Hop til indhold
DKC

Danske GP vs udenlandske GP

Recommended Posts

Guest Trinetease

@Aarhuselsker Det jeg mener med at det skal være sælgers marked, er at man som pige ledig skal føle sig presset til at tilbyde ydelser eller indgå aftaler som hun føler sig presset til, for at overleve i en branche hvor hun skal bruge sin nøgne krop og tildels også hendes sjæl og mentale velbefindende. 

Billige priser og fransk uden er bare for de færreste danske piger. 

Som jeg ser problemet, så handler det altså også lidt om tilgangen til købesex. Det er blevet en hverdags vare. En forbrugs ting for mænd. Hensynet til pigens mentale overskud og videre liv, kan ligge på et meget lille sted. Jeg siger ikke at alle mænd er sådan, men herinde er tendensen klar..... Pris først og så kommer resten. Det er ærlig talt lidt trist. 

De danske piger har måtte slås mod forbud og stigmatisering- kun for at se mændene vælge de udenlandske piger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 minutter siden:

Det jeg mener med at det skal være sælgers marked, er at man som pige ledig skal føle sig presset til at tilbyde ydelser eller indgå aftaler som hun føler sig presset til, for at overleve i en branche hvor hun skal bruge sin nøgne krop og tildels også hendes sjæl og mentale velbefindende. 

Regnede også med det var det du mente, og det skal ingen pige udsætte sig selv for - eller mand for den sags skyld. 

Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg ser problemet, så handler det altså også lidt om tilgangen til købesex. Det er blevet en hverdags vare. En forbrugs ting for mænd. Hensynet til pigens mentale overskud og videre liv, kan ligge på et meget lille sted. Jeg siger ikke at alle mænd er sådan, men herinde er tendensen klar..... Pris først og så kommer resten. Det er ærlig talt lidt trist. 

Ja sådan kan man også udtrykke det. Dagens samfund er et forbrugssamfund. Ingen tænker særligt meget på kineseren der arbejder for 20 kr om dagen for at producerer billigt tøj osv. Den mentalitet går igen over hele linjen. 

Det medfører, på sigt, at det bliver helt umuligt at købe noget af ordentlig kvalitet som giver en god oplevelse. Det være sig materielle ting, eller oplevelser. Nogle få udbydere af kvalitet og luksus overlever altid, men de er ganske få, i forhold til udbyderne af ringere varer til lave priser. At overleve som luksus leverandør i et discount marked kræver systematisk markedsføring, som koster. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Ja sådan kan man også udtrykke det. Dagens samfund er et forbrugssamfund. Ingen tænker særligt meget på kineseren der arbejder for 20 kr om dagen for at producerer billigt tøj osv. Den mentalitet går igen over hele linjen. 

Det medfører, på sigt, at det bliver helt umuligt at købe noget af ordentlig kvalitet som giver en god oplevelse. Det være sig materielle ting, eller oplevelser. Nogle få udbydere af kvalitet og luksus overlever altid, men de er ganske få, i forhold til udbyderne af ringere varer til lave priser. At overleve som luksus leverandør i et discount marked kræver systematisk markedsføring, som koster. 

Et eller andet sted kan man jo godt konkludere at efterspørgslen på danske kvinder er blevet en  niche.  At overleve i en niche fordre selvfølgelig som du nævner, at man i sin markedsføring tilbyder noget som potentielle køber dels anser som luksus, højere kvalitet osv og dels noget der så efter købet stadig anses for at være af højere kvalitet end alternativerne (oplevelsesværdien når vi taler købesex)

Markedet i dag har forandret sig markant.  Det som nogle vil betegne som de gode gamle dage, hvor mange danske kvinder kunne tage vagter på en klinik, møde ind, og så kom der rigeligt med gæster. Kravene/ønskerne var rimelige, da man vidste, at der ikke fandtes en pokkers mange alternativer.  Prisstruktur, menulisterne, regler m.v. var stort set ens alle steder. Det var bestemt lettere dels at drive disse steder og dels var økonomien bedre for kvinderne.   Men var det nu også så meget bedre dengang ?

Det kommer selvfølgelig an på,  hvad man ønsker at måle på.   Ønskede man bare en god indtjening høje besøgstal og fast struktur omkring hvad der blev tilbud, så ja.  Ønskede man på begge sider mere indlevelse,  bedre kemi og dybde i oplevelserne,  eller bare nogle rammer der ligesom  tilførte det hele sådan en følelses af noget mere privat, hyggeligt og den slags,så er jeg ikke så sikker på, at det var så pokkers godt endda.

Det var bestemt "stjerner" dengang, hvor man som mand nærmest var villig til at give sin højre hånd, for at oplevelser der var i særklasse.  Det var så også ufattelig mange middelmådige kvinder, som mente at et sæt patter og en fisse var nok, der var sådan set ingen grund til at tænke lidt i indlevelse, frasortering, kemi, service osv - man kunne jo bare skifte klinik og navn, og så væltede det igen for en periode ind med mænd.

I dag kan man stort set købe/finde lige nøjagtigt det man opfatter som de ideelle oplevelser.  Mange danske kvinder har skiftet klinik-konceptet ud og tilbyder nu det som det findes bedst for dem selv og deres øvrige liv.  Det lyder jo selvfølgeligt godt, problemet er desværre, at det for begge parter kræver flere ressourcer.  Der skal siges nej til flere end tidligere, og mændene kan ikke bare skive "kan du bolle om en time".  Markedet for sidstnævnte er stort, men rimeligt uinteressant for de danske kvinder, der ønsker mere dybde, højere kvalitet m.v. 

Selvom en Danske kvinder har en perfekt markedsføring, fungere det desværre bare ikke sådan, at de potentielle gæster, så agere efter det skrevne.  Der vil stadig komme "kan vi kneppe nu" eller "vi knepper uden ik ?".   Der kommer bestemt gode henvendelser fra mænd der ligger i ens målgruppe, men der skal bruges mange ressource på at udvælge, have dialog, afstemme forventninger m.v. 

Et aktuelt eksempel fra den virkelige verden.   Først en hurtig og god dialog omkring indgåelse af aftale, herefter lidt fin korrespondance omkring ønsker m.v.  Så kommer den her "Jeg glæder mig meget, men vi skal også lige tale pris".  Det blev selvfølgelig ikke til noget.  Den er sgu lidt svær at have forudset, så.....   omfanget af ikke betalbar tid, har bestemt udviklet sig i kedelig retning.   Det er jo fint nok, at begge parter bruger mere tid på dialog, det fører jo til bedre besøg for begge parter.  Der må selvfølgelig også være nogle grænser/rammer.  Flere og flere har lidt svært ved at forstå, at man efter  indgåelse af aftalen, ikke kan foresætte dialogen hver dag eller hele tiden indtil man mødes.   Det er bestemt lidt af en balance gang for begge parter hvis det også skal være en succes for begge parter.

Min pointe er blot at markedet har udviklet sig på en måde, hvor det for begge parter kræver at man tænker mere over hvordan man nu skal navigere i et markedet i forhold til "de gode gamle dag"  Nu tilbydes alt imellem himmel og jord og  findes rigtig mange speciel koncepter.  Denne udvikling har bestemt også noget at gøre med,  at potentielle gæster nu  i højere grad end tidligere søger efter meget individuelle ønsker og behov - Før kunne det ikke lade sig gøre, det kan det nu. 

De danske piger skal derved være langt mere dedekerede end tidligere.  Om det er skidt kan man jo så selv vurdere.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 2 timer siden:

... De danske piger skal derved være langt mere dedekerede end tidligere.  Om det er skidt kan man jo så selv vurdere.  

Ja, markedet har bevæget sig. @Trinetease har ret i, at sex er blevet en almindelig forbrugsvare for mange mænd. Helt på linie med biler og øl, og denne ændrede tilgang har ført til en discountificering af markedet. Her har @Aarhuselsker en rigtig god pointe.

Det ses jo også tydeligt herinde, hvor det altafgørende parameter for de fleste er prisen. Det er om noget dét, folk kerer sig om – vé den, der i en anmeldelse ikke oplyser om prisen på en oplevelse! Og det er her, østpigerne kommer ind i billedet: De har nemlig nogle fordele, som danske piger ikke har, hvorfor de har kunnet gå ind på markedet og nærmest rive tæppet væk under det danske segment.

Det kan godt være, at den danske del af branchen ikke har formået at forny sig. Trine spurgte imidlertid i sin snart berømte tråd "Hvad skal der til?" om kundernes forestillinger om, hvordan branchen kunne komme videre.

Ikke engang brugerne, der ofte har kritiseret branchen for at være stillestående, kunne komme med bæredygtige ideer, for resultatet var meget magert. Faktisk synes jeg ikke, at der kom noget som helst ud af det. Der var selvfølgelig de sædvanlige "progressive" pip om at sætte priserne ned, men ellers ikke noget afgørende.

Og det er jo netop her problemet ligger:

Folk focuserer ensidigt på "det gode tilbud". I gamle dage, kunne man som et slagtilbud få fem lørdagskyllinger for en hund. Selvom kvaliteten var derefter, blev kølediskene hurtigt tømt. Bare det var billigt, så ..... De danske bordeller er efterhånden også ved at være tømt. De er så at sige blevet ramt af den omvendte lørdagskyllingeeffekt i form af østpigernes invasion.

Og så længe prisen er det altafgørende parameter, har den danske del af branchen på sigt ikke en chance.


 

Redigeret af Borende X
sdavefegl

Del dette indlæg


Link til indlæg

De danske piger, har samme udfordringer som detailbutikkerne. Kunder er ikke loyale de shopper hvor der er den bedste pris. Derfor skal man gøre hvad man kan, får at fastholde sine kunder, god service evt. Klippekort så prisen i sidste ende bliver billigere hvis man er loyal. Sæt IKKE prisen ned det er et skråplan, man får aldrig fuld pris igen. Lav evt. Tilbud når folk lige har fået løn, så er tallet på kontoen større end sidst på mdr.

men så lang tid, der er fri bevægelighed i EU, og levestandarden er meget forskellig er der Altid nogen der vil trykke prisen, for at få en bid af kagen.

Hilsen

kayano

Del dette indlæg


Link til indlæg
kayano skrev, for 30 minutter siden:

De danske piger, har samme udfordringer som detailbutikkerne. Kunder er ikke loyale de shopper hvor der er den bedste pris. Derfor skal man gøre hvad man kan, får at fastholde sine kunder, god service evt. Klippekort så prisen i sidste ende bliver billigere hvis man er loyal. Sæt IKKE prisen ned det er et skråplan, man får aldrig fuld pris igen. Lav evt. Tilbud når folk lige har fået løn, så er tallet på kontoen større end sidst på mdr.

men så lang tid, der er fri bevægelighed i EU, og levestandarden er meget forskellig er der Altid nogen der vil trykke prisen, for at få en bid af kagen.

Hilsen

kayano

Gode overvejelser. Når du nævner detailbutikkerne, kommer jeg imidlertid til at tænke på, hvordan prisudviklingen mon vil blive, når det sidste bordel med danske piger har drejet nøglen om for sidste gang? Et umiddelbart gæt vil være, at det stiger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig er prisen ikke afgørende, men heller ikke helt ubetydelig. Derimod gør fransk med/uden en stor forskel. Fransk med gider jeg nærmest ikke. Sex uden er der jo stort set ingen der tilbyder.

Hvad de danske piger har i forhold til udlændinge, er muligheden for bedre kommunikation og det skal udnyttes. Tal om løst og fast. Specielt efter akten bør pigen lige lægge sig op til manden og hyggesnakke lidt. Det er svært at stå for. Hvad jeg ikke gider er at blive smidt ud på røv og albuer lige når tiden er gået, fordi næste kunde står klar. Føler jeg mig som et nummer i rækken, så er gentagelsesrisikoen lav.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 6 timer siden:

@Aarhuselsker Det jeg mener med at det skal være sælgers marked, er at man som pige ledig skal føle sig presset til at tilbyde ydelser eller indgå aftaler som hun føler sig presset til, for at overleve i en branche hvor hun skal bruge sin nøgne krop og tildels også hendes sjæl og mentale velbefindende. 

Billige priser og fransk uden er bare for de færreste danske piger. 

Som jeg ser problemet, så handler det altså også lidt om tilgangen til købesex. Det er blevet en hverdags vare. En forbrugs ting for mænd. Hensynet til pigens mentale overskud og videre liv, kan ligge på et meget lille sted. Jeg siger ikke at alle mænd er sådan, men herinde er tendensen klar..... Pris først og så kommer resten. Det er ærlig talt lidt trist. 

De danske piger har måtte slås mod forbud og stigmatisering- kun for at se mændene vælge de udenlandske piger. 

Trinetease skrev, for 8 timer siden:

Men lige præcis de ting du skriver, har jo netop ødelagt branchen for de danske piger. Det er tæt på umuligt at klare sig mod de lange åbningstider, fransk uden, samleje uden og de billige priser. 

Som dansk pige ( som trods alt har et alm liv i dk) så kan vi jo ikke sidde hver dag og holde åbent til 22/23 tiden, og fransk uden er simpelthen bare ikke for alle, ( uden at jeg dømmer eller andet), samleje uden er for de allerfleste dk piger, No go, og priserne....ja dem kunne man sætte ned, men igen....det tror jeg heller ikke er vejen frem.

Måske de har gjort det til købers marked, men sex salg burde ALTID være, sælgers marked. Netop fordi at man i sex salg, som pige, aldrig burde skulle gå på kompromis med sine egne principper. 

Og de meget forringede vilkår for de danske piger, har netop gjort at vi er i stort mindretal. 

Man kunne måske nøjes med et par dage om ugen med lange åbningstider, og se om det giver pote i form af flere kunder i biksen? Som andre også påpeger, har vi efterhånden vænnet os til detailhandelens lange åbningstider + internettet og dermed friheden til at handle når vi lyster. Ved godt købesex ikke skal sidestilles med detailhandel, men selve adfærdsmønsteret er nok sammenlignelig. Kan godt være vi er for dovne/mageligt anlagt, når vi forventer lange åbningstider. Men at blive skudt i skoene, at vi ikke bekymrer os om pigens mentale tilstand, synes jeg ikke er fair. Hvis jeg booker en sen aftentime, så har jeg ofte bedt GP'en aflyse, hvis hun føler træthed. Der skal altid være overskud fra begge parter.

Må indrømme jeg heller ikke har bemærket den markante prisfiksering i andre snakker om herinde. Tæller man ekstra ydelser med, så er udenlandske GP'er sjældent billigere end danske. Jeg kommer sjældent af med mindre end 1200-1500 for 30 min., hvilket vel ikke er højere hos dansk GP. Men selvfølgelig vil der altid være en målgruppe der kun går efter prisen. Men andre vægter kvaliteten højere og betaler gerne, hvis oplevelsen er derefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Giggity skrev, for 25 minutter siden:

..... Må indrømme jeg heller ikke har bemærket den markante prisfiksering i andre snakker om herinde. Tæller man ekstra ydelser med, så er udenlandske GP'er sjældent billigere end danske. Jeg kommer sjældent af med mindre end 1200-1500 for 30 min., hvilket vel ikke er højere hos dansk GP. Men selvfølgelig vil der altid være en målgruppe der kun går efter prisen. Men andre vægter kvaliteten højere og betaler gerne, hvis oplevelsen er derefter.

Nå, jeg har ellers den opfattelse, at prisen er det tungestvejende element.

Det er rigtigt, at prisen stiger ved ekstraydelser, men dels kan de vælges fra, og dels det er jo langtfra alle udenlandske piger, der segmenterer deres ydelser på den måde. Det er udgangsprisen, folk lader sig forblænde af.

Det er jo helt på linie med luftfartens lavprisselskaber, hvor prisen i udgangspunktet er lav, men stiger, jo længere man kommer ind i bookingen. Så skal der betales ekstra for det ene, så for det andet – og ofte ender man (næsten) på niveau med et traditionelt luftfartsselskab.

Selv hører jeg til dem, der ikke "flyver" med lavpris.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hagbarth skrev, den 17.7.2019 at 16:55:

Har vel en halv snes gange reageret på en udenlandsk piges annonce.

Fraset 2 gange, er jeg gået igen. Stederne virkede ganske snuskede.

Pigerne talte ganske ringe engelsk eller tysk og virkede meget lidt serviceminded.

2 gange har jeg givet det en chance, pigen og stedet virkede OK, men den sædvanlige historie udspillede sig, efter at have betalt var der ikke meget service.

Begge gange det ringeste jeg har været uder for gennem ca. 30 år som kunde i det marked.

Benytter nu kun danske piger.

De udenlandske har egentlig ødelagt markedet.

 

 

Uden at generalisere så det du beskriver er nok den erfaring jeg har med piger fra Rumænien.   Der altså uhyre sjældent man oplever en pige give sig hen så det feks kunne minde bare en lille smule om kæresteoplevelse.  Som jeg skrev i andet indlæg så er der bare en helt anden mentalitet hos dem.   Er det bare  knep så sikkert gode nok.   Men er bare generelt en masse plat og fusk når det er piger derfra har jeg erfaret.

Men du skulle prøve en polak.   De minder rigtigt meget om danske piger. 

De sidste år er der også kommet piger fra Ungarn  Ved godt så mange Rumænier der så nu kalder sig det eller Italiener :D  Men piger fra Ungarn og til dels Tjekkiet også næsten altid haft gode oplevelser med.  De minder faktisk også en del om danskere i mentalitet trods de ligger så langt væk geografisk. .   Det er utroligt så stor forskel der kan være på dem og så dem fra Rumænien.

Så prøv en fra Polen eller Ungarn, og jeg tvivler på du ville blive skuffet.  Tror snarere du større chance for at få en super oplevelse end du ville med en dansk pige.

Og ja her indrømmer jeg at jeg ved nærmere eftertanke er lidt inhabil med at kunne bedømme danske piger.   Det er faktisk utroligt sjældent jeg har været hos nogle af dem de sidste mange år.  Ikke fordi noget negativt jeg kan finde om dem.  Er feks en som jeg syntes er noget af det mest frække der kan gå på to ben.  Men de få gange årligt jeg er i København så bare aldrig taget mig sammen.   Hun arbejder på klinik og nej prisen er sgu ikke særligt meget højere end de østpigerne tager, så heller ikke det der har været årsagen til jeg ikke har fået taget mig sammen.

Men tit når jeg er i København så ender det næsten altid med at være noget spontan sex hvor jeg bare hurtigt tjekke ud fra diverse annoncering hvem der lige frister mig mest,- og ikke mindst hvem der er ledig.   Og er efterhånden meget få danske piger så er virkeligt sjældent jeg finder en.  Og er ikke grundet pris men simpelthen fordi der er så få danske GP´ere.

PS nu der er mange der snakker negativt om hvis der i anmeldelser nævnes pris.  Og personerne sidestilles nærmes med nogle der er ligeglade med GP´eres ve og vel.   Sådan noget ynk at skrive.   Kan ikke se hvad der er forkert når en købekunder også går ud og vælger efter pris.  Hvad er der galt i det ?

Ja godt se det udfra en GP´er ønske var ideelt hvis alle kunder bare altid betalte det en GP ville ønske.  Men sådan foregår verden jo ikke på alle andre områder i vores samfund.. Jeg kan jo heller ikke begynde at sælge brød og så nu kræve 300 kr for det.  Og dem der ikke vil give mig den pris så anklage dem for de ikke tænker på mit ve og vel.   

Jeg syntes i den grad det her med at man slet ikke må sammenligne GP ydelser som en vare er noget vrøvl.   For hvis der ikke må tales om penge, og nogle GP´ere føler sig så stødt af det, så kunne de vel tilbyde sex gratis.   Så været en ærlig sag og berettet at der ikke måtte tales ydelser som en vare.

 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 3 timer siden:

Gode overvejelser. Når du nævner detailbutikkerne, kommer jeg imidlertid til at tænke på, hvordan prisudviklingen mon vil blive, når det sidste bordel med danske piger har drejet nøglen om for sidste gang? Et umiddelbart gæt vil være, at det stiger.

Hvorfor tror du prisen vil stige  ?

De her østpiger er jo ikke en samlet masse ala Netto Føtex, Super Brugsen osv.  

I dit tænkte eksempel så vil der stadig være stor konkurrence.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 42 minutter siden:

Hvorfor tror du prisen vil stige  ?

De her østpiger er jo ikke en samlet masse ala Netto Føtex, Super Brugsen osv.  

I dit tænkte eksempel så vil der stadig være stor konkurrence.

Ikke hvis markedet er styret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 timer siden:

Ja, markedet har bevæget sig. @Trinetease har ret i, at sex er blevet en almindelig forbrugsvare for mange mænd. Helt på linie med biler og øl, og denne ændrede tilgang har ført til en discountificering af markedet. Her har @Aarhuselsker en rigtig god pointe.

Det ses jo også tydeligt herinde, hvor det altafgørende parameter for de fleste er prisen. Det er om noget dét, folk kerer sig om – vé den, der i en anmeldelse ikke oplyser om prisen på en oplevelse! Og det er her, østpigerne kommer ind i billedet: De har nemlig nogle fordele, som danske piger ikke har, hvorfor de har kunnet gå ind på markedet og nærmest rive tæppet væk under det danske segment.

Det kan godt være, at den danske del af branchen ikke har formået at forny sig. Trine spurgte imidlertid i sin snart berømte tråd "Hvad skal der til?" om kundernes forestillinger om, hvordan branchen kunne komme videre.

Ikke engang brugerne, der ofte har kritiseret branchen for at være stillestående, kunne komme med bæredygtige ideer, for resultatet var meget magert. Faktisk synes jeg ikke, at der kom noget som helst ud af det. Der var selvfølgelig de sædvanlige "progressive" pip om at sætte priserne ned, men ellers ikke noget afgørende.

Og det er jo netop her problemet ligger:

Folk focuserer ensidigt på "det gode tilbud". I gamle dage, kunne man som et slagtilbud få fem lørdagskyllinger for en hund. Selvom kvaliteten var derefter, blev kølediskene hurtigt tømt. Bare det var billigt, så ..... De danske bordeller er efterhånden også ved at være tømt. De er så at sige blevet ramt af den omvendte lørdagskyllingeeffekt i form af østpigernes invasion.

Og så længe prisen er det altafgørende parameter, har den danske del af branchen på sigt ikke en chance.


 

De fleste mennesker i DK har en lønmodtager mentalitet.  I praksis betyder det egentligt bare, at de skide gode til at udføre deres arbejde, til gengæld er de ikke særligt innovative i modgang. De er bare så nemt at skyde alle nye ideer ned.  Den tråd du henviste til, gav rigtige mange gode input, "De såkalde lavt hængende frugter"  ting der let kan gennemføres uden at de kræver de store investeringer, men så alle kunne gøre konceptet mere attraktivt.  Der er nok mange årsager til, at klinikkonceptet ikke rigtig fungere mere,  men det er bestemt ikke ensbetydende med, at danske kvinder i privat/diskret, escort eller sugar er specielt pressede. 

Men nogen er jo også nødt til at fortælle de danske klinikpiger og dem der tjener på at stille faciliteterne til rådighed. "hallo, havde i regnet med, at folk der ikke spiller en aktiv del i branchen skal komme og redde klinikkerne, sikre at pigerne får tilpas med gæster, osv"   Som situationen og udviklingen i branchen ser ud nu,  kan man måske forlænge levetiden for nogle enkelte velrenommerede klinikker i KBH,  men mindre man virkelig får gjort noget ved den "Middelmådighed" man driver dem, ingen vil tage ansvar, alle tænker kun på sig selv.

Jamen hvorfor mon du besøger @Trinetease  ? mon ikke de skyldes kvinden og ikke så meget klinikkonceptet.  Jeg kommer på både pussy og seduction.  Jeg kommer der primært for en enkelt kvindes skyld.  Valgte hun at skifte til Privat/diskre eller andet fulgte jeg med.  Mon ikke mange rent faktisk hellere ville besøge klinik-stjernerne i helt andre konceptformer.   Men det kræver jo, selvfølgelig også at pigerne enten selv driver deres "bussiness" eller får hjælp af nogen. 

