Hop til indhold
Guest AmandaCassiopeia

Er I til strap-on?

Recommended Posts

Guest MichaelJJ
Nemtøs skrev, den 30.1.2021 at 13:20:

 

Jeg vil  dog  sige  at  jeg  med  bestemte  personer,  hvor  jeg  føler  mig  helt tryg  og  afslappet  er  i stand  til  at  tage  en  stor  pik  analt.  Det  kunne  jeg  ikke  for  2 år  siden.  

Jamen stort tillykke herfra:blink::lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MichaelJJ skrev, for 58 minutter siden:

Jamen stort tillykke herfra:blink::lol:

Hvorfor  ønske tillykke  med  sarkastiske  smileys på  et  indlæg  som  er  skrevet  sidst i januar  måned? Er  det  kedsomhed  eller  ???

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Hvorfor  ønske tillykke  med  sarkastiske  smileys på  et  indlæg  som  er  skrevet  sidst i januar  måned? Er  det  kedsomhed  eller  ???

intet sarkastisk,bare et forsøg på humor,har bedt dem om at fjerne den,datoen er vel ligegyldig.buuhuu.Iøvrigt er sidste indlæg i tråden lidt over 1 uge gammelt,så så er det vel heller ikke værre!

Og absolut intet med kedsomhed at gøre,jeg læste dit indlæg med stor interesse,og nikkede genkendende til ikke at syntes det var særlig frækt,eller noget for dig,men så sluttede du af med ovenstående citat,og det syntes jeg egentlig var imponerende,det var bare det!

Redigeret af MichaelJJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MichaelJJ skrev, for 15 minutter siden:

intet sarkastisk,bare et forsøg på humor,har bedt dem om at fjerne den,datoen er vel ligegyldig.buuhuu.Iøvrigt er sidste indlæg i tråden lidt over 1 uge gammelt,så så er det vel heller ikke værre!

Og absolut intet med kedsomhed at gøre,jeg læste dit indlæg med stor interesse,og nikkede genkendende til ikke at syntes det var særlig frækt,eller noget for dig,men så sluttede du af med ovenstående citat,og det syntes jeg egentlig var imponerende,det var bare det!

Så har  du sørme  læst  forkert,  at  jeg  ikke  tilbyder  strap-on  som  en  standard  ydelse  og  heller  ikke  lader  hvem  som  helst  tage  mig  analt.  Det  handler  om  at  jeg  er  selektiv,  var  det  noget  som  jeg  ikke  tænder  på,  ville  jeg  aldrig  lade  det  ske. 

Alt  kan  ikke  købes  for  penge  og  slet  ikke  hos  mig  - buhuuu  buhuu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Så har  du sørme  læst  forkert,  at  jeg  ikke  tilbyder  strap-on  som  en  standard  ydelse  og  heller  ikke  lader  hvem  som  helst  tage  mig  analt.  Det  handler  om  at  jeg  er  selektiv,  var  det  noget  som  jeg  ikke  tænder  på,  ville  jeg  aldrig  lade  det  ske. 

Alt  kan  ikke  købes  for  penge  og  slet  ikke  hos  mig  - buhuuu  buhuu. 

""Det tror  jeg  du  har meget  ret  I, nogen  er  i stand  til  at  tage  meget  store  genstande  analt.  Det  kommer  jeg  aldrig  til,  dels  er  jeg  ikke skabt til  dels  og  jeg  finder  det  heller  ikke  særligt frækt  at  stoppe  store  ting  op  i min  røv  eller andres.""

 

Den misforstod jeg så,men havde absolut ingen intentioner om at være sarkastisk,eller nedladende eller lignende.Kom bare til at tænke på de gange jeg selv har prøvet på/med kvinder hvor jeg selv har gjort det for at opfylde deres ønsker,selv om jeg ikke syntes vildt meget om det,for at sige det mildt:)

Redigeret af MichaelJJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MichaelJJ skrev, for 1 minut siden:

""Det tror  jeg  du  har meget  ret  I, nogen  er  i stand  til  at  tage  meget  store  genstande  analt.  Det  kommer  jeg  aldrig  til,  dels  er  jeg  ikke skabt til  dels  og  jeg  finder  det  heller  ikke  særligt frækt  at  stoppe  store  ting  op  i min  røv  eller andres.""

 

Den misforstod jeg så,men havde absolut ingen intentioner om at være sarkastisk,eller nedladende eller lignende.Kom bare til at tænke på de gange jeg selv har prøvet på/med kvinder hvor jeg selv har gjort det for at opfylde deres ønsker,selv om jeg ikke syntes vildt meget om det,for at sige det mildt;)

Der  er  stor  forskel  på  om  der  stille og  roligt  leges  med  en  mindre  butplug,  eller  en  mand  forsigtig  trænger  op  i mig  analt  med  en  normal  størrelse  pik,  til  anal  udblokning,  anal  fist.  

Anal  udblokning  og  anal fist  tænder  mig  ikke  hverken  som  giver  eller  modtager.  Jeg, som  jeg  skriver  er  ikke  skabt  til  at  tage  noget  stort  analt. 

At  jeg  har  været  i stand til  at  dyrke  anal  sex  med  en  veludrustet  mand,  er  ikke  anal  ekstrem  leg. 

Nu  vil  jeg  ikke  forklare  mig  yderligere overfor  dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Nemtøs skrev, for 13 minutter siden:

Der  er  stor  forskel  på  om  der  stille og  roligt  leges  med  en  mindre  butplug,  eller  en  mand  forsigtig  trænger  op  i mig  analt  med  en  normal  størrelse  pik,  til  anal  udblokning,  anal  fist.  

Anal  udblokning  og  anal fist  tænder  mig  ikke  hverken  som  giver  eller  modtager.  Jeg, som  jeg  skriver  er  ikke  skabt  til  at  tage  noget  stort  analt. 

At  jeg  har  været  i stand til  at  dyrke  anal  sex  med  en  veludrustet  mand,  er  ikke  anal  ekstrem  leg. 

Nu  vil  jeg  ikke  forklare  mig  yderligere overfor  dig.  

????

seriøst?,hvorfor forklarer du dig overhovedet,du sagde jeg misforstod,jeg siger den misforstod jeg så,men åbenbart ikke,men tusinde tak for "forklaringen".

Redigeret af MichaelJJ

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
MichaelJJ skrev, for 19 minutter siden:

????

seriøst?,hvorfor forklarer du dig overhovedet,du sagde jeg misforstod,jeg siger den misforstod jeg så,men åbenbart ikke,men tusinde tak for "forklaringen".

Du  har  en  særlig  evne til  at  misforstå, være  sarkastisk og  nedladende  - tillykke  med  denne  evne.  Buhuuu  jeg  er  glad,  for  at  jeg  ikke  har  dine  evner eller  samme  behov  som  du  har.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MichaelJJ
Nemtøs skrev, for 1 minut siden:

Du  har  en  særlig  evne til  at  misforstå, være  sarkastisk og  nedladende  - tillykke  med  denne  evne.  Buhuuu  jeg  er  glad,  for  at  jeg  ikke  har  dine  evner eller  samme  behov  som  du  har.  

Nu var det jo dig der sagde jeg misforstod,og så måske ikke så meget alligevel,tror bare du skal formulerer dig lidt bedre,lyder som om du bare svarer de forskellige kommentarer uden at tænke særlig meget over at du måske modsiger dig selv,men jeg blokerer dig bare,så skal du ikke tænke mere på det.BuuuFuckinghuuu du lyder søreme osse glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lasselas
Nemtøs skrev, for 8 minutter siden:

Du  har  en  særlig  evne til  at  misforstå, være  sarkastisk og  nedladende  - tillykke  med  denne  evne.  Buhuuu  jeg  er  glad,  for  at  jeg  ikke  har  dine  evner eller  samme  behov  som  du  har.  

Man har et standpunkt til man tager et nyt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nemtøs skrev, den 30.1.2021 at 13:20:

Det tror  jeg  du  har meget  ret  I, nogen  er  i stand  til  at  tage  meget  store  genstande  analt.  Det  kommer  jeg  aldrig  til,  dels  er  jeg  ikke skabt til  dels  og  jeg  finder  det  heller  ikke  særligt frækt  at  stoppe  store  ting  op  i min  røv  eller andres. 

Jeg vil  dog  sige  at  jeg  med  bestemte  personer,  hvor  jeg  føler  mig  helt tryg  og  afslappet  er  i stand  til  at  tage  en  stor  pik  analt.  Det  kunne  jeg  ikke  for  2 år  siden.  

Jeg skal da helt sikkert prøve at have sex med dig. Du lyder som en kinki kvinde. Hvorfor er ens kærste det kun i starten. Før hende ville hund trekant med to fyre og tre fyre,det blev så til 5 fyre i alt. Men så længe at jeg tænder på at ser hende blive knappet sønder sammen. Det tændt også hende. Så nu har vi fået børn også er det færdig. Så må jeg til og søge de gangbang der kommer i København. Der mangler også par,hvor vi kan være to fyre til og behage kvinden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Sonny Svendsen skrev, for 15 minutter siden:

Jeg skal da helt sikkert prøve at have sex med dig. Du lyder som en kinki kvinde. Hvorfor er ens kærste det kun i starten. Før hende ville hund trekant med to fyre og tre fyre,det blev så til 5 fyre i alt. Men så længe at jeg tænder på at ser hende blive knappet sønder sammen. Det tændt også hende. Så nu har vi fået børn også er det færdig. Så må jeg til og søge de gangbang der kommer i København. Der mangler også par,hvor vi kan være to fyre til og behage kvinden.

Alle  forhold  kræver  pleje  fra  begge  parter,  det  bliver  hverdag  med  en  travl  hverdag,  børn  der  snotter  og  tager  opmærksomheden, og  manden  der  lader  sine  sure  sokker  flyde  rundt  på  gulvet.  Prøv  at  gøre  en  ekstra  indsats,  måske  kan  du  få  din  frække  kone  tilbage 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...