Hop til indhold
ZEUS

Gadepiger - Lad os boycotte dem !!

Recommended Posts

Etter en dejlig oplevelse hos Clare sent natten mellem fredag og lørdag -havde jeg besluttet at besøge Gormsgade.. Var kommet 2 nye og efter tidligere gode oplevelser der og efter råd anbefalinger herinde fra -så sikker på jeg ville det sted.. Kvalitet forgår ikke !!

Men kunne dog ikke lade være med indimellem mine andre ærinder i KBH -lige "tilfældigvis" at cruse gennem Istedgade og Skelbækgade.

-har i andre tråde skrevet om gadepiger og hvad jeg har fundet attraktivt ved det..  De gode minder der for ca 20 år siden hvor internet ikke var særligt udbredt og man blandt de desværre osse sørgelige narko skæbner kunne finde masser af unge danske amatør piger hvor de hovedagligt var lysten der drev dem -og hvor man det sted (Skelbækgade) havde den luksus at kunne cruise rundt og finde lige den pige der tændte en mest.. -modsat feks at ringe til et nr i Ekstra Bladet og ikke vide hvilken pige man havde lavet aftale med udover hvad hun beskrev i tekst...    Har masser af gode oplevelser derfra og det er med vemod jeg mindes den gade :)

Nu er det hovedsagligt kun Istedgade og kun besat af udenlanske piger... Med stor overvægt af de mørkglødede -og så østeuropæere.. Først nævnte gruppe tænder mig ikke -og virker virkeligt til være nogle der udelukkende gør det af nød.. -det tænder mig slet ikke !!..

Sidste gruppe (østeuropæere) der blandede erfaringer.. Der findes jo alle slags -ligesom der gør blandt danske piger..

De gange jeg har brugt gadepiger i Odense feks (eneste sted det osse foregår i DK) -der været sikker på en god service.. Byen er mindre og der går det sikkert ikke at lave plat og svindel -da det hurtigt ville rygtes..  Men i Kbh er der jo en masse naive turister og her er der en ny naiv kunde de kan platte dagen efter..

Så mit råd om at boycotte dem kan måske virke lidt nyttesløst.. -dog så komme med kraftige advarsler -så alle brugere herinde dog er advaret så de ikke går i fælden.

Har i tidligere tråd herinde fortalt om at ligeså sikkert som amen i kirken - er at " de piger" (95%) udelukkende lever af plat og svindel.. Ligeså sikkert det er at de lover guld og grønne skove før et sexkøb -og pengene har skiftet ejer - ligeså sikkert er at de der skifter attitude hvor alt kan lade sig gøre -til intet kan lade sig gøre -medmindre de får flere penge..

Her i lørdags oplevede jeg det endnu engang... En ung brunette i en hvid jakke opsøgte mig i min bil... Sorte netstrømper og af ydre virkelig kvali....  Jeg var jo 100 % indstillet på jeg skulle besøge Gormsgade senere på aftenen -men tænkte hvis jeg nu blev fristet meget -så kunne det være jeg lige skulle tage trykket :)  Tænkte -der kunne jo ikke ske noget.. Højest at hun fik mig overtalt..

Jeg fortalte jeg ikke skulle noget.. -måske senere, men ikke nu..  Vi kørte lidt rundt og hun var vild efter at få min facebook adresse -og tænkte om det nu indgår i deres blufnumre ??

Men hun tilbød fuck and suck for 600 og 2 udløsninger... hmm tænkte i mit stille sind at skulle jeg det -så skulle det ihvertfald ikke være mere end én gang da jeg jo helt sikkert ville besøge Gormsgade senere på aftenen :)

Spurgte om det var med 69... og svar Jaaaaeeeyseee !!!  of course !!..   Samme overbevisende svar fik jeg da forespurgte om reel kiss.. Looool hvor naiv har man dog lov at være :mrgreen:   men når pikken er tændt -så lader man bevist det optimistiske styre ens hjerne :)

-havde set nogle arbejde fra gaden hvor selve Istedgade støder op til hovedbanegården.. -de virkede til at have en lejlighed og da jeg spurgte om sted -og hun svarede at hun havde en fin lejlighed -så var jeg solgt..

Men viste sig så ikke at være der hvor jeg regnede med ;-)...  I stedet for en rimelig lejelighed med en seng -så viste hun mig vej hen til en gade hvor man kunne leje en såkaldt kabine.. -der tæt på at sige hej hej -og afbryde aftalen... 

Men pikken fik overtaget - og måtte så slippe yderlige 120,. kr for leje af kabine.. Manden derinde virkede nu rigtigt fin -og man fornemmede hans sympati med en kunde der endnu engang var blevet bluffet af de der plattenslagere..

Da jeg kom derind i den lille kabine så spurgte hun om jeg ville have blowjob med eller uden kondom..  -uden kostede 200 ekstra !! ;-)

Svarede at det skulle være med kondom -og så havde hun pludselig ingen kondomer ;-)   -men at de kunne købes i "forretningen"

-var dog ikke så naiv at jeg ikke tog jakke og alt hvad der kunne stjæles fra med da hun fik mig med ud af kabinen for at købe dem.. Og manden i disken havde det medlidende blik i øjnene igen og lod mig slippe med en tier for 2 kondomer..  så han indgår helt sikkert ikke de der platnumre !!.. men gør sit til med den pris for 2 komdomer til at vise storsind hvor han jo nemt kunne have leget med på legen og også tjent ekstra på det.

Vel inde i kabinen igen og hvor taktik med at forhale og udskyde den der såkaldte halve time gik i gang.. nu havde hun dog ikke behøvet frygte at jeg ville bruge en halv time med hende :)  ej heller lyst til 69 end sige kys ;-)   -efter overtagelse for at hun skulle smide trøjen -så helt mistet lysten.. Utroligt så meget tøj kan skjule :)  fra at set ud som en lille stram ungpige -så afslørede det deller..

Bh´en ville hun ikke smide da hun havde mælk i dem sagde hun :eek:

-og bukke sig ville hun ikke fordi hun havde ondt i ryggen ;-)

-tænkte nu skulle jeg bare have afleveret ladning så fik trods hende kommentar med at jeg kneppede for hurtigt osv..  Efter skift mellem 2 stillinger.. -hvor hun stod op - og bøjet fremad og hvor hun red på mig.. -hvor hun stadig havde bukserne på -men blot trukket dem ned -fik jeg hende til at tage den hvor jeg selv styrede løjerne og ville så bare køre på til udløsning.. -jo hurtigere jo bedre...   Var lige ved at komme men så begyndte hun igen med sit not so fast osv..  -jeg forsøgfte at forklare hende at jeg var tæt på at komme -men am come now kunne hendes engelsk kundskaber kun tolke som nej -og et stop hvor hun ville vide hvorfor jeg sagde nej -fik mig til afbryde... Jeg gad simpelthen ikke mere af det der plat..

Så mit råd er:  Hold jer langt væk fra de der gadepiger !!!    Chancen for at få en god oplevelse er måske 5 %..

At blive udsat for plat og svindel er 95 %...

-selv ved en god oplvelse -så er de der gadepiger meget dyrere end det man kan få et ordenligt sted -når man ser helheds prisen på service og ydelse..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i tidligere tråd herinde fortalt om at ligeså sikkert som amen i kirken - er at " de piger" (95%) udelukkende lever af plat og svindel.. Ligeså sikkert det er at de lover guld og grønne skove før et sexkøb -og pengene har skiftet ejer - ligeså sikkert er at de der skifter attitude hvor alt kan lade sig gøre -til intet kan lade sig gøre -medmindre de får flere penge..

For pokker Zeus.,,,

Og du havde endda i en tidligere tråd advaret dig selv mod plat og svindel....!

Hvad skete der lige?

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pikken fik overtaget :)  og tænkte det kunne jo være nu ( en ud af 100) man kunne få en rigtigt god oplevelse)

.men sådan gik det bestemt ikke..

Pigen levede op til "normale" for standarten på gadepiger i Kbh... Plattenslager :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad kan du forvente på det område, jeg har arbejdet på hovedbanen i 10 år mange af dem der går der nede, nu var unge og "Smukke" for bare 5 år siden, men 5 år senere iigner de nogen der har haft flere årtiers levetid på arbejdsmarkedet. 

