Alting skrevet af ZEUS
-
Bianca. Jeg er forelsket
ZEUS skrev et svar til kunforsjov75's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnJa og hver alder har noget godt.. - det var bare mere så jeg ikke fik dannet et forkert billede hvis jeg kom forbi.. hun virker da helt klart fristende,
-
Bianca. Jeg er forelsket
ZEUS skrev et svar til kunforsjov75's tråd i Anmeldelser af piger og klinikker på Sjælland og KøbenhavnHun lyder til sat være kvali.. Hvor gammel er hun ca ? -se på anmeldelser at hun i perioder har været her et par år -og i anden anmeldelse at hun er ungpige .. -men kan være et vidt begreb. .bare sådan ca ?.. først i tyverne eller sidst i tyverne ?
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Og apropos voksen så hvis dig der har brug for noget lærdom der i stedet for at være så himmelråbende naiv.. Den med at give nogle bagmænd skylden for alt -og alle pigerne er nogle uskyldige nogle der ikke ved hvad de skulle herop for osv -er kun sådanne synspunkter man hører fra folk der overhovedet INTET kender til branchen.
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Hvorfor indrager jeg mon det.. -det kunne måske være fordi du begyndte at være personlig -og skrive det du gjorde om mig: "For fanden hvor er du et usympatisk menneske Zeus. Du minder mig om en der blev bannet fra siden." Hvis du var så ligeglad med mig -så kunne du jo argumenteret på en ordentlig måde i stedet for at slynge sådan noget lort ud.. Men siger som sagt meget om dig... -og dine "hellige" synspunkter vedr det -"frygtelige" i at bestille falsk tid hos en fusker..
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Svar til Stener: Jeg skrev " I" !!!.. -eller helt korrekt: dig og Brillex" -for det var i dig der satte gang i den stemning -som førte til det citat -da du skrev som du gjorde.
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Og så forsøger du at fordreje det -så det nu gælder alle glædespiger og ikke kun en enkelt som bevist fusker og svindler.. -og forsætter ud i det absurde med der ikke ville være glædespiger tilbage.. -og misforstår med vilje og fordreje poingten.. Af det så kun tolke at du ville have have at politiet bare skulle stille sig op og se på og smile anerkende..-mens tricktyvene hyggede sig.. For mig at se så skal man være tolerant.. -i særdeleshed overfor glædespigerne.. Men der er grænser og det er når der er nogle få der ødelægger det for alle andre ved fusk og svindel.. Der kan man indenfor lovgivningen give igen med samme mønt -da sådanne mennesker ofte ikke kan lære det på andre måder.. -de er følesesmæssigt retaderede overfor andres følelser. Eller sagt på en anden måde, -de har ikke egenskaben empati -og kan ikke lære på anden måde end med samme mønt. Iøvrigt ikke se at du eller Brillex syntes at det med at bestille en falsk tid er så forbryderisk -så jeg ligefrem skal svares på den her måde: "For fanden hvor er du et usympatisk menneske Zeus. Du minder mig om en der blev bannet fra siden." -men det siger hvis mere om jer :wink:
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Hvorfor er det iorden spørger du.. Vil du så bruge samme argument hvis politiet greb ind overfor nogle tricktyve ? -at nu politiet blandede sig og forhindrede at tricktyvene kunne forsætte -eller i hvert fald ikke forsætte lige det sted - så blev politiets handlinger ligestillet med tricktyvenes ? øhh seriøst ikke lige se din poingte.
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Og 99 % sikker på hun er den pige jeg omtaler under gadepiger.. Syntes hun lignede utroligt meget -og jo mere kigger efter jo mere sikker.. Hun var i øvrigt fra Ungarn sagde hun og kunne lidt tysk.. Til Bonobo , Brillex og stener -så oplyse at af de piger jeg har anmeldt herinde så haft masser af gode oplevelser.. De fleste været super gode.. -og vel kun 3 halv dårlige oplevelser.. Den ene var et sted på Midtjylland hvor jeg jo skrev havde bygget en masse forventninger op -og hvor billederne snød en del -men ellers en sød pige som jeg skrev. Den anden dårlige var netop en fra Halmtorvet.. Undskyldte hende med hun nok var meget påvirket hvad hun virkede til at være.. Og så hende her -som jeg fik "fornøjelsen" af i lørdags.. Her lægger jeg dog vægt på at det ikke drejer sig om kemi -eller en pige der måske har haft en dårlig dag -men derimod drejer sig om en pige der bevist platter folk.. -og sådanne nogle intet tilovers for -og advarer jeg kraftigt imod. Kan kun sige til trådstarter Oscar og MisterLeft at I skal være glade for det ikke nåede videre end til det dét gjorde.. For så love jer at I ville føle jer snydt Nu sparede i trods alt pengene..
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
I øvrigt Brillex før du slynger sådan noget nonsens ud -burde du læse mine anmeldelser.. Er der noget jeg har lagt vægt på -så er at altid at anmelde en pige positivt. Jeg har altid skelnet mellem "kemi" og forskellig smag -kontra det hvis en pige direkte snyder kunder. Derfor altid været objektiv -hvis der ikke har været kemi mellem hende og mig -så skrevet det men ellers omtalt hende positivt. -hvorimod -det ifølge dig er helt fint at nogle skriver dårlige anmeldelser af piger -blot fordi kemien mellem dem var dårlig -og de dermed hænges ud her til spot -det er helt fint moralsk ifølge dig -men kæmpe forbrydelse at lave en falsk bestilling på Escortoverfor en pige der lige har gjort noget tilsvarende overfor en kunde..
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Stener: Hvorfor fanden skal man vise sin seriøsitet overfor nogle der bluffer én ? -og Brillex ja uha da da hvor er jeg usympatisk... -det er jo osse noget "frygteligt" noget at opfodre til at gøre -nu hvor én kunde lige er blevet taget i " røven"... håber du fatter ironi.. -men tvivler.. du virker til at enten være et håbløs naiv idiot eller måske bare en der har med der der "forretning at gøre :wink:
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Okay interessant :-0 Kender ikke stederne.. -egne erfaringer med lige polakker er god.. Dvs på nivue med danske piger.. -findes bestemt nogle idioter indimellem -men på de ture jeg har været i Polen så generelt altid fået super service... Dog advarer jeg kraftigt mod at opsøge klubber/bordeller der -da der ofte er lidt for meget bagmænd -der skal have penge først-og dyrere drinks osv.. Skummelt og sådanne steder man ikke vil lave indsigelser da der altid står nogle rocker typer bag. Findes dog super klubber/bordeller indimellem -men osse der er det ofte piger fra længere nede i Østeuropa -som er "importeret" op for ar arbejde.. Klubberne/bordellerne i Stettin dem direkte fraråder jeg.. De er virkeligt nogle planteslagere som udelukkende lever af naive "rige" danskere.. Derimod anbefaler jeg at man altid kigger feks på roksa.pl -og finder pigerne derfra.. Man kan ofte tydeligt se det på hvorledes annoncerne er lavet og bygget op... Går man efter amatør piger der -dvs uden der hvor der er bagmænd -så virkeligt finde kvali derinde.. Nogle gange oplever man at det er fake billeder ligesom i Dk.. Men man kan virkelig finde skønne piger som er super søde -og hvor prisen jo der i Polen er ca 1 / 3 billigere end i Danmark.
-
Anmeldelse af Vanessa/Szanet 19 år. Kært barn har mange navne.
Seriøst !!! Hun ligner virkelig af udseende hende jeg omtalte i mit indlæg: "Gadepiger -Lad os boykotte dem" Nu kan det selvfølgelig være fake billede -men ligner virkeligt meget -men er det hende så ikke overrasket over den behandling du har fået Og kan sagtens være hende.. Ved at mange af de der platugler der opererer omkring Istedgade, osse kører Escort. -og sikkert har en bule hvor de holder til. Vil du have hævn så lav en aftale med dem vedr Escort.. -og lad dem køre en masse gange forgæves gange til forkerte/falske adresser.. Vel meget rimeligt nu du har måttet bruge en masse tid på sådan en platugle. Men uanset hvad så tak for oplystningen -så andre er blevet advaret.
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Og helt enig med dig Bukowsky Revival !! Jeg kan virkelig osse blive forbandet over disse svindlere og plantenslagere -hvor der overhovedet ingen moral er end om de lige kan få gaflet nogle penge.. Mindes også for nogle år tilbage hvor der var nogle episoder hvor folk var blevet røvet/rulet.. -skal siges det ikke var glædespiger -men formodentligt nogle udlændinge fra Østeuropa.. men hvor metoderne som jo for enhver dansker er totalt uhørt !! Rulningen foregik ved at de smed noget syre i øjnene på folk hvoraf nogle blev blinde -da det for at de skulle undgik det var uhyre vigtigt de lyn hurtigt bagefter fik skyllet øjnene og i pendul fart på sygehus.. Ellers permanent blinde Nogle nåede det ikke og blev blinde. Selve metoden for at stjæle nogle latterlige små penge og så være fløjtende ligeglad med at folk blev blinde får simpelthen mit pis i kog.. Jeg kan slet ikke tage tage den form for ligegyldighed overfor andre mennesker. Får mig til at mindes en sjov historie Mine forældre var på ferie i København med nogle venner.. De havde tilfældigvis hund og en af kvinderne havde samlet hundens efterladenskaber op i sådan en lille medbragt pose -men kunne umiddelbart ikke finde en skraldespand hun kunne smide den i.. Senere havde hun godt bemærket et puf -og bemærket en lille gruppe rumænere /østeuropæere passere forbi.. Men ellers ikke tillagt episoden mere.. Hun havde jo af normal erfaring/råd jo ikke nogle værdigenstande på sig så intet de kunne stjæle.. Det var først hjemme på hotellet hun kom til at tænke på den der lille pose.. Som nu var væk Den episode har jeg tit tænkt på og frydet mig når der af og til er noget i medierne om der atter foregår de der tricktyverier rundt omkring i Danmark. Tænkt at det kunne være sjovt at tage en jakke man har kasseret -og fylde dens lommer op med efterladningsegenskaber -uden plasticpose som skærmer for indholdet.. -og så stille sig op hvor de der tricktyve operere og så følge optrinet med skjult kamera når de i et splitsekund får hånden ned i en af de der lommer -og deres reaktion bagefter Så kunne de lære det !!
-
Gadepigerne i København
Netop VikingThor vedrørende danske piger.. Jeg holder fast i min påstand at de er så godt som umuligt at finde nogle af dem.. -og sådan været i hvert fald gennem de sidste 10 år. Så kan seriøst ikke se hvorledes i kan få og tegne det billede dhnmdst og frenchlover1 Det er korrekt at netop omkring krydset(har vist været rundkørsel) fra Skelbækgade -til Fisketorvet - der kunne man af og til samle de danske amatør piger op.. -men så snakker vi altså mindst 10 år tilbage i tiden... Selve Skelbækgade og Halmtorvet er jo slet ikke mere det den var engang -men er blevet "normaliseret" efter bygningen af Fisketorvet.. Går massevis af mennesker igennem der -men hovedsagligt -eller vil sige næsten KUN turister og lokale.. Kun i aften timerne og nat -så kommer der nogle gadepiger frem.. Og det er i 99 % tilfælde udlændige.. Vedr. østeuropæiske piger så da masser tilbage VikingThor -tror meget godt mit statistik med at det er 70 % sorte og 29 % østeuropæere-hvoraf hovedparten er fra Bulgarien ,Rumænien og Ungarn. Jeg siger ikke jeg har ret Skal siges mine observationer er lavet efter kun de ca 2-3 årlige besøg hvor jeg er i København.. Til gengæld har de oftes været af 3-4 dages varighed -og hvor virkeligt mange timer er blevet brugt i det område Og ikke bare ved at kigge men rigtigt opsøgende "arbejde" he he Er I sikre på at det har været trækkerpiger -dem i tror der har trukket dhnmdst og frenchlover1 ? -går altså virkelig mange almindelig piger -man umiddelbart grundet deres påklædning kunne tror var glædespiger.. -men som er almindelig turister og beboere. -og i aften og nattetimerne massevis af "almindelige" festglade mennesker- da Halmtorvet jo er blevet et helt "rent" og almindeligt sted for Københavnere at feste.. -men som på ingen måde har forbindelse til trækker miljøet..
