Hop til indhold
Bananas

Carmen og Bananas - ikke en match made in heaven

Recommended Posts

Så er jeg igen gået forkert i byen. Det sker altså hver gang jeg forlader den jungle jeg efterhånden har lært nogenlunde godt at kende. Heldigvis bliver det alt længere mellem tilfældene.

Jeg havde været på et hurtigt besøg i byen, og tænker pludseligt på vej hjem: Hvad med et lille honolulubabywannatastemybanana?
Havde jeg ikke læst noget om en Carmen der efter sigende skulle være sjov, kysse dejligt og i største almindelighed byde en mindeværd oplevelse? Jeg tror jeg havde og hivede mobilos op. Der fandtes i hvert fald en Carmen, hun svarede (nej men nogen gjorde) og det var jo på vej hjem, so here we go, tallyho. Besøget foregiks af omtrent 15 sms og ligeså mange samtal, inden jeg endelig tog mig forbi alle hinder op til "skønheden".

Efter allt hallaballo for at finde vejen op, havde jeg ikke hjerte at gå igen når jeg fik øje på hende: en hårdt sminket kvinde med cirka 50 kg for meget i bagaget, så jeg tænkte "Ok et blowjob så får jeg noget lidt og hun noget lidt og alle er nogenlunde tilfreds"

"My name is Carmen. Oh my God. Blue" Det var hendes samlede kundskab i engelsk, og omtrent lige så avancerede var hendes kundskaper i fransk praktik.
Jeg kan ikke andet end grine til hele eskapaden og ingen skygge over Carmen. Hvis vi så var de eneste menneskerne tilbage i kosmos, skulle vi fomentlig helst gå udenom hinanden. Og desuden snakker jo jeg ikke et ord spansk. Så hvem er jeg at beklage mig?

Back to the jungle, old man.
My name is Bananas. Holy shit. Yellow.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

Det lyder som om "Carmen" og "Hot Lucia" har samme annonceforfatter. Hot Lucia er absolut i min top 3 over de ringeste oplevelser jeg har haft, sammen med Bambi og den ranglede Sussie fra Hørdumsgade.

Havde jeg ikke orienteret mig på Eroguide, så havde spildprocenten utvivlsomt været højere end 10.

Havde jeg lært, at forlade stedet med guldet igen - så havde den været tæt på 0.

Tak for en underholdende advarsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad refererede hun dog til når hun udbrød "omg blue"? :D

Sikkert Bluejacket :lol: :lol: :lol:.

Nå, spøg til side: Det var en sur oplevelse for Bananas. Den viser, at ikke alt, hvad man skyder efter, er rene pletskud. Jeg har selv ramt forbi nogle gange, og sådan er det vel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

"My name is Bananas. Holy shit. Yellow"

Roflmao

Kære Mr Bananas. Jag bugar och bockar inför din berättarkonst. Mycket underhållande.

Jag utbrast först ett gapskratt i ett så kallat "Lol" och när jag läst hela texten och din sista kommentar så var jag tvungen att lägga mig på golvet, och rulla runt skrattande i ett så kallat "roflmao". Det kan ju vara så att Frk Carmen lider av färgblindhet.......

Redigeret af Buddha

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv du havde en mindre god oplevelse på baggrund af min tidligere anmeldelse. Men sådan er det jo nogen gange.

Men jeg mestrer også det spanske sprog, så det gør nok en forskel....

mvh

Vim - aka  Vimmy

Del dette indlæg

Link til indlæg

øv du havde en mindre god oplevelse på baggrund af min tidligere anmeldelse. Men sådan er det jo nogen gange.

mvh

Vim - aka  Vimmy

Ingen skygge heller over dig Vim. Nogle gange havner man bare som ind i helvede forkert. Hun var ikke min type, jeg var ikke hendes type; vi var simpelthen ikke typegodkendte for brug af hinanden. Og det duer jo ikke til en god oplevelse.

Jeg tager den på mig selv.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sniper123

mvh

Vim - aka Vimmy

Ja - det ser ud som du kender koordinaterne til disse damer. Ja - jeg har godt nok også observeret sprogproblemer, i særdeleshed efter kontanterne er overdraget. Nu har jeg kun besøgt Julia.

Mvh

Sniper

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...