Hop til indhold
oprørt

Amanda Sabro - godt og ret skidt

Recommended Posts

MrLovaLova skrev, for 7 timer siden:

Fuck jeg er nysgerrig nu, og har helt vildt lyst til at opleve hende nu. Måske endda se hvor langt jeg kan gå, er lidt en sucker for den slags kvinder.

Skal nok skrive en anmeldelse hvis jeg gør det

Er det tangen til at skubbe hende ud til kanten, at se hende flippe ud. Måske få ommøbeleret din bil eller ansigt der tænder dig eller hvordan skal din kommentar forståes? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 10 timer siden:

Fuck jeg er nysgerrig nu, og har helt vildt lyst til at opleve hende nu. Måske endda se hvor langt jeg kan gå, er lidt en sucker for den slags kvinder.

Skal nok skrive en anmeldelse hvis jeg gør det

Mærkelig opførsel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende adskillige gange rundt om i landet og er altid gået der fra med en god oplevelse 

jeg kan ikke genkende disse triste oplevelser od over at hun snakker meget 

jeg kommer der gerne igen. Mht betaling så har jeg først betalt efter akten de fleste gange hos amanda 

Del dette indlæg


Link til indlæg
chas skrev, den 11.4.2019 at 10:02:

Jeg har også besøgt hende adskillige gange rundt om i landet og er altid gået der fra med en god oplevelse 

jeg kan ikke genkende disse triste oplevelser od over at hun snakker meget 

jeg kommer der gerne igen. Mht betaling så har jeg først betalt efter akten de fleste gange hos amanda 

Jeg er glad for at høre du har haft gode oplevelser. Også godt at høre et modsvar, så det hele ikke går op i bål og brand. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla

Jeg tænker pigen har svære psykiske problemer og er af den holdning i gør hende en bjørnetjeneste. Hun har oprigtig brug for hjælp og ikke jeres besøg som tilsyneladende tænderne hende af. Hun er et menneske der behøver proff bistand. Det her kan enhver jo se hun lider under. 

Redigeret af Kinky Camilla

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kinky Camilla skrev, for 8 timer siden:

Jeg tænker pigen har svære psykiske problemer og er af den holdning i gør hende en bjørnetjeneste. Hun har oprigtig brug for hjælp og ikke jeres besøg som tilsyneladende tænderne hende af. Hun er et menneske der behøver proff bistand. Det her kan enhver jo se hun lider under. 

Helt enig Camilla, og det tror jeg ikke der er nogen der er i tvivl om. Nu eftersom I er "kollegaer" kunne du så ikke sørge for at bringe beskeden videre så hun kan få det hjælp du snakker om? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrLovaLova skrev, for 3 timer siden:

Helt enig Camilla, og det tror jeg ikke der er nogen der er i tvivl om. Nu eftersom I er "kollegaer" kunne du så ikke sørge for at bringe beskeden videre så hun kan få det hjælp du snakker om? 

Sikke en vending efter din sidste udtagelse. 

Tror du hun er mere modtagelig for råd fra en kollega/konkurrent end fra sine nærmeste. Det tror jeg virkelig ikke. 

Om hun har psykiske problemer kan jeg ikke udtale mig om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også besøgt hende. Jeg synes hun er lækker og en sød kvinde. Ja hun taler meget men det er der så mange der gør. Jeg vil til hver en tid besøge hende og behandle hende med respekt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Det er ikke rart at læse man leger psykologer her og prøver at diagnostikere gp'er - kan vi ikke godt blive fri for det. Det er der ingen der kan, så hold dog op med det. Det kan lige så godt være trådstarter der af en eller anden grim grund skriver det han/hun gør

 

Redigeret af Gaffer
@

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Gaffer skrev, for 33 minutter siden:

Det er ikke rart at læse man leger psykologer her og prøver at diagnostikere gp'er - kan vi ikke godt blive fri for det. Det er der ingen der kan, så hold dog op med det. Det kan lige så godt være trådstarter der af en eller anden grim grund skriver det han/hun gør

 

Helt  enig  med dig  - desværre  i denne  her  tråd  er  det  en  gp   som  kan  berette  om  at  den  omtalte kvinde  har  svære  psykiske  problemer... og  har  brug  for  proff. bistand. 

Hvis  det  udelukkende  er  ud  fra  denne  her  tråd  er  det  en  voldsom  bedømmelse.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 4 timer siden:

Det er ikke rart at læse man leger psykologer her og prøver at diagnostikere gp'er - kan vi ikke godt blive fri for det. Det er der ingen der kan, så hold dog op med det. Det kan lige så godt være trådstarter der af en eller anden grim grund skriver det han/hun gør

 

Du har ret i, at man skal være varsom med at slynge om sig med psykologiske analyser.  Da en 5-6 stykker har oplevet en meget temperamentsfuld opførsel, kunne man måske godt konkludere, at  det nogen gange kniber lidt med begrebet " at være service-minded".   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes også at fornemme at der er nogle der har haft gode oplevelser med hende, og der er nogen der har haft dårlige.

Konklussionen bør nok være, at man skal vide hvad man går ind til, så man kan tage en vurdering af, om det er noget man synes om, eller ej.

