Hop til indhold
oprørt

Amanda Sabro - godt og ret skidt

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/211476

  1. Selve tiden du bruger med hende er godt gevet ud. Hun er lækker, fræk og kan sit kram.
  2. Lad for guds skyld være med at snakke med hende efterfølgende. Betal og kom afsted.

Hun snakkede i et væk, og blev irriteret når jeg ville have en sætning indført. Der hvor filmen knækker helt for hende, er på det tidspunkt, jeg er uenig med hende i at ris og kartofler er usunde (mener hun de er), og at hvis folk spiste efter deres blodtype, så ville der ikke være nogle under- og over-vægtige, plus at der ville være mindre kræft (en omgang vås, uden hold i virkeligheden).

Efter det bliver hun vild, og hun råber, at hvis jeg ikke med det samme får tøj på, og kommer ud, vil hun smadre min bil (med en radio, af alle ting). Jeg begynder at tage tøj på, undskylder for at jeg har gjort hende oprørt, og ryster egentligt lidt på hænderne, for jeg er ikke verdens bedste til at håndtere folk der pludseligt er truende. Det går ikke hurtigt nok for hendes smag, så hun farer ned af trapperne med radioen, og jeg hører døren smække udenfor. Jeg bliver færdig ned at tage tøj på, og nedenunder står hun, og råber at hvis jeg ikke får betalt og kommer ud af døren, vil hun brække min næse.

Bilen var intakt, så lidt hjerne havde hun da.

Dagen, som egentligt skulle have været en personlig fejring for mig, endte med trusler om vold og hærværk.

  • Synes godt om 1
  • Tak 1
  • Sørgelig 2
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 34 minutter siden:

Dagen, som egentligt skulle have været en personlig fejring for mig, endte med trusler om vold og hærværk.

Er hun dansk ?? Radio ?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikke dog en charmerende bassetrold.  Det er jo en truslen i den hårde ende "Jeg smadre din bil med en radio - øøøh vent lige lidt. Du her jo ikke betalt, så hvis du ikke betaler nu, så smadre jeg din næse med en radio".  Det ville for øvrigt også være dumt, nu da der er udsigt til at Radio24/7 måske ikke lukker alligevel.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 31 minutter siden:

Er hun dansk ?? Radio ?? 

Ja hun er dansk. Det var sådan en bette en med batterier i. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay har ellers også besøgt hende dengang hun var i Sønderjyske og kan nu slet ikke genkende det med at hun skulle blive voldelig efter sexen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bolleman skrev, for 14 minutter siden:

Okay har ellers også besøgt hende dengang hun var i Sønderjyske og kan nu slet ikke genkende det med at hun skulle blive voldelig efter sexen 

Jeg tror hun blev oprørt af, at jeg ikke troede på hvad hun fortalte, og at jeg gerne ville modargumentere.. som i en normal diskussion. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 1 time siden:

Jeg  bliver færdig ned at tage tøj på, og nedenunder står hun, og råber at hvis jeg ikke får betalt og kommer ud af døren, vil hun brække min næse.

Men hun kræver vel pengene inden man får sex. 

Bolleman skrev, for 39 minutter siden:

Okay har ellers også besøgt hende dengang hun var i Sønderjyske og kan nu slet ikke genkende det med at hun skulle blive voldelig efter sexen 

Krævede hun ikke penge før sex som er normalen ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Revisorøst skrev, for 13 minutter siden:

Men hun kræver vel pengene inden man får sex. 

Krævede hun ikke penge før sex som er normalen ?

 

I denne branche er intet normal. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Revisorøst skrev, for 22 minutter siden:

Men hun kræver vel pengene inden man får sex. 

Krævede hun ikke penge før sex som er normalen ?

 

Nej. Men det er vel ikke så vigtig om det er før eller efter, når hun alligevel får sine penge. Jeg kender ikke lige den her branche så godt, så jeg ved ikke hvad der er normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chokerende. Jeg tror jeg ville have reageret nøjagtigt som du gjorde. 

Men jeg er desværre ikke overrasket over hendes reaktion. Jeg har truffet hende et par gange i det sydjyske. Jeg kan genkende alt du skriver. Min fornemmelse var også at hun pludselig kunne tænde totalt af. Det beror på de samtaler, jeg havde med hende, mens vi hyggede. Hun fortalte grumme ting, hun havde oplevet, som de fleste gennemsnitlige danske fyre eller piger slet slet ikke når at opleve et helt liv. I hvert fald en livsførelse kunne jeg forstå, der lå pænt langt fra min egen. 

Hun er den mest kælne, hengivne, lækre, vidunderlige sex killing, du som mand kan have smygende om dig. :)Men lige som med enhver anden kat, aner du ikke, hvornår den pludselig sidder i benet på dig! Og det må jeg også være ærlig og indrømme, at jeg er lidt draget af. :) Men kommer du først på kant med hende, har jeg fornemmelse af, at hun ikke skyer nogen midler. Hun finder sig ikke i hvad som helst. Det skal man heller ikke. Men tror hun har en brist - ellers vil man ikke "kortslutte" over noget så banalt som det er beskrevet her

Redigeret af lovingboobs

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan genkende problematikken: Jeg havde booket tid hos hende. Hun ringede tidligt om morgenen til mig, for at aftale nærmere. Da jeg kommenterede at hun var tidligt oppe, fortalte hun at hun var ude og lufte sine seks(!) hunde. Da jeg ikke bryder mig om fremmede hunde, ville jeg tilsikre at jeg ikke blev mødt af en flok glubske hunde når jeg kom. Og så brændte hun helt af... Hendes hunde var mere opdragne end de fleste menneskers børn, og skældte mig ellers ud i ét væk, indtil jeg afbrød og hurtigt afsluttede samtalen. Hun virker helt blæst...

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 5 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/211476

  1. Selve tiden du bruger med hende er godt gevet ud. Hun er lækker, fræk og kan sit kram.
  2. Lad for guds skyld være med at snakke med hende efterfølgende. Betal og kom afsted.

Hun snakkede i et væk, og blev irriteret når jeg ville have en sætning indført. Der hvor filmen knækker helt for hende, er på det tidspunkt, jeg er uenig med hende i at ris og kartofler er usunde (mener hun de er), og at hvis folk spiste efter deres blodtype, så ville der ikke være nogle under- og over-vægtige, plus at der ville være mindre kræft (en omgang vås, uden hold i virkeligheden).

Efter det bliver hun vild, og hun råber, at hvis jeg ikke med det samme får tøj på, og kommer ud, vil hun smadre min bil (med en radio, af alle ting). Jeg begynder at tage tøj på, undskylder for at jeg har gjort hende oprørt, og ryster egentligt lidt på hænderne, for jeg er ikke verdens bedste til at håndtere folk der pludseligt er truende. Det går ikke hurtigt nok for hendes smag, så hun farer ned af trapperne med radioen, og jeg hører døren smække udenfor. Jeg bliver færdig ned at tage tøj på, og nedenunder står hun, og råber at hvis jeg ikke får betalt og kommer ud af døren, vil hun brække min næse.

Bilen var intakt, så lidt hjerne havde hun da.

Dagen, som egentligt skulle have været en personlig fejring for mig, endte med trusler om vold og hærværk.

Ris og kartofler er da usunde ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 4 timer siden:

Ja hun er dansk. Det var sådan en bette en med batterier i. 

En bette dansker med batterier i ? :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
oprørt skrev, for 5 timer siden:

Jeg tror hun blev oprørt af, at jeg ikke troede på hvad hun fortalte, og at jeg gerne ville modargumentere.. som i en normal diskussion. 

Som Obelix sagde: De veganere er tossede :lol:

Mvh

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
N9000 skrev, for 2 timer siden:

Kan genkende problematikken: Jeg havde booket tid hos hende. Hun ringede tidligt om morgenen til mig, for at aftale nærmere. Da jeg kommenterede at hun var tidligt oppe, fortalte hun at hun var ude og lufte sine seks(!) hunde. Da jeg ikke bryder mig om fremmede hunde, ville jeg tilsikre at jeg ikke blev mødt af en flok glubske hunde når jeg kom. Og så brændte hun helt af... Hendes hunde var mere opdragne end de fleste menneskers børn, og skældte mig ellers ud i ét væk, indtil jeg afbrød og hurtigt afsluttede samtalen. Hun virker helt blæst...

Jeg har fået samme historie med hundene,hun tænder totalt af ved bare et enkelt spørgsmål. Hun virker ikke til at være i balance med sig selv. Hun må miste en del kunder undervejs 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har mødt hende et par gange uden problemer.

Hun snakkede meget før og efter, men aldrig ophidset. Men jeg lod hende også bare snakke, og huskede at nikke engang i mellem.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Grenå skrev, for 9 timer siden:

Jeg har fået samme historie med hundene,hun tænder totalt af ved bare et enkelt spørgsmål. Hun virker ikke til at være i balance med sig selv. Hun må miste en del kunder undervejs 

Jeg ringede også til hende her i foråret. Samme oplevelse som flere herinde - man kommer til at nævne én "forkert" ting og hun flipper totalt ud. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kom engang med en forespørgsel på SMS hun åbenbart ikke var tilfreds med. Så ringer hun og sviner dig til. Hun fortsatte i ca et kvarter og jeg kunne jo bare have lagt på men fandt det egentligt ganske underholdende at se hvor længe hun kunne blive ved. Har dog ikke turdet besøge hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Har haft flere frække møder med hende gennem tiden og snakkede i telefon med hende i sidste uge.

Jeg har aldrig haft problemer med hende, men jo hun er da lidt speciel, men også sindsyg frækt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:ph34r: Skal man ikke være lidt speciel eller ?

Hun står stadig på min "to do" liste. Jeg har efterhånden mødt et par stykker, mest med godt resultat og en god oplevelse, men er så sandelig også gået igen uden at komme længere end til entredøren et par gange, der kan jo være dårlig kemi og forkerte forventninger.

Ikke alle er som Frodige Ida, der med et smil i bilen tager "klatten" og deler den :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thaimig
La Grange skrev, for 1 time siden:

:ph34r: Skal man ikke være lidt speciel eller ?

Hun står stadig på min "to do" liste. Jeg har efterhånden mødt et par stykker, mest med godt resultat og en god oplevelse, men er så sandelig også gået igen uden at komme længere end til entredøren et par gange, der kan jo være dårlig kemi og forkerte forventninger.

Ikke alle er som Frodige Ida, der med et smil i bilen tager "klatten" og deler den :P

Jamen vel med din to do liste ( to do liste er som regel same same, jeg har også overvejet ) nok om det, dog forstod jeg ej den med Ida, men håber den var positiv :)

Nå men retur tråd, så har jeg faktisk haft en ligende oplevelse med Amanda, uden at møde hende :huh:

Ja hun ringede mig op efter lidt sms, og skældte mig eder og ære fra, uden pause, det meste bekymrende var nok, jeg ikk fik indført et ord :huh:

Ja uanset hvor smuk og go hun måtte være, så holder det aldrig en meter, ja jeg mødte hende så aldrig, men good Luck med gode to do liste :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck jeg er nysgerrig nu, og har helt vildt lyst til at opleve hende nu. Måske endda se hvor langt jeg kan gå, er lidt en sucker for den slags kvinder.

Skal nok skrive en anmeldelse hvis jeg gør det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...