Tip toe 1745 Skrevet 3. Juni, 2019 Den mentale must-try "bucket list" er en satan at gå rundt med, for den indeholder navne på GPere, som jeg af den ene eller anden årsag aldrig har fået besøgt - selvom intentionen altid har været der. På min bucket list: - Baleri Deep Troath Queen. Hun holder ofte til på adresser som gør det svært for mig. - Tiffany på Pussy Galoes. Man skal planlægge rundt om hendes tider - ikke altid så nemt. - Chantall på Cassiopeia Stars. Dyrt sted, og man skal vel minimum have en halv time med hende. Undskyldninger er der nok af, og jeg håber bare ikke, at jeg bliver ramt af en Audi A3 i morgen. Så bliver listen aldrig indfriet. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 3. Juni, 2019 Sofia i Kvong. En pige der helt sikkert skal besøges. Kanongode anmeldelser, tilbyder rigtig meget af det jeg efterspørger. Ikke mindst, skulle hun efter sigende være meget petit og ganske sød. Har dog aldrig passet når hun har annonceret. Og Kvong er desværre ikke i min baghave. Men mon ikke det lykkedes og gerne snart. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ÅbyhøjMand 193 Skrevet 3. Juni, 2019 Kære Tip Toe. Und dig selv en time med Chantall! Om end hun ikke er 25 længere, er hun noget af det skønneste og frækkeste. En veritabel luksusoplevelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtvestagurken 830 Skrevet 4. Juni, 2019 Trine Tease. Angelina Angel Sexede Sally Milf GFE ....har jeg længe gerne villet møde. Undskyldningerne er ynkelige og jeg skal spare jer for dem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Energy 457 Skrevet 4. Juni, 2019 Trine Tease ny og forbedret hihi Angelina Angel sofie - kvong Frida-Ida ved ikke om hun er aktiv igen undskyldninger er der mange af, Trine skulle gerne besøges torsdag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. Juni, 2019 Jeg havde glemt at nævne en på min liste. Leticia. Har hørt meget om hendes massage-oplevelser, men har aldrig fået gjort noget ved det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8086 Skrevet 4. Juni, 2019 @Nemtøs er på min liste, men desværre holder hun til i den "forkerte" ende af landet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tip toe 1745 Skrevet 4. Juni, 2019 Bear skrev, for 2 timer siden: @Nemtøs er på min liste, men desværre holder hun til i den "forkerte" ende af landet. Ikke så “nem” at komme til (badum-tss) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 4. Juni, 2019 Frida/Ida/Freja r aktiv igen søde Energy 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sebmus 3087 Skrevet 5. Juni, 2019 Frække Freja skrev, for 10 timer siden: Frida/Ida/Freja r aktiv igen søde Energy Yubiiiiiiiiiiii endeligt, det var på tiden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Runaldo Skrevet 5. Juni, 2019 Alle jeg endnu ikke har prøvet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 5. Juni, 2019 Scarlett Johansson. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6866 Skrevet 5. Juni, 2019 Bebop skrev, for 21 minutter siden: Scarlett Johansson. Glæder mig til anmeldelsen Så skal jeg nok poste min oplevelse med Charlize Theron 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9504 Skrevet 5. Juni, 2019 underdog40 skrev, for 55 minutter siden: Glæder mig til anmeldelsen Så skal jeg nok poste min oplevelse med Charlize Theron Hun er okay til prisen. Desværre mødte jeg hende lige efter indspilningen af "Tully": Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 5. Juni, 2019 Runaldo skrev, for 9 timer siden: Alle jeg endnu ikke har prøvet. Så kom da 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Freja 72 Skrevet 5. Juni, 2019 Frække Freja skrev, for 1 minut siden: Så kom da Men skriv herinde, da min tlf r f... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 5. Juni, 2019 (edited) Jeg tør næsten ikke skrive det, men Slemme Line ville da være et frækt bud. Hun bor imidlertid i den for mig fjerneste ende af landet, så ........ Redigeret 5. Juni, 2019 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 5. Juni, 2019 Bebop skrev, for 4 timer siden: Hun er okay til prisen. Desværre mødte jeg hende lige efter indspilningen af "Tully": Kunne stadig godt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fætteren 294 Skrevet 5. Juni, 2019 @Nemtøs tror jeg er kraftigt på vej ind på min liste... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 5. Juni, 2019 Citat Hvem er på jeres bucket list? Ingen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 5. Juni, 2019 Bebop - jeg har læst et sted at han er en ret så god kysser 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 5. Juni, 2019 Fætteren skrev, 1 time siden: @Nemtøs tror jeg er kraftigt på vej ind på min liste... Måske skulle vi tage en længere prøvetur du lyder spændende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9405 Skrevet 6. Juni, 2019 aaisha skrev, for 7 timer siden: Bebop - jeg har læst et sted at han er en ret så god kysser Man bliver jo helt misundelig - At komme på en kvindes to-do-liste Sidder lige og tænker over, om jeg kunne fremhæve noget jeg er god til. Det skulle jeg nok mene, men er det så noget der vil tage kegler hos kvinderne ? Må nok heller gå i seng, nu da alt omkring valget er blevet kommenteret på kryds & tværs af alle medier. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
aaisha 1601 Skrevet 6. Juni, 2019 TheVoice skrev, for 15 timer siden: Man bliver jo helt misundelig - At komme på en kvindes to-do-liste du er på minimum een kvindes liste det skete dengang vi sammenlignede signaturer 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 6. Juni, 2019 Borende X skrev, den 5.6.2019 at 19:11: Jeg tør næsten ikke skrive det, men Slemme Line ville da være et frækt bud. Hun bor imidlertid i den for mig fjerneste ende af landet, så ........ ja hun er max lækker og fræk som een i h.....e. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg