Hop til indhold
Guest AmandaCassiopeia

Er I til strap-on?

Recommended Posts

Guest AmandaCassiopeia

Hej gutter

Jeg er nysgerrig omkring hvor mange der egentlig er til at blive taget med en strap-on?

Det er noget jeg får meget blandede meldinger om i mit privatliv :rolleyes:

Fortæl også gerne om størrelser. Det er lidt tungt at slæbe ALT med på hver vagt.

Hav en dejlig dag <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

At blive taget med en strap-on er frækt, men det er ikke størrelsen det kommer an på, så en forholds lille strap-on er helt ok for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

JA!!  Jeg er både til STRAP-ON og FIST , kan tage en stor dildo 6cm i dia samt ca 25cm lang uden problemer - samt et normalt kvinde håndled - jeg elsker at blive taget med strapon samt at blive fistet! Kan ikke få nok.... ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest SE76

Hmm ved ikke om jeg er til det har ikke prøvet det i nu men det kunne være man skulle prøve det <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det må nok blive et nej herfra, dog med forbehold.

Det ville kræve, at jeg var rigtig tændt og på en måde som man ikke kan planlægge inden. Så jeg ville aldrig bestille det på forhånd. Hvis stemningen var rigtig under akten, så ville jeg ikke afvise det, hvis det ikke indebar ekstra betaling.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis en kvinde hev en strap-on frem mens jeg var der, ville det have samme effekt som hvis hun havde trukket en motorsav frem og iført sig en ishockeymaske. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1

Hmmm, har prøvet under private former, havde en gang en veninde der sagde, at hvis jeg ville knalde hende i røv, ja så skulle og også prøve det :-o:shock:, det var da frækt, men sagde mig ikke rigtigt noget..., så hvis vi er i betalings klassen for denne ydelse, ja så bliver det et nej tak herfra.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

Vil bare lige sige at det kræver meget opvarmning. Så har man kun en halv time er det for lidt da man skal gå forsigtig til værks ( i begyndelsen :P )  Start med en lille strap on og skift den evt. ud med en større undervejs.

Sorry - selvom jeg ikke er en "gut" håber jeg det ok at jeg gav mit besyv med. :)

 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Enzo L'uri

Ja,det er super frækt hvis hun har styr på den slags hygge:wub:

Dog er renlighed og udskylning kodeordene for succes:)

Enzo.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichSims

Det er en fantasi jeg endnu ikke har udlevet. Synes en plug føles godt, så en strap on skal prøves på et tidspunkt. Det behøver ikke være den største model på markedet :)

Omstændighederne skal dog være i orden først. Jeg vil f.eks. ikke domineres, sutte den osv. Ser det mere som et ekstra krydderi af nydelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, 1 time siden:

Hej gutter

Jeg er nysgerrig omkring hvor mange der egentlig er til at blive taget med en strap-on?

Det er noget jeg får meget blandede meldinger om i mit privatliv :rolleyes:

Fortæl også gerne om størrelser. Det er lidt tungt at slæbe ALT med på hver vagt.

Hav en dejlig dag <3

Tænder du på at tage en mand bagfra med en strap-on eller ser du bare en god forretningsmulighed?:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

ER den rette stemning der og man er rigtig varmet op, er det en kæmpe nydelse, at blive taget med en strap-on. Jeg har været oppe på, at få 15 analorgasmer i løbet af en times tid, så er man så træt, at man knap kan slæbe sig ud i bilen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er tovlig. Det er fandme mere end rigeligt at skal have taget temperaturen.....

Redigeret af Visti-Vistisen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har af og til gæster til strap-on, og endnu flere der ønsker det, men når det kommer til stykket foretrækker fingre, dildoer eller plugs. Det gælder om at tage det stille og roligt, og finde den rette størrelse. Når jeg er ude har jeg en mellem strap-on og en lille plug med, det plejer at være rigeligt. De rigtig hardcore har gerne selv med, hvis det skal være stort ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
People Pleaseren skrev, for 2 timer siden:

Tænder du på at tage en mand bagfra med en strap-on eller ser du bare en god forretningsmulighed?:rolleyes:

Jeg tænder meget på det, og har desværre ingen elskere i mit privatliv lige nu, der er til det.

Så det er kun professionelt at jeg udlever det lige pt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint du tager emnet op, jeg holder meget af de "anale lege" min vej, spørgsmål til jer der også holder af det, engang imellem når jeg bliver taget, bliver lillejens slap, er det noget i kender.

PS jeg føler mig hverken underdanig eller ydmyget, for mig er det blot en ekstra stimulering.

Forsat god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, for 2 minutter siden:

Fint du tager emnet op, jeg holder meget af de "anale lege" min vej, spørgsmål til jer der også holder af det, engang imellem når jeg bliver taget, bliver lillejens slap, er det noget i kender.

PS jeg føler mig hverken underdanig eller ydmyget, for mig er det blot en ekstra stimulering.

Forsat god dag.

Ja, det er helt normalt, at pikken bliver slap undervejs, det sker for mange, men ikke alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, for 42 minutter siden:

Jeg tænder meget på det, og har desværre ingen elskere i mit privatliv lige nu, der er til det.

 

Du kan da få mig ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har tit leget med tanken, og det er helt sikkert noget, jeg skal udleve én dag. Jeg tror dog, at jeg ville foretrække en mindre udgave i første omgang. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
jenslillemandhansenv2 skrev, 1 time siden:

Fint du tager emnet op, jeg holder meget af de "anale lege" min vej, spørgsmål til jer der også holder af det, engang imellem når jeg bliver taget, bliver lillejens slap, er det noget i kender.

Det er helt normalt at den bliver slap.....jeg tror det er fordi man fokuserer på noget andet end man plejer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

JA, det er bare dejligt...

Dels nydelsen, der som mand og kvinde ligger i at lege gensidige anale lege.

Måske for mit vedkommende navnlig det psykologiske spil der ligger i at give sig hen og blot tage imod fremfor ofte at skulle være giveren. Omvendt får kvinden udlevet sine drømme om at være giver (og kan måske så bedre forstå, hvorfor en del mænd ofte er forpustede under en "normal" akt :D).

"Værktøjet" er for mig ikke afgørende, men som der skrives så start småt, specielt hvis man er jomfruelig på området. Jeg har en bred smag udi legetøj og køber gerne selv, herunder elektro ( som jeg synes er en overset ting ift. hvor godt det egentlig er).

Herudover handler det om tid, tillid og masser af glidemiddel  + modtagers afslapning( dyb indånding og pust ud og så langsomt ind...). Så kan det tilføjes, at man ikke skal stroke pikken e.l. lige imens man får noget op i anus, idet dette naturligt er forbundet med sammentrækning af de anale muskler. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...