Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. Men hjælper at læse alt hvad folk skriver Ja jeg hører nok til dem der er for tolerante overfor alle der skiller sig ud.. -dvs jeg har en dårlig vane med altid at holde med skurke i storpolitik feks -men gælder alle livets forhold.. -ikke fordi jeg ikke er enig hvad der er rigtigt og forkert -men blot fordi jeg syntes der altid er brug for en modvægt.. Med hensyn til sympati for pædofile og deres uheldige lyster -så vil det selvfølgelig IKKE være sådan at det skulle kunne bruges som en undskyldning hvis de levede deres lyster ud... Men apropos pædofoli : hvis du havde læst hvad jeg skrev -så skelnede jeg klart der.. Jeg skrev at uanset hvilke lyster man havde så har jeg ikke moralsk dommer der . Dvs jeg har mine egne lyster -og så længe folk ikke genere andre og det er aftaler der bliver indgået af 2 selvstændige mennesker så ok for mig.. Og der mener jeg ingen skal være moralsk dommer... Men skelnede kraftigt når det var et barn -så kunne der netop ikke indgåes en jævnbyrdig aftale Hvad jeg så osse endda skar ud i pap -var at en pige under 15 -trods de bliver udviklet tidligt -så var de i hovedet ikke modne nok.. -men sjovt at du netop som den eneste følte dig ramt der med dobbeltmoralen Mvh hilsen ham med den forkerte moral..
  2. arggg så endu et par slå fejl.. hvorfor kan man ikke redigere ?
  3. Laver lige en gengivelse -da jeg kan se der var nogle stavefejl -eller hvor meningen tydeligt kom frem...da jeg åbenbart ikke kunne redigere det nu... Og du sætter spørgsmål ved min moral når jeg siger der skal være plads til alle.. Ja der sige vi er forskellige Så gerne sige jeg ingen moral har -hvis moral og fordømmelse er to ord der hører sammen. Sådan som jeg forstår moral er det at være et godt menneske.. -og netop kunne sætte sig ind i andre mennesker.-og elske osse forbrydere og dem der ikke er "normale".. For dig er moral at følge strømmen.. Din slags godhed er at brænde hekse på bålet.. -da det var tidens norm og godhed. Men dejligt vi fik uddybet det
  4. Og du sætter spørgsmål ved min moral når jeg siger der skal være plads til alle.. Ja der siger vi er forskellige Så gerne sige jeg ingen moral har -hvis moral er fordømmelse.. Sådan som jeg forstår moral er at være et godt menneske.. -og det er netop at kunne sætte sig ind i andres mennesker.. -og elske osse forbryderne og dem der ikke er "normale" din moral er at følge strømmen.. Din slags godhed er at brænde hekse på bålet -da det var tidens norm og godhed.. Men dejligt vi fik uddybet det
  5. hvis du så bare læser hvad jeg skiver -istedet for blæse din forargelse ud -så hjulpet -men sådan er det jo tit -og netop derfor ingen tør sige hvad de tænker.. -fordi folk bliver sat i bås og ting bliver forenklet. Jeg skriver jeg føler samme afsky for at de mænd der tænder på at være slaver -eller de mænd der tænder på andre mænd !! :-0 ushh hva ? hvis du ikke ville misforstå grundet dine egne fordomme så nok fattet hvad jeg mente.. -nemlig da jeg ikke tænder på lige netop det -så svært ved at forstå hvorfor nogle gør det... Men at jeg selvfølgelig accepterer at andre har andre ting de tænder på.. Forskellen er blot -som jeg skrev -om det skader nogen !!! Kun sige stakkels de mennesker som har det sådan.. - når alt kommer til alt så er hvad der er "normalt" eller accepteret -jo om flertallet tænder på det... læs lige den !!!... Hvis det normale var at vi alle var homoseksuelle og det at have sex med et andet kønt "unormalt - så kunne man selv sætte sig ind i hvordan det feks var at være homoseksuel i dagens Danmark -som dog er accepteret men bestemt ikke let for den gruppe.. -endnu sværere har de mennesker der har nogle endnu mere afvigende/sjældnere ting de tænder på.. Og med dobbeltmoral så mener jeg feks din måde at reagere på hvor jeg læser en masse fordømmelse uden at sætte dig ind i hvad folk skriver... -der kan man feks ikke kalde en spade for en spade eller en luder ditto -fordi du automatisk har tillagt en masse negative ting.. -og forsøger så at gendigte nye navne til selvsamme ting.. Istedet for at fjerne de fordomme der var belagt til det ord.. Ved ikke om en sort mand feks føler sig mere værdsat at man nu kalder ham afroamerikaner end neger.. Han ville nok mere ønske man havde fjernet alle de fordomme og racisme som jo stadig kører derudaf... Jeg kan da forudse at ordet "mand med anden etnisk baggrund" om 10-15 år vil være i samme kategori.. Og der vil en person føle sig meget krænket hvis han bliver betegnet med de ord... Ærligt talt så syntes jeg det er grotesk at en glædespige kan føle sig stødt over at blive kaldt luder herinde.. Jeg har stor forståelse for de glædespiger der herinde nogle gange kan føle sig sårbare og at det er iorden at vi taler med respekt til dem.. De er jo ikke anonyme og har åbnet sig op med de personer de er -og kan ike gemme sig bag anonyme nicks som os andre.. Men at nogle føler sig forarget over at nogle bruger ordet luder er jo til grin.. Der synets jeg det link til South Park er ekstemt rammende loooool
  6. Super !! -tak for linket... Ja enten hader eller elsker man dem.. -jeg hører osse til sidst nævnte -selvom de nogle gange måske kan virke plat for nogle -så er der utroligt mange "sandheder" de får udtrykt der via en humor der er totalt ucensureret. Og som laver tykt grin med alt det der dobbeltmoral vi som samfund generelt tillægger os..
  7. Ja hvem der var dernede nu
  8. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Må sige jeg bestemt heller ikke bryder mig om at nogle (en lille gruppe) skal sidde og bestemme herinde.. Er rimeligt ny så sige jeg ikke kender den indledning der har været.... Men syntes da bestem ikke sproget har været pænere -fra dem der er moralske vogtere herinde... kønt ser det i hvert fald ikke ud meget af det.. man får fornemmelse af at der sidder en lille gruppe herinde som er hævet over andre.. Så osse kun stor respekt for at admins herinde beholder begge ben på jorden og netop står ved de største værdier :ydringsfrihed og at der skal være højt til loftet.. -jeg står ikke i nogen gruppe og kan faktisk virkeligt godt lide nogle af dem der ønsker Dionysos ud.. Altså at de andre indlæg de har skrevet herinde.. Men syntes altså i selv er ude om det.. Læs selv diverse tråde igennem... Man kan ikke forvente at en mand -i det her tilfælde Dinysos lægger sig fladt ned når i skriver som i gør.. -det behøver man ikke være psykolog for at forstå !.. at en person går i den anden grøft og giver tilbage.. -nu virker det så som om i ikke selv kan tåle mosten som i selv lagde op til ?.. -og vil så have admins herinde til at smide manden ud og når de ikke vil det så truer med at gå.. der hopper kæden altså af efter min mening..
  9. Kom lige til at tænke på et afsnit af South Park Der er et hvor nogle rockere VIL kaldes bøsser !!.. -til dem der ikke har set den -så er netop moralen/poingten at ord skifter betydning -og det er netop alles fordomme der gør at ordene får en negativ betydning... Og det ohh så gode civiliserede samfund gør så alle krumspring for at vise de bestemt er de "gode" -men afslører så at rent fordomsmæssigt har de ikke rykket sig en meter.. -dette gælder feks homesexuelle der jo helst ikke må kaldes bøsser og alle de her andre ord vi tillægger en masse fordomme South Park er på en måde en moderne form for H C Andersen der gør tykt grin med alle de fordomme og dobbeltmoral vi som civiliseret samfund har..
  10. Og respekt til Onslow !!! -det kræver mod at være ærlig.. -og af antal brugere der feks kigger på teensexsider så afslører det at der er en kæmpe forskel på hvad folk officelt siger -og hvad de reelt gør -længe leve dobbeltmoralen.... Personligt tænder jeg osse på unge piger.. Dvs nogle gange har man lyst til noget -andre gange til en anden type... -og da masser af dejlige oplevelser med "ældre" kvinder som så kan noget andet... -men ofte står "unge" piger på ønske listen... Men af deraf blive betragtet for pædofil fordi en pige feks er 18 er jo langt langt ude... Jeg føler afsky for nogle der har sex med et barn.. nogle der endda har sex med børn der er helt nede til få år men samme afsky og uforståelighed har jeg sku for de mænd der kan lide at have en kost oppe i røven -eller være slaver... Vi er alle forskellige og der skal være plads til alle... For mig at se så går grænsen om en part bliver skadet og/eller at det skal være det er en aftale mellem to mennesker -og foregået mellem ligeværdige mennesker som begge gør det frivilligt og får noget ud af det... Derfor syntes jeg grænsen i Danmark er rimelig.. -nogle få er tidligere udviklet andre er senere -så det kan aldrig blive 100 % retfærdigt.. Men som den kriminelle lavalder er nu -så fair.. Den må i hvert fald ikke sænkes trods pigerne måske nu bliver tidligere og tidligere udviklet rent fysisk... Psykisk er vi mennesker ikke tidligere udviklet.. Men hold da op hvor er der mange der åbenbart er bange for at indrømme at de osse tænder på en Lolita -og så endda inde på en side hvor der er højt til loftet og folk er anonyme... ord er nogle mærkelige nogle hvis det at tænde på en Lolita bliver betragtet som pædofil. Men sådan er det jo med ord.. det er nærmest forbudt at skrive luder herinde... og sige neger i USA.. -længe leve dobbeltmoralen..
