Hop til indhold
Goodbro

Pattaya - Første gang

Recommended Posts

Nogle der kan huske navnet på den der gogo bar der havde show. Dvs hvor de kunne finde på at bruge dildoer.

Det er den der har en overetage hvor det mere sjove foregår.

Husker det var en sidegade.  Og vi snakker selvfølgelig walking street.  Og vist i nærheden af sekond Road man nemt kunne komme ned til den.

Kan bare ikke huske navnet og umuligt at finde så.

Del dette indlæg


Link til indlæg
chewie skrev, for 25 minutter siden:

Windmill (:

Super !!!!

Ledt herinde for ved det var i en tråd men kunne ikke finde den.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 10 minutter siden:

Super !!!!

Ledt herinde for ved det var i en tråd men kunne ikke finde den.

 

 

God fornøjelse. Dejligt sted :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sidste år var  jeg kun ovenpå og igår kun nedenunder.

Super sted det her men i tvivl om samme sted ?

 når man kom ind så var der straks på venstre side en trappe op til 2 sal.

Igår derimod igennem lokalet før man kunne komme op.   Kiggede kun kort ovenpå og syntes ikke det lignede.

Er det som de har lavet om eller findes der en lignende gogo bar med det her fantastiske koncept med piger der feks laver ting kunderne vil have ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super mange tak for svar igen !!!

Men sugar er det kun det navn eller andet også ? 

Når jeg søger så en der hedder sugar sugar.   Men den ihvertfald ikke.  Den ikke ved walking street.   

Del dette indlæg


Link til indlæg

korrekt Sugar Baby eller Baby Dolls en af dem er ejerne det samme som windmill.

der er også en anden med naughty upstairs og pænt nedenunder DollsXXX et eller andet på walking street 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er sugar baby som er søster til windmill. Ellers sker der også en der hedder Dollhouse hvor der sker ting ovenpå.

Annabells er også god, men var lukket i sidste uge da jeg var forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hva laver jeg i DK :D

OMG,  må besøge det næste gang 

Har set noget med badekar og masser af skum incl. 2 piger + ping pong show, også på WS,

Men har glemt navnet på stedet

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 12 timer siden:

Hva laver jeg i DK :D

OMG,  må besøge det næste gang 

Har set noget med badekar og masser af skum incl. 2 piger + ping pong show, også på WS,

Men har glemt navnet på stedet

Var ihvertfald noget lignende ala badekar der ved Windmill.  Hvor den ene stod og tissede da jeg var der ha ha.

Hvad jeg ved så kan man få dem til en masse der hvis man giver tips.

Der var en der lod to stå foran sig hvor han så finger kneppede dem begge.  Lidt i tvivl om det var i røven på dem.

Men super sted :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Apropo vekselkurs så skulle jeg have vekslet alle danske jeg havde den første dag da de gav 4,71 :)

Siden er den bare gået ned.  Idag nede på 4,65 men måtte veksle lidt hvis nu jeg beslutter mig til gogo bar i aften

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 2 timer siden:

Var ihvertfald noget lignende ala badekar der ved Windmill.  Hvor den ene stod og tissede da jeg var der ha ha.

Hvad jeg ved så kan man få dem til en masse der hvis man giver tips.

Der var en der lod to stå foran sig hvor han så finger kneppede dem begge.  Lidt i tvivl om det var i røven på dem.

Men super sted :)

Om det var Windmill, kan jeg ikke huske, men ellers meget tæt på og så var også sent på aftenen :D så.....hi hi 

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, for 45 minutter siden:

Om det var Windmill, kan jeg ikke huske, men ellers meget tæt på og så var også sent på aftenen :D så.....hi hi 

Ja og et mylder af gogo barer så sgu ikke lige let at huske hvor :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Babydolls agogo er også et besøg værd. Sæt dig ved bordet til venstre for indgangen - hvis der er plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg
butterfly skrev, den 31.5.2019 at 23:22:

Har set noget med badekar og masser af skum incl. 2 piger

Sad en aften sammen med min faste thai-pige på en bar på Pattaya Beach Road og bemærkede en pige, der sad på en motobike og af og til viste nogle billeder til forbipasserede mænd - jeg tænkte at det måske var noget med et frækt live-show - og det kunne måske være interessant for min pige at overvære - hun har selv tidligere trukket mig med ind at se agogo - så jeg henvendte mig til pigen og spurgte lidt ind til det.

Det viste sig at hun repræsenterede 5 steder med Soapy Massage - og man kunne få en taxi-ticket, så man ville blive bragt gratis til et af stederne - og kunne man bare sætte sig ind og udse en pige - men man var også velkommen til at gå igen, hvis man ikke syntes om udvalget. Tror pigen nævnte noget med priser fra 2000 bath for 1½ time med shower, massage og happy ending og min pige fik også en del forklaret på thailandsk.

Min Thai-pige syntes at det skulle jeg da bare prøve "hvis jeg havde lyst" - men jeg syntes nu jeg havde mere lyst til at gøre det med hende - desværre havde jeg kun en brusekabine, men det kan nu også være udmærket, da der ikke er noget tidspres - eller en ung pige, der vender hovedet væk, når man vil kysse - snarere tværtimod: Startede med shower together, stående oralsex og samleje forfra i badet, ind på sengen - og afslutning i badet ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedr kurs

Igår hævede jeg lidt da jeg ville sikre mig at have rigeligt til lidt gogo bar besøg :)

Kurs dog 4,65 men blev nødt til det.

Nu her for en time siden (hos jer formiddag) Breaking news artikel i BT hvordan dansk kurs gik ned.   Åbenbart en reaktion på den her handelskrig med USA.  Undrer sig dog at den så falder igen her en uge efter.   Og at AP Møller har så stor indflydelse på de samlede C25 aktier og Danmarks kurs.

Men skyndte mig ned og vekslede det meste af hvad jeg havde tilbage af danske kr.    I kurs 4,64

Selvom faldet som var på over 2 procent sikkert vil rette sig ind i løbet af dagen og efterfølgende dage, så tvivler jeg på den kommer op over 4,65 den her sidste uge jeg er hernede.

I bagklogskabs lys så have vekslet hele beløbet den første dag da den var 4,71 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 14 timer siden:

Sad en aften sammen med min faste thai-pige på en bar på Pattaya Beach Road og bemærkede en pige, der sad på en motobike og af og til viste nogle billeder til forbipasserede mænd - jeg tænkte at det måske var noget med et frækt live-show - og det kunne måske være interessant for min pige at overvære - hun har selv tidligere trukket mig med ind at se agogo - så jeg henvendte mig til pigen og spurgte lidt ind til det.

Det viste sig at hun repræsenterede 5 steder med Soapy Massage - og man kunne få en taxi-ticket, så man ville blive bragt gratis til et af stederne - og kunne man bare sætte sig ind og udse en pige - men man var også velkommen til at gå igen, hvis man ikke syntes om udvalget. Tror pigen nævnte noget med priser fra 2000 bath for 1½ time med shower, massage og happy ending og min pige fik også en del forklaret på thailandsk.

Min Thai-pige syntes at det skulle jeg da bare prøve "hvis jeg havde lyst" - men jeg syntes nu jeg havde mere lyst til at gøre det med hende - desværre havde jeg kun en brusekabine, men det kan nu også være udmærket, da der ikke er noget tidspres - eller en ung pige, der vender hovedet væk, når man vil kysse - snarere tværtimod: Startede med shower together, stående oralsex og samleje forfra i badet, ind på sengen - og afslutning i badet ;-)

Syntes også mange af de helt unge piger ikke har den her erfaring til at de ved hvad der er godt.

Skal dog siges de findes for da oplevet her den her uge med nogle :)   Men nok de fleste af dem sutter jo pik så forsigtigt så man skulle tro det var løgn.  

Har været sammen med en del freelancere fra Thaifriendly.   Blot for variationens skyld.   Og ikke gode oplevelser.  Dvs fint nok men absolut intet ekstra ordinært.  De har alle haft en stor dusk og må indrømme lige her tændt mig lidt af he he

Og intet dirty sex der som jeg må indrømme jeg nok er mere til.

Der er soi 6 og de føromtalte gogo barer nævnt længere oppe tråden bare så meget bedre :)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, for 1 time siden:

Der er soi 6 og de føromtalte gogo barer nævnt længere oppe tråden bare så meget bedre

Man skal også bruge meget tid på at skrive frem og tilbage med piger på Thai-Friendly for at få en aftale i hus.

Du har ikke prøvet nogen gentlemensklubber? Her kan man i lidt mere fred og ro sidde og snakke en del med pigerne, inden man går i separé. Nogen går også i gentlemensklubberne bare for at møde andre, kigge lidt på piger og få lidt godt at spise, de dage, hvor de tilbyder buffet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Man skal også bruge meget tid på at skrive frem og tilbage med piger på Thai-Friendly for at få en aftale i hus.

Du har ikke prøvet nogen gentlemensklubber? Her kan man i lidt mere fred og ro sidde og snakke en del med pigerne, inden man går i separé. Nogen går også i gentlemensklubberne bare for at møde andre, kigge lidt på piger og få lidt godt at spise, de dage, hvor de tilbyder buffet.

Nemlig !! Det fik jeg nemlig ikke med.   Det her ufattelige langdrag med pigerne fra thaifriendly -(

Selv hvor de i nogle af deres første beskeder skriver de er freelancere og opgiver en pris, så går der ufatteligt lang tid før man har en aftale.

Oplevede i forgårs en som jeg skrev fra om formiddagen hvor hun skrev hun kunne komme med det samme, og hvor der blev ændret og frem og tilbage.

Der ved ti tiden om aftenen skrev hun om det ikke var bedre i morgen.   Der blev jeg sgu sur.

Normalt har jeg det sådan at jeg foretrækker spontan sex.  Gider ikke aftale noget flere dage frem da jeg jo ikke ved om jeg har lyst lige der.

Og sådan noget med Thaifriendly hvor man tit skal vente en halv eller en hel time på de svarer og nogle svar bare er “okay” og hvor der i heldigste tilfælde lavet en aftale efter 3-4 timer, det er noget som kan dræbe lysten hos mig.

Så sådan set åndssvagt at bruge Thaifriendly nu der er så mange andre muligheder hernede.   Dog dels gjort det for noget alternativt til det andet og dels i håb at møde en måske “mindre professionel”.  Det det menes med en amatørpige/ naboens datter.

Men kun mødt det negative :) Både profesionelle men samtidigt amatører i kendskab til hvad der tænder os.

 

Jo burde undersøge de her gentlemen klubber.   Nu tid og ligger og slapper af på sengen efter at have spist.

Vil søge lidt på de her klubber.   Så måske bruge noget tid på dem imorgen.  De har nemlig også åbent om eftermiddagen ikke ?

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
ZEUS skrev, 1 time siden:

De har nemlig også åbent om eftermiddagen ikke ?

De åbner omkring kl. 12 - 13 - og har så kun åbent til måske 22 -  23 om aftenen - vist dels noget med at pigerne kun må arbejde i 9 timer - men det har vist også noget at gøre med hvormeget de er villige til at betale politiet/myndighederne. Nogle steder må de ikke have lokaler til pigerne - og pigerne må så iklæde sig alm. tøj og snige sig hen på et nærliggende hotel e.lign., som de har en aftale med sammen med kunden - eller med hjem til kunden - så det bliver bliver hurtigt lidt ligesom på en Beer Bar - men hvor Beer Barerne er åbne - er det kun dem som er indenfor på en Gentlemens Klub, der kan se hvad der foregår og man kan bedre hygge sig med pigerne og du kan af og til få lov at mærke på varen ;-)

 

Du kan også besøge en ny slags værtinde klub:

https://pattaya.guide/item/3-ways-hostess-bar/

Det er lidt ligesom en Gentlemensklub - idet den også er lukket og man skal indenfor for at se hvad der foregår - da jeg var forbi for ca. 1 md. siden var der ca. 10 piger og 4 mænd - og de 2 af mændene var ejeren og hans medhjælper, som vist begge var mest interesseret i de flydende varer (men man kan også få lidt at spise) - så der var sådan set et rigeligt udvalgt - og må jeg sige virkelig søde, unge og smukke piger - men jeg var der med min veninde og kunne derfor ikke rigtig smage på varerne. Desværre må man ryge i klubben + de spiller lidt høj muskik, så vi satte os udenfor , hvor det ligner lidt mere en alm. beer-bar og spillede Jackpot - og denne gang tabte jeg ikke i 9 ud af 10 tilfælde - og jeg blev lidt bedre til at tælle fra 1 - 9 på thailandsk ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

De åbner omkring kl. 12 - 13 - og har så kun åbent til måske 22 -  23 om aftenen - vist dels noget med at pigerne kun må arbejde i 9 timer - men det har vist også noget at gøre med hvormeget de er villige til at betale politiet/myndighederne. Nogle steder må de ikke have lokaler til pigerne - og pigerne må så iklæde sig alm. tøj og snige sig hen på et nærliggende hotel e.lign., som de har en aftale med sammen med kunden - eller med hjem til kunden - så det bliver bliver hurtigt lidt ligesom på en Beer Bar - men hvor Beer Barerne er åbne - er det kun dem som er indenfor på en Gentlemens Klub, der kan se hvad der foregår og man kan bedre hygge sig med pigerne og du kan af og til få lov at mærke på varen ;-)

 

Du kan også besøge en ny slags værtinde klub:

https://pattaya.guide/item/3-ways-hostess-bar/

Det er lidt ligesom en Gentlemensklub - idet den også er lukket og man skal indenfor for at se hvad der foregår - da jeg var forbi for ca. 1 md. siden var der ca. 10 piger og 4 mænd - og de 2 af mændene var ejeren og hans medhjælper, som vist begge var mest interesseret i de flydende varer (men man kan også få lidt at spise) - så der var sådan set et rigeligt udvalgt - og må jeg sige virkelig søde, unge og smukke piger - men jeg var der med min veninde og kunne derfor ikke rigtig smage på varerne. Desværre må man ryge i klubben + de spiller lidt høj muskik, så vi satte os udenfor , hvor det ligner lidt mere en alm. beer-bar og spillede Jackpot - og denne gang tabte jeg ikke i 9 ud af 10 tilfælde - og jeg blev lidt bedre til at tælle fra 1 - 9 på thailandsk ;-)

Ja så de der gentlemen klubber lukker ved 21 før da jeg kiggede i aften.   Så kan tidligst blive imorgen.

Var så nu lige i walkingstreet og tjekkede en gogobar den der baby Dolls.  Men lidt kedeligt udvalg pt så ville bare videre hurtigt efter en drink.  Normalt bare sagt nej til selskab men tænkte what the fuck lidt underholdning vel heller ikke skade mens jeg fik drukket min cola.  Hun havde fristet med at trække nederdel op og vise røven lige ud for mig og førte min hånd hen til hendes fisse.Så gav hende en ladydrink. 

Og så spillede hun ellers lidt pik :) men hurtigt blive lidt ribbet hvis man sidder der for længe. 

Så ud på walking street igen.  Ville så prøve lidt andet og gik ind på et diskotek. Ikke huske navn men et kendt et.

Dog totalt dødt nu der ved 22-23 tiden jeg lige kort tjekkede det.  Var vel 20-30 forskelig ansatte men vel kun et lille selvskab derinde.

Så ud hurtigt igen og tænkte jeg lige ville tjekke Beach Road om der var noget der fristede.

Skete så noget underligt.   Kommet en godt stykke op ad den og ville så krydse vejen.  Hvor jeg så en politimand/ en i uniform nærmest løbende over med et stort smil om munden. Vist et ulvesmil :) for forstod så hvad der var ved at ske.  I en radius af vel 30 meter begge veje så man en masse freelancere flygte :)

Nogle nåede dog ikke væk og anholdt og kørt væk.  Deltog 2-3 politi folk.  

Mig nu er vejen øde af freelancere. Dvs sikkert ikke mange minutter -)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ligeså godt skrive hvad der sker lige pt:)

Efter det her politi halløj så gik jeg over til en Mac d.  Skrev så forrige indlæg. 

Og efterfølgende ville jeg ind og købe en softice.  Fik så øjenkontakt med efter min mening meget fræk pige på en scooter.

Det må være freelancere ?

Hun smilede ihvertfald.  Sagde jeg skulle ind og hente is.  Forstod hun nok ikke noget af da der var ca 5 meter fra afsatsen her ned til fortovet hvor de holder.

Hentede min is og spiste den men vi stadig havde øjenkontakt og hun flirter.

Så nu sat mig lidt igen ved trappenedgang og ryger og skriver det her. 

Så må vi se :) 

Hun virker meget lækker og vist det altså er en freelancer så tager jeg nok hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...