Hop til indhold
Rejsenetværk

Kan man være prostitueret uden at få ar på sjælen?

Recommended Posts

Gæst

nu går tråden oprindeligt ud på, om man kan være prostitueret, uden at få ar på sjælen. Her er min personlige mening, hun skal dæleme være en stærk kvinde for at undgå det!

og hvorfor så det?

jo først er der stigmatiseringen, man er ikke accepteret, for det erhverv man laver. Det må være ret hårdt ikke at være accepteret.

dette gør også mange af pigerne lever på en løgn, man har ikke fortalt familie/ omgangskreds hvad man laver.

som kronikkøren skriver, det er ikke kun de pæne mænd der kigger forbi. gælder både de uvaskede, uhøflige ja måske ligefrem voldelige.

har ofte set, klinikker hvor døren er sparket ind, vinduet smadret eller lignende episoder, med nogle knap så heldige kunder/ røvere/ andre idioter. Der er jo en årsag til mange klinikkervælger at have overvågning og overfaldsalalarmer. Tænkt sig at have et arbejde, hvor man skal håbe på, dagen går godt.

knallertentusiaster og invandrerbander har en øget interesse i branchen, hvilket alt andet lige, ikke kan betegnes som et godt arbejdsmiljø :)

Altid jaget af skat og politi. Dog formentlig med god grund, med de ansættelse vilkår tlf damerne har. Tror dog tlf damerne er meget gode at have, pga nogle af de ovenstående ting :D

en ting jeg faldt over i kronikkørens indlæg. Hvis jeg kommer hjem, og har svært ved at huske mændene fra hinanden, ved jeg at jeg har mig selv i behold. Hold da op, det er da lidt af et arbejde at have sig!!!! håbe på man kommer hjem i god behold.... og hvis man kommer hjem i god behold, så er det fordi man ikke kan rigtig kan huske, hvad der er sket på arbejdet. Da ikke mærkelig hun har fundet sit arbejde kedeligt, når man bare prøver at surfe forbi det, uden at observere for meget!

som sagt, der skal sin kvinde til, hvis man skal undgå at få ar på sjælen af sådan et arbejde ;) men tak piger, for i alligevel vælger at gøre det! jeg er meget glad for at besøge jer :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er det jo sådan, så jeg før er blevet beskyldt for at føle mig som et offer, men det kan kun være fordi, at man ikke kender mig, og derfor må jeg osse reagere på dit indlæg, Liderlige fyr...

jo først er der stigmatiseringen, man er ikke accepteret, for det erhverv man laver. Det må være ret hårdt ikke at være accepteret.

Stigmatiseringen... Ja, den er frygtelig frustrerende. Men man behøver nødvendigvis ikke alles accept. Det kaldes at kende sit eget værd, og har noget at gøre med, hvilket menneske man er, og ikke hvad man laver.

som kronikkøren skriver, det er ikke kun de pæne mænd der kigger forbi. gælder både de uvaskede, uhøflige ja måske ligefrem voldelige.

Jeg er før stødt på det her, og forstår det ikke helt... Man bestemmer jo selv. Langt de fleste piger, kan jo selv vælge, hvem de ønsker at være sammen med. Selvom jeg får penge for det, vil det altid være på mine præmisser. Dixi! Og er der noget, jeg prøver at banke ind i hovedet på de nye piger, så er det dét. Jeg nyder at afvise de ubehøvlede, og selvom om det er helt vildt pinligt, så afviser jeg osse de beskidte (som der heldigvis er få af). Man vælger næsten selv, hvor mange dårlige oplevelser man vil have på kontoen. De voldelige er jeg 7-9-13 aldrig nogensinde stødt på.

har ofte set, klinikker hvor døren er sparket ind, vinduet smadret eller lignende episoder, med nogle knap så heldige kunder/ røvere/ andre idioter. Der er jo en årsag til mange klinikkervælger at have overvågning og overfaldsalalarmer. Tænkt sig at have et arbejde, hvor man skal håbe på, dagen går godt.

