Hop til indhold
Guest Liderligfyr

karteldannelse???

Recommended Posts

Gæst

Ok organdonor, så kommer dine tal også til at se lidt anderledes ud ;) for at det kan sammenlignes med Flensborg kan vi kun bruge de deciderede bordeller ( thaimassage er som sagt ikke med i)

Du skriver 120 steder ca 1/3 bordeller= ca 40 bordeller

På hver af dem, er der gennemsnitlig 3-4 piger på arbejde den pågældende dag= 120-160 piger

Dette tal er mere forståeligt for mig :) og der er meget langt fra 120-160 piger op til 1000-1200 piger, som der skulle til, for det kan sammenlignes med Flensborg :)

Husk det er ikke det samlede antal piger, men hvor mange der er på arbejde den pågældeldende dag! Med andre ord, har en annonce i, kom og knep mig idag den 28.12

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD- er der virkelig 4 til 5 piger i gennemsnit pr massageklinik?

Det skulle jeg mene, efter at ha' besøgt en hel del af stederne de sidste par år.

Som sagt mellem 2-8 piger af hvad jeg erfaret, og talt lidt med pigerne på stederne (hvide løgne ;) )

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok organdonor, så kommer dine tal også til at se lidt anderledes ud ;) for at det kan sammenlignes med Flensborg kan vi kun bruge de deciderede bordeller ( thaimassage er som sagt ikke med i)

Du skriver 120 steder ca 1/3 bordeller= ca 40 bordeller

På hver af dem, er der gennemsnitlig 3-4 piger på arbejde den pågældende dag= 120-160 piger

Dette tal er mere forståeligt for mig :) og der er meget langt fra 120-160 piger op til 1000-1200 piger, som der skulle til, for det kan sammenlignes med Flensborg :)

Husk det er ikke det samlede antal piger, men hvor mange der er på arbejde den pågældeldende dag! Med andre ord, har en annonce i, kom og knep mig idag den 28.12

Hej liderligfyr

Der er sikkert mange flere steder end jeg har fundet frem til, kun ved at google lidt og kører rundt i landskabet.

De der annoncere i f.eks. ekstrabladet (hardcore) har jeg slet ikke talt med.

Thaimassagestederne opererer på en lidt anden måde, ved blot at skrive massage, det får lokket "almindelige mennesker" til, der ofte fører til lidt mere.

Men alt i alt må de opsluge mange af kunderne der er i markedet, ...og de tjener rigtig godt.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja der er vist ingen tvivl om de tjener godt organdonor, slet ikke :) og både i Kbh og andre steder, snupper de en væsentlig del kunder fra klinikkerne ;)

Men for at vende tilbage til tråden, jer der har insiderviden, ligger landet virkeligt sådan, at der er karteldannelser ? Altså pigerne ikke selv kan bestemme deres priser? Eller er det "dumhed" der gør, at nogle piger ikke prøver at justere prisen, hvis de generelt har lidt svært ved at tiltrække sig mændenes opmærksomhed og komme hjem med en hæderlig indtægt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Der er sikkert mange flere steder end jeg har fundet frem til, kun ved at google lidt og kører rundt i landskabet.

De der annoncere i f.eks. ekstrabladet (hardcore) har jeg slet ikke talt med.

OD- nogle af de såkaldt almindelige thaiklinikker, annoncerer også i EB. Jeg fandt eksempelvis en klinik i Hadsund, bruger EB, som som også påtager sig at massere din mors åreknuder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

OD- nogle af de såkaldt almindelige thaiklinikker, annoncerer også i EB. Jeg fandt eksempelvis en klinik i Hadsund, bruger EB, som som også påtager sig at massere din mors åreknuder.

Hej stump

Det jeg mente var at jeg ikke har gennemgået alle annoncerne der er i ekstrabladet med de beskrivelser liderligfyr nævner, der vil højst sandsynligt dukke nogle op med steder/enkeltpiger som ikke er omfattet af min lille undersøgelse.

Jeg læser normalt ikke ekstrabladet, men støder da på den en sjælden gang imellem,

og under kliniker er der vist lidt om de ordinære steder.

VH

OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Hej stump

Det jeg mente var at jeg ikke har gennemgået alle annoncerne der er i ekstrabladet med de beskrivelser liderligfyr nævner, der vil højst sandsynligt dukke nogle op med steder/enkeltpiger som ikke er omfattet af min lille undersøgelse.

Jeg læser normalt ikke ekstrabladet, men støder da på den en sjælden gang imellem,

og under kliniker er der vist lidt om de ordinære steder.

VH

OD

Godt OD.

Den såkaldt almindelige thaimassageklinik, som jeg fandt, havde sat en sexannonce i EB, med blot gadenavn og tlf nr.

Der reklameres med en nyankommen thaipige.

Klinikkens navn er ikke nævt.

Men tlf. nr. og adresse, gadenummer undtaget, er det samme som klinikkens.

Jeg mener, at jeg flere gange har set den metode anvendt.

Håber at det er ok, at jeg nævner det. Det er ikke meningen, at forsøge med ordkløveri.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej men måske pigerne vil heller have mindre at lave end at mindske priserne lidt...

men at der er kartel dannelse er noget jeg finder svært at tro på, da hvem skulle stå for det?

hvad vil de få ud af det?

antal af "amatør" er jo stigende, og dem kan de jo ikke tvinge til at holde en bestem pris eller ydelse.

personligt ligger jeg vægt på dame, ydelser og prisen, jeg kan bedre leve med en dårlige service hvis det koster 500kr, end hvis den koster 800...

samt undre jeg mig personligt over, hvordan prissætter piger sig,

er det udseendet, alder, evner?

eller ser man på de andre priser og siger, de tager det, så kan jeg også?

uden at kigge på hvem man er,

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

men at der er kartel dannelse er noget jeg finder svært at tro på, da hvem skulle stå for det? hvad vil de få ud af det?

Det kan jo være, der er en bruger, der har en bekendt hos ordensmagten eller andre, der ved hvor meget eller hvor lidt - bare i runde tal, den organiserede kriminalitet styrer prostitutionsmiljøet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hver gang vi fører denne debat, varianter over samme beror debatten jo dybest set på at jorden kalder en branche der har mistet jordforbindelsen, når den uanset udviklingen i det samfund der omgir den, dumstædigt insisterer på at bevarer priser for halve og hele timer, der ikke har sin gang på jord for andre end de klinikker og piger der i et tilstrækkeligt omfang kan tiltrække den købekraft der kan honorere priser, der for langt flertallet af potentielle mandlige kunder til købesex kun kan karakteriseres som det rene og skære vanvid.

Også for det lag lige under de købestærke, der måske nok kan finde pengene, men hvor beløbet trækker tænder ud af saldoen i en grad, der dels er helt ude af proportion med den ydelse vi får for pengene, dels kun kan lade sig gøre for pigerne fordi sex er en så stærk drivkraft for mændene, at de fleste i alle andre sammenhænge hvor de måtte møde et tilsvarende misforhold mellem pris, produkt/ydelse, enten ville grine af eller blive fornærmet over udbyder, de ikke kunne drømme om at betale prisen.

For slet ikke at tale om de mange mange potentielle kunder der potentielt gerne ville købe sex, men som branchen dumstædigt selv afskærer fra at kunne gøre det, fordi disse mænd ganske simpelt ikke er i stand til at betale prisen.

Det er selvfølgelig helt op til branchen selv om den som den tilsyneladende gør, siger badluck for de mange med langt færre penge end de langt færre kunder med de mange penge, eller om nogle i branchen vil turde satse på at øge tilgangen af kunder massivt, ved at bryde konsensus i branchen, både på pris og forretningsmodel?

Vi mænd kan ikke gøre andet end at kigge i tegnebogen, holde den dybt i lommen, søge andre græsgange, eller selvfølge vælge at betale den pris der forlanges, hvis vi vil og kan.

Prøv at forestille jer hvis Jensens Bøfhus imorgen hævede prisen 2 - 3 gange, det var deres reaktion på at forbrugerne holder pengene i lommen, hvilket de selvfølgelig ikke gør, men de har formået før som efter finanskrisen at holde på kunderne med et koncept, man kan mene hvad det skal være om, men faktum er at Hr og Fru Jensen, familien Danmark i stor stil frekventerer Jensens Bøfhus, og andre kædekoncepter der passer til en tid med lavvande i forbrugernes tegnebøger, svigtende forbruger tillid, og utryghed i jobbet.

Deres byg selv burger kan i øvrigt varmt anbefales :P

Selv har jeg det som Liderligfyr - pris diskuterer jeg i forum, ikke ude på klinikken, hvis jeg endelig møder op på en klinik i Danmark.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej folkens.

Jeg lufter lige mine fordomme om piger, klinikker og branchen og blander det med lidt fakta. ;)

Fakta: jeg kiggede på hjemmesiderne for pussy g og Cassiopeia og sammenlignede med hvad priserne var i 2003 via http://www.archive.org , der er lagt ca 100 kroner på deres ydelser på 10 år.

Fordom: På samme måde som en VW golf sætter priserne i det man kalder golf-klassen for biler, så er det de store klinikker med danske piger i København som sætter prisniveauet for alle andre.

Der er ingen af de klinikker der er gået ned på grund af finanskrisen er der ?

Priserne er dog heller ikke steget, hvilket jeg tror skyldes invasionen af piger fra andre lande.

Det er i København mest disse klinikker med udlændinge der kommer og går, men det er nok ikke på grund af finanskrisen.

Fordom: grunden til at der ikke er nogen danske klinikker der laver priskrig er at det ikke er i klubbernes eller pigernes interesse.

Pigerne lejer typisk vagten for et fast beløb, og hun kan jo være ligeglad med om klinikken går skidt på alle de andre vagter. Bare hun tjener penge.

Hvis klinikken lukker kan hun enten starte som "nystartet" et andet sted, der er jo en del kunder der tænder på det.

Eller hvis hun er populær, kan hun bare sætte en annonce i Eb eller her om at hun har skiftet klinik.

Har i ikke lagt mærke til at alle pigerne har fået et meget fancy navn i forhold til før internettet.

Dengang hed de alle sammen Bettina, nu hedder de noget der er nemt at Google.

Klinikkerne: de er jo ligeglade med om en pige får nogen kunder på vagten så længe de får deres husleje.

Hvis en pige stopper får man jo bare en "nystartet" pige som erstatning. Hvilket tiltrækker kunder.

Og måden man får tiltrukket nye piger er ved at have høje priser på klinikken, så pigerne kan tjene mest muligt.

Så længe klinikker og piger kan køre i ring i København på denne måde falder priserne ikke nogen steder i Danmark.

Det er mine fordomme om priserne, og jeg indrømmer gerne at jeg muligvis ikke ved hvad jeg taler om.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

nu har jeg absolut ingen forstand på klinikkerne i københavn!!! men her i det jyske, er der nu lukket danske klinikker ;) og også udenlandske, hvor der har arbejdet flere piger. Der er så kommet en del nye udenlandske.

Det må alt andet lige, koste en del penge at starte en klinik op. Indskud, senge og remedier m.m. Går du fra når der er flere piger på klinikkerne, og de lukker, så er det pga manglende kunder. For ellers ville nogen af de andre piger jo vælge at fortsætte den.

Har hørt at nogle piger nærmest ikke kommer hjem med nogle penge fra en vagt og der undrer det mig, hun ikke prøver med lavere priser (eller andet) men kan selvfølgelig være hun bliver holdt tilbage af andre piger på klinikken, der er attraktive nok.

men det baner jo vejen for et nyt spørgsmål, hvorfor prøver hun så ikke starte sit eget? evt med andre piger, der også har svært ved at få en god forretning ud af det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

Det bliver lidt kort for jeg skriver fra en tablet uden tastatur og det tager en krig :D

Jeg kender intet til det jyske, men det behøver jo ikke være dyrt at åbne en klinik.

Nogen klinikker i København er jo bare private lejligheder pigerne har lejet for kortere eller længere tid.

Og der bruger man jo bare den seng der er der i forvejen. Og der er udgifterne minimale.

Måske er der nogen i det jyske der gør det samme, og de lukker når naboer eller told og skat bliver nysgerrige.

Så er der det med at pigerne går hjem uden at tjene penge.

Min egen fordom er at hvis man kun læser anmeldelser på dette forum og på vl, så får man et forvrænget indtryk af hvilke ydelser pigerne sælger mest af.

Anmeldelserne her på eroguide handler næsten kun om hele og halve timer, men langt de fleste kunder læser ikke dette forum, de er ikke planlæggere som os og jeg tror heller ikke de bruger så mange penge.

Jeg vil tro en typisk kunde er mere impulsstyret og køber en mindre ydelse som et blow for 500 eller en dansk/fransk hurtig cocktail for 800.

Så hvis pigerne sænker prisen på halve og hele timer, så vil fyrene stadig ikke købe det.

De vil i stedet have et blow for 400. :mrgreen:

Og jeg tror ikke der en nogen danske klinik piger der vil gå under 500 for nogen ydelser, for det er grænsen mellem klinikpiger og prisen på gaden. Så hellere gå hjem uden kunder.

Hilsen sejanus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

det sidste med de ikke vil gå ned på 400 kr giver meget god mening, heller ikke meget for at være sammen med en fremmed mand.

Men synes ikke helt det forklarer hvorfor de knap så attraktive piger ikke prøver, at ændre priserne på de lidt længere cocktails, for der er trods alt nogle der benytter sig af det! og måske ville flere begynde på det, hvis prisen blev mere "overkommelig" for dem, der evt bare plejer at tage en fransk ;)

Det er jo som flere gange tidligere nævnt, almindeligt i andre erhverv at prøve at køre tilbud, hvis forretningen ikke kører så godt. og alt i alt kan en nedsat pris, faktisk godt hænde sig at give samme timeløn, da udgifterne bliver mindre per arbejdstime

prøver at lave et tænkt eksempel, som absolut ikke er sikkert holder i virkeligheden ;)

pigen sidder selv i en klinik med en klinikdame på en 10 timers vagt. Hvad jeg har snuset mig frem til, koster en klinikdame +- 100 kr i timen altså 1000 kr. Derudover skal der betales husleje+ annoncer+ andre udgifter ved at drive en klinik. Lad os sige det løber op i samlede udgifter for 2000 kr for den dag.

hvis pigen ikke er en toppige, har hun måske kun 2 timers arbejde den dag. altså 4000 kr i indtægt (2000 kr/time). med andre ord tjener hun kun 2000 kr for 2 timers arbejde (1000 kr i timen/ 500 kr 30 min)

Nu vælger pigen, at sætte 30 min ned til 700 kr.

Dette medfører at den prisbeviste mand ligepludselig syntes hun er meget sød. Og hun får måske 5 timers arbejde på sin 10 timers vagt.

dette medfører:

de 5 timer=10 stk 30 minx 700 kr= 7000 kr

7000 kr - 2000 kr i udgift = 5000 kr

5000 kr på 5 timers arbejde, giver hende 1000 kr i timen/ 500 kr 30 min

med andre ord, hun har samme løn, når hun er på lagnerne, men det bliver alligevel en win win situation, da manden slipper noget billigere og pigen kommer hjem med 5000 kr for sin vagt i stedet for 2000 kr. Selvfølgelig for nogen flere kunder, men hun tjener det samme per kunde. Så hun vil enten tjene flere penge, eller kunne nøjes med væsntlig færre vagter.

Det er slet ikke sikkert ovenstående tal holder i virkeligheden, men der er ingen tvivl om, hvis en dansk pige sætter sin pris ned til 700 kr fremfor 1000 kr, så vil det give væsentlig flere kunder. Derfor kan jeg ikke forstå, at nogen af de lidt almindelige piger i branchen, ikke prøver det?