Det er jo det der er hovedformålet med hele "Anmeldelser" sektionen af eroguide.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
oprørt skrev, for 14 timer siden:

Det er jo det der er hovedformålet med hele "Anmeldelser" sektionen af eroguide.

Lige præcis...med mulighed for at sortere i de salgsfremmende indlæg fra div profiler, og ligeledes i indholdet der er populært at skrive...efter div oplevelser at dømme er Amande da et spændene besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan se hendes priser er kr. 1500 for en halv time og 2500 for en time. 

Så kan man vel også forlange noget ekstra ordinært. 

Her tænker jeg ikke på en radio i nakken eller en sviner på vej ud af døren. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
oprørt skrev, den 8/4/2019 at 16:33:

https://annoncelight.dk/showad/211476

  1. Selve tiden du bruger med hende er godt gevet ud. Hun er lækker, fræk og kan sit kram.
  2. Lad for guds skyld være med at snakke med hende efterfølgende. Betal og kom afsted.

Hun snakkede i et væk, og blev irriteret når jeg ville have en sætning indført. Der hvor filmen knækker helt for hende, er på det tidspunkt, jeg er uenig med hende i at ris og kartofler er usunde (mener hun de er), og at hvis folk spiste efter deres blodtype, så ville der ikke være nogle under- og over-vægtige, plus at der ville være mindre kræft (en omgang vås, uden hold i virkeligheden).

Efter det bliver hun vild, og hun råber, at hvis jeg ikke med det samme får tøj på, og kommer ud, vil hun smadre min bil (med en radio, af alle ting). Jeg begynder at tage tøj på, undskylder for at jeg har gjort hende oprørt, og ryster egentligt lidt på hænderne, for jeg er ikke verdens bedste til at håndtere folk der pludseligt er truende. Det går ikke hurtigt nok for hendes smag, så hun farer ned af trapperne med radioen, og jeg hører døren smække udenfor. Jeg bliver færdig ned at tage tøj på, og nedenunder står hun, og råber at hvis jeg ikke får betalt og kommer ud af døren, vil hun brække min næse.

Bilen var intakt, så lidt hjerne havde hun da.

Dagen, som egentligt skulle have været en personlig fejring for mig, endte med trusler om vold og hærværk.

Jeg harluret lidt på hende, men forstår ikke hendes relative høje priser - 1300 for 30 min er i overkanten ,mens 600 for en guffer vel er ok,

normaæt spørger jeg aldrig om, hvad betaler, men hvad for en ydelse valgte du?

kh

servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Kinky Camilla skrev, den 17/4/2019 at 00:16:

Jeg tænker pigen har svære psykiske problemer og er af den holdning i gør hende en bjørnetjeneste. Hun har oprigtig brug for hjælp og ikke jeres besøg som tilsyneladende tænderne hende af. Hun er et menneske der behøver proff bistand. Det her kan enhver jo se hun lider under. 

Jeg korrigere mit skrevne da jeg synes der tendens til man ikke kan lide og kalde tingene ved navn. Så jeg ændrer til, at hun må have svære vanskeligheder med hendes tilsyneladende aggressive fremtoning

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Jeg har besøgt Amanda mange gange da hun var i Glejbjerg. Jeg havde en super oplevelse med hende hver gang. Sød og en god indlevelsesevne, hvor vi begge havde stor fornøjelse af samværet.Hendes krop er efter min smag helt fantastisk og super sexet.Hun har en personlighed som de færreste,og det er sikkert på både godt og ondt. Hun tager ikke imod pis fra nogen det er helt sikkert,og det har hun også måtte tage konsekvensen af. Hun kiggede aldrig på klokken når vi hyggede os,og mere end en gang har vi hygget os med en cola i sengen efter sex,hvor vi fik en snak om alt.Hun tager normalt 1000 kr for 30 min og 1500 for en time. De andre priser tror jer er for hjemme besøg.Jeg har ikke set hende i ca halvandet år,men nu skal jeg faktisk besøge hende i denne uge,og jeg glæder mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest vardeboy

Ja så har jeg været på besøg hos hende igen. Som altid er Amanda sprudlende og snakkende, men det giver jo blot en afslappende stemning. Vi fandt hurtigt sammen i hendes runde seng,og sexen var intens og hun var dejlig liderlig. Fuld gas i forskellige stillinger,og den skønne ville have en ordentlig slikke tur,som endte med orgasme. Hun afsluttede med megafransk til mig. Lidt hygge efterfølgende og et stort farvel kys og kram.Dejlig pige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vardeboy skrev, for 2 timer siden:

Ja så har jeg været på besøg hos hende igen. Som altid er Amanda sprudlende og snakkende, men det giver jo blot en afslappende stemning. Vi fandt hurtigt sammen i hendes runde seng,og sexen var intens og hun var dejlig liderlig. Fuld gas i forskellige stillinger,og den skønne ville have en ordentlig slikke tur,som endte med orgasme. Hun afsluttede med megafransk til mig. Lidt hygge efterfølgende og et stort farvel kys og kram.Dejlig pige.

Sådan burde det jo være for alle besøgende der opføre sig anstændig. 

Syntes jeg nu også trådstarteren skriv lød til at han gjorde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...