Måske jeg bare er naiv, heldig, you name it... Men har aldrig oplevet noget i den stil. Måske det har lidt at gøre med, hvor man arbejder. Overfaldsalarmer har vi... Just in case... Dørspion ja... Så man kan se, om det er brormand, der ringer på.

knallertentusiaster og invandrerbander har en øget interesse i branchen, hvilket alt andet lige, ikke kan betegnes som et godt arbejdsmiljø

Igen... Kald mig naiv. Hører mange rygter. Ser intet til dem eller noget der ligner. Igen... Måske det har noget at gøre med, hvor man arbejder.

Jeg husker hver og én gæst, jeg har på besøg. Måske det osse er fordi, at jeg har valgt alt andet end samlebåndsmetoden. Måske fordi jeg rent faktisk går op i mine gæster og mit job. Min pointe er, at man vælger selv. Så hav ikke ondt af det. Det sørgelige er, hvis man ikke har andre valg. Det sørgelige er, hvis man ikke kan sige fra. Det sørgelige er, hvis man skal være sammen med usympatiske mænd, fordi man ikke kan tillade sig at lade vær, og er nødt til at gå på kompromis med egne grænser. Men i det miljø, hvor jeg færdes... Der vælger man selv.

Så det er ikke så meget, om der skal en kvinde til. Det kræver "bare", at man lytter til sig selv og kender sine grænser. Det lærer man hurtigt, hvis man kender sit værd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tja Nikita, har taget udgangspunkt i kronikken, som jeg også skriver flere steder, og dermed den kvinde der har stået bag den :)

umiddelbart lyder i 2 ikke til at være ens. af flere grunde. Hun er stoppet pga manglende indtjening, hvilket ud fra anmeldelser vist ikke er aktuelt for dig. Her kan det visuelle spille ind, men nok ligeså meget, "komme hjem i god behold" uden at kunne skildre mændene fra hinanden.

men summa summarum hun har formentlig stået i en lidt anden situation end dig, og accepteret lidt mere end du vil, for nogenlunde at få forretningen til at hænge sammen. selvom hun, efter hvad hun skriver, også har afvist nogle.

angående hærværk på klinikkerne, så ved jeg ikke om det er beliggenhed eller hvad der spiller ind. Men har set flere klinikker, hvor der har været hærværk. I medierne skriver de også af og til om røverier. Ikke så lang tid siden, hvor jeg besøgte en af mine favoritpiger, som lige havde fået en sten ind af vinduet. Det var hun noget træt af.

Nej man behøver ikke blive accepteret af alle!! men personligt ville jeg være træt af, ikke frit at kunne fortælle om min profession ( eller acceptere de fordomme som det afstedkommer) så vidt jeg erindrer, har du heller ikke fortalt familien om dit bierhverv, det er der jo en årsag til :)

men alt hvad jeg skriver her, er hvad du kalder det SØRGELIGE, og det er vi slet ikke uenig om! men ikke alle er lige heldig stillet, selvforskyldt eller ej :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Liderligfyr... Jeg ved godt, at du tog udgangspunkt i kronikken, men jeg synes jo bare, at der skulle lidt nuancering på bordet. :) Vi piger er så forskellige og arbejder under meget forskellige forhold.

Angående min tætteste familie, så tror jeg, at det er blevet til det dér, vi ikke snakker om eller spørger til ;)

Min pointe er, at selvom jeg kan blive frustreret over, hvilket billede mange folk (både mænd, kvinder, udbydere og forbrugere) ofte har af "sådan nogle som mig" så er det ikke noget, der ændrer mine egne følelser omkring det.