Men lyder ikke som om det er pga karteldannelser at priserne ligger så ens ;) måske mere fordi man skal holde sig til kliniklisten. Og måske fordi pigen ikke vil arbejde for en lavere løn, end andre piger i branchen. Hun har så ikke et overblik over, hun måske kan få en højere timeløn ved at sætte priserne ned, da der så er flere mænd, til at betale huslejen

Del dette indlæg


Link til indlæg

hej,

måske priser har været for høje.. og vi nu ved at være på et niveau som er mere passende siden priser ikke rigtigt er steget de sidst par år....

måske udgifter på klinikerne er for store, huslejen osv vi har set sager hvor nogle har tjent en del penge på bordel drifte...

samt nye flotte unge piger kan jo altid tage en højere pris end en ældre model...

jeg hørte en pige sige i dag er en god vagt 3000kr med hjem end i gamle dage hvor 10000kr var en god dag...

men pigerne kan jo holde indtjening og er tilfreds siden de ikke klager, eller ændre fremgangs måde...

dog ser jeg at flere piger rejser mellem landsdele, måske det for at øge indtjening...

der kommer stadigvæk piger ind i faget, .... så mon ikke indtjenings muligheder stadigvæk er super for dem...

personligt tror jeg at pigerne vil opleve konkurrence fra udlænding hård og hård, og der er kun dem selv at takke for det...

lige som andre lønmodtager må holde igen med lønstigninger eller lønnedgang, så tror jeg også pigerne må acceptere en af de to ting...

Selvfølgelige vil der altid være mænd som har super lønninger som er ligeglad prisen, men det er en meget lille kundekreds...

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har lidt svært ved, at placerer "almindelige og mindre attraktive piger" i branchen...Hvem er de? :)

Efter at have fulgt branchen i mange år, er jeg overbevist om at der findes gæster, til langt de fleste kvinder, uanset størrelse, udseende og foderstand. Bevares, hvis man udelukkende sørger hos de store anerkendte bordeller, så møder man udelukkende veldrejet modeller i den yngre ende, men på diverse websider tilbyder en blandet landhandel sine ydelser.

Priserne på de danske bordeller, syntes jeg er helt fair. De har eksisteret i mange år, og er vel nærmest gået i tomgang pga. finanskrisen...Måske er det branchens form for prisnedsættelse.. ;)

Jeg glæder mig da over at, priserne ikke har fulgt kurven, for andre fornødne daglige behov.

At de store Københavnske bordeller skulle være prissættende for resten af landet, tror jeg ikke på. Jeg ved godt at flere jyske og Københavnske bordeller har samme indehavere, men ellers ejes de fleste store bordeller i Jylland, af en "hård" kerne af rutineret personer, som næppe lader sig dikterer.

Når mange af pigerne, vælger at rejse på tværs af landegrænsen, betyder det i langt de fleste tilfælde, at diskretionen skal sikres...Vi er trods alt et lille land, hvor de færreste ønsker at jobbe fra egen baghave.

Jeg forstår heller ikke, hvorfor de skulle sænke priserne..? Mig bekendt er antallet af bordeller intakt, selv efter en meget hård periode for mange... Det må vel betyde, at man er tilfreds. De mutre og piger jeg kender til, klager bestem ikke.

I øvrigt, er det i min verden, ganske naturligt med et ønske om, færrest mulig gæster til mest mulig indtjening.. ;) Vist også en holdning, som gentager sig i andre erhverv.

Godt Nytår til alle !!

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hmm synes nu der står mange steder, hvem de uattraktive piger er ludvig :) det er dem der ikke har specielt mange kunder ;) dem der har lidt svært ved at få forretningen til at løbe rundt.

hvad årsagen til dette er, er jo sådan set ligegyldig ;)

jeg giver dig ret i, at man prøver at arbejde mindst muligt, for flest mulig penge!! også derfor jeg skriver flere steder, at de attraktive/ populære piger på ingen måde, skal sætte deres priser ned! det ville da være dumt ;)

men en gentagelse på gentagelse. de piger, der praktisk tager ikke tjener nogle penge på deres vagter, hvordan kan det være de ikke prøver at sætte deres priser ned? for at gøre sig mere populære og dermed øge indtægten.

eller tænke på alternative forretningsmodeller, som minimerer udgifterne per vagt.

er efterhånden gået op for mig, at i københavn fungerer alt i den fineste orden :) men f. eks i kolding, er der lukket 2 klinikker siden sommerferien, den ene prøvede at bide lidt fra sig med tilbud, men gjorde det på en ikke særlig gennemskuelig måde :?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Liderlig fyr, jeg kan sagtens følge din tankegang... :) En prisnedsættelse vil altid være interessant for købere.

Årsagen til den manglende indtjening, mener jeg ikke er helt ligegyldig... Mange af pigerne, kunne gøre betydeligt mere for at "passe og pleje" deres forretning. I disse tider nytter det ikke, at forvente lange kø'er foran døren, fordi man har en simpel annonce eller tekst i Travbladet eller på nettet.

Man er simpelthen nødt til at skille sig ud fra mængden, via tekst, billeder, hjemmeside, events og evt. midlertidige knaldtilbud, for at gøre opmærksomhed på sig selv.

Er man istand til at drive en opdateret og iøjnefaldne hjemmeside, med seriøse tilbagemeldinger til mulige gæster, vil en direkte prisnedsættelse i de fleste tilfælde være unødvendigt efter min mening.

En hjemmeside er jo billig i forhold til, en evt. annoncering i Ekstra Bladet, som nok stadig er den foretrukne søgeside for de fleste.

Jeg har de seneste år, udelukkende valgt selskab ud fra pigens hjemmeside.. :) Sjældent er jeg blevet skuffet, da der tydeligvis er sammenhæng mellem seriøs markedsføring og service i bollerummet. Samtidig er det piger som finder sjov og glæde ved jobbet, og som har stor respekt for vores pengepung.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jo ikke afvises, at oplandet/kundegrundlagets størrelse har en stor indflydelse på priserne samt muligheden for at holde dem.

Her står København noget stærkere end Kolding, og vi får jo en del efterspørgende skåninge over broen.

Koldings omegn er tyndere befolket end Københavns, og Flensborg trækker den anden vej.

Så alt andet lige ....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

du har klart fat i den lange ende, ved at måden annoncer med mere har rigtig meget at sige! servicen der bliver ydet ligeså!

og dette ville være det oplagte sted, at starte! ingen tvivl ;)

prisen skal kun forsøges, når ovenstående er slået fejl ;) men stadig, burde det forsøges inden man bare smider håndklædet i ringen. eller generelt kommer hjem fra en 10 timers vagt, med kun 2000 kr i indtægt. så skal man altså frem i skoene.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kan jo ikke afvises, at oplandet/kundegrundlagets størrelse har en stor indflydelse på priserne samt muligheden for at holde dem.

Her står København noget stærkere end Kolding, og vi får jo en del efterspørgende skåninge over broen.

Koldings omegn er tyndere befolket end Københavns, og Flensborg trækker den anden vej.

Så alt andet lige ....

helt klart x, men man plejer da at tage kampen op :) og prøve at redde sit firma. ville jeg selv gøre, hvis mit firma var ved at gå på røven. det er jo ens lille hjertebarn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det har vel også noget med pigens selvværd at gøre, hvad hun mener hun er værd, hvad der skal til for at gøre det hun gør, og hvilket klientel hun henvender sig til.

-OD

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det har vel også noget med pigens selvværd at gøre, hvad hun mener hun er værd, hvad der skal til for at gøre det hun gør, og hvilket klientel hun henvender sig til.

-OD

Det er absolut også en stor faktor, for hendes succeskriterier... :)

Jeg vil da håbe at, piger med en sløj forretning, ville overveje at melde sig under fanerne hos SEX-DEAL.dk. De meldte ud om nytænkning og andre forretningsgange for en måned siden.

Af nysgerrighed tilmeldte jeg mig deres nyhedsbrev, og har siden intet hørt..?? :? Kunne det tænkes, at pigerne i bund og grund er tilfredse med de nuværende forhold ??

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej,

OD det har du ret i, nok derfor mange "amatør" har høje priser...

men selvfølgelige vil pigerne arbejde mindst muligt og få mest muligt for det...

men vi fanget i hvad er en fair timeløn...

måske centrale løn forhandlinger :shock:

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...