Hop til indhold
Guest Liderligfyr

karteldannelse???

Recommended Posts

Gæst

tjo organdonor, men det burde jo heller ikke være godt for pigens selvværd, at sidde på en 10 timers vagt uden kunder :)

så kan man da lige så godt prøve at få det bedste ud af det ;)

synes nu stadig, det er underlig, priserne ligger så ens som de gør :) men hvad, sådan er der så meget

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjo organdonor, men det burde jo heller ikke være godt for pigens selvværd, at sidde på en 10 timers vagt uden kunder :)

Ja, man kan jo undres over hvorfor at pigen sidder i så lang tid uden gæster. Det kan hun så kun selv svare på, men det kunne i hvertfald have noget med kummunikation (at de gider at svare på henvendelser) :evil: , kundepleje, attitude samt den måde de behandler gæsterne på - dette kaldes at udvise rettidig omhu. Så den situation de er bragt i er selvforskyldt.

Når de lærer det ovennævnte så er der også kunder i butikken.

Der er et gammelt ordsprog der hedder "Som man reder ligeså ligger man"

Venlig hilsen

Del dette indlæg


Link til indlæg

tjo organdonor, men det burde jo heller ikke være godt for pigens selvværd, at sidde på en 10 timers vagt uden kunder :)

så kan man da lige så godt prøve at få det bedste ud af det ;)

synes nu stadig, det er underlig, priserne ligger så ens som de gør :) men hvad, sådan er der så meget

Er der virkelig nogen der gør det? så ville jeg nok overveje at lave noget andet.

Det jeg mente var, at der jo er en form for hierarki inden for prostitutionspigerne, der bla. afspejler sig i priserne.

Der vil sikkert være nogle der tænker at hvis de skulle sætte deres priser væsentligt ned, at de så tilsvarende kom længere ned i hierarkiet og det samtidig gav nemmere adgang for de mere uheldige typer, de måske helst ville være foruden? det kunne være en medvirkende grund til at de ikke gør det?

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

OD det kan du have ret i... en vinkel jeg ikke lige har set på...

men spørgsmål er om der er en krise med mangle på kunder?

ikke så mange af pigerne som klager over manglede på kunder, måske bordellerne lukker fordi, der ikke flere som vil arbejde der, men søger nye græsgange/arbejdspladser...

måske arbejdsmiljøet er bedre på nye steder, end de gamle steder....

læste i EB at en som har styret bordeller har tjente mere 11 millioner, politiet mente op til 30 men de kunne ikke bevise det, godt nok havde hun flere steder, men hvis man kan tjene det, tjener pigerne nok en fin løn....

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tror ikke altid, der er sammenhæng mellem indehavers indtægt og glædespigens. På mange af de lidt større steder ligger huslejen fast, og er omkring de 1700.- + tlf.damens honorar. Hvis så man over en 10 timers vagt, kun har indtjent til sine udgifter, er det sgu en lang og trist dag. :(

Hvorvidt der ydes "rabatordninger" til nybegyndere, som der gør til en "brandvagt" skal jeg la' være usagt.

De relativt høje udgifter til en bordelvagt, har med finanskrisens hjælp, fået flere end tidligere til at starte privat/diskret. Her er man selv herre over priser og ydelser, og får nok også et lille forspring, hvis økofransk er på menuen..

Krise kan selvfølgelig være årsag til lukning, men "bøvlet" omkring lovgivningen i denne branche er også en væsentlig årsag til ejerskift eller lukning...Desuden, skulle det efter sigende, være noget af et job, at få en vagtplan til at fungere, i en verden hvor anstændighed ofte er en by i Rusland.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Der kom lige en rigtig god pointe fra dig Organdonor, som jeg ikke lige havde haft med i mine overvejelser :) En prisnedsættelse, kunne risikere at tiltrække de knap så attraktive kunder (læs: idioter) Dem lader pigerne, så de udenlandske tage, som har et lidt lavere prisniveau ;) klogt!

1700 kr per dag i husleje inklusiv remedier....... tja det er der nogen der tjener stygt på! Den pris har erhverslejemål på ingen måde. Specielt ikke i disse tider, hvor det kan være svært at udleje alt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

1700 kr + telefondame +, eftersigende annonce nogen steder, det løber op :cry:

Jeg er før blevet spurgt hvorfor pigerne skulle sælge sex mærkbart billigere, hvis vi kunne befri dem for de kæmpe udgifter til egne vagter, det fremføres at privat diskret selvfølgelig scorer fortjenesten i stedet på egen besparelse..

Sidstnævnte forstår jeg godt, når eller hvis de kan gøre det, men jeg forestiller mig også at der er piger der godt vil sælge sex billigere, men stadig til en fair pris, hvis vi på en eller anden måde kunne tilbyde dem tid og sted, hvor de bare kunne droppe ind og ud på dagen, uden at skulle tænke på at der skal tjenes x tusinde kroner for ikke at gå hjem med underskud.

Nogle piger vil det nok også tiltale, at de ikke skal på i et galleri med billeder, eller stå i en vagtplan over hvor de arbejder hvornår.

Hvis vi mænd fra tid til anden kunne tilbyde stedet, pigerne tropper op for at se hvor mange mænd der kommer, vi tropper op for se om der er piger, hvis der er, så hvem de er, og herfra køber og sælger vi bare sex på dagen.

Er der nogen der har stedet, en enlig herre måske der nonprofit ville tilbyde sig, så vi kunne tilbyde pigerne muligheden, få en tråd igang om det?

Eeventuelt kunne vi 4 - 5 mænd betale en fornuftig leje, så invitere interesserede på dagen? Jeg skyder gerne 500 kr ind på delebasis.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jamen Rejse dog... :)

Husk lige, inden du trækker muldvarpen op... Den type yngre danske glædespige du foretrækker, i langt de fleste tilfælde, bevidst har valgt den dyre bordelløsning. Hun foretrækker mest mulig diskretion, samtidig med at indehaveren og tlf.damen ordner resten. :)

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der kom lige en rigtig god pointe fra dig Organdonor, som jeg ikke lige havde haft med i mine overvejelser :) En prisnedsættelse, kunne risikere at tiltrække de knap så attraktive kunder (læs: idioter) Dem lader pigerne, så de udenlandske tage, som har et lidt lavere prisniveau ;) klogt!

Der er ikke givet at en prisnedsættelse kun tiltrækker dårlige mænd,

det kan også tiltrække flere gode mænd (læs. rene og respektfulde), det er jo op til pigen at sige fra, hvis der kommer (lige for at låne dit udtryk) "idioter".

Det kunne tænkes at vi køber mere tid hvis prisen var lavere,

det ville jeg gøre i hvert fald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tjo Nille, det har du såmænd ret i! Men indtil nu, har det været eneste logiske forklaring ;) Hvis det ikke skulle være Karteldannelser, som du er inde på, hvor man risikerer bål og brand, hvis man træder for meget udenfor :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...