helt seriøst... hvor har du det fra? Dine egne undersøgelser? Brug nogle minutter på at se annoncerne igennem. Hvor mange finder du med tilbud om uden kondome? Helt åbent? Promiller? Hvor mange finder du med latterligt lave priser? Addere dem... stadig promiller? De kommer herop i stride strømmer og du vil stadig gerne tro at de allesammen er selvstændige? Måske er det de selvstændige man kan regne i promiller?

Ligesom Trine undrer jeg mig over at politiet ikke får fat i dem. Ligesom det undrer mig at politiet ikke får fat i alle thaipiger der kommer her i kortere perioder. Det er så åbenbart konsortier bag, og alligevel....?

Jeg mener at en nogenlunde erfaren sexkøber temmelig nemt kan gennemskue annoncerne og finde ud af hvad som er kosher og hvad som ikke er.

Men man vil ikke. Lave priser vinder. Og i mange tilfælde vinder også uden beskyttelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Har du belæg for noget af dette?

Belæg for hvad `?

At de arbejder under et netværk eller at de ikke finder sig i at blive underbetalt ?

Gætter så på det sidste du sætter spørgsmålstegn ved.   Sjovt nok skal man kunne dukumentere og bevise at de er normale mennesker som andre der sgu ikke lægger krop til noget hvis de ikke fik en ordenligtlig løn for det.    Derimod påstanden om at de arbejder under et netværk, den kan alle komme med uden der kræves beviser eller dokumentation.

Så nej jeg har ikke andet end sundfornuft og en vis erfaring indenfor det her miljø at komme med det belæg.  Skal siges jeg har lidt erfaring på bagsiden/indenfor miljøet tidligere.  Og der så jeg en stærk kontrast mellem det billede medierne med de her såkaldte eksperter forsøgte at male om de danske GP´er kontra det jeg oplevede.  

Som jeg skrev så godt være der er enkelte der er tvunget herop grundet gæld eller andet.  Men så snakker vi promiller.  Eller jeg tror ikke engang det er 1 ud af 1000 udenlandske GP´ere der er det !

Jeg er sikker på at for de 99 procent af de udenlandske GP´ere der arbejder heroppe , så er drivkræften at de får meget mere end de ville få hvis de var GP´ere i deres hjemlande.  Det trods der sikker er nogle bagmænd der ved deres første ture forsøger at tjene meget på dem.    Ved deres senere ture så sikker på de fleste går egne veje hvis de føler de betaler for meget til en trediepart.   Akkurat som en dansk GP´er ville gøre. 

Jeg er altså ikke en af dem der tror at de udenlandske GP´ere adskiller sig vænsenligt fra os danskere i tankegang.   Det er så let at have en masse fordomme om dem.  Men de adskiller sig altså ikke meget fra os i tankegang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Promiller? Helt seriøst... hvor har du det fra? Dine egne undersøgelser? Brug nogle minutter på at se annoncerne igennem. Hvor mange finder du med tilbud om uden kondome? Helt åbent? Promiller? Hvor mange finder du med latterligt lave priser? Addere dem... stadig promiller? De kommer herop i stride strømmer og du vil stadig gerne tro at de allesammen er selvstændige? Måske er det de selvstændige man kan regne i promiller?

Ligesom Trine undrer jeg mig over at politiet ikke får fat i dem. Ligesom det undrer mig at politiet ikke får fat i alle thaipiger der kommer her i kortere perioder. Det er så åbenbart konsortier bag, og alligevel....?

Jeg mener at en nogenlunde erfaren sexkøber temmelig nemt kan gennemskue annoncerne og finde ud af hvad som er kosher og hvad som ikke er.

Men man vil ikke. Lave priser vinder. Og i mange tilfælde vinder også uden beskyttelse.

Seriøst ?

Så du tror hver anden er tvunget herop ??   Du er jo bindegal :(  

At de tilbyder uden gummi handler mere om en det er normalt i deres hjemlande.   Og de ikke tager risikoen alvorligt og derfor ser der er mange ekstra penge at tjene.

 

Vedrørende lave pris så jo også nogle ævl du kommer med.   Hvis en dansk GP´er kunne rejse til et andet land hvor levestandarten var så meget højere og hvor alt kostede så meget mere, at normalprisen for 1 times sex var 15.000 kr, så ville en masse danske GP¨ere også rejse til det det land.  Og sikkert tilbyde sig til langt under daværende lands normalpris.

Bare for en polak så vil hun opleve at priserne på købesex er 3 gange så høje i Danmark¨i forhold til hendes hjemland.   Underbyder hun med 1/3 lavere pris, så vil hun alligevel få dobbelt så meget som i hendes hjemland.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, Lige nu:

Seriøst ?

Så du tror hver anden er tvunget herop ??   Du er jo bindegal :(  

At de tilbyder uden gummi handler mere om en det er normalt i deres hjemlande.   Og de ikke tager risikoen alvorligt og derfor ser der er mange ekstra penge at tjene.

 

Vedrørende lave pris så jo også nogle ævl du kommer med.   Hvis en dansk GP´er kunne rejse til et andet land hvor levestandarten var så meget højre og hvor alt kostede så meget mere, at normalprisen for 1 times sex var 15.000 kr, så ville en masse danske GP¨ere også rejse til det det land.  Og sikkert tilbyde sig til langt under daværende lands normalpris.

Bare for en polak så vil hun opleve at priserne på købesex er 3 gange s¨høje som i hendes hjemland.   Underbyder med 1/3 lavere pris, så vil hun alligevel få dobbelt så meget som i hendes hjemland.

Hver anden har jeg vel ikke sagt noget om? Og bindegal er jeg definitivt ikke. Og jeg har heller ikke sagt noget om tvang, hvilket heller ikke @DK fyr 34 snakker om. Han fortæller om annoncer som får piger at komme her, og om den baggrund og de omstændigheder som mange af dem arbejder under. Ingen grund for dig at opfinde krig hvor der kun er konfllikter vel?

Vil du gerne mene at piger som ikke er smukke nok at kunne kneppe med kondom, er selvstændige så dig om det. Det drejer sig ikke om tvang, det tror jeg heller ikke, men det drejer sig om omstændigheder som anstændige mænd burde gå langt uden om. Desuden er der love i Danmark om bagmænd og rufferi og man skal være mere end lovligt naiv hvis man tror at promiller af dem der sælger sex uden kondom er selvstændige. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 48 minutter siden:

Men de fleste GP´ere finder sig sgu ikke i at være tvunget til noget eller blive aflønnet dårligt.  Så havde de ikke gjort det.  Og at nogle bagmænd så kan tvinge dem til at rejse til udlandet kan måske ske, men min påstand er at vi så snakker om promiller !

Jeg forstår ikke, hvor du har dette fra? Vi kan være enige om, at der et netværk med i spillet, men for mig at se er resten rent gætteri.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 5 timer siden:

Nu skal jeg ikke dryppe malurt i bægeret, men er det ikke faldet nogen ind, at tiderne for danske glædespiger er blevet så sløje, at de simpelthen ikke kan leve af det? Hvorfor de må have et civilt job også?

Dem jeg kender har faktisk ingen ambitioner om, at have det som eneste indtægtskilde.  For dem er det en kombination af mange ting, men konklusionen er at de er tilfredse og finder glæde ved at gøre det.  Det er faktisk også mange ting, der bliver lettere at håndtere, når man også har et officielt liv.  Generelt synes jeg faktisk at det er positivt, hvis det er rigtigt, at udviklingen for de danske kvinder går i retning af større balance i livet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Hver anden har jeg vel ikke sagt noget om? Og bindegal er jeg definitivt ikke. Og jeg har heller ikke sagt noget om tvang, hvilket heller ikke @DK fyr 34 snakker om. Han fortæller om annoncer som får piger at komme her, og om den baggrund og de omstændigheder som mange af dem arbejder under. Ingen grund for dig at opfinde krig hvor der kun er konfllikter vel?

Vil du gerne mene at piger som ikke er smukke nok at kunne kneppe med kondom, er selvstændige så dig om det. Det drejer sig ikke om tvang, det tror jeg heller ikke, men det drejer sig om omstændigheder som anstændige mænd burde gå langt uden om. Desuden er der love i Danmark om bagmænd og rufferi og man skal være mere end lovligt naiv hvis man tror at promiller af dem der sælger sex uden kondom er selvstændige. 

 

Læste i andet anden tråd du var svensker.. Undskyld nu kommer jeg nok med nogle fordomme men dem har du og dine landsmænd rigeligt af på områder som købesex :)

Gad vide hvilket syn du havde haft til danske GP´ere hvis du var kvinde og ikke besøgte dem :D

Så behøver jeg vel ikke fortælle mere om dine langt ude teorier med hvordan udenlandske GP´ere tænker og er for nogle personer, ala det som feministerne i Sverige tror danske og svenske GP tænker og er som personer :D

Jeg kan kun gentage at den største drivkraf til der er udenlandske GP´ere her i Danmark er den store pris forskel på det de kan få i Danmarkkontra hvad de havde fået i deres hjemlande.   Akkurat som udenlandske østarbejdere der arbejder som håndværkere i Danmark.   Jo nogle der bliver misbrugt og snydt med løn, men langt størstedelen arbejder her fordi de kan tjene meget mere end de vil i deres hjemlande.   Om så de skulle arbejde for halv dansk løn og gratis over hver dag og i weekenderne, så tjener de meget mere end de ville i deres hjemlande.

Dem vil du vil også påstå at de ikke kan sige nej og inddirekte er tvunget herop  :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

 

Læste i andet anden tråd du var svensker.. Undskyld nu kommer jeg nok med nogle fordomme men dem har du og dine landsmænd rigeligt af på områder som købesex :)

Gad vide hvilket syn du havde haft til danske GP´ere hvis du var kvinde og ikke besøgte dem :D

Så behøver jeg vel ikke fortælle mere om dine langt ude teorier med hvordan udenlandske GP´ere tænker og er for nogle personer, ala det som feministerne i Sverige tror danske og svenske GP tænker og er som personer :D

Jeg kan kun gentage at den største drivkraf til der er udenlandske GP´ere her i Danmark er den store pris forskel på det de kan få i Danmarkkontra hvad de havde fået i deres hjemlande.   Akkurat som udenlandske østarbejdere der arbejder som håndværkere i Danmark.   Jo nogle der bliver misbrugt og snydt med løn, men langt størstedelen arbejder her fordi de kan tjene meget mere end de vil i deres hjemlande.   Om så de skulle arbejde for halv dansk løn og gratis over hver dag og i weekenderne, så tjener de meget mere end de ville i deres hjemlande.

Dem vil du vil også påstå at de ikke kan sige nej og inddirekte er tvunget herop  :D

Ja, jeg er svensker. Boom!! Afslørret og henrettet. Din argumentation er top notch,  ikke mere at tilføje.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 3 timer siden:

Er der egentlig nogen der ved om Skat, politi osv besøger de udenlandske piger ?

Eller er det kun de danske piger der er den fornøjelse forundt?

De besøger også Udenlandske piger.  Selvom de har skat med, handler det nok mere om ting som:

  • Menneske handel
  • Kontrol af om pigerne er her illegalt
  • Om de styres af kriminelle bagmænd/bander 

end om skatte unddragelse.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 22 minutter siden:

Jeg forstår ikke, hvor du har dette fra? Vi kan være enige om, at der et netværk med i spillet, men for mig at se er resten rent gætteri.

Når nej så lad os sige jeg tog fejl.   De kan ikke selv tænke og elsker at være slaver.

Alle de 200.000 østarejdere vi har heroppe i Danmark er også tvunget og de kan heller ikke sige fra ;-)   

 

Og vedrørende det gætteri jeg kom med så byggede det trods alt på lidt kendskab til branchen og undskyld mig at mennesker faaktisk i deres grundprincip ikke er særligt meget forskelligt.  Selv i Thailand med en totalt anderledes kultur end i Europa der som alle de steder jeg har besøgt GP´ere så altid slået mig hvor selvstændige GP´ere var.  

Det ville iøvrigt være dejligt hvis man fremover aldrig kom med påstande uden konkret dokumentation.    Men det gælder åbenbart kun den ene vej.  Man kan gentage de samme selvmodsigende fordomme i en uendelighed og det bliver aldrig modsagt.  Forsøger man så jeg gjorde her at komme nogle af de her fordomme til livs, så skal man åbenbart have lavet en doktorgrad om emnet og kunne bevise det til punktlighed.

 

Jeg vil gentage det igen.   Mange af de her fordomme der bliver slynget ud minder om  nogle af de selvmodsigende ting man påstod om danske GP´ere var udsat for.    Det er sjovt at i lige kan se gennem filtret nu når der er risiko for at købesex skulle forbydes i Danmark.  Men blindt æder alt det her andet bulshit om udenlandske GP´ere :D

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 minut siden:

Når nej så lad os sige jeg tog fejl.   De kan ikke selv tænke og elsker at være slaver.

