Hop til indhold
Carl72

Hvorfor er kvinder sådan?

Recommended Posts

Guest Lady C
Misjo1 skrev, for 8 timer siden:

Men ingen kan opfylde ALT på den lange bane. Skal man så lade sig nøjes? Eller kompencerer?

 

Den store fejl de fleste mennesker gør når de indleder et parforhold er at forvente at partneren kan dække alle behov. Det kan ikke lade sig gøre. Og omvendt kan man heller ikke dække alle sin partners behov. Derfor ender mange forhold i dyb skuffelse. Skuffelse over sig selv og over partneren. 

Løsningen er vel at forventningsafstemme løbende. At kommunikere med sin partner og få sagt de ting man er utilfreds med så man i fællesskab kan finde en løsning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Den store fejl de fleste mennesker gør når de indleder et parforhold er at forvente at partneren kan dække alle behov. Det kan ikke lade sig gøre. Og omvendt kan man heller ikke dække alle sin partners behov. Derfor ender mange forhold i dyb skuffelse. Skuffelse over sig selv og over partneren. 

Løsningen er vel at forventningsafstemme løbende. At kommunikere med sin partner og få sagt de ting man er utilfreds med så man i fællesskab kan finde en løsning. 

Jeg er 100% enig, men det er f...…. en hård nyser at få taget hul på den snak fordi vi er sååå forbandet korrekte og bange for at udstille vores inderste følelser/lyster og evt. blive betragtet som en afviger eller endda pervers, eller blive præsenteret for den ultimative afvaskning " hvis du føler sådan, så elsker du mig ikke mere!" hvilket i øvrigt som regel ikke kan være mere forkert, fordi det jo netop er kærlighed der driver en til at få forholdet til at fungerer optimalt, for begge parter vel at mærke, giv and take...

Så hvad gør man så hvis den snak ender der? Jeg kan ikke svare for alle, men i eget tilfælde, ja så har jeg levet min fantasi ud i det skjulte, med alle de risicis det indebære, men egentlig uden dårlig samvittighed, fordi jeg har forsøgt, og jeg elsker min hustru for alle de kvaliteter hun indeholder, og ønsker på ingen måde at afslutte et ellers velfungerende ægteskab.

Nogen vil så mene at jeg er en utro skidderik og et svin, mens andre synes det er sejt, men vi har kun et liv, og jeg har valgt at leve mit på de præmisser der nu engang er mulige for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 8 timer siden:

.... Nej. Primathunner er meget promiskuøse, når de er i brunst (hvilket nogle af dem kan være konstant, ligesom menneskehunner). Strategien kan bl.a. forklares med at flere hanner tror det er deres afkom, og derfor hjælper de til, når ungen er født.

Det kan du, ved nærmere eftertanke, godt have ret i. Jeg har – uden nogen sammenligning i øvrigt – nemlig gjort lignende observationer på Grønland. eg husker ikke, om det er Knud Rasmussen eller Peter Freuchen, der fortæller, at kom de eller andre fremmede til en bygt, ville de lokale kvinder gerne besvangres, for det bragte friske gener til det lille samfund.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

Jeg er 100% enig, men det er f...…. en hård nyser at få taget hul på den snak fordi vi er sååå forbandet korrekte og bange for at udstille vores inderste følelser/lyster og evt. blive betragtet som en afviger eller endda pervers, eller blive præsenteret for den ultimative afvaskning " hvis du føler sådan, så elsker du mig ikke mere!" hvilket i øvrigt som regel ikke kan være mere forkert, fordi det jo netop er kærlighed der driver en til at få forholdet til at fungerer optimalt, for begge parter vel at mærke, giv and take...

Så hvad gør man så hvis den snak ender der? Jeg kan ikke svare for alle, men i eget tilfælde, ja så har jeg levet min fantasi ud i det skjulte, med alle de risicis det indebære, men egentlig uden dårlig samvittighed, fordi jeg har forsøgt, og jeg elsker min hustru for alle de kvaliteter hun indeholder, og ønsker på ingen måde at afslutte et ellers velfungerende ægteskab.

Nogen vil så mene at jeg er en utro skidderik og et svin, mens andre synes det er sejt, men vi har kun et liv, og jeg har valgt at leve mit på de præmisser der nu engang er mulige for mig.

Jeg har det på nøjagtig samme måde som Misjo. I det skjulte afprøver jeg mine “mørke” fantasier, men vil ikke risikere mit ægteskab ved at åbne en samtale om mine fantasier. Er rimelig sikker på, at der vil være meget stor risiko for at et langt samliv vil lide et alvorligt knæk.