Men sådan er det ikke for alle, det er jeg klar over, og derfor har jeg da også altid råbt op om det. :)

Tilrettelse:

Ps: Det er ikke nemt at svare på et indlæg, når der bliver ændret i det, efter at man har svaret... Bare så det ikke ender med, at mit indlæg kommer til at se totalt mærkeligt ud, når du er færdig med at ændre dit eget ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er super godt, at høre din version. Er medvirkende til, man besøger de kære piger med nogenlunde god samvittighed :)

Alle piger burde jo gribe det an som dig, men det ved vi jo, ikke er muligt. På alle arbejdspladser findes der personer/ mange personer, som bare møder ind, og ikke har nogen gnist i deres arbejde. Men der er stor forskel på, at sidde og gemme sig bag kassen i Bilka og prøve på ditto som prostitueret.

Vælger at ændre mit udsagn, så vi slipper for en kedelig generalisering :)

Det kræver sin kvinde, at arbejde som prostitueret, hvis man griber det an som kronikørens. Altså ikke er medlevende, slutter 30 min af for tidlig og andre ting, som gør man har svært ved at holde forretningen kørende! og dermed risikerer nogle af de ting, jeg skrev i det øverste indlæg

Fjernede ændringen i mit sidste indlæg, da jeg kunne se, der var kommet nyt indlæg ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fnis... Gu' kræver det sin kvinde at være i min branche. For jeg ved jo netop hvor svært det faktisk er, at være tro mod sine grænser.

Det var osse derfor, at jeg skrev "bare"... ;)

For det er ikke sådan bare lige. Og det er ikke nødvendigvis fordi, at man er "skadet" i forvejen, men nok mere fordi vi jo er så pokkers godt opdragede og helst vil undgå alt det pinlige.

Derfor er det rigtig svært at sige "Ej, du dufter altså ikke af roser, og det er da ikke helt fair, når jeg har brugt langt tid på at gøre mig i stand for dig" eller "Ej, det her kommer ikke til at fungere, for din attitude er ikke særlig charmerende"... Men hvis man ikke gør det... Hvis man ikke respekterer sig selv, og i stedet kaster sin stolthed ud til højre, så bliver det meget svært at have en god og tilfredsstillende følelse i kroppen, når man går hjem fra arbejde.

Jeg vil faktisk mene, at lige dette er det sværeste ved dette job, og det er da osse det, som vi gør det største nummer ud af over for de nye piger.

Det er nok de samme hæmninger for os mennesker der spiller ind, når så mange gæster har svært ved at gå igen efter at have hilst på en pige, selvom de allerede dér ved, at det aldrig bliver godt.

Ikke alle egner sig til dette job. Det kræver ikke bare en phisse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, det kræver vist ikke "bare" en phisse, selvom den er meget god at have :)

mener det var borendex, der var så fantastisk heldig, at komme ind et sted. Hvor hun løftede op i skørterne og der ikke var en.......

8-):lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Åh vis " hun" dog bare havde haft en phisse hehe

havde selv lidt svært ved at gå igen i starten. Det problem har jeg dog løst, ved at besøge klinikker et stykke væk fra jeg bor ( mindst 30 km) Så er man ikke så nervøs for at blive opdaget, så noget mere afslappet og klarttænkende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

mener det var borendex, der var så fantastisk heldig, at komme ind et sted. Hvor hun løftede op i skørterne og der ikke var en.......

8-):lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Åh vis " hun" dog bare havde haft en phisse hehe

Tak for, at du vækker mit gamle traume, Liderligfyr! Jeg havde næsten selv glemt det :lol::lol:

Nå, men bortset fra det, er det ganske rigtigt ikke nok med en phisse, hvor lækker den end måtte være.

Man skal f.eks også have et vindende væsen, så folk ikke vender om i døren, men kommer igen, og man skal også helst kunne gøre sig synlig i branchen, f.eks ved en indbydende hjemmeside. Det kræver med andre ord en indsats, før den phisse kan komme i brug :lol: .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet Nikita.. :)

Det er præcis hvad det handler om, også for mig.. :)

Vi skal have det godt med det vi laver, ellers er det bare ikke dejligt..

Og liderlig fyr.. :D JA, du kan roligt besøge "de kære piger" med god samvittighed.. :)

Jeg bider kun hvis du gerne vil have det.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...