Også har jeg boet på Sommerstedsgade i 2 år for nogen år siden, og de gadepiger der gik nede på skælbæksgade, er sørgelige sjæle og jeg kan forsikre dig om INGEN af dem uanset hvad u tror er der fordi de har lyst eller noget , man kunne næsten se om foråret kom der 10 nye piger, om året 10 nye piger, om foråret året efter 10 nye piger og de 10 piger fra  året føør var blevet mere  brugte og se på det ene år lignede de nogen i starten af 20erne året efter slutningen af 30erne.

Yderligere så har jeg ALDRIG fattet man gider købe de piger, og tilmed bede om 69 og kysse , men det er bare mig, men nok også fordi jeg har kunne se deres gang på Skælbæksgade oppe fra lejligheden fra Sommerstedsgade -

Og jeg kan forsikre dig om manden han er med i det "Scam" hvorfor skulle man ellers have kondommer og udleje kabiner ? ... Han har lavet det for at tjene penge - og umiddelbart har de fået de kondommer gratis fra nogen midler blandt andet kvindernes hjem har fået til at hjælpe gade prostitueret med, og dem deler de ud de steder hvor de ved kvinderne prøver at tjene til dagens fangst.

jeg ved godt man ikke kan tillade sig at tale nedgørende om netop gadepigerne som alle er endt i samme skæbne men af forskellige årsager og baggrunde, og de gør det for at overleve til deres dope, mad ( nogen for at betale husleje hver måned ) - og jeg blev tilbudt alt muligt af dem til billige penge når man kom hjem fra arbejde og gik oppe fra dybølsbro station.

Jeg har oplevet hvordan deres pusher / alfons lige får en hurtig SMS om hvor de går / køres hen, og hvordan de selvsamme personer kan finde på og diskutere med pigen når hun kommer tilbage om der mangler penge eller de ikke har givet besked om hvor de kørte hen og med hvem.

- De skal bare væk fra gaderne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med massage testeren. Boede selv mange år på skelbækgade og der var ingen der som var drevet af lyst. Pigerne var nogle sørgelige eksistenser både dem med og uden narkoproblemer. Det er det samme med de østeuropæiske gadepiger, kan godt være de ikke allesammen nødvendigvis er fysisk tvunget på gaden, men de gør det i hvert tilfælde ikke fordi de brænder for jobbet.

Min holdning er at en pige der tilbyder dig selv til den slags penge uanset om det er på gaden, via eb eller på internettet enten er en svindler eller tvunget til det. Dette er ikke en moralprædiken, jeg har aldrig selv haft et problem med at købe sex, men det er sgu lidt naivt at tro at en pige der sælger ydelser for småpenge gør det fordi hun synes det er en fest.

Del dette indlæg

Link til indlæg

I en tidligere tråd skrevet om det var en myte det med at gadepiger tjener småpenge..  - ser man i udgifter/tid og ydelser -så er de ekstreme dyre.

-og den der med de er tvunget ud i det - den giver jeg heller ikke meget for.. Ingen tvivl de få der desederet er det - der er langt de fleste på gaden..

Snakker vi bagmænd med lyssky aftaler om afbetaling for deres rejse osv -så ja en anden sag.. Der er der  ingen tvivl om det er meget udbredt der blandt gadepigerne (sikkert 95%) -og generelt er gældende for alle udlændinge der kommer hertil.  Uanset om de er på klinik eller arbejder på gaden..

Med hensyn til lyst så tro chansen for at finde en blandt gadepigerne nu er max 1 %.. -men de findes !!!

-For 20 år siden var det måske kun 5 % -men der var tilsvarende så mange flere gadepiger -og var danske piger -og dengang -og før den tid - der var det få der havde andre muligheder for at skaffe kunder (før internets udbredelse blandt masserne)

-og jeg mener faktisk det dengang var et bedre sted at finde en pige end på en massage klinik -hvor du aldrig anede hvad du fik -før du havde mødt op og gået ind og set pigen/pigerne.  Derfor jeg har det lidt rosenrøde indtryk af tiden dengang..  Derudover var der noget spændende og frækt tilsat noget frihed -der bare at cruse rundt endtil man lige netop fandt den pige man tændte på lige i det øjeblik..

Sandheden er dog at der virkeligt var mange sørgelige skæbner dengang -som jeg også understregede.. 90 % af gadepigerne var vel narkoludere dengang.

-de er så heldigvis kommet væk -men erstattet af de der platugler der nu huserer..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Etter en dejlig oplevelse hos Clare sent natten mellem fredag og lørdag -havde jeg besluttet at besøge Gormsgade.. Var kommet 2 nye og efter tidligere gode oplevelser der og efter råd anbefalinger herinde fra -så sikker på jeg ville det sted.. Kvalitet forgår ikke !!

Men kunne dog ikke lade være med indimellem mine andre ærinder i KBH -lige "tilfældigvis" at cruse gennem Istedgade og Skelbækgade.

-har i andre tråde skrevet om gadepiger og hvad jeg har fundet attraktivt ved det..  De gode minder der for ca 20 år siden hvor internet ikke var særligt udbredt og man blandt de desværre osse sørgelige narko skæbner kunne finde masser af unge danske amatør piger hvor de hovedagligt var lysten der drev dem -og hvor man det sted (Skelbækgade) havde den luksus at kunne cruise rundt og finde lige den pige der tændte en mest.. -modsat feks at ringe til et nr i Ekstra Bladet og ikke vide hvilken pige man havde lavet aftale med udover hvad hun beskrev i tekst...    Har masser af gode oplevelser derfra og det er med vemod jeg mindes den gade :)

Nu er det hovedsagligt kun Istedgade og kun besat af udenlanske piger... Med stor overvægt af de mørkglødede -og så østeuropæere.. Først nævnte gruppe tænder mig ikke -og virker virkeligt til være nogle der udelukkende gør det af nød.. -det tænder mig slet ikke !!..

Sidste gruppe (østeuropæere) der blandede erfaringer.. Der findes jo alle slags -ligesom der gør blandt danske piger..

De gange jeg har brugt gadepiger i Odense feks (eneste sted det osse foregår i DK) -der været sikker på en god service.. Byen er mindre og der går det sikkert ikke at lave plat og svindel -da det hurtigt ville rygtes..  Men i Kbh er der jo en masse naive turister og her er der en ny naiv kunde de kan platte dagen efter..

Så mit råd om at boycotte dem kan måske virke lidt nyttesløst.. -dog så komme med kraftige advarsler -så alle brugere herinde dog er advaret så de ikke går i fælden.

Her i lørdags oplevede jeg det endnu engang... En ung brunette i en hvid jakke opsøgte mig i min bil... Sorte netstrømper og af ydre virkelig kvali....  Jeg var jo 100 % indstillet på jeg skulle besøge Gormsgade senere på aftenen -men tænkte hvis jeg nu blev fristet meget -så kunne det være jeg lige skulle tage trykket :)  Tænkte -der kunne jo ikke ske noget.. Højest at hun fik mig overtalt..

Jeg fortalte jeg ikke skulle noget.. -måske senere, men ikke nu..  Vi kørte lidt rundt og hun var vild efter at få min facebook adresse -og tænkte om det nu indgår i deres blufnumre ??

Men hun tilbød fuck and suck for 600 og 2 udløsninger... hmm tænkte i mit stille sind at skulle jeg det -så skulle det ihvertfald ikke være mere end én gang da jeg jo helt sikkert ville besøge Gormsgade senere på aftenen :)

Spurgte om det var med 69... og svar Jaaaaeeeyseee !!!  of course !!..   Samme overbevisende svar fik jeg da forespurgte om reel kiss.. Looool hvor naiv har man dog lov at være :mrgreen:   men når pikken er tændt -så lader man bevist det optimistiske styre ens hjerne :)

-havde set nogle arbejde fra gaden hvor selve Istedgade støder op til hovedbanegården.. -de virkede til at have en lejlighed og da jeg spurgte om sted -og hun svarede at hun havde en fin lejlighed -så var jeg solgt..

Men viste sig så ikke at være der hvor jeg regnede med :wink:...  I stedet for en rimelig lejelighed med en seng -så viste hun mig vej hen til en gade hvor man kunne leje en såkaldt kabine.. -der tæt på at sige hej hej -og afbryde aftalen... 