Utroskab er for mig i denne sammenhæng en nødvendighed for at afprøve ens seksualitet. Jeg synes der er forskel på at indlede en affære med en kvinde og at betale for en seksuel ydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
GenerationX skrev, den 6.7.2019 at 21:00:

Men er dog helt enig at det ville sku være rart hvis det var bare en anelse nemmere at få dem med i kanen :D

Det er nok meget individuelt. Nogle har betydeligt næmmere ved det end andre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
fraodense skrev, for 3 timer siden:

Jeg har det på nøjagtig samme måde som Misjo. I det skjulte afprøver jeg mine “mørke” fantasier, men vil ikke risikere mit ægteskab ved at åbne en samtale om mine fantasier. Er rimelig sikker på, at der vil være meget stor risiko for at et langt samliv vil lide et alvorligt knæk.

Utroskab er for mig i denne sammenhæng en nødvendighed for at afprøve ens seksualitet. Jeg synes der er forskel på at indlede en affære med en kvinde og at betale for en seksuel ydelse.

Ok, men forskellen på dig og mig er, at jeg faktisk har prøvet at tage den samtale, og det faldt mildest talt ikke godt ud....

Men jeg synes at man bør prøve, hvem ved? Måske er der nogen indestængte  behov der kan blive forløst? 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense
Misjo1 skrev, for 6 minutter siden:

Ok, men forskellen på dig og mig er, at jeg faktisk har prøvet at tage den samtale, og det faldt mildest talt ikke godt ud....

Men jeg synes at man bør prøve, hvem ved? Måske er der nogen indestængte  behov der kan blive forløst? 

 

 

Du er en modig mand, men som du skriver faldt samtalen ikke godt ud - netop derfor tænker jeg ikke jeg har lyst til at prøve. Risikoen og følgerne er alt for store.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 3 timer siden:

Det er nok meget individuelt. Nogle har betydeligt næmmere ved det end andre. 

Det er der slet ingen tvivl om, det ses jo over alt hvor der er fest i gaden og der ser man også præcis hvilken type der har nemt ved det. Men når ens værdier ligger lidt anderledes så opfylder man ikke de normer som største delen af kvinderne vil have. Det er jo lidt det der urinstinkt med manden skal være muskuløs for at kunne jage. Dog syntes jeg det er lidt sjovt at se at rigtigt mange af de der badboy-pretty girl forhold bare ikke holder i det lange løb.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Carl72 skrev, den 6.7.2019 at 20:38:

Og her tænker jeg så, at hvis sex også er meget nydeligt og dejligt for kvinderne, jamen hvorfor har de så ikke sex hele tiden?

Lady C skrev, den 7.7.2019 at 04:51:

Så m. ht. Oplægget ja så er der ingen tvivl om at kvinder nyder sex ligeså meget - hvis hun tør slippe sin skam

 

Jeg tror det med skammen er rigtigt - og også instinkterne og at kvinder er selektive.
Men der er også et helt konkret problem.
Mange mænd kan være farlige for kvinder .. fysisk eller psykisk vold, desperation, stalking, you name it ... 
Så kvinder er yderst forsigtige med, hvem de indlader sig med seksuelt ... 

Det kan være derfor, at pigerne på klinikkerne virker meget afslappede i forhold til sex .. føler sig OK tilpas i situationen, eller endda nyder det ... 
Hvis pigen fornemmer, at manden er OK, kan hun meget bedre give los, end ude i virkeligheden - hun risikerer ikke så meget, og behøver heller ikke spekulere på om hun sårer manden osv. 
Selv om hun ikke decideret tænder på manden, kan hun måske opleve det som en god erotisk massage, og kærlig nærvær .. 
Jeg siger det, ud fra nogle oplevelser jeg selv har haft ... 
Jævnfør det om skam og accept af sin seksualitet ..
Så har jeg besøgt tre forskellige piger, der alle er yoga-udøvere ... 
Og de piger er nogle af de mest afslappede og erotisk varme, jeg har mødt ... 
Kan det tænkes, at det ikke er en tilfældighed .. ?

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næsten det vigtigste jeg har lært, er at det hedder ikke "det er mig mod dig", når der var uenighed i forhold, men "det er os to imod problemet". 

Det er dog pisse svært at bevare roen når man står i situationen, og først når man har fået ro på bagefter, at man kan genoptage snakken omkring hvad problemets kerne er, og hvordan man tackler det.

Det har så, uheldigvis for mig, været kvinder jeg har haft tæt på, som ikke kunne forstå eller acceptere at jeg skulle have lidt betænkningstid før jeg kunne diskutere et problem ordentligt. Sådan er livet jo nogle gange.

Men tanken "os to imod problemet" kan jeg kun anbefale i nævner for jeres partner imens i er i godt humør.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
oprørt skrev, for 4 timer siden:

Næsten det vigtigste jeg har lært, er at det hedder ikke "det er mig mod dig", når der var uenighed i forhold, men "det er os to imod problemet". 

Det er dog pisse svært at bevare roen når man står i situationen, og først når man har fået ro på bagefter, at man kan genoptage snakken omkring hvad problemets kerne er, og hvordan man tackler det.

Det har så, uheldigvis for mig, været kvinder jeg har haft tæt på, som ikke kunne forstå eller acceptere at jeg skulle have lidt betænkningstid før jeg kunne diskutere et problem ordentligt. Sådan er livet jo nogle gange.

Men tanken "os to imod problemet" kan jeg kun anbefale i nævner for jeres partner imens i er i godt humør.

Det er virkelig en god vinkel du har der, men nogen gange kan det være så meget op af bakke, at det bliver umuligt, og så er det at man virkelig skal gøre op med sig selv, om det er det forhold man ønsker, og handle ud fra det, og derved tage de konsekvenser den beslutning evt. giver...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo da. Man kommer ikke uden om, at der nogle gange skal tages beslutninger, som man ikke er glad for. Man skylder dog sig selv, at tænke grundigt over,  om det er frygten der driver ens handlinger, eller om det rent faktisk er en beslutning man kan stå ved.

Det er også en fejl jeg har lavet for tit, og en jeg godt kunne tænke mig at jeg havde været opmærksom på, tidligere.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
oprørt skrev, for 11 minutter siden:

Jo da. Man kommer ikke uden om, at der nogle gange skal tages beslutninger, som man ikke er glad for. Man skylder dog sig selv, at tænke grundigt over,  om det er frygten der driver ens handlinger, eller om det rent faktisk er en beslutning man kan stå ved.

Det er også en fejl jeg har lavet for tit, og en jeg godt kunne tænke mig at jeg havde været opmærksom på, tidligere.

Tja, men hvis man går igennem livet uden at lave fejl, har man så levet??, der er vel altid nogen ting man vil ønske at man havde gjort anderledes, men ville man have gjort det anderledes hvis man stod i situationen igen? altså uden den viden man har efterfølgende? næppe..

Det er faktisk noget jeg har tænkt meget over fordi mit liv er blevet sat i perspektiv, og selv om der er mange ting jeg har gjort og lavet som måske i bagklogskabens lys ikke var så smarte,, så fortryder jeg ikke (med nogen ganske få undtagelser :)), for jeg var ikke den jeg er, hvis jeg ikke havde handlet som jeg gjorde..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 7.7.2019 at 04:51:

Dernæst er der noget kvinder ( mange - ikke alle og meget lidt inde for denne branche) føler og det er skam. 

Her er jeg lidt nysgerrig .. mener du at pigerne inden for branchen generelt ikke føler skam over deres seksualitet ... ?

(Beklager jeg sparkede tråden op - men havde lige glemt at spørge til dette)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
sneræven skrev, den 11.7.2019 at 18:56:

Her er jeg lidt nysgerrig .. mener du at pigerne inden for branchen generelt ikke føler skam over deres seksualitet ... ?

(Beklager jeg sparkede tråden op - men havde lige glemt at spørge til dette)

Det er et stort emne at give sig ind på. Men meget kort så tror og håber jeg da at piger i prostitution branchen generelt er ret frigjorte og har et afslappet forhold til deres egen  - og andres seksualitet.  

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 53 minutter siden:

Det er et stort emne at give sig ind på. Men meget kort så tror og håber jeg da at piger i prostitution branchen generelt er ret frigjorte og har et afslappet forhold til deres egen  - og andres seksualitet.  

Nogle af pigerne, ja, det er jeg enig i - det er også min fornemmelse.
Men jeg er bange for der også er temmelig mange der kommer ind i branchen netop FORDI de skammer sig over deres seksualitet (og mange andre ting ved dem selv)
Det er for mig - og, tror jeg, for en del andre - det helt store moralske dilemma ved at besøge piger ...
For det er meget  svært at skelne hvem der er hvad ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kim Petersen

Når man ser bort fra de fleste kvinders tilbageholdenhed med løssluppen sex, så lever GPerne vist som mange mænd drømmer om. Tænk hvis vi mænd kneppede med 5-10 kvinder om dagen og oven i købet fik penge for det. Vi kan aldrig hamle op med dette uanset hvor meget vi prøver :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Kim Petersen skrev, for 8 timer siden:

Når man ser bort fra de fleste kvinders tilbageholdenhed med løssluppen sex, så lever GPerne vist som mange mænd drømmer om. Tænk hvis vi mænd kneppede med 5-10 kvinder om dagen og oven i købet fik penge for det. Vi kan aldrig hamle op med dette uanset hvor meget vi prøver :rolleyes:

Er det ikke en myte at GP har så mange sex gæster på en dag? Synes jeg fornemmer at antallet af gæster på en dag er langt mindre - ihvertfald for de danske GP der har det som en hobby. 

Måske er det rigtigt at de udenlandske GP der kører maraton prostitution i Danmark i de få uger de er her har en 5-10 gæster om dagen men som sagt har jeg indtryk af at det er anderledes for de danske GP. Men det kan da godt være jeg tager fejl. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, 1 time siden:

Er det ikke en myte at GP har så mange sex gæster på en dag? Synes jeg fornemmer at antallet af gæster på en dag er langt mindre - ihvertfald for de danske GP der har det som en hobby. 

Måske er det rigtigt at de udenlandske GP der kører maraton prostitution i Danmark i de få uger de er her har en 5-10 gæster om dagen men som sagt har jeg indtryk af at det er anderledes for de danske GP. Men det kan da godt være jeg tager fejl. 

 

Enig..  I øvrigt er det næppe særligt sjovt i længden, at skulle modtage gæster hver dag.  Livet byder også på andet end sex.  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kim Petersen skrev, for 9 timer siden:

Tænk hvis vi mænd kneppede med 5-10 kvinder om dagen

De fleste ville næppe gide det særligt længe. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, den 12.7.2019 at 22:03:

Det er et stort emne at give sig ind på. Men meget kort så tror og håber jeg da at piger i prostitution branchen generelt er ret frigjorte og har et afslappet forhold til deres egen  - og andres seksualitet.  

Jeg er så evigt enig her :) Jeg har indtil videre ikke mødt en mand indenfor denne brance, hvis seksualitet jeg ikke havde fuld forståelse og empati for ..

Kim Petersen skrev, for 10 timer siden:

Tænk hvis vi mænd kneppede med 5-10 kvinder om dagen og oven i købet fik penge for det. Vi kan aldrig hamle op med dette uanset hvor meget vi prøver :rolleyes:

Jeg har måske 2 møder på én uge, så de 5-10 om dagen er laaaangt over hvad jeg kan forestille mig :P Ikke fordi jeg ikke har lyst til at prøve det en enkelt dag ;)  Just for the sport of it.... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 2 timer siden:

Er det ikke en myte at GP har så mange sex gæster på en dag? Synes jeg fornemmer at antallet af gæster på en dag er langt mindre - ihvertfald for de danske GP der har det som en hobby. 

Måske er det rigtigt at de udenlandske GP der kører maraton prostitution i Danmark i de få uger de er her har en 5-10 gæster om dagen men som sagt har jeg indtryk af at det er anderledes for de danske GP. Men det kan da godt være jeg tager fejl. 

 

Jeg tror at du misser pointen, det er ikke så meget antallet, som bare det at få penge for at kneppe kvinder der ville være et drømmescenarie for de fleste mænd ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 minutter siden:

Jeg tror at du misser pointen, det er ikke så meget antallet, som bare det at få penge for at kneppe kvinder der ville være et drømmescenarie for de fleste mænd ;)

Mænd kan da stadig blive gigoloer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MizzAnne skrev, Lige nu:

Mænd kan da stadig blive gigoloer :)

Ja, men de fleste af os kan nok ikke ;) Jeg tvivler på at jeg kan få ret mange kvinder til at betale for sex med en overvægtig midaldrende mand som mig selv. 

Eller hvad siger du, var det noget? :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, Lige nu:

Ja, men de fleste af os kan nok ikke ;) Jeg tvivler på at jeg kan få ret mange kvinder til at betale for sex med en overvægtig midaldrende mand som mig selv. 

Eller hvad siger du, var det noget? :D 

Giv mig lige et par år til at blive færdig med mit studie og få et højt betalt job - så skriver jeg til dig ;) <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...