Alle de 200.000 østarejdere vi har heroppe i Danmark er også tvunget og de kan heller ikke sige fra ;-)   

 

Og vedrørende det gætteri jeg kom med så byggede det trods alt på lidt kendskab til branchen og undskyld mig at mennesker faaktisk i deres grundprincip ikke er særligt meget forskelligt.  Selv i Thailand med en totalt anderledes kultur end i Europa der som alle de steder jeg har besøgt GP´ere så altid slået mig hvor selvstændige GP´ere var.  

Det ville iøvrigt være dejligt hvis man fremover aldrig kom med påstande uden konkret dokumentation.    Men det gælder åbenbart kun den ene vej.  Man kan gentage de samme selvmodsigende fordomme i en uendelighed og det bliver aldrig modsagt.  forsøger man så at komme nogle af de her fordomme til livs, så skal man åbenbart have lavet en doktorgrad om emnet og kunne bevise det punktlighed.

@DK fyr 34 kom med dokumentation. Hvor er din? Hvis vi ser væk fra din glimrende analyse af svensk feminisme og hvorfor man ikke kan tage noget jeg siger seriøst? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

Ja, jeg er svensker. Boom!! Afslørret og henrettet. Din argumentation er top notch,  ikke mere at tilføje.

 

Bananas skrev, for 9 minutter siden:

@DK fyr 34 kom med dokumentation. Hvor er din? Hvis vi ser væk fra din glimrende analyse af svensk feminisme og hvorfor man ikke kan tage noget jeg siger seriøst? 

Nårg syntes ellers du skrev du ikke havde mere at tilføje ;) 

Hvem er det der skal komme med dokumentation ?   Mig ?   Jeg blev pålagt at skulle bevise det som jeg anså for logik samt det jeg havde erfaret i miljøet.   Og så svarede jeg at man åbenbart ikke skulle komme med dokumentation når man slyngede nogle af de her fodomme ud med at de fleste udenlandske GP´ere var tvunget herop.  Det kan man høre tit i medierne.

 

Du svarede iøvrigt ikke på hvilket syn du mon havde haft på prositution hvis du havde været en svensk kvinde istedet for en mand ? :)   

Jeg gætter så havde jeg hørt de her samme fordomme om danske og svenske GP´ere  som du har overfor udenlandske GP´ere nu.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, Lige nu:

 

Nårg syntes elelrs du skrev du ikke havde mere at tilføje ;) 

Hvem er det der skal komme med dokumentation ?   Mig ?   Jeg blev pålagt at skulle bevise det som jeg anså for logik samt det jeg havde erfaret i miljøet.   Og så svarede jeg at man åbenbart ikke skulle komme med dokumentation når man slyngede nogle af de her fodomme ud med at de fleste udenlandske GP´ere var tvunget herop.  Det kan man høre tit i medierne.

 

Du svarede iøvrigt ikke på hvilket syn du mon havde haft på prositution   hvis du havde været en svensk kvinde istedet for en mand ? :)   

Jeg gætter så havde jeg hørt de her samme fordomme om danske og svenske GP´ere  som du har overfor udenlandske GP´ere nu.

Nej ikke mere at tilføje vedrørende min status som svensker. Den er fast og stabil. Ikke mere at diskutere. Ikke heller vedrørende dine fordomme om svenskere. Dem er dine.

Jeg er ikke svensk kvinde istedet for mand. Hvilken syn har du som dansk kvinde?

@DK fyr 34 slyngede ikke nogle fordomme, men du gjorde. Du snakkede om promiller. Hvor er din din dokumentation?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 9 minutter siden:

Nej ikke mere at tilføje vedrørende min status som svensker. Den er fast og stabil. Ikke mere at diskutere. Ikke heller vedrørende dine fordomme om svenskere. Dem er dine.

Jeg er ikke svensk kvinde istedet for mand. Hvilken syn har du som dansk kvinde?

@DK fyr 34 slyngede ikke nogle fordomme, men du gjorde. Du snakkede om promiller. Hvor er din din dokumentation?