-
Gadepigerne i København
Ja virker meget mistænkeligt må jeg sige at der lige bliver oprettet en bruger -og så kommer denne anmeldelse Nårg så du har også tilfældigt cruiset rundt der de sidste 20 år -og syntes de er fantastiske ?.. Hmm tjaee ville håbe du var en oprigtig bruger -der bare havde en anden mening end mig.. -men lugter bare fælt af en interesse / frygt i at handlen i de nævnte gader ikke forsætter med samme styrke ,-efter mit indlæg.. Troværdigheden græmmes af dels: -af at du har oprettet en helt ny bruger.. -brugernavnet.. -dels af at du bruger nøjagtige vendinger som mig med de 20 år og cruiset rundt -og dels af at du skriver som om der stadig er danske piger der trækker i de gader jeg beskrev.. Efter min mening er det som at finde en nål i høstak af finde en dansk pige der.. -en ud af vel 1000 -hvor de 700 er sorte kvinder og de 299 er østeuropæere. Må også sige at de 20-25 du opgiver over 20 år - for mig lyder som et uhyre lille antal -for på nogen måde at kunne danne et overblik.. -dvs du har kun været sammen med én i snit pr år -gennem 20 år ? Til sammenligning så sige mine observationer -trods at jeg bor meget langt fra Kbh - og max har været der 2-3 gange pr år - så nok været sammen med 400 glædes piger gennem 20 år.. -og deraf har det nok været omkring 100 fra de nævnte gader.. -og er vel kun i en periode der mellem 15 og 20 år siden jeg virkelig var aktiv der... Siden så altid opsøgt stedet -men desværre set forringelser efter forringelser i de nævnte gader - at det kun i ny og næ har endt med en egentlig aftale.. -som jeg i øvrigt i 95 % af tilfældende har fortrudt bagefter. Må erkende at det lugter langt væk den her anmeldelse... Håber jeg tager fejl -for er det "bagmænd" der styrer indlæg og anmeldelser herinde -så mister hele sitet Eroguide.dk sin troværdighed og eksistens.
-
Gormsgade - Ava
billede 1-3 og 7 -kunne godt minde om hendes krop.. -men se nu på annonce at hun ikke er der mere.. Nu kommet en anden i stedet for hende.. Men sikkert tilbage igen snart. Havde hun stadig været der så havde man kunnet se hendes opgivne højde og vægt.. -den plejer modsat billeder at stemme rimeligt godt.. Mener hun var mellem 150-155 cm og vel ca 50 kg vil jeg tro.. Ville ikke betegne hende som spinkel.. Så tynd var hun ikke.. Men slank.
-
Gormsgade - Ava
Jeg ved det ikke.. -overvejede kort at forsøge med en finger da hun lå med sin dejlige røv i vejret -og skal siges at hendes røv virkelig er kvali... -nu smag forskelligt men efter min så formerne lige som de skal være der.. -nærmest lidt hen ala pariserrøv.. -og selve missen der er smag sikkert ose forskellig men efter min -så så den virkelig indbydende ud.. -og 2 ´eren nærmest skreg på at blive taget -nu baldernes udformining gjorde at den var helt blottet... -men forsøgte aldrig med en finger selvom det et par gange var tæt jeg ville Tror dog at hun der er for stram -til engenlig sex. Derudover jo ikke noget de normalt tilbyder der i Gormsgade hvad jeg er bekendt.. -men du kunne jo ringe og høre ?.. -og må meget gerne lige give et svar hvis du får et
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Ja sådan med sort humor og ironi.. -når den er allerbedst så svært at skelne om det vitterlig er ironi eller alvor Hvis ment som ironisk -så bryder jeg mig dog ikke om den forestilling/myte om at udenlandske piger, der er det kun underdanige piger.. Polske piger minder på mange måder om danske piger.. Men deres levestandart i deres hjemland gør at de får ca 3 gange så meget for deres penge -og derfor let kan tilbyde ydelser til halv pris i forhold til danskepiger -trods ekstra udgifter for rejse og ophold... Og hvis ironi ment som at hvis bare man fravælger udenlanske piger og kun tager danske piger så får man fin behandling.. Findes nu en del platugler blandt danske piger også.. Hvis indlæg derimod ment i alvor så sige vedkommende ikke kender meget til virkeligheden -sympatiserer dog med noget af teksten... Med at nogle glædes piger glemmer at det altså er kunden der betaler dyrt opsparede penge.. Hvis der bliver smidt 1500,. så altså for en almindelig arbejder en sjat der skal arbejdes en hel uge på.. Før der efter skat er det beløb.. De kan så godt føle sig lidt frusteret når en glædespiger skal have det beløb for en time eller halv time på lagenet -og som ofte ikke engang betaler skat af det -og derfor faktisk for det dobbelte beløb - og samtidigt opsætter en masse krav til kunden.. Det er et turn off for mange kunder.. Der kunne en hvis form for respekt godt kunne forventes.. -at de skal tilbyde og yde noget for de penge.. På den anden side , -ligesom kunder har fundet ud af at de får meget mere service ved at være gentlemen -så har nogle piger osse fundet ud af at de netop får mange flere kunder netop ved at vise den form for respekt. -hvorimod de piger der har alle disse krav - de får højst engangs besøg.
-
Peter Fabersgade - Clara
Sorry husker jeg ikke Som en der ikke bor i Kbh -så ligner mange gader hinanden Var sen nat -og satte bare Gps´en og bed ikke mærke i så meget der... -men mener ikke der var nogle røde lygter.
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
Enig Doktor Sugardaddy !! Nu lige for at forsvare Bukowaky.. Tror nu ikke man skal lægge mere i hans udtalelser med at et par flade havde hjulpet -end at det er normalt gade sprog.. Havde jeg snakket med nogle venner eller kollegaer -så sikkert mange der havde udtalt lignende... Og det må I der angreb ham for de udtalelser indrømme.. Dermed ikke sagt det er godt det lige blev bemærket -og påpeget så det ikke kunne misforstås at løsningen aldrig skal være fysisk eller psykisk vold. Meget enig med Krølle Bølle udsagn med at man skal behandle andre som man selv vil behandles... Det har altid været mit motto. -at jeg så kun har haft det som moralbegreb gør at jeg ofte ser anderledes på hvad der er godt/rigtigt kontra forkert/ondt i samfundet Dvs aldrig dømt mennesker efter hvad der er normalt eller hvordan lovgivningen nu lige er skruet sammen.. Feks kun haft et skuldertræk tilovers for dem der feks laver et bankkup (hvor almindelige mennesker ikke er indblandet og får psykiske mén af det) -hvis de vil løbe den risiko ( er virkelig hård straffe hvis de bliver opdaget) -så fint nok med mig.. At jeg ville klappe hvis et kup ville lukkedes for dem er nok lige overdrevet.. Men ville aldrig fordømme det end løbe efter nogle der var ved at stjæle nogle milioner i en bank -hvor ingen mening mand vil lide skade.. Derimod hvor det er et hjemmerøveri hvor nogle ældre feks bliver udsat for fysisk eller bare psykiske trusler - så virkeligt få mig op i det røde felt.. Rent straffemæssigt så stor forskel hvordan samfundet dømmer. Først nævnte vil ved pågribelse få 4-5 år -hvorimod sidst nævnte eksempel måske slipper med nogle få mdr´s fængsel.. Derfor kan jeg der fra samfundets side sættes spørgsmål ved hvor jeg står Men har altid haft det motto og eneste rettesnor -som jeg ville ønske alle ville følge.. At man behandlede andre som man selv forventer/ håber at blive behandlet.. Verden havde set god ud hvis det var vores eneste moral rettesnor at følge det princip. At på forhånd at respektere andre mennesker og tro på det bedste i alle -har også den gode nyttige bi effekt at man faktisk feks ved glædespiger altid får en bedre behandling -så rent egoistisk så smart at behandle pigerne godt -at man så ikke skal være naiv og tossegod er en anden sag - men der vil man opnå meget mere ved at være udspekuleret hvis man vil have hævn.. Offentligør og advar mod dem herinde -vil uundgåeligt (med de mange brugere vi er herinde) medføre at mange tager rådene til sig.. sker det ofte -så ingen tvivl om det ville kunne mærkes hos dem der laver plat i branchen.
-
Peter Fabersgade - Clara
Ja dvs hænger måske lidt -men er til gengæld ægte og med den alder hun har så stadig super. Det franske er rimeligt.. dvs godt -men ikke super.. (har fået det bedre andre steder).. -og er self uden kondom. Ja hun kysser rigtigt.. Hun er naturligt en rigtig sød pige der vil gøre meget for dig -og som nyder sit job/ på ingen måde tvunget eller spiller komedie. Hun minder om standarten for pigerne i Polen.. -og hun har nogle rigtigt flotte øjne -som man ikke rigtigt kan se på billederne.. -tilgæld snyder de lidt -da taget i vinkler hvor man ikke kan se at hun er lidt rigeligt bred om ryggen.. -har dog ingen dælle mave -som mange ellers kan snyde sig væk fra på billeder.
-
Gadepiger - Lad os boycotte dem !!
I en tidligere tråd skrevet om det var en myte det med at gadepiger tjener småpenge.. - ser man i udgifter/tid og ydelser -så er de ekstreme dyre. -og den der med de er tvunget ud i det - den giver jeg heller ikke meget for.. Ingen tvivl de få der desederet er det - der er langt de fleste på gaden.. Snakker vi bagmænd med lyssky aftaler om afbetaling for deres rejse osv -så ja en anden sag.. Der er der ingen tvivl om det er meget udbredt der blandt gadepigerne (sikkert 95%) -og generelt er gældende for alle udlændinge der kommer hertil. Uanset om de er på klinik eller arbejder på gaden.. Med hensyn til lyst så tro chansen for at finde en blandt gadepigerne nu er max 1 %.. -men de findes !!! -For 20 år siden var det måske kun 5 % -men der var tilsvarende så mange flere gadepiger -og var danske piger -og dengang -og før den tid - der var det få der havde andre muligheder for at skaffe kunder (før internets udbredelse blandt masserne) -og jeg mener faktisk det dengang var et bedre sted at finde en pige end på en massage klinik -hvor du aldrig anede hvad du fik -før du havde mødt op og gået ind og set pigen/pigerne. Derfor jeg har det lidt rosenrøde indtryk af tiden dengang.. Derudover var der noget spændende og frækt tilsat noget frihed -der bare at cruse rundt endtil man lige netop fandt den pige man tændte på lige i det øjeblik.. Sandheden er dog at der virkeligt var mange sørgelige skæbner dengang -som jeg også understregede.. 90 % af gadepigerne var vel narkoludere dengang. -de er så heldigvis kommet væk -men erstattet af de der platugler der nu huserer..
-
Sara23
Og hun er blevet 2 år ældre på et par måneder -ifølge de forskellige annoncer -men okay intet nyt.. Der er rigtigt mange der snyder med alderen..
-
Peter Fabersgade - Clara
Argggg er hun det Forsøgt at finde hende.. Kunne være hun havde startet andet sted og fået nyt nummer.. Fandt osse et link herinde fra -men vist 1 år gammel... der se hun også fik ros.. Godt nok en lille nips hende havde jeg godt nok villet prøve Findes vel sådan en hvert 20 år i Danmark.. Mener så lille -og at hun så ifølge anmeldelse jeg så og ifølge dig - var sød -ja så virkelig ærgeligt jeg ikke fik besøgt hende -men opdagede hende for sent.
-
Gormsgade - Ava
Hov glemte at komme med et link http://side6.dk/resultatside/?q=2872