Hop til indhold
Guest AmandaCassiopeia

Er I til strap-on?

Recommended Posts

underdog40 skrev, den 15.2.2019 at 10:03:

Hvis en kvinde hev en strap-on frem mens jeg var der, ville det have samme effekt som hvis hun havde trukket en motorsav frem og iført sig en ishockeymaske. 

Du var altså blevet helt vild?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
AmandaCassiopeia skrev, for 9 timer siden:

Der bliver spurgt ind til hvad der tænder ved at tage en mand med en strap-on.

Jeg synes i det hele taget det er fantastisk at være inde i et andet menneske. Så er det dejligt at være den givende part. En af mine strap-ons holder jeg fast udelukkende med kussemusklerne, så der får jeg både stimuleret mit g-punkt og klitoris. Og så er det bare pisselækkert at se en mand ligge der og byde sig til :rolleyes:

Når du mener det er fantastisk at være inde i et andet menneske, så går jeg ud fra at du mener, de tanker du får omkring det, er det der tænder dig - for fysisk er du som kvinde jo afskåret fra at føle noget med "den". ;)

Ofte er det psykologiske spil ifm. sex jo en mindst ligeså stor og vigtig del af legen - ift. strapon,  det at han bare ligger der og byder sig og sit til.

Jeg er selv ret vild med blot at lægge røv til en kvinde( og absolut kun en kvinde, omend jeg ikke lider af homofobi), navnlig hvis hun bliver opstemt af at spille rollen og kender til hvordan jeg gerne vil tages, så jeg også får noget ekstra ud af legen.

Anale lege kvinde og mand imellem er jo et helt kapitel for sig,med alle muligheder for at få lysterne udfordret - jeg synes du er sej at bringe emnet op herinde.

P.S. Det kaldes altså i fagsproget  en strapless, når denne ikke er fikseret af et seletøj, men derimod udelukkende fastholdes af den givende parts indre dele, i dit tilfælde skedemuskulaturen - flot at du mestrer teknikken, det kræver både træning og udholdenhed i bækkenbunden.  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mannings

Jada, så absolut. Elsker prostatamassage, massage af numse og strapon. Det tænder...

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mig havde det også altid været et No go, anal på kvinder havde heller ikke min  interesse, men så mødte jeg en fantastisk kvinde :wub:

På 2 date lagde hun meget op til mig og vi endte hjemme hos hende hvor der blev kysset, slikke og kneppet. Pludselig siger hun så at hun tænder på numser og spørger om jeg er klar på og afprøve nogle grænser. Jeg var liderlig og hun var fræk, så jeg sagde bare ja selvom mit hoved sagde nej. 

Hun begyndte og sutte min pik og langsomt slikkede hun ned af mellemkøddet. Hun løftede mine ben og placerede en pude under min lænd og så fik jeg mit livs første sorte kys. Jeg tænkte nej hvad sker der, men kunne mærke mit lem dunke helt vildt mens hun kyssede og slikke de min røv. 

Hun grinte, kyssede mig og sagde se du kan jo lide det.. Blev nok lidt rød i hovedet der men ja det føltes fantastisk. 

Derefter fandt hun en bøtte med noget fedt, eller glidecreme og så bad hun mig slappe af. Langsomt begyndt hun og presse en finger op i mig og jeg blev meget tændt og kunne ikke lade være med og stønne. Pludselig var der 2 fingre og hun var meget forsigtig men det var SÅÅ skønt. Så sagde det bang... Jeg fik kramper i pukken som aldrig før og uden hun rørte den men kun legede med min røv begyndte sæd og løbe ud af mit lem. Aldrig før havde jeg kommet så kraftigt og uden nogen berøring af prikken. 

Hun startede min interesse for numser, gensidig sorte kys, gensidig anal. Og hun er den eneste kæreste som har taget mig analt med strapon. 

Desværre valgte hun studier i USA i stedetfor kærligheden :) men fuck en kvinde :)

 

Så ja idag er strapon fra kvinde meget velkommen :)

 

Sorry hvis min post er off topic, men ja en kvinde ændrede mit synspunkt på kvinder, sex og egne lyster fordi hun var åben omkring hvad hun ville have. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 15/2/2019 at 09:36:

Hej gutter

Jeg er nysgerrig omkring hvor mange der egentlig er til at blive taget med en strap-on?

Det er noget jeg får meget blandede meldinger om i mit privatliv :rolleyes:

Fortæl også gerne om størrelser. Det er lidt tungt at slæbe ALT med på hver vagt.

Hav en dejlig dag <3

Det er dejligt sådan 5 6,5 i omkreds. Og 20 25 cm 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pool
jenslillemandhansenv2 skrev, den 15/2/2019 at 13:57:

Fint du tager emnet op, jeg holder meget af de "anale lege" min vej, spørgsmål til jer der også holder af det, engang imellem når jeg bliver taget, bliver lillejens slap, er det noget i kender.

PS jeg føler mig hverken underdanig eller ydmyget, for mig er det blot en ekstra stimulering.

Forsat god dag.

Jeg har det på samme måde, jeg elsker at blive taget med strap, den må også godt være stor, jeg er også blevet fistet,vildt lækkert. Jeg oplever det samme, med at erektionen falder, jeg har hørt at det er meget normalt og det vist har noget med prostata at gøre, jeg ved ikke om det passer. Men blot at det også sker for mig. 

Redigeret af Pool

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er absolut IKKE til at få en pik i nummeren, men jeg TÆNDER på at få strap-on på og give den bagi til en mand der tænder på det! Det er så frækt B) Har en dejlig og behagelig størrelse på min strap-on pik. Jeg elsker når jeg kan være med til at udleve deres frække og “unormale” fantasi ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yara skrev, den 6/3/2019 at 10:59:

Jeg er absolut IKKE til at få en pik i nummeren, men jeg TÆNDER på at få strap-on på og give den bagi til en mand der tænder på det! Det er så frækt B) Har en dejlig og behagelig størrelse på min strap-on pik. Jeg elsker når jeg kan være med til at udleve deres frække og “unormale” fantasi ;) 

Du må med glæde tage mig med en strapon. tænder for vildt på en kvinde tager styringen og hun ved hvordan en strapon skal bruges

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 15/2/2019 at 13:24:

Jeg tænder meget på det, og har desværre ingen elskere i mit privatliv lige nu, der er til det.

Så det er kun professionelt at jeg udlever det lige pt.

jeg gad godt være din elsker og er vild med at blive taget med strapon

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thomas N.

Tanken synes jeg er lidt fræk, og for nogle år siden havde jeg også en periode, hvor jeg tændte vildt meget på anale lege med mig selv som modtager, holdt det dog mest for mig selv. 

 

Jeg købte sådan en man skyller numsen med og købte også et par plugs. Fandt ud af, at det var vildt frækt og lækkert at onanere med et plug siddende bagi.

 

Havde i den periode stor lyst til at blive “taget”, synes bare det var vildt grænseoverskridende at skulle “tages” af en kvinde. Synes måske det var lidt flovt. Så det blev aldrig til noget. 

 

I den periode prøvede jeg dog 3 gange, at blive “taget” af en trans. De første par gange med knap så stor succes, da det gjorde vildt ondt og hun måske ikke var så god til der. 

 

Den sidste gang var jeg vildt godt forberedt. Var skyller ud og havde gået med min største plug i flere timer inden og tog den først ud på toilettet da jeg ankom. 

 

Det var første og eneste gang jeg virkelig fandt nydelse ved at blive kneppet og det var en rigtig lækker oplevelse. Transen var flot, lignede en kvinde og havde et fornuftig størrelse værktøj. Kan huske jeg var lidt skuffet over, at hun kom efter ganske få minutter. Den følelse der af, at blive kneppet og blive brugt som en tøs, det var vildt fræk. Kan huske jeg havde taget en par pigetrusser på til lejligheden. Det var med til, at forstærke oplevelsen. 

 

Og hvorfor stoppede jeg så med det? På dette tidspunkt var det første gang jeg måtte sande, at mit købesex forbrug og lyster var ved at tage overhånd og jeg fik hele tiden lyst til at prøve nye grænser. 

Flere herinde tænker nok fedt og det er jo det, det hele drejer sig om. 

 

Men i en situation, som en gift mand, kunne jeg dog se et kæmpe problem i, at jeg i stigende grad bevægede mig væk fra “alm” sex og lyste til det. Det var på daværende tidspunkt et problem for mig, da jeg ikke længere havde interesse for helt almindelig sex med min kedelige kone. Det har dog heldigvis ændret sig siden hen :-) 

 

I dag har jeg hverken plugs, glidecreme eller pigetrusser på lageret :-) 

 

Til jer der skriver, at under akten og uden forberedelse og hvis tændingen er der, så kunne der måske være fedt at blive “taget”, tror jeg ikke er en god løsning. 

Skal det være en god oplevelse, så vil jeg mene, at det kræver forberedelse hjemmefra og gerne opvarming med noget i numsen, der udvider åbningen. 

Og ja, de gange jeg prøvede det blev min pik også slab. Tror som @DK fyr 34skrev, at det har noget at gøre med, at man er så fokuseret på, at slappe af. Selvom pikken er slap kan man sagtens være max tændt :-) 

 

God fornøjelse med det! :-) 

Redigeret af Thomas N.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomas N. skrev, for 1 minut siden:

Tanken synes jeg er lidt fræk, og for et par år siden havde jeg også en periode, hvor jeg tændte vildt meget på anale lege med mig selv som modtager, holdt det dog mest for mig selv. 

 

Jeg købte sådan en man skyller numsen med og købte også et par plugs. Fandt ud af, at det var vildt frækt og lækkert at onanere med et plug siddende bagi.

 

Havde i den periode stor lyst til at blive “taget”, synes bare det var vildt grænseoverskridende at skulle “tages” af en kvinde. Synes måske det var lidt flovt. Så det blev aldrig til noget. 

 

I den periode prøvede jeg dog 3 gange, at blive “taget” af en trans. De første par gange med knap så stor succes, da det gjorde vildt ondt og hun måske ikke var så god til der. 

 

Den sidste gang var jeg vildt godt forberedt. Var skyller ud og havde gået med min største plug i flere timer inden og tog den først ud på toilettet da jeg ankom. 

 

Det var første og eneste gang jeg virkelig fandt nydelse ved at blive kneppet og det var en rigtig lækker oplevelse. Transen var flot, lignede en kvinde og havde et fornuftig størrelse værktøj. Kan huske jeg var lidt skuffet over, at hun kom efter ganske få minutter. Den følelse der af, at blive kneppet og blive brugt som en tøs, det var vildt fræk. Kan huske jeg havde taget en par pigetrusser på til lejligheden. Det var med til, at forstærke oplevelsen. 

 

Og hvorfor stoppede jeg så med det? På dette tidspunkt var det første gang jeg måtte sande, at mit købesex forbrug og lyster var ved at tage overhånd og jeg fik hele tiden lyst til at prøve nye grænser. 

Flere herinde tænker nok fedt og det er jo det, det hele drejer sig om. 

 

Men i en situation, som en gift mand, kunne jeg dog se et kæmpe problem i, at jeg i stigende grad bevægede mig væk fra “alm” sex og lyste til det. Det var på daværende tidspunkt et problem for mig, da jeg ikke længere havde interesse for helt almindelig sex med min kedelige kone. Det har dog heldigvis ændret sig siden hen :-) 

 

I dag har jeg hverken plugs, glidecreme eller pigetrusser på lageret :-) 

 

Til jer der skriver, at under akten og uden forberedelse og hvis tændingen er der, så kunne der måske være fedt at blive “taget”, tror jeg ikke er en god løsning. 

Skal det være en god oplevelse, så vil jeg mene, at det kræver forberedelse hjemmefra og gerne opvarming med noget i numsen, der udvider åbningen. 

Og ja, de gange jeg prøvede det blev min pik også slab. Tror som @DK fyr 34skrev, at det har noget at gøre med, at man er så fokuseret på, at slappe af. Selvom pikken er slap kan man saften være max tændt :-) 

 

God fornøjelse med det! :-) 

Rigtig godt skriv :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
AmandaCassiopeia skrev, den 15/2/2019 at 13:24:

Jeg tænder meget på det, og har desværre ingen elskere i mit privatliv lige nu, der er til det.