Jeg kender efterhånden en del i det private/diskrete segment, og kan blot konstatere,  at deres største udfordring er at finde et egnet sted.  Har du først fundet det, har de bestemt ingen problemer med at kombinere deres ønsker omkring sexen, deres øvrige liv og det økonomiske råderum de gerne vil skabe.   Hvad kende tegner dem så ? For det første er det ikke deres eneste indtægtskilde, for det andet tilbyder de noget særligt eller også har de bare en fantastisk personlighed, som skaber stamgæster   Som følge af, at den økonomi de ønsker at skabe er på et lad os sige forholdsvist beskedent niveau,  får de flere henvendelser end de har lyst til at modtage. 

Vi kan selvfølgelig godt sidde her og tude, personligt synes jeg faktisk er det godt, at færre danske kvinder har valgt prostitution som eneste indtægtskilde,  men langt mere drives af lysten og de behov denne "bibeskæftigelse" giver dem.  

Du har ret i at prisen og ubeskyttede ydelser er meget afgørende når vi taler mainstream.  Det forholder sig bare anderledes når vi taler "high-end"  eller luksus eller markedet for gensidig nydelse.   Det er en ganske fin og lukrativ niche.   Og vi skal ej heller glemme, at sex her ikke er forbehold gud og hver mand.  Det samme gør sig gældende omkring kvinderne. Der skal noget mere til,  primært noget der giver tilfører oplevelsesværdien mere end når du køber en time hos en udenlandsk piger der er her i tre måneder med en åbningstid 24-7 

Jeg har nævnt det før,  De danske kvinders største og reelle konkurrent er de p.t  få udenlandske piger der er kravlet op i high-end.  De er tæske flotte, de levere gensidig nydelse, der yder god service, de har holder til i meget nydelige lejligheder, de sidder ikke og triller tommelfingre.  Hvis man ikke har bemærket dem, så kig lidt rundt på EG, der er her allerede. 

Vil man kæmpe om gæster i mainstream, ja.... så er man jo nødt til at tilbyde det samme og mere eller mindre stå til rådighed 24/7.   Det er der heldigvis ikke mange danske kvinder der ønsker, og surprice  konkurrencen i dette prisbillige segment er kanon hård, så det er ej heller nogen dans på roser for disse øst-piger eller hvad man foretrækker at kalde dem.

Så alt i alt, synes jeg faktisk ikke at det er så slemt endda, at være dansk, hvis man ønsker at drive det som et lille frækt supplement til ens øvrige liv.  Men det er selvfølgelig bare min holdning.  Andre kan jo med ligeså gode grunde mene det er skidt. 

 

   

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 10 minutter siden:

Ikke hvis markedet er styret.

Så styret tror jeg næppe det er at der er en eller nogle få der trækker i alle tråde.

Men jo tror da sikkert de nu tager lidt mere end de faktisk havde behøvet. Sikkert til egen lomme, der hvor der er netværk/bagmænd.  Simpelthen fordi de ikke selv vil underbyde sig selv og de kan se de får masser af kunder alligevel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 26 minutter siden:

Men nogen er jo også nødt til at fortælle de danske klinikpiger og dem der tjener på at stille faciliteterne til rådighed. "hallo, havde i regnet med, at folk der ikke spiller en aktiv del i branchen skal komme og redde klinikkerne, sikre at pigerne får tilpas med gæster, osv"   Som situationen og udviklingen i branchen ser ud nu,  kan man måske forlænge levetiden for nogle enkelte velrenommerede klinikker i KBH,  men mindre man virkelig får gjort noget ved den "Middelmådighed" man driver dem, ingen vil tage ansvar, alle tænker kun på sig selv.

Helt enig. 
Her i jydeland havde vi en lille håndfuld klinikker drevet af et yderst gesjæftig fruentimmer, som intet anede om markedsføring, kundeloyalitet, kundeoplevelse, personale pleje osv osv. Det var Management by Fear, tilsat ikke vedligeholdte faciliteter, annoncer der ikke var til at finde hoved eller hale i, og en båndsvarer som virkede periodisk, og ikke blev opdateret. 

Nu er der vist kun et par tilbage her i Århus, som mere fungerer som PD. De andre er idag thai saloner. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...