DK34 og mig var enige, hvilket du kan se ved at jeg likede hans indlæg, ligesom han likede mit svar efterfølgede.

Han kunne åbenbart også se noget af det jeg skrev var rigtigt, trods jeg indrømmer mit svar kom lidt på afveje og ikke havde så meget at gøre med hans indlæg.

Jeg tænkte bare videre og kunne ikke lade være med at kommentere på de her fordomme som mange har og reelt intet kendskab har til branchen andet end det man hører i medierne.    DK34 er en der har en masse viden om branchen derfor kunne han også se det ikke var så sort hvidt som du åbenlyst tror  :D

 

Men godt forsøg bananas :D  Nu har du rigtigt nærlæst alt for at forsøge at fluekneppe.   Men synd for dig du så ikke forstod noget af det.

Det var ikke mig der kom med ideen om alt skulle dokumenteres.  Det var en anden der skrev at jeg skulle dokumentere det jeg skrev.   Og hvis du kigger mine indlæg igennem så tydeligt se at hele vejen igennem har jeg gjort det klart at det var min egen erfaring og fornemmelse jeg skrev udfra.   

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 16 minutter siden:

... Hvilken syn har du som dansk kvinde?

Jeg ville tænke at det er godt at mandens pik sidder foran på kroppen.  Det er dælme svært ikke at vælte ind i alverdens ting og sager, hvis den sag på ryggen.  Sorry, kunne ikke lade være, at blande mig lidt  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, Lige nu:

DK34 og mig var enige, hvilket du kan se ved at jeg likede hans indlæg, ligesom han likede mit svar efterfølgede.

Han kunne åbenbart også se noget af det jeg skrev var rigtigt, trods jeg indrømmer mit svar kom lidt på afveje og ikke havde så meget at gøre med hans indlæg.

Jeg tænkte bare videre og kunne ikke lade være med at kommentere på de her fordomme som mange har og reelt intet kendskab har til branchen andet end det man hører i medierne.    DK34 er en der har en masse viden om branchen derfor kunne han også se det ikke var så sort hvidt som du åbenlyst tror  :D

Hvor skriver jeg at det er sort eller hvidt? Jeg svarer kun på dine påstander om at det kun er promiller der er relevante for det @DK fyr 34 skriver om. Ikke andet. Det er dig som ikke kan se nuancerne. Ingen har snakket om tvang, andet end dig.  @DK fyr 34 minder os om at nogle - eventuelt mange - af de piger som kommer herop hverken er selvstændige eller særligt stabile eller harmoniske i det de sælger til danske mænd der gerne ser væk fra omstændighederne og bagrunden. Deriblandt dig åbenbarligt. Du ser det du gerne vil se, og betragter alt andet som fordomme.

Og ja, jeg tror også at flere af de østpiger der kommer her har det godt med det de laver. Vil dog ikke skrive det hverken i procenter eller promiller, det har jeg ikke dokumentaion nok til.

Jeg er dog nærmest 100 pct sikker på at jeg har lige så meget viden om branchen som dig - men måske er min analyse af den anderledes. Især som jeg er svensk feminist og forventes kunne svare som kvinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Men det er jo ikke voldsomt svært at finde en del decideret meget organiserede udenlandske piger - og det køre så velsmurt at de er i gang med nye piger konstant. 

De danske klinikker betaler trods alt både skat og moms. Betaler bagmændene bag de udenlandske piger skat/moms? Jeg tvivler sq stærkt.

I Dk kan man ikke køre en klinik uden at skat ånder een i nakken. Sjovt nok kan det alligevel lykkedes at hive udenlandske piger hertil i stor stil, organisere dem i lejligheder rundt omkring, hive 50% ud af pigerne og alligevel undgå skat/politi.

Men når man skal statuere eksempler, så drøner skat/politi rundt på danske klinikker. Den indsats kunne være bedre brugt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 1 minut siden:

 

Men når man skal statuere eksempler, så drøner skat/politi rundt på danske klinikker. Den indsats kunne være bedre brugt.

 

Ja, meget bedre brugt.

Nogle gange læser man om thaibikser i Jylland der får fanden for turistpiger. Men det er så det. Når læser man om østkonsortierne? Uden at kunne dokumentere det, er jeg fuldstændigt overbevist om at de er både mere omfattende og mere organiseret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 11 minutter siden:

Hvor skriver jeg at det er sort eller hvidt? Jeg svarer kun på dine påstander om at det kun er promiller der er relevante for det @DK fyr 34 skriver om. Ikke andet. Det er dig som ikke kan se nuancerne. Ingen har snakket om tvang, andet end dig.  @DK fyr 34 minder os om at nogle - eventuelt mange - af de piger som kommer herop hverken er selvstændige eller særligt stabile eller harmoniske i det de sælger til danske mænd der gerne ser væk fra omstændighederne og bagrunden. Deriblandt dig åbenbarligt. Du ser det du gerne vil se, og betragter alt andet som fordomme.

Og ja, jeg tror også at flere af de østpiger der kommer her har det godt med det de laver. Vil dog ikke skrive det hverken i procenter eller promiller, det har jeg ikke dokumentaion nok til.

Jeg er dog nærmest 100 pct sikker på at jeg har lige så meget viden om branchen som dig - men måske er min analyse af den anderledes. Især som jeg er svensk feminist og forventes kunne svare som kvinde.

At der er nogle bagmænd der forsøger at lokke nogle GP´ere som arbejder i deres hjemlande herop, tror jeg seriøst ikke de siger ja til hvis ikke de kunne se en fordel.  Og så er vi tilbage til det jeg mener er den allerstørste årsag til der er udenlandske GP´ere her i Danmark.   Den kæmpe forskel på hvad de ville få i deres hjemlande kontra ved at bruge sådan skumle alfonser som de virker til at være.

Men igen der er jo ingen der tvinger dem, og de gør det jo kun hvis de syntes det er bedre vilkår end dem de arbejder under i deres hjemlande.    

Du mener så heller ikke at alle de danske GP´er er selvstændige hvis de arbejder på en klinik ?   

Hvad er forskellen på en dansk GP´ere der betaler til nogle for at være et sted, mod de passer tlf , annoncerer for dem og stiller lejlighed til rådelighed kontra hvis en udenlandsk GP´ere gør det samme ?

Behøver der mon altid være nogle ublu alfonser der tvinger dem og tjener tykt på det ?   Kan det mon ikke være sådan at der bare er nogle der er specialister i noget og feks nogle danske GP´ere der ikke gider at bruge timevis foran en tlf og bruge penge på at leje et hotel værelse ?   Tror du ikke de er selvstændige fordi vælger den her pakke med at leje sig ind et sted ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Bananas skrev, for 2 minutter siden:

Ja, meget bedre brugt.

Nogle gange læser man om thaibikser i Jylland der får fanden for turistpiger. Men det er så det. Når læser man om østkonsortierne? Uden at kunne dokumentere det, er jeg fuldstændigt overbevist om at de er både mere omfattende og mere organiseret.

Tror du Thai pigerne kan mærke østpigernes invasion?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
ZEUS skrev, Lige nu:

At der er nogle bagmænd der forsøger at lokke nogle GP´ere som arbejder i deres hjemlande herop, tror jeg seriøst ikke de siger ja til hvis ikke de kunne se en fordel.  Og så er vi tilbage til det jeg mener er den allerstørste årsag til der er udenlandske GP´ere her i Danmark.   Den kæmpe forskel på hvad de ville få i deres hjemlande kontra ved at bruge sådan skule alfonser som de virker til at være.

Men igen der er jo ingen der tvinger dem, og de gør det jo kun hvis de syntes det er bedre vilkår end dem de arbejder under i deres hjemlande.    

Du mener så heller ikke at alle de danske GP´er er selvstændige hvis de arbejder på en klinik ?   

Hvad er forskellen på en dansk GP´ere der betaler til nogle for at være et sted, mod de passer tlf , annoncerer for dem og stiller lejlighed til rådelighed kontra hvis en udenlandsk GP´ere gør det samme ?

Behøver der mon altid være nogle ublu alfonser der tvinger dem og tjener tykt på det ?   Kan det mon ikke være sådan at der bare er nogle der er specialister i noget og feks nogle danske GP´ere der ikek gider at bruge timevis foran en tlf og bruge penge på at lej et hotel værelse ?   Tror du ikke de er selvstændige fordi vælger den her pakke med at leje sig ind et sted ?

De søge annoncer jeg har fundet (indtil vidre) skal have 50% af indtjeningen. Der er altså en voldsom forskel på en dansk kliniks husleje og så 50% af indtjeningen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...