  11. Næsten osse sikker på det er en faker -og som jeg skrev tidligere intet tilovers for.. -den der form for selvægt hvor man først forsøger at lokke folk til at begå forbrydelser og senere viser stor forargelse og retfærdiggøre selvtægt er til at brække sig over... personer bag sådan en tankegang er i mit hoved meget værre end selv de værste børnelokkere der har sex med små børn å 3-5 år... De er syge i hovedet og har en trang til at være voldelige og finder så ting der kan retfærdigøre dem.. I USA bruger de i visse stater uhyre summer på at bemande en stor insatsstyrke -og de bruger så en dag på at sidde og vente på at nogle "lader sig friste" til at feks at stjæle en flot bil -som de har lade stå tændt med åben dør... -og rykker så ud med masser af biler med bevæbnede politifolk for at anholde den der "frygtelige" biltyv... Altså den der form for tankegang er syg !!!! Den er hverken præmentiv eller på nogen måde retfærdig.. og koster derudover kæmpe summer... Men nogle flere får selvfølgelig job som fængselsbetjente og der bliver sikkert osse solgt lidt flere våben og speciel udstyr til politi styrkerne Så må sige da jeg så den der annonce blev jeg forarget... -men var fordi jeg med 99 % sikkerhed tror det er en af de der "frelste" der mener de gør noget godt med at lave en fake annonce med en pige -der lige er under den kriminelle lavalder -og så tror de kan afpresse dem bagefter.... Nu jo ingen der ved om det var en fake annonce eller om pigen var en der blev udsat for en særdeles ondskabsfuld mobning -eller hun reelt var en pige der ville sælge sex.. -syntes bare at dømme udfra skriveriet -så lyder det det utroligt påtaget de ting hun skriver.. -ville en 14 årig pige der ville sælge sex -blive ved med at understrege at hun intet ved om priser (hun kan åbenbart ikke læse de andre annoncer ? ) -og hvorfor mon understrege at hun lige netop er meget naiv og neetop lige under 15 år... tjaee for mig at se er det tydeligt
  12. Man kan sige hvad man vil om annoncelight.. -dog syntes jeg det er godt sted til at finde mange af de der "nye" "amatør" piger -som jeg personligt godt kan lide... Men godt nok trættende med alle de der fake annoncer -selvom nogle direkte kan være morsomme at læse https://annoncelight.dk/annonce/121901/naughty-ung-kvinde-ser-meget-ulykkelig-mandDem er der virkeligt mange af... -er der ikke nogle der kan kontakte den der negermand der sidder nede et eller andet sted og forsøger at få få nogle unaturligt naive til at bide på krogen -så han kan få lokket nogle penge af dem -at hans translate program er piv ringe !!!!! 9 ud af 10 ser ud på følgende måde
  13. he he godt lide din kommentar med Thorninger borende x -seævom man skal passe på med politik.. så hurtigt blive uenighed
  14. Osse være de har ændret det nu.. Husker bare nogle år tilbage hvor en pige som var 20 -skulle lyve sig til 21 årig
  15. Vedrørende alder så ved jeg dog tilfældigt at feks Ekstra Bladet har en minimums alder der siger 21 år.
  16. Lige præcis... -så fik vi alle fakta på bordet. Rent lovmæssigt.. Lige et sidespor.. Hvis nogle har hørt om den kvinde der for (ca halvt år/ 1 år siden) blev omtaltt i medierne for at havde haft sex med et par mindre årige dvs ved ikke om de var under 15 år -men noget der var foregået på en instituation her i Danmark - så fortælle jeg faktisk havde snakket med hende :-0 -vel ca 1/2 år før snakket med en kvinde inde på noget der hedder superchat.dk.. -sådan et sted hvor man kan chatte med mange... -rent tilfældigt begynder en kvinde som jeg snakker privat med -at fortælle om hendes dilema.. -hendes historie der var at hun var blevet voldtaget første gang (ved så ikke det bare var hendes version) men uanset hvad så stod hun der i kæmpe problemer da et par drenge nu afpressede hende og hun ikke kunne sige det til nogle da hun jo sikkert ville blive fyret.. -hun var vist osse blevet lidt lun på den ene af dem... Tænkte dengang det var fis eller en der bare snakkede om en eller anden fantasi -men da jeg halv år senere læste ekstra bladet -kunne jeg gekende historien.. sku pudsigt man lige skullle snakke med hende
  17. Lige for at få tingene på plads -så er det forbudt hvis pigen er under 15 år at dyrke sex med hende.. -dvs en på 80 kan godt dyrke sex med en der er 15 -mens det er ulovligt hvis en 15 årig har sex med en 14 årig... dvs hvis hun eller andre anmelder det.. Derudover så er alderen vist 21 år hvis det er sex de skal sælge.. -mener jeg...
  18. Min tanke var netop som McQueen.... Der sidder en eller nogle der er forargede over børneporno.. -og vælger så at finde billeder af en der sikkert er en del mere end 15 -(kriminele lavalder) -og skriver så hun er 14 (lige under grænsen) og håber så nogle skriver til den profil hvorefter de så kan gå amok på personen.. for mig at se -hvis det er tilfældet - så ikke se forskel på den/de personer og dem der eventuelt bed på... -syge i hovedet begge to.. -måske mest sympati med de "såkaldte pædofile -hvis det det vitterligt er nogle få måneders forskel der gør om det er forbudt eller ej... E der derimod en pige selv eller nogle veninder/tidl kæreste der gør det så virkeligt alvorligt
  19. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Efterlysninger i Jylland
    Kig i annoncelight.. -syntes ofte der er nogle der.. -syntes faktisk der mange af de der unge amatøre/debtanter i Jylland diskreminerende -vii må få ligestillingsnævnet på banen
  20. Enig med deralte !!.. -uanset hvad -behandler man en pige godt -så kun fordele man kan tilføre hende -uanset hvilket grund der er til at hun arbejder i den der branche.. Dog ud af indlæg af peter82 mellem linierne læse at vælger man der et dyrt burue -så hjælper man næppe nogen som helst -andre end nogle bagmænd der tjener styrtende... -for tvivler på nævnte pige fik mere til sig selv -blot fordi det var et dyrt burue.. Generelt råd -uanset hvilket land man er i -så siger min erfaring at man har størst chance for at finde de der ægte piger der osse selv nyder deres erhverv -hvis det er nogle som annoncer privat og kun for sig selv...
  21. Lige et råd til.. Før du tager afsted.. Sørg for at have en forlængerledning med -hvor der kun er de der to stik.... -der er andre kontakter i bla.. Polen Dvs har din bærbare eller oplader til mobil sådan 3 stik -så kan du ikke sætte dem i stikkontakterne dernede... Men nævnte forlængerledning kan gøre "tricket" så den fungerer som en omformer og sikrer du kan få opladet -selv stået dernede og været "på røven" der -ie alle hoteller der har sådan en omformer... Derudover så andet råd... -tjek ud med dit teleselvskab hvad det koster aat ringe der.. -uanset så ikke e herregård... -jeg blev dog overrrasket negativt e gang hvor mit selvskab fra DK havde gkort dey således at man ikke kunne ringe derfra... -og står man så der en weekend og ikke kan få det lavet om på så surt -der er rådet dog -gå hen til hvilken somhelst kiosk og få dig et taletidskort.. billigege -og på den måde har man osse rimeligt styr over regningen -hvis man ringer meget dernede.. Sidste råd -har du ikke bærbar med derned -så tjek op om hotellet har... -det er simpelthen et must nu du skal ind på den der roksa side -ellers er der sikkert net cafeer nogle steder dernede.. God tur er virkeligt mange smukke piger der...
  22. Må desværre være dig svar skyldig -dvs har ikke noget konkret viden som jeg kan binde 100 % op på.. -men tvivler stærkt på der er en Club der er bare rimeligt god.. Men ikke se problemet hvad vil du med en Club ???... -hvorfor betale meget mere for en pige der ? -og hvorfor tage chansen og komme til et sted hvor der er 2-3 hvor kvaliten ofte er ringe ? -når man feks p roksa.pl -og slå byen stettin til - så har et kæmpe udvalg !!! -der kan du finde piger der ofte kun koster ca 120 sloty (lidt over 200 danske kroner) for 1 time.... -dog nok regne med 200 sloty + 50 til taxi til dem -for at få dem hen til dit hotel.. -men alligevel langt billigere i længden end de der cluber hvor der er min erfaring -ihverfald specielt i stettin -at det er det rene bundskrab af piger der er der -og hvor det er kotyme at platte naive "rige" nordboere for drinks der næsten koster det samme som 1 times sex -og en bagmand der osse skal have et stort beløb. Så hold dig langt fra dem -dvs i ceetrum af Stettin er der sådanne strip clubber.. fine nok at besøge og kige på damer.. -og der et sted (husker ikke navnet) super !! kvali de piger der er der.. -men intey sex der kan købes.. -er et baglokale hvor du kan købe enetid med hende.. Så sider hun det sidste for dig der.. -men intet sex -og siges koster osse ca det samme -som det du kan få en pige fra roksa.pl til at og dyrke 1 times sex med dig.. -så roksa er vejen specielt der Lidt midsundelig.. skal til kolebrzeg denne uge,, -der bor der kun ca 50.000 -og meget mindre udvalg -stettin derimod virkeligt mange kvale piger derinde på roksa... Dog lige være opmærksom på det nogl gange kan være besværligt at få en pige til at komme... Nogle snakker ikke engelsk og nogle gange kan man man være uheldig at skulle bruge lidt tid der.. -men er bestemt det værd efter min mening så kan man håndplukke lige de typer man går efter -og sparer somsagt mange penge kontra clubber..
  23. En af de mange fakes profiller.. -hvor eneste ønske er at man går ind på en eller anden hjemmeside.. --som så regel koster penge -denne her der henvises til hedder sexday.dk og kender ikke.. -men alene det siger jo at det er en hvor der intet sker -men hvor de i sidste ende er et ønske om at tjene penge på dig.. -findes desværre mange af de der fakes profiller.. Derudover er det for forfatteren til den der annonce gået lidt galt -står hun er 20 -men længere nede at hun er 23.. hmm ikke sådan når de har så travlt med at kopiere tekst og ikke engang tager sig den tid at gøre dem bare en lille smule troværdige. Havde jeg stået for escortguide så bandlyst dem ligeså snart de dukkede op.. -de er så lette at kende.. Det amme gælder hos escortlight.. -her florerer en masse fake annoncer hvor de vil have kontakt via emails..
  24. Virkeligheden er jo bare anderledes Tror der generelt er en masse fordomme og meget uvidenhed bland folk der ikke selv har drevet sådan en virksomhed.. -en af de store myter er at der er en masse penge i det... Man tror automatisk pigerne har massevis af kunder hverdag -mens virkeligheden snarere at de fleste slet ingen kunder har.. Alle kan jo sige man ønsker at være gavmild men når virkeligheden banker på døren -og der ikke er de der penge som alle tror der er (osse amatør pigerne) -så kommer en kynisme frem.. dit indlæg er sympatisk pensionisten -men en smule naivt.. -det ville forudsætte at du kunne stole på pige opgav alt hvad hun tjente -hvilket jeg tror er usandsynligt.. -I særdeleshed hvis hun selv føler hun ikke har tjent det hun håbede.. Derfor kan jeg godt forstås hvis standarten er en fast husleje.... Så kan man stole nok så meget på folk -men når der er lavvande så er de fleste sig selv nærmest.. Sådan som lovligningen er idag så også advare andre imod det... Der er simpelthen alt for store risisi kontra de få penge der kunne tjenes... Desværre er konsekvensen af den lovgivning der jo hersker -at alle normalt tænkende mennesker aldrig vil organisere og lave ordnede forhold der havde været til gavn for både pigerne i branchen, kunderne og ikke mindst skattevæsnet... Istedet er det ofte enten rocker lignende bagmænd eller østeuropæiske bagmænd der tjener en bid af kagen -og det uretfærdigt efter mine principer da de netop INTET gør for at forbedre forhold.... -hverken for kunderne, pigerne i branchen -og skattevæsnet ser kun små beløb der...
  25. ZEUS skrev et svar til et svar i en tråd i Generel debat
    Nu ikke fulgt med i den "krig" der åbenbart er herinde.. -men som ny så virker det ikke ligefrem tiltrækkende... -og må sige jeg får mere sympati for Bukowsky.. -noget jeg hader når nårg nogle sidder herinde og mopper andre ud...-og hvis hadet skulle være fordi han har kaldt glædes piger for ludere så er det da helt grotesk !!! så er der sku folk der går i for små sko der kan live forargede over det... come on !!! stå da ved hvem i er !!.. og at i har ret til at sælge jeres krop !!.. det er til at brække sig over den dobbeltmoral...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.