Så det er kun professionelt at jeg udlever det lige pt.

Det er frækt og meget lækkert, for mig..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtjyde6 skrev, for 5 timer siden:

Det er frækt og meget lækkert, for mig..

Send gerne en PB næste gang du er i Jylland, måske det passer med min kalender.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Misjo1
Alkoholikeren skrev, den ‎15‎-‎02‎-‎2019 at 22:01:

For mig er det unaturligt at få noget op i endetarmen, og det er “den forkerte vej” så nej, og nej tak, herfra, hvad andre har af lyst og behov, er deres egen sag...

Kunne ik være mere enig. 

Det er ikke kun dig der har den holdning. 

Men derfor er det vel okay at nogle finder det dejligt.

Det er jo heller ik naturligt at få en pik i munden/halsen......men det finder jeg f.eks. pisse frækt.

Jeg har ALDRIG puttet noget i numsen på mine mænd.......og kommer heller aldrig til det.

Men jeg har da haft mange forespørgsler på det. 

Line.

Alkoholikeren skrev, den ‎16‎-‎02‎-‎2019 at 19:22:
Alkoholikeren skrev, den ‎16‎-‎02‎-‎2019 at 19:22:

Det finder jeg meget naturligt og helt almindeligt....

 

Så du kan lide at sutte pik ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Misjo1 skrev, 1 time siden:

Kunne ik være mere enig. 

Det er ikke kun dig der har den holdning. 

Men derfor er det vel okay at nogle finder det dejligt.

Det er jo heller ik naturligt at få en pik i munden/halsen......men det finder jeg f.eks. pisse frækt.

Jeg har ALDRIG puttet noget i numsen på mine mænd.......og kommer heller aldrig til det.

Men jeg har da haft mange forespørgsler på det. 

Line.

Så du kan lide at sutte pik ? :P

Nej at få suttet pik :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia skrev, den 15.2.2019 at 09:36:

Hej gutter

Jeg er nysgerrig omkring hvor mange der egentlig er til at blive taget med en strap-on?

Det er noget jeg får meget blandede meldinger om i mit privatliv :rolleyes:

Fortæl også gerne om størrelser. Det er lidt tungt at slæbe ALT med på hver vagt.

Hav en dejlig dag <3

jeg elsker at blive kneppet med strap-on, men når det kommer til stykket er mange uerfaren, har giga udgaver, og til en numse som min er det alm pikstørrelse der skal til. så håbet er jeg finder en der virkelig kan sit kram

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Guest Thomas N. skrev, den 19.7.2019 at 09:06:

Tanken synes jeg er lidt fræk, og for nogle år siden havde jeg også en periode, hvor jeg tændte vildt meget på anale lege med mig selv som modtager, holdt det dog mest for mig selv. 

 

Jeg købte sådan en man skyller numsen med og købte også et par plugs. Fandt ud af, at det var vildt frækt og lækkert at onanere med et plug siddende bagi.

 

Havde i den periode stor lyst til at blive “taget”, synes bare det var vildt grænseoverskridende at skulle “tages” af en kvinde. Synes måske det var lidt flovt. Så det blev aldrig til noget. 

 

I den periode prøvede jeg dog 3 gange, at blive “taget” af en trans. De første par gange med knap så stor succes, da det gjorde vildt ondt og hun måske ikke var så god til der. 

 

Den sidste gang var jeg vildt godt forberedt. Var skyller ud og havde gået med min største plug i flere timer inden og tog den først ud på toilettet da jeg ankom. 

 

Det var første og eneste gang jeg virkelig fandt nydelse ved at blive kneppet og det var en rigtig lækker oplevelse. Transen var flot, lignede en kvinde og havde et fornuftig størrelse værktøj. Kan huske jeg var lidt skuffet over, at hun kom efter ganske få minutter. Den følelse der af, at blive kneppet og blive brugt som en tøs, det var vildt fræk. Kan huske jeg havde taget en par pigetrusser på til lejligheden. Det var med til, at forstærke oplevelsen. 

 

Og hvorfor stoppede jeg så med det? På dette tidspunkt var det første gang jeg måtte sande, at mit købesex forbrug og lyster var ved at tage overhånd og jeg fik hele tiden lyst til at prøve nye grænser. 

Flere herinde tænker nok fedt og det er jo det, det hele drejer sig om. 

 

Men i en situation, som en gift mand, kunne jeg dog se et kæmpe problem i, at jeg i stigende grad bevægede mig væk fra “alm” sex og lyste til det. Det var på daværende tidspunkt et problem for mig, da jeg ikke længere havde interesse for helt almindelig sex med min kedelige kone. Det har dog heldigvis ændret sig siden hen :-) 

 

I dag har jeg hverken plugs, glidecreme eller pigetrusser på lageret :-) 

 

Til jer der skriver, at under akten og uden forberedelse og hvis tændingen er der, så kunne der måske være fedt at blive “taget”, tror jeg ikke er en god løsning. 

Skal det være en god oplevelse, så vil jeg mene, at det kræver forberedelse hjemmefra og gerne opvarming med noget i numsen, der udvider åbningen. 

Og ja, de gange jeg prøvede det blev min pik også slab. Tror som @DK fyr 34skrev, at det har noget at gøre med, at man er så fokuseret på, at slappe af. Selvom pikken er slap kan man sagtens være max tændt :-) 

 

God fornøjelse med det! :-) 

Ja, nu blev den gamle tråd vækket til live og faldt lige over dette fornuftige skriv fra en tidligere bruger, og det kan jeg sagtens sætte mig ind i. Har selv perioder, hvor nogle lyster får for meget spil og man ligesom skal søge tilbage til udgangspunktet igen for ikke at tabe det hele, hvis det giver mening. 

Redigeret af The Dark Knight

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
telemaster skrev, 1 time siden:

jeg elsker at blive kneppet med strap-on, men når det kommer til stykket er mange uerfaren, har giga udgaver, og til en numse som min er det alm pikstørrelse der skal til. så håbet er jeg finder en der virkelig kan sit kram

Har  en  strap-on  i  almindelig  størrelse.  Har  anvendt  den  sammen  med  3 mænd.  Den  ene  var  det  ikke  muligt  at  gennemføre  da  han  ikke  slappede  af  og  dét  gjorde  ondt.  De  2 andre  har  jeg  taget  et  par  gange  med  succes.  Det  er  lang  tid  siden.  Tænker  at  man blot  skal  have  tid  og  være  opmærksom  på  hinandens  signaler.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest The Dark Knight
Nemtøs skrev, for 1 time siden:

Har  en  strap-on  i  almindelig  størrelse.  Har  anvendt  den  sammen  med  3 mænd.  Den  ene  var  det  ikke  muligt  at  gennemføre  da  han  ikke  slappede  af  og  dét  gjorde  ondt.  De  2 andre  har  jeg  taget  et  par  gange  med  succes.  Det  er  lang  tid  siden.  Tænker  at  man blot  skal  have  tid  og  være  opmærksom  på  hinandens  signaler.  

Tror måske der ligger mere i det end manglende afslapning. Jeg tror nogle kan få noget ind analt og andre kan bare ikke, men selvfølgelig vil afslapning være en medvirkende faktor til at det kan lykkes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
The Dark Knight skrev, for 2 minutter siden:

Tror måske der ligger mere i det end manglende afslapning. Jeg tror nogle kan få noget ind analt og andre kan bare ikke, men selvfølgelig vil afslapning være en medvirkende faktor til at det kan lykkes. 

Det tror  jeg  du  har meget  ret  I, nogen  er  i stand  til  at  tage  meget  store  genstande  analt.  Det  kommer  jeg  aldrig  til,  dels  er  jeg  ikke skabt til  dels  og  jeg  finder  det  heller  ikke  særligt frækt  at  stoppe  store  ting  op  i min  røv  eller andres. 

Jeg vil  dog  sige  at  jeg  med  bestemte  personer,  hvor  jeg  føler  mig  helt tryg  og  afslappet  er  i stand  til  at  tage  en  stor  pik  analt.  Det  kunne  jeg  ikke  for  2 år  siden.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...