Hop til indhold
Tip toe

Hvem er på jeres bucket list?

Recommended Posts

Den mentale must-try "bucket list" er en satan at gå rundt med, for den indeholder navne på GPere, som jeg af den ene eller anden årsag aldrig har fået besøgt - selvom intentionen altid har været der.

På min bucket list:

- Baleri Deep Troath Queen. Hun holder ofte til på adresser som gør det svært for mig.

- Tiffany på Pussy Galoes. Man skal planlægge rundt om hendes tider - ikke altid så nemt.

- Chantall på Cassiopeia Stars. Dyrt sted, og man skal vel minimum have en halv time med hende.

Undskyldninger er der nok af, og jeg håber bare ikke, at jeg bliver ramt af en Audi A3 i morgen. Så bliver listen aldrig indfriet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sofia i Kvong. En pige der helt sikkert skal besøges. Kanongode anmeldelser, tilbyder rigtig meget af det jeg efterspørger. Ikke mindst, skulle hun efter sigende være meget petit og ganske sød. 

Har dog aldrig passet når hun har annonceret. Og Kvong er desværre ikke i min baghave. Men mon ikke det lykkedes og gerne snart. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tip Toe. 

Und dig selv en time med Chantall! Om end hun ikke er 25 længere, er hun noget af det skønneste og frækkeste. En veritabel luksusoplevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine Tease ny og forbedret hihi

Angelina Angel 

sofie - kvong

Frida-Ida ved ikke om hun er aktiv

igen undskyldninger er der mange af, Trine skulle gerne besøges torsdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde glemt at nævne en på min liste.

Leticia. Har hørt meget om hendes massage-oplevelser, men har aldrig fået gjort noget ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 2 timer siden:

@Nemtøs er på min liste, men desværre holder hun til i den "forkerte" ende af landet. 

 

Ikke så “nem” at komme til (badum-tss)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frække Freja skrev, for 10 timer siden:

;)

Frida/Ida/Freja r aktiv igen søde Energy:P

Yubiiiiiiiiiiii endeligt, det var på tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Scarlett Johansson.

Glæder mig til anmeldelsen :)

Så skal jeg nok poste min oplevelse med Charlize Theron

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 55 minutter siden:

Glæder mig til anmeldelsen :)

Så skal jeg nok poste min oplevelse med Charlize Theron

Hun er okay til prisen. Desværre mødte jeg hende lige efter indspilningen af "Tully":
 

A heavier looking Charlize Theron is spotted on the set of 'Tully' in Vancouver, Canada. The film is about Marlo, a mother of three including a newborn, who is gifted a night nanny by her brother.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tør næsten ikke skrive det, men Slemme Line ville da være et frækt bud. Hun bor imidlertid i den for mig fjerneste ende af landet, så ........

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Bebop skrev, for 4 timer siden:

Hun er okay til prisen. Desværre mødte jeg hende lige efter indspilningen af "Tully":
 

A heavier looking Charlize Theron is spotted on the set of 'Tully' in Vancouver, Canada. The film is about Marlo, a mother of three including a newborn, who is gifted a night nanny by her brother.

Kunne stadig godt:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs
Fætteren skrev, 1 time siden:

@Nemtøs tror jeg er kraftigt på vej ind på min liste... :wink:

Måske  skulle  vi  tage  en  længere  prøvetur  :-) du  lyder  spændende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
aaisha skrev, for 7 timer siden:

Bebop - jeg har læst et sted at han er en ret så god kysser

Man bliver jo helt misundelig - At komme på en kvindes to-do-liste :)  Sidder lige og tænker over, om jeg kunne fremhæve noget jeg er god til.  Det skulle jeg nok mene, men er det så noget der vil tage kegler hos kvinderne ?  

Må nok heller gå i seng, nu da alt omkring valget er blevet kommenteret på kryds & tværs af alle medier.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 15 timer siden:

Man bliver jo helt misundelig - At komme på en kvindes to-do-liste

du er på minimum een kvindes liste

det skete dengang vi sammenlignede signaturer :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Borende X skrev, den 5.6.2019 at 19:11:

Jeg tør næsten ikke skrive det, men Slemme Line ville da være et frækt bud. Hun bor imidlertid i den for mig fjerneste ende af landet, så ........

ja hun er max lækker og fræk som een i h.....e.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...