Hop til indhold

ZEUS

Medlem
  • Oprettet

  • Seneste besøg

Alting skrevet af ZEUS

  1. ​Den sagtens forstå De der Mohammed tegninger spillede helt sikkert en rolle der. Så kan man sige det er dybt latterligt at nogle enkelte menneskers meninger skal blive ensbetydende med at et helt land skal opfattes for at have de samme.. Men sådan dømmer vi ofte selv tror da ikke ligefrem en muslim eller araber fra mellemøsten blev populær der efter den første Golfkrig og sidenhen 9/11. Selvom de jo intet havde med det at gøre.. Vi mennesker har det med at generalliere og sætte folk i bås Og af den grund får man i nogle lande lav eller høj status.. -hvis man i det hele taget bliver bemærket - som man kan sige at et land på Danmarks størrelse er sjældent.... Men med Mohammedtegningerne kom vi på landkortet !!!. Så op til hvert enkelt og skønne om det var positivt lige der..
  2. ​Er som tidligere nævnt ikke naiv -og mener også jeg en af de første dage,- nævnte det, hvor jeg skrev, gad vide om de havde svaret anderledes hvis jeg havde svaret Rumænien. -Og om de så ikke bare havde sagt det samme: Ohhhh Rumænien.. -med anerkende blik Men dels overrasket over hvor mange der kender Danmark,- og dels hvor mange ting de kan nævne fra vores land... Med 5 mio indbyggere, så jo ikke ligefrem logisk !! Men ikke desto mindre en kendsgerning man meget hurtigt erfarer. Jeg går ud fra som der jo er i alle lande er nogle lande der er kendt mere end andre,- og hver har forskellig status.. Prøv at spørge hvilken status en amerikaner har i Danmark ?.. Men tro endelig ikke amerikanere feks har den status mange andre steder.. Men i Danmark vil en udlænding der sagde han var fra Amerika pr automatik blive løftet højere op.. Det er facts !!!. Det er simpelthen en kendsgerning.. Sådan er virkeligheden om man vil det eller ej.. Havde feks en sort mand kommet og været nok så godt et menneske, og sagt han kom fra hvilket som helst andet land end USA ,- kontra han med amerikansk accent havde sagt han kom fra USA,. -så love der ville være forskel på hvorledes han ville blive opfattet og behandlet på !!! . Så kan vi påstå vi ikke ikke har fordomme og ikke forudindtagne,- men sandheden er bare noget andet. Min klare opfattelse er at skandinavien - trods vi udgør meget få indbyggere,- har en sådan status der.- som kunne minde om den amerikanerne har hos os. Den bygger selvsagt ikke på det samme,- da vores respekt eller hvilken ord man skal bruge, om amerikanerne ,- mere bygger på taknemlighed for de er en stor storebror der har hjulpet os og vi har blevet inspireret af.. Thailernes (eller en del i Pattaya) bygger på vi sammen med Sverige og Norge er landet der er fyldt med mælk og honning.. Og mange thaier der er rejst den vej op- og nu let kan sende penge tilbage til deres familier.. Lad os dog ikke være mere naive end erkende det... Men hørt fra mange, at englænderne bestemt ikke har et så god ry... -at de ikke behandler dem særligt pænt og er hårde mod dem.. Det handler måske i sidste ende om at vi skandinaver jo ikke ligefrem er et impirium,- eller føler os større end andre,- og den indstilling tror jeg godt kan mærkes -og generelt det med danskere der ofte ikke er selvhøjtidlige , nede på jorden og let til smil ,- altid giver et bedre indtryk,- end dem der tror de kommer fra en stormagt. Men det overraskede mig meget , hvor mange der kendte til Danmark dernede.. Det er utroligt når vi trods alt er så lille /få indbyggere her..
  3. Forsat Lørdag nat og Søndag Mandag, hjemme og lige stået op, og skynde mig at skrive det jeg husker fra aftenen og dagen. Desværre er den lap jeg havde gjort lidt notater på blevet væk når jeg har pakket.. Ihvertfald væk nu jeg har pakket ud.. Var navne på nogle barer,- og et par navne..Det ene sted var en go go bar næsten for enden af gaden,- hvor jeg var inde,- og ligesom ved andre besøg den aften,-blot valgte en cola og ville videre,- men lige der gav jeg lady drinks til en der måske var mutter ved det ikke,- lignede også en LB lidt,- og så en anden pige.. For hun var sjov og endte med lang snak… Igen nævne at vi danskere hernede er utroligt populære.. Og ikke bare var “salgsnak” fra dem,- Denmark står i de fleste bevisthed dernede.. Og som lutter positivt… Og igen hørte jeg fra hende her LB ,- som sagde hun havde læst en del om Danmark,- at vi var et rigt land og venlige mennesker og så den med køer.. Ved ikke hvor det kommer fra det med køer,- men det hørt mindst fra 2-3 andre.. Underligt nok det ikke er svin, hvor der mig bekendt vist er ca 25 mio ud af en befolkning på kun 5 mio.. Er vitterligt mange Men køer de tror vi har masser af … Hende her fortalte at hun en gang havde fået 1000 kr af en dansk kunde,- og fået et chok da hun skulle veksle og fået udbetalt 6000 bath (der kursen sikkert været x 6,- nu er den ca x 5) Kort fortalt tilbød hun også et gratis blowjob, da jeg fra start havde været vedhæftede med at afslag på deres tilbud,- ligesom hun havde forsøgt at få afsat den anden unge pige til mig ,- til noget mere end longtime, da en dansker jo var det optimale at få sig.. Var noget sjovt jeg mindes der ha ha , hvor hun havde spurgt om jeg bare var sådan en der kiggede og ikke tog en masse damer hvor jeg ellers først havde svaret rimeligt ærligt,-men diplomatisk at jeg i den her 2 ugers ferie da havde fået tjekket lidt ud,- men hvor hun igen senere i samtalen ,den lille halv time jeg var der igen spurgte om det - og der gik op for mig at det var henvendt dels til den anden pige der sad der,- og hvor jeg svarede måske lidt mere bramfrit og ærligt hvorefter hvor hun udbrød; Ohhh no no og tyssede på mig med med fingeren loooool.. De LP´ere har sgu ofte en fed humor Men kort fortalt, så besøgte jeg en del barer…Jeg ville finde den ene Go go bar hvor jeg jo en aften havde haft en kanon oplevelse med 2 steder hvor de dansede og en masse vilde og påtrængende piger,- men på den gode måde.. Og en Go go bar der faktisk var mere åben og ikke så mørkt og høj musik,- men måtte endnu en gang opgive. Dens navn skulle ifølge hvad jeg kunne se i dagbog være Psyko girls… Men opgav som sagt..Og efter en del andre besøg i nogle Go go barer endte jeg med at tage hen til Soi buakhao Endte så i en af de mange Go go barer der var der i det område, (måske nærmere centrum) og fandt en pige der som dansede som jeg godt kunne bruge.. Ikke min type,- men lige den aften så godt ville teste… Så efter drink til hende,- så aftalt shorttime til mit hotel.. Og igen igen,- så nogle der kendte danskerne.. Selve mutteren,- som kunne fortælle en masse om os og havde kendt en dansker personligt..Så råd vil man på forhånd have masser af credits,- så tag en t´shirt på hvor det danske flag er på og hvor der med tekst står: Denmark Så vil man blive behandlet som en konge fra første sekund.. Sådan en t´shirt kunne jeg i hvert fald godt finde på at teste af virkningen at have på,- næste gang jeg besøger Pattatay Hende pigen jeg endte med at tage hjem, kendte også Danmark.. Og Norge og Sverige er de 3 lande som for dem står for de ultimative bedste lande -og ikke mindst venlige folk !!.. Amerikanere og englændere bryder de sig faktisk ikke om,- opdagede jeg..- efter samtaler med mange piger hernede... Lidt overraskende,- men klart billede efter mange samtaler.Om selve knaldet sige, at pigen måske var en 7 `er og knaldet vel en 8 `er.. Ikke min type,- dvs vores kemi ikke 100 %.. Hun var ikke min type,- og hun havde sikkert heller ikke valgt mig som sin type hvis hende der skulle vælge.. Alligevel rigtig god sex for de giver altså så meget mere af sig selv der i Thailand.. Efter hun havde forladt hotellet, der klokken halv 4 , og havde på forhånd pakket kuffert så meste klart.. Klokken 4 ,- mega træt, vækkede jeg chauføren som holdt udenfor hotel og vi kørte til lufthavn.. Min ven havde understeget mens han stod der tidligere på aftenen at turen på 1300 var alt inclusiv.. dvs vejafgift og at han ville stoppe et sted, hvis jeg ville have mad.. Det gjorde han ikke,- og da vi stoppede udfor lufthavnen,- pegede han bare derhen,- og tænkte så får han bare beløbet og ikke noget ekstra.. Følger stadig det princip,- dem er yder ekstra service og ikke på forhånd forsøger at platte, de får drikkepenge. Var dog overraskende let at fine rundt denne gang syntes jeg.. Måske også heldig der ikke var så mange mennesker og kø alle steder.. Havde masser af tid,- var der ca 05.45 -og flyet skulle først afgå 09.20... Så fik spist, og røget godt før afgang.. Overraskende varmt når jeg ankom til KBH søndag kl 16.. Men mega tæt.. Er altså et helvede i sådan et fly så mange timer Super moderne fly Norwegian har,-hvor mange ting kan ordnes på den skærm alle siddepladser har foran sig.. Stort udvalg af film blandt andet… Men trods man feks kan køre sædet lidt tilbage så faneme hårdt at side der 10-11 timer i et stræk.. Var træt før tur og håbet jeg kunne sove,- og fik jeg da absolut også gjort.. Men man bliver jo vækket ofte,- og når man har sovet 2-3 gange og i øvrigt syntes man nu har været undervejs mange timer ,- og så på skærm foran sig kan se der er 10 timer og 43 min tilbage ,- så får man en fornemmelse af hvordan tiden føles der Endte med jeg besøgte en GP´er i Danmark.. En østeuropæer,- jeg kan finde link til, hvis nogle er interesseret.. Men bestemt ikke noget anbefalesesværdig.. Men surfede der i forgårs kort før afrejse,- for at finde alternativer til hende der polakken.. Og fandt en med store naturlige bryster, lange ben og billeder hvor man kunne se hendes ansigt og øjne som ,- jeg ihvertfald lige der i nuet tændte på,- og gjorde jeg stadig da jeg havde landet,- og i øvrigt var totalt udmattet og træt,- og som ikke ligefrem blev bedre når man skulle undersøge hvorledes man med en lang bustur kunne komme ud til hende.. Men lige pt der tændt på en med hendes udseende..Pigen får en 5 i udseende og selve sexen 3.. Hun gjorde det faktisk bedre end det østeuropæerne er kendt for.. Mener der kan være langt mellem snapsene der.. Sød og villig til en del,- men kneppes i røven ville hun ikke,- men kun ride den mens den var i røven.. Hvorfor fanden skriver de så det bare ikke !!.. Det er nok desværre det der kendetegner de østeuropæiske piger.. Meget falsk markedsføring (hende her dog ægte billeder og ansigt med) Polakker har jeg dog gode erfaringer med,- så lidt ærgeligt det ikke blev hende den lille der , som jeg ellers havde håbet.Gav i øvrigt 1200 for en time i håb om man så kunne få en god olevelse,- men der ærge mig nu over jeg ikke bare betalte for et kvarter og bankede den af. Og de 1200 godt nok stå i skærende kontrast til de oplevelser jeg hos nogle fik der i Pattaya for 250 kr Megatræt endte jeg hjemme hos mig selv der kl 23.. Sendt fra Windows Mail
  4. Fredag forsat og Lørdag Klokken tolv Lørdag og lige været i bad.. Kom i seng ved 3-4 tiden i går,- men trods mega liderlig der tidligt på aftenen,-men hvor jeg blev nødt til at lave nogle praktiske ting så klart til hjemrejse i dag,- så var jeg ikke specielt horny da jeg engang ved midnat tog en tur rundt i byen… Startede nede ad Walking Street.. Har det ligesom jeg helst vil se alt.. Ikke undgå noget.. - eller gå glip af noget,- som man nok må sige er uundgåeligt i Pattata ha ha Og har derudover det med at starte der hvor jeg regner for det er dårligst -for så af have det bedste til sidst.. Og derfor plan . såfremt jeg ikke blev meget fristet ,- så slutte af i Soi 6..Men ville starte i Walking Street,- og se om jeg kunne finde den der go go bar hvor jeg havde haft en fed oplevelse hvor der var 2 steder de dansede,- og en hel masse piger men få kunder da jeg var der,- og hvor de nærmest havde flokkes om mig.. Nu ikke huske navnet,-men havde det på min papirlap da jeg ad flere forsøg gik op og ned ad Walking Street.. Men umuligt at finde.Husker der var sådan en lille indgang- der var en trappe der førte op til 1 sal.. Det gjorde det nok heller ikke nemmere her i det mylder af Go go barer. Var inde på et par go go barer,- men intet der nævneværdigt fristede.. Var bare så mæt af sex På den anden side, så nu jeg var hernede så sgu ikke forsømme lejligheden,- så inde der på toilet i en go go bar- tog jeg en af de der små blå Klokken må vel have været omkring 2,- da jeg forlod Walking Street,-for ved at lukke i soi 6, da jeg endelig nåede derop,- men forsatte til Soi buakhao.. Lige der ikke horny overhovedet,- men blev jeg kort tid efter.. Må være den blå der hjalp på det.. Nu ikke fordi der skete meget der,- var endnu mere dødt end soi 6,- og lukket de fleste steder.. Men stadig musik og gang i den nogle steder,- og kom på en lang tur,- hvor jeg faktisk ikke anede hvor jeg endte.. Men fulgte lysene og lydene,- som dog var mere og mere spredte.. Men et sted fandt jeg det jeg søgte.. Var et meget stille og afbefolket område,- hvor der sad en kvinde- skyder hende til 30 (de thaiers alder meget svær at bedømme.. Men havde nogle meget kvindelige former,- hvad jeg åbenbart tændte meget på der.. Og meget stærk og fræk øjenkontakt vi havde da jeg langsomt bevægede mig op hvor hun sad enligt i en sådan lille have/gård.. Men som dog stadig var en slags øl bar.. Måske var det også desperaiton, -med den voksende liderlighed ,- og mig langt væk fra andre steder,- ved det ikke, men blev virkeligt tændt der.. Gik først forbi hende,- men forsatte vel 5-10 meter,- før jeg gik over på modsatte side af vej,- og ligesom tilfældigt stoppede op og tændte en smøg,- mens jeg ligeså “tilfældigt” langsomt drejede mig , så jeg kunne se i den retning hvor hun sad.. Og hun havde blik direkte mod mig,- som jeg der følte var liderligt -eller i hvert fald meget interesseret for en deal.. Det blik nærmest skreg på en aftale.- så jeg gik hen imod hende..Og ikke kede læserne,- men blev faktisk er rigtig god sex jeg fik der.. På ingen måder kæreste agtigt.. Nok også min egen skyld da jeg slet ikke lagde op til tungekys mm,-men lige der mere var tændt på rå sex.. Normalt der, så ikke interesseret i 69´ere.. Iøvrigt også kun en besættelse jeg har fået nu her de sidste år af mit liv.. Førhen afskyede jeg det at slikke fisse,- måske haft en dårligt oplevelse af smag der ha ha og siden afholdt mig fra det i virkelig mange år.. Men nogle gange har man måske fået en fræk oplevelse,- eller set en særlig fræk pige/kvinde på nettet når man har taget en spiller, men uanset hvad , så fået en eller anden form for fantasi , der bare i det ubevidste sig GO GO - hvis man så senere møder en kvinder der minder en om det der ligger dybt begravet i ens hjerne.. Sådan tror jeg i hvert fald det ofte hænger sammen.. Med hvilke typer kvinder eller hvilken form for sex man tænder på.. -69` ere er i hvert fald Go for mig nu..Og hende her , der ville jeg egentlig ikke selv tage iniativ til det,- men hun lagde uden videre sin lidt store røv op foran mig,- og virkelig lækker og fræk mis.. Samt røvhul, der virkeligt så ud til at være det jeg en anden dag omtalte,- som dem der var skabt til at blive brugt… Egentligt dumt,- men forsøgte ikke noget der.. Måske bange for at ødelægge den rigtigt frække stemning der var.. Og af de erfaringer jeg havde haft når jeg hernede havde talt med mange specielt go go piger,- om de var til ass fucking,- hvor de alle havde været i hvert fald meget forbeholdne.. Nogle endda nævnt om det ikke var en LB jeg så havde brug for - hvad jeg på det kraftigste jo kan sige det ikke er !!!! Men hernede virker de ikke ligefrem glade for det.. Så jeg undlod at forsøge,- selvom jeg mens jeg sidder nu og skriver ærger mig..Men kort fortalt blev det til de klassiske stillinger,- hvorefter min fantasi med det der 69´ere blev udleveret,- da jeg sagde jeg vil ned i den igen,- så af med gummiet igen.. Der elsker jeg simpelthen i DK hvor man ligger der uden gummi,- hvor pigen på forhånd ikke vil sluge,- “at ligesom tilfældigt” - at komme til at skyde kanonen af.. Ha ha måske ikke sødt,- men ikke desto mindre noget der tænder mig.Og skete også med hende her.… Udseende en 7 vil jeg mene.. Faktisk virkelig lækker krop når tøj kom af,- og måske reelt i 30´erne, men svært at bedømme.. Gode former,- men bitte små naturlige og faktisk meget faste bryster.. Måske fordi de var så bitte.… Selve sexen give et stort 8 tal.. Burde måske give mere,- men de der hvor der er kæresteoplevelser slår altså alt… I dag også få det sidste på plads vedr taxi til lufthavn.. Vil om muligt have chaufføren viser mig vej derinde.. Sidst da jeg ankom,-så den godt nok forvirrende ud og svær at finde rundt i.. Dvs havde i mit hoved nogle billeder og forestillinger,- og måske mega træt fra lange flyvetur,- men syntes vi gik og gik.. måske været i den modsatte ende af paskontrol hvor vi landede,- men var faneme et langt stykke.. Da vi/jeg så endelig nåede ud og så det kæmpe område med baggage udleveringbånd der lå på række (følte jeg ) -var flere hundrede meter,- så var jeg træt og ville bare ud,- og fandt ikke udgang 8 -som jeg troede var rimelig logisk og enkelt at finde… Gider bare ikke i dag risikere at skulle bruge lang tid på at finde mit fly.. Og læst det kan forekomme at de pludselig skifter ankomststed,- så jeg må virkelig være vaks der..Ellers sige jeg er træt og mæt.. To uger for mig er nok rigeligt. Men nok også en speciel type.. Kan være mega social, men elsker også det at kunne være lov at være alene.. Og føler for længst jeg har fået det jeg ville have hernede…Men derfor selvfølgelig ikke sjovt at skulle afslutte en ferie,- hvor der hjemme venter en masse arbejde.. Men for at bevare et lys i tunnelsen, så bestemt jeg tager en tur til Polen igen der om nogle måneder.. Bare 3-4 dage, da det jeg maximalt kan få fri fra arbejdet af sammenhængende periode.. Og sådan et antal dage er nok det optimale for mig når jeg holder ferie.. To uger, så har jeg i hvert fald for længst set alt og prøvet alt -som jeg syntes der er interessant..På den anden side tager man så langt væk her som Thailand,- hvor der minimum går et halvt døgn - pr vej med flyvning,- så for kort tid, at kun være der 1 uge.Klokken 14,30 og lige været oppe og spise et sted på Second Road.. Og gik selvfølgelig op ad soi 6 - elsker simpelthen den gade,- og var lige inde og få en kold cola og røget nogle smøger, før jeg bevægede mig videre.. Dejlig afslappet sted, men med masser af piger.. Begynder vel at titte frem der fra kl tolv- og bliver så flere og flere hen ad eftermiddagen.. Der har man så mulighed for at se en masse lækre piger, og lige finde den man tænder mest på.. Dog minus Man kan godt føle det er en selv der er i et bur der, og bliver vist frem for alle de piger der står der -og ikke modsat, som man jo ellers skulle tror Men man kan gå uforstyrret.. Handler om attitude.. Smiler man og udadvendt,- så massevis af tilbud.. Vælger man at have neutralt og ikke interesseret udtryk, - og kigge meget ned i jorden, så kan man gå ufortyrret og diskret.. Og engang imellem hurtigt lige tjekke varerne ud… Og må sige sidstnævnte attitude jeg mest har brugt her i Pattaya… Selvom byen havde fortjent man gik med det bredeste smil hele tiden, for befolkningen super søde Men vil man som jeg gerne have ro nogle gange , så nødt til at holde den kolde facade meget af tiden. Efter mad, så meningen jeg skulle have lidt sol, men så overskyet så gik herop på værelset.. Min ven ringede vedr taxi.. Ikke finde det link en hjælpsom bruger gav mig på et taxifirma som var godt og reelle priser.. Han har dog fundet en privat og skal så have 1300 bath for turen inclusiv vejafgift.- så fint nok.. Han ville dog så have jeg skulle hentes først kl 6 (flyet går kl 9.20) - og tør jeg sgu ikke løbe an på.. så aftalt kl 04,- og senest kl 05.. Vil minimum have 2 timer når jeg har fundet afgangshal.- og så slappe af og få spist -og eventuelt røget hvis man kan det der ,- før den lange flyvetur hjem..Plan er at så lander jeg i morgen kl 16 i KBH og skal så med fly videre hjem kl 22.30.. Er lysten der til sex der,- nu efter blevet så godt forvænt hernede ,- så for ikke at få en kold tyrker,- så vil jeg få noget fisse der om aftenen i Danmark..Elsker generelt polske piger. Skønne og i Polen købesex utroligt billigt i forhold til Danmark. (dog ikke så billigt som her ) Og plan er en 3-4 dages tur senere på sommeren.. så hvorfor ikke teste en nu.. Som opvarmning.. Hende her: http://escortguide.dk/P/wonderfull-polish-girls-are-back-again--21792.htmlsom skulle være en på 152 cm-har jeg læst mig til inde her på Eroguide,- men bange for at hun ikke arbejder om søndagen,- men måske hjemme i Polen i Weekenderne.. Ihvertfald efter vagtplan så ikke træffes søndag.. Men vil prøve, og så have lidt alternative.. Ligesom jeg skal have googlet så jeg kan finde vej derhen nu efter jeg lander i morgen eftermiddag i KBH. Så lige været henne og spise.. Klokken nu 22.15 Min ven har sørget for der udenfor hotel holder en taxi og venter , på jeg skal afsted kl 04 i nat.. Sådan ordnes det åbenbart i Thailand.. Han sover i bil og venter,- og vil så køre turen til lufthavn for 1300 bath inclusiv vejafgifter.. Gav min ven 500 bath for min tur hen til ynglingsspisested . hjem igen og hjælp med taxi,- så de penge man sparer et sted ryger bare et andet sted .. Men var jo samtidigt min afsked med ham, så syntes han havde fortjent det for den hjælp som han havde givet mange gange gratis eller meget billigt i løbet af ferien... Kuffert næsten pakket,- så skal bare have pc og det tøj jeg har på nu, ned i den,- så klar til afgang.. Og vil så give den gas i Walking Street i nat !!.. Vil passerede soi 6 på vej hjem,- og ja stadig mit suverænt favorit sted.. Men vil se en masse Go go girls i dag,- og tage en helt anden type end jeg fortrinsvis har gjort hernede.. Ja nu får vi se men gerne en lang benet med gode former.. Ikke kærestesex jeg søger i dag, nu jeg skal hjem,- så forhåbentlig bare en ekstra fræk,- så jeg lige får tømt den aller sidste sæd ud her for sidste gang på denne tur.. -dvs i Pattaya.. For tjekket lidt sider her fra DK, -så jeg har et nødknald jeg kan gennemført fra jeg lander i KBH ca kl 16,- til jeg klokken ca 21,00 skal tænke på at komme med fly helt hjem hvor jeg bor.. Man skulle jo nødigt få abstineser efter sådan en tur hvor man jo har blevet en del forvænt.. Glæder mig faktisk til at komme hjem.. Føler mig mættet på flere planer.. For 4-5 dage siden, hvor uret tikkede den her vej,- der frygtede jeg lidt at det skulle blive svært at rejse hjem.. Men set nok for denne tur og prøvet det meste..Næste gang,- for bliver helt sikkert en næste gang - så vil jeg være de erfaringer rigere,- og ikke bruge den tid på at lære byen eller stederne at kende.. Så vil jeg nok bruge 2-4 dage på at kneppe igennem,- og resten af ferien på desederet longtime med en eller et par piger i flere dage.. For ingen tvivl om der får man altså virkelig kvalitets oplevelser… Får så sikkert ikke skrevet her før engang i overmorgen,- og så står der ellers masser af arbejde for døren.. Men vil forsøge at finde tid, og få afsluttet lørdag nat her, -og eventuelt hvis det bliver til mere fisse i KBH søndag .- og aller sidst skrive en konklusion på mine oplevelser på denne tur.
  5. ​Ja nævnte Frenchlover også noget om,- og helt sikkert noget jeg skal dyrke næste gang jeg tager til Thailand !! -og så altid let have piger barerne i reserve,- som man altid let kan få.. Næste gang bliver også i helt andet tempo,- hvor man kan slappe af,- for nu rimeligt overblik efter denne tur. I øvrigt tak til alle der har kommenteret og kommet med gode råd,- som feks på transport til Pattaya.
  6. ​Nej skuffer mig på ingen måde -er alt andet end naiv Lige med hensyn til den med at tage en i hånden,- var en kommentar jeg havde med hensyn til de piger hvor jeg havde skrevet oplevelsen var kun til en 5 eller 6´er.. Var kvali piger med udseende på 10 fra de bedst anerkendte og sikkert også mest besøgte go-go bare fra Walking Street,- hvor jeg skrