Hop til indhold
Guest AmandaCassiopeia

Er I til strap-on?

Recommended Posts

Tænder normalt helt vildt på det. Oplevede dog på et tidspunkt at blive "voldtaget -lige på og hårdt" dennne ene gang var straponen ikke engang voldsomt stor. Det har siden været et delvis turnof for mig. Prøver dog at komme ind i kampen igen, men har det lidt anstrengt med det. Har oplevet en del GP før i tiden, der har gjort det superlækkert også med ganske store straponer

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næhtak, vil meget hellere nyde dig foran mig, på knæ, på hug, på maven, på ryggen......bare jeg kan komme til og se på dig, smukke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har prøvet det én enkelt gang. Helt klart noget der skal prøves igen, men for mig er det vigtig at mig en også syntes det er frækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

For mig er det unaturligt at få noget op i endetarmen, og det er “den forkerte vej” så nej, og nej tak, herfra, hvad andre har af lyst og behov, er deres egen sag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Alkoholikeren skrev, for 2 timer siden:

For mig er det unaturligt at få noget op i endetarmen, og det er “den forkerte vej” så nej, og nej tak, herfra, hvad andre har af lyst og behov, er deres egen sag...

Kunne ik være mere enig. 

Det er ikke kun dig der har den holdning. 

Men derfor er det vel okay at nogle finder det dejligt.

Det er jo heller ik naturligt at få en pik i munden/halsen......men det finder jeg f.eks. pisse frækt.

Jeg har ALDRIG puttet noget i numsen på mine mænd.......og kommer heller aldrig til det.

Men jeg har da haft mange forespørgsler på det. 

Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Master Bator

Jeg havde altid betragtet min røv som ensrettet.

Men så skete der ting og sager da jeg på er tidspunkt prøvede proatata massage. Herfra gik turen over sorte kys, buttplugs og dildoer til en strap-on. Og jeg har ikke set mig tilbage siden. (Jo når pigen trækker den ud og siger “nu er det altså min tur”)

Én af nøglerne til succes for mit vedkommende er, at pigen også skal finde nydelse ved at udføre det. Når jeg kan fornemme at hun bliver godt tændt på det, så har det en yderst positiv effekt på liren. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Delphi skrev, for 6 minutter siden:

Ja tak, gerne. :oops:

Hvis stemningen er til det, er det et spændende supplement B)

Har prøvet det et par gange. Tror hellere jeg vil have "the real thing" hvis det skal være. 

Det er ligesom med østers. Dem gider jeg altså  ikke når jeg kan få den ægte være, som oven i købet har en behagelig temperatur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest fraodense

Har en enkelt gang forsøgt at prøve det, men uden held. Selvom der først blev varmet op med buttplug og mindre dildo blev det ikke til mere. Det gav mig dog den erfaring, at det faktisk er frækt når først en buttplug sidder der. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Slemme Line skrev, for 18 timer siden:

Det er jo heller ik naturligt at få en pik i munden

Det finder jeg meget naturligt og helt almindeligt....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Amanda

En strap-on med i legen kan være meget meget frækt :-) 

Jeg er nok til lille/medium størrelse, tænder ikke på de store/tykke, smerten/frygten for smerten bliver et absolut turn-off. Det optimale er nok en omkreds på 2-3 cm

Og så er det vigtigt at ens partner også selv tænder på det og jeg oplever ægte indlevelse - kan hurtigt blive en øv oplevelse hvis det virker maskinpræget. Faktisk vigtigt uanset hvad der sker i sengen og udenfor :)

Og som en i et tidligere indlæg skrev - jeg stiller da rigtig gerne op til leg i det private - både med og uden strap-on :wub:

kh/Wicker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 2 timer siden:

Jeg er nok til lille/medium størrelse, tænder ikke på de store/tykke, smerten/frygten for smerten bliver et absolut turn-off. Det optimale er nok en omkreds på 2-3 cm

 

Ja med den omkreds er der da i hvert fald ikke noget at frygte.:D Svarer vel til at få et termometer op.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 13 timer siden:

Ja med den omkreds er der da i hvert fald ikke noget at frygte.:D Svarer vel til at få et termometer op.:D

Ja ja, omkreds-diameter, og for første gang giver det mening at huske matematik-timer :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det 6-7 gange og synes det er rigtig frækt :)

specielt vis det er en yngre slank kvinde som er i midt 20erne  ;)

hende jeg plejer at besøge er desværre rejst hjem eller stoppet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende jeg kommer hos, vi er begyndt og eksperimentere en lille smule men dog kun med en finger :) men jeg er da åben for at prøve det på et tidspunkt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, den 16/2/2019 at 18:42:

Har prøvet det et par gange. Tror hellere jeg vil have "the real thing" hvis det skal være. 

 

:huh:

Du vil altså hellere have en røvtur af en rigtig pik, frem for af en gummiattrap..... Hver sin lyst :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Visti-Vistisen skrev, for 7 minutter siden:

:huh:

Du vil altså hellere have en røvtur af en rigtig pik, frem for af en gummiattrap..... Hver sin lyst :rolleyes:

Jeg vil også hellere have en tur i en rigtig fisse i stedet for en fleshlight  :) Men er man til surrogater så værsgod at hoppe på gummipikken/kussen :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 minutter siden:

Jeg vil også hellere have en tur i en rigtig fisse i stedet for en fleshlight  :) Men er man til surrogater så værsgod at hoppe på gummipikken/kussen :mrgreen:

Kun rigtige kusser tak. :) Jeg svinger ikke begge veje, så jeg springer gladeligt pølsen over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia
Wicker skrev, for 13 timer siden:

Ja ja, omkreds-diameter, og for første gang giver det mening at huske matematik-timer :-)

Når det kommer til diameter/radius er det OGSÅ vigtigt at kunne sin matematik når vi taler størrelse på strap-on-pik :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...