Men pikken fik overtaget - og måtte så slippe yderlige 120,. kr for leje af kabine.. Manden derinde virkede nu rigtigt fin -og man fornemmede hans sympati med en kunde der endnu engang var blevet bluffet af de der plattenslagere..

Da jeg kom derind i den lille kabine så spurgte hun om jeg ville have blowjob med eller uden kondom..  -uden kostede 200 ekstra !! :wink:

Svarede at det skulle være med kondom -og så havde hun pludselig ingen kondomer :wink:   -men at de kunne købes i "forretningen"

-var dog ikke så naiv at jeg ikke tog jakke og alt hvad der kunne stjæles fra med da hun fik mig med ud af kabinen for at købe dem.. Og manden i disken havde det medlidende blik i øjnene igen og lod mig slippe med en tier for 2 kondomer..  så han indgår helt sikkert ikke de der platnumre !!.. men gør sit til med den pris for 2 komdomer til at vise storsind hvor han jo nemt kunne have leget med på legen og også tjent ekstra på det.

Vel inde i kabinen igen og hvor taktik med at forhale og udskyde den der såkaldte halve time gik i gang.. nu havde hun dog ikke behøvet frygte at jeg ville bruge en halv time med hende :)  ej heller lyst til 69 end sige kys :wink:   -efter overtagelse for at hun skulle smide trøjen -så helt mistet lysten.. Utroligt så meget tøj kan skjule :)  fra at set ud som en lille stram ungpige -så afslørede det deller..

Bh´en ville hun ikke smide da hun havde mælk i dem sagde hun :eek:

-og bukke sig ville hun ikke fordi hun havde ondt i ryggen :wink:

-tænkte nu skulle jeg bare have afleveret ladning så fik trods hende kommentar med at jeg kneppede for hurtigt osv..  Efter skift mellem 2 stillinger.. -hvor hun stod op - og bøjet fremad og hvor hun red på mig.. -hvor hun stadig havde bukserne på -men blot trukket dem ned -fik jeg hende til at tage den hvor jeg selv styrede løjerne og ville så bare køre på til udløsning.. -jo hurtigere jo bedre...   Var lige ved at komme men så begyndte hun igen med sit not so fast osv..  -jeg forsøgfte at forklare hende at jeg var tæt på at komme -men am come now kunne hendes engelsk kundskaber kun tolke som nej -og et stop hvor hun ville vide hvorfor jeg sagde nej -fik mig til afbryde... Jeg gad simpelthen ikke mere af det der plat..

Så mit råd er:  Hold jer langt væk fra de der gadepiger !!!    Chancen for at få en god oplevelse er måske 5 %..

At blive udsat for plat og svindel er 95 %...

-selv ved en god oplvelse -så er de der gadepiger meget dyrere end det man kan få et ordenligt sted -når man ser helheds prisen på service og ydelse..

Fremragende skriv og synd, at du i den grad skulle opleve dette. Mon ikke et par lussinger eller flade kunne have gjort hende mere medgørlig, men det er vi jo for flinke til at gøre os danskere eller vel de fleste klinikkunder generelt set. Hun havde dog fortjent et par håndmadder efter min mening. Gaden er og bliver et lortested både for kunderne, men også en hård omgang for pigerne. Det ændrer dog ikke på, at 600 kr. er mange penge og der skal leveres en ordentlig service! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fremragende skriv og synd, at du i den grad skulle opleve dette. Mon ikke et par lussinger eller flade kunne have gjort hende mere medgørlig, men det er vi jo for flinke til at gøre os danskere eller vel de fleste klinikkunder generelt set. Hun havde dog fortjent et par håndmadder efter min mening. Gaden er og bliver et lortested både for kunderne, men også en hård omgang for pigerne. Det ændrer dog ikke på, at 600 kr. er mange penge og der skal leveres en ordentlig service! 

Det er en meget utiltalende "løsning", du her gør dig til talsmand for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg får nu mere lyst til at give dig et par flade for den udtalelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Og som en der har været udsat for det, burde jeg også vide bedre end at sige sådan, så stort knus igen :)

Fotstå mig dog ret, den slags udtalelser kan bringe mit pis i kog og nogle gange, er det svært som kvinde herinde at holde sin mund.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og jeg får lyst til at give jer begge et stort knus. Vold er simpelthen ikke i orden som løsning uanset hvad.

Nej, vold løser intet, og beklageligvis er vold i forvejen nok ikke en ubekendt størrelse i gadepigernes dagligdag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Är du på riktigt?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tjaaa  - hvad skal man sige.

Skodoplevelse  - men det var vel forventeligt..

Jeg har efter uvidenskabelig undersøgelse fundet to gennemgående træk i visse (enkelte) anmeldelser.

1)  Er det en dårlig oplevelse/anmeldelse så: advarsel  -  undgå hende - boykot stedet - undgå gadepiger osv.

Tænk før man handler.

2) Er det en god anmeldelse, så slutter den med: pas godt på hende!

Hvorfor?? Hvorfor skal man passe godt på netop hende og ikke alle de andre (incl. dem under pkt.  1)??

Behandel andre som du selv vil behandles.

Alle elsker at hade alle.

Alle hader at elske alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig Doktor Sugardaddy !! :)

Nu lige for at forsvare Bukowaky.. Tror nu ikke man skal lægge mere i hans udtalelser med at et par flade havde hjulpet -end at det er normalt gade sprog.. Havde jeg snakket med nogle venner eller kollegaer -så sikkert mange der havde udtalt lignende...

Og det må I der angreb ham for de udtalelser indrømme.. 

Dermed ikke sagt det er godt det lige blev bemærket -og påpeget så det ikke kunne misforstås at løsningen aldrig skal være fysisk eller psykisk vold.

Meget enig med Krølle Bølle udsagn med at man skal behandle andre som man selv vil behandles... Det har altid været mit motto.  -at jeg så kun har haft det som moralbegreb gør at jeg ofte ser anderledes på hvad der er godt/rigtigt kontra forkert/ondt i samfundet :)

Dvs aldrig dømt mennesker efter hvad der er normalt eller hvordan lovgivningen nu lige er skruet sammen..

Feks  kun haft et skuldertræk tilovers for dem der feks laver et bankkup (hvor almindelige mennesker ikke er indblandet og får psykiske mén af det)

-hvis de vil løbe den risiko ( er virkelig hård straffe hvis de bliver opdaget) -så fint nok med mig..

At jeg ville klappe hvis et kup ville lukkedes for dem er nok lige overdrevet.. Men ville aldrig fordømme det end løbe efter nogle der var ved at stjæle nogle milioner i en bank -hvor ingen mening mand vil lide skade..

Derimod hvor det er et hjemmerøveri hvor nogle ældre feks bliver udsat for fysisk eller bare psykiske trusler   - så virkeligt få  mig op i det røde felt.. 

Rent straffemæssigt så stor forskel hvordan samfundet dømmer.   Først nævnte vil ved pågribelse få 4-5 år -hvorimod sidst nævnte eksempel måske slipper med nogle få mdr´s fængsel..

Derfor kan jeg der fra samfundets side sættes spørgsmål ved hvor jeg står :)  

Men har altid haft det motto og eneste rettesnor -som jeg ville ønske alle ville følge.. At man behandlede andre som man selv forventer/ håber at blive behandlet..

Verden havde set god ud hvis det var vores eneste moral rettesnor at følge det princip.

At på forhånd at respektere andre mennesker og tro på det bedste i alle -har også den gode nyttige bi effekt at man faktisk feks ved glædespiger altid får en bedre behandling :)   -så rent egoistisk så smart at behandle pigerne godt :wink:

-at man så ikke skal være naiv og tossegod er en anden sag - men der vil man opnå meget mere ved at være udspekuleret hvis man vil have hævn.. Offentligør og advar mod dem herinde -vil uundgåeligt (med de mange brugere vi er herinde) medføre at mange tager rådene til sig..  sker det ofte -så ingen tvivl om det ville kunne mærkes hos dem der laver plat i branchen.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gu vil jeg nøjes med at kneppe danske piger. De stiller fandme så mange krav. Kan ligeså godt kneppe derhjemme så, samme ævl.

Øst piger og lign er derimod meget mere underdanige og modtager pikken og holder mund. De har fattet det er mig der betaler. Får hun noget ud af det så er det fedt nok, men det er fandme min pik der skal gennemkneppe hende og mig det handler om og mig der skal stilles tilfreds.

Flere gadepiger, øst piger, latinoer, afrikanere og polakkere. De er pivfrække hele bundet. På gaden, på klinikken og på rastepladsen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Gu vil jeg nøjes med at kneppe danske piger. De stiller fandme så mange krav. Kan ligeså godt kneppe derhjemme så, samme ævl.

Øst piger og lign er derimod meget mere underdanige og modtager pikken og holder mund. De har fattet det er mig der betaler. Får hun noget ud af det så er det fedt nok, men det er fandme min pik der skal gennemkneppe hende og mig det handler om og mig der skal stilles tilfreds.

Flere gadepiger, øst piger, latinoer, afrikanere og polakkere. De er pivfrække hele bundet. På gaden, på klinikken og på rastepladsen

Kære Leecher

Jeg tror du skal nærlæse dit indlæg, så bliver det faktisk hylende sjovt, du har glemt nogle at skrive nogle "nægtelser" ind i det... :D :D :D

Jeg har lige lavet nogle smileyer til dig, dem glemte du nemlig også :D :D :D

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg

Link til indlæg

De har fattet det er mig der betaler. Får hun noget ud af det så er det fedt nok, men det er fandme min pik der skal gennemkneppe hende og mig det handler om og mig der skal stilles tilfreds.

Det er ikke alle østpiger og latinoer, der har fattet det - der er også nogen stykker, der forlanger at få noget ud af det, ud over pengene Måske har du bare været heldig/uheldig ikke at rende ind i én af dem endnu? Ved heller ikke om den type piger trækker på gaden, da jeg ingen erfaring har med gadepiger.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber da så sandelig, at der er tale om sort humor?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja sådan med sort humor og ironi.. -når den er allerbedst så svært at skelne om det vitterlig er ironi eller alvor :)

Hvis ment som ironisk -så bryder jeg mig dog ikke om den forestilling/myte om at udenlandske piger,  der er det kun underdanige piger..

Polske piger minder på mange måder om danske piger.. 

Men deres levestandart i deres hjemland gør at de får ca 3 gange så meget for deres penge -og derfor let kan tilbyde ydelser til halv pris i forhold til danskepiger -trods ekstra udgifter for rejse og ophold...

Og hvis ironi ment som at hvis bare man fravælger udenlanske piger og kun tager danske piger så får man fin behandling..

Findes nu en del platugler blandt danske piger også..  

Hvis indlæg derimod ment i alvor så sige vedkommende ikke kender meget til virkeligheden :)

-sympatiserer dog med noget af teksten...  Med at nogle glædes piger glemmer at det altså er kunden der betaler dyrt opsparede penge..  Hvis der bliver smidt 1500,. så altså for en almindelig arbejder en sjat der skal arbejdes en hel uge på.. Før der efter skat er det beløb.. De kan så godt føle sig lidt frusteret når en glædespiger skal have det beløb for en time eller halv time på lagenet -og som ofte ikke engang betaler skat af det -og derfor faktisk for det dobbelte beløb - og samtidigt opsætter en masse krav til kunden..   Det er et turn off for mange kunder..

Der kunne en hvis form for respekt godt kunne forventes..          

-at de skal tilbyde og yde noget for de penge..

På den anden side , -ligesom kunder har fundet ud af at de får meget mere service ved at være gentlemen -så har nogle piger osse fundet ud af at de netop får mange flere kunder netop ved at vise den form for respekt. 

-hvorimod de piger der har alle disse krav - de får højst engangs besøg. 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er ikke så god til de der smileys.

Indlægget er skrevet dybt sarkastisk/ironisk og sort. Der er plads til at forstå teksten på flere måder og det var hele meningen med det.

Den velovervejede læser har gennemskuet min pointe. Der findes ikke kun en vinkel på alt ting.

Derudover et mine frækkeste oplevelser netop sket med gadepiger, man kan godt finde dem der synes det er sjovt eller også er det kanon skuespil. Anyway jeg fik hvad jeg betalte for

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...