GIANT COCK 1320 Skrevet 30. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 59 minutter siden: Det tror jeg du har meget ret I, nogen er i stand til at tage meget store genstande analt. Det kommer jeg aldrig til, dels er jeg ikke skabt til dels og jeg finder det heller ikke særligt frækt at stoppe store ting op i min røv eller andres. Jeg vil dog sige at jeg med bestemte personer, hvor jeg føler mig helt tryg og afslappet er i stand til at tage en stor pik analt. Det kunne jeg ikke for 2 år siden. Ja, det gælder om, at pigen slapper helt af og man stille og roligt trænger ind...herefter knepper man langsomt og kan så øge tempoet efter behov....meget lækkert at kneppe en stram pigerøv...elsker det. Har selv en strap-on jeg bruger med et par af mine faste piger. Jeg tager den på og giver dem dermed DP med min pik i fissen og strap-on i røven.....eller omvendt...det er ret frækt. Har også haft dem begge på besøg, hvor den ene pige kneppede den anden pige i røven med strap-on mens jeg kneppede hende med strap-on, i røven med min pik hvorefter vi byttede lidt stillinger så jeg også kunne mærke den anden piges røv.....meget frækt...puhaaa...jeg bliver godt nok horny ved tanken...trænger virkelig til fisse efterhånden!! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rebellen Skrevet 30. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 7 timer siden: Har en strap-on i almindelig størrelse. Har anvendt den sammen med 3 mænd. Den ene var det ikke muligt at gennemføre da han ikke slappede af og dét gjorde ondt. De 2 andre har jeg taget et par gange med succes. Det er lang tid siden. Tænker at man blot skal have tid og være opmærksom på hinandens signaler. Det kunne være spændende at prøve Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister12 565 Skrevet 30. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 9 timer siden: Har en strap-on i almindelig størrelse. Har anvendt den sammen med 3 mænd. Den ene var det ikke muligt at gennemføre da han ikke slappede af og dét gjorde ondt. De 2 andre har jeg taget et par gange med succes. Det er lang tid siden. Tænker at man blot skal have tid og være opmærksom på hinandens signaler. @Nemtøs må da gerne prøve på mig, så kan vi jo bytte efter et stykke tid. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9843 Skrevet 30. Januar, 2021 Det er muligt at jeg er mere til det i fantasien end når det skal udleves. Jeg tænder vildt på tanken om at vi bytter køn et øjeblik, og hun må tage mig og bruge mig. Det kan også være en lidt praktisk fantasi hvor der er en afløser hvis min egen "køddildo" ikke lige er funktionel. De gange hvor jeg har forsøgt det sammen med en GP er det dog gået mindre godt, og jeg skal måske foreslå en på størrelse med min egen pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3309 Skrevet 31. Januar, 2021 Den første der kneppede mig i røven var Sandy og det ligger tilbage i 90erne og er siden blevet kneppet mange gang, af forskellige, mest Dominaer. Tænder på det ydmygende og kan få anal orgasmer, tit mange. Særlig Mistress formår, at køre mig helt op, har fået op mod 20 anal orgasmer i løbet af et par timer, sammen med hende. Engang var jeg så brugt både mentalt og fysisk at jeg lige ville have et lille hvil da jeg kom hen til bilen, sov i 4 timer, inden jeg satte kursen hjemad. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 19 timer siden: Jeg vil dog sige at jeg med bestemte personer, hvor jeg føler mig helt tryg og afslappet er i stand til at tage en stor pik analt. Det kunne jeg ikke for 2 år siden. Øvelse gør mester, som man siger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4951 Skrevet 31. Januar, 2021 Både i denne tråd og andre steder fremhæves det, at det er vigtigt at være afslappet, hvis analsex skal være en fornøjelse. Det virker jo forståeligt nok, men er det ikke svært i praksis, hvis man er godt opstemt? Og er der mon forskel på, hvordan mænd og kvinder kan slappe af eller ej i den situation? Er det f.eks jeres erfaring, at mandens erektion ryger sig en tur, når han skal slappe af, mens pigen er ved at penetrere ham med strapon? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 31. Januar, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 1 minut siden: Både i denne tråd og andre steder fremhæves det, at det er vigtigt at være afslappet, hvis analsex skal være en fornøjelse. Det virker jo forståeligt nok, men er det ikke svært i praksis, hvis man er godt opstemt? Og er der mon forskel på, hvordan mænd og kvinder kan slappe af eller ej i den situation? Er det f.eks jeres erfaring, at mandens erektion ryger sig en tur, når han skal slappe af, mens pigen er ved at penetrere ham med strapon? Jeps, afslappet og lige så vigtigt opvarmet. Erektionen ryger på mange, men ikke alle. Det gør jo heller ikke noget, da fokus er et andet sted i øjeblikket, den skal nok komme tilbage 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Januar, 2021 (edited) Den_glade_amatør skrev, for 5 minutter siden: Både i denne tråd og andre steder fremhæves det, at det er vigtigt at være afslappet, hvis analsex skal være en fornøjelse. Det virker jo forståeligt nok, men er det ikke svært i praksis, hvis man er godt opstemt? Og er der mon forskel på, hvordan mænd og kvinder kan slappe af eller ej i den situation? Er det f.eks jeres erfaring, at mandens erektion ryger sig en tur, når han skal slappe af, mens pigen er ved at penetrere ham med strapon? Selvom jeg på det punkt ikke har den helt store erfaring, de gange jeg har taget en mand analt har han holdt den stive pik. Jeg har også givet den lidt opmærksom under akten. Det er sku mega frækt at nulre hans nosser eller holde om hans pik imens jeg glider ind og ud af ham. Jeg vil da også gerne have lidt forkælelse mens jeg bliver taget analt. Altså også fokus på min klit, fisse og bryster imens, og selvfølgelig kys alt efter stilling. Redigeret 31. Januar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Januar, 2021 Nemtøs skrev, 1 time siden: Jeg vil da også gerne have lidt forkælelse mens jeg bliver taget analt. Altså også fokus på min klit, fisse og bryster imens, og selvfølgelig kys alt efter stilling. Jeg kan ikke forestille mig det er muligt at undgå fokus på dine kæmpe patter uanset stilling Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 1 minut siden: Jeg kan ikke forestille mig det er muligt at undgå fokus på dine kæmpe patter uanset stilling Haha nej du har ret, de er overalt. Det skal da lige være når jeg ligger på maven og bliver taget bagfra. En stilling som jeg nyder både til at blive taget i begge huller, evt med et par puder ved skambenet som løfter røven lidt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest The Dark Knight Skrevet 31. Januar, 2021 Nemtøs skrev, for 8 minutter siden: Haha nej du har ret, de er overalt. Det skal da lige være når jeg ligger på maven og bliver taget bagfra. En stilling som jeg nyder både til at blive taget i begge huller, evt med et par puder ved skambenet som løfter røven lidt. Det udelukker vel ikke et godt tag i dine kæmpe store patter samtidig. Det er muligt, at det først vil kræve, at tøsen lige løfter sig let fra lagnet og lader hænderne komme ind under, men så er det faktisk en endnu federe fornemmelse nærmest at sidde oven på tøsens røv og kneppe en af hullerne mens tøsen ligger helt fladt ned mod madrassen og der holdes et fast tag på begge patter samtidig. Så er der mere eller mindre styr på begge ender af tøsen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 31. Januar, 2021 The Dark Knight skrev, for 17 minutter siden: Det udelukker vel ikke et godt tag i dine kæmpe store patter samtidig. Det er muligt, at det først vil kræve, at tøsen lige løfter sig let fra lagnet og lader hænderne komme ind under, men så er det faktisk en endnu federe fornemmelse nærmest at sidde oven på tøsens røv og kneppe en af hullerne mens tøsen ligger helt fladt ned mod madrassen og der holdes et fast tag på begge patter samtidig. Så er der mere eller mindre styr på begge ender af tøsen Det du lige har beskrevet er mega lækkert og frækt. For mig forstærker det oplevelsen af mandens dominante side og mig som en "brugs-tøs". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miza 988 Skrevet 31. Januar, 2021 Den_glade_amatør skrev, for 3 timer siden: Både i denne tråd og andre steder fremhæves det, at det er vigtigt at være afslappet, hvis analsex skal være en fornøjelse. Det virker jo forståeligt nok, men er det ikke svært i praksis, hvis man er godt opstemt? Og er der mon forskel på, hvordan mænd og kvinder kan slappe af eller ej i den situation? Er det f.eks jeres erfaring, at mandens erektion ryger sig en tur, når han skal slappe af, mens pigen er ved at penetrere ham med strapon? Det er min erfaring at det er enten eller. Nogen mænd bliver altid slap andre bliver vildt stiv. Tror dog det første er mest udbredt. Jeg tænder vildt på denne leg med mine slaver. Blikket i deres øjne når de ligger der bundet og den kommer frem. Uhm. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) Nemtøs skrev, den 30.1.2021 at 13:20: Det tror jeg du har meget ret I, nogen er i stand til at tage meget store genstande analt. Det kommer jeg aldrig til, dels er jeg ikke skabt til dels og jeg finder det heller ikke særligt frækt at stoppe store ting op i min røv eller andres. Jeg vil dog sige at jeg med bestemte personer, hvor jeg føler mig helt tryg og afslappet er i stand til at tage en stor pik analt. Det kunne jeg ikke for 2 år siden. gir du græsk til fyre med strap-on eller er det i privatregi Redigeret 1. Februar, 2021 af telemaster Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 1. Februar, 2021 For mig er det at blive taget med en strapon frækt og det tænder mig meget. Men jeg får mere ud af en butplug og pirring af det bagerste hul, end egntlige at blive kneppet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 1. Februar, 2021 (edited) telemaster skrev, for 2 timer siden: gir du græsk til fyre med strap-on eller er det i privatregi Det har været mænd i købe sex regi hvor jeg har brugt strap-on. Men blot med 2 forskellige mænd og 1 gang gang hvor det ikke kunne lykkes. Redigeret 1. Februar, 2021 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pussycatman 169 Skrevet 9. Februar, 2021 Nemtøs skrev, den 30.1.2021 at 11:40: Har en strap-on i almindelig størrelse. Har anvendt den sammen med 3 mænd. Den ene var det ikke muligt at gennemføre da han ikke slappede af og dét gjorde ondt. De 2 andre har jeg taget et par gange med succes. Det er lang tid siden. Tænker at man blot skal have tid og være opmærksom på hinandens signaler. Det er megafrækt at blive taget med strap-on af dig - kunne godt tænke mig at prøve det igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
telemaster 38 Skrevet 26. Februar, 2021 Danske Yara skrev, den 6.3.2019 at 10:59: Jeg er absolut IKKE til at få en pik i nummeren, men jeg TÆNDER på at få strap-on på og give den bagi til en mand der tænder på det! Det er så frækt Har en dejlig og behagelig størrelse på min strap-on pik. Jeg elsker når jeg kan være med til at udleve deres frække og “unormale” fantasi dig vi jeg gerne møde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Boots 105 Skrevet 26. Februar, 2021 Vil da også gerne komme med mit lille indspark. Både strap-on, dildoer og plug kan være mega frækt. Jeg har med stor fornøjelse leget med det hos besøg hos en domina jeg ofte ser. Første gang var lidt grænseoverskridende......men med god tid og en tålmodig fruen blev det den vildeste oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 26. Februar, 2021 Guest SE76 skrev, den 15.2.2019 at 09:55: Hmm ved ikke om jeg er til det har ikke prøvet det i nu men det kunne være man skulle prøve det Det kan anbefales Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasselas Skrevet 26. Februar, 2021 Guest AmandaCassiopeia skrev, den 15.2.2019 at 13:24: Jeg tænder meget på det, og har desværre ingen elskere i mit privatliv lige nu, der er til det. Så det er kun professionelt at jeg udlever det lige pt. Jeg stiller mig da gerne til rådighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 26. Februar, 2021 Lasselas skrev, for 40 minutter siden: Jeg stiller mig da gerne til rådighed Hvorfor skriver du flere beskeder i gamle tråde til brugere der blev slettet for flere år siden? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sødmand 74 Skrevet 4. Marts, 2021 Jeg blev en gang taget med en dildo af en thaipige. Det var frækt og godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kbhmand44 98 Skrevet 7. Marts, 2021 Gør i det rigtigt så det en vanvittig oplevelse, men husk og skyld jer af i anus inden start. og skyl strap on af når den kommer ind og ud de første par gange. så glider det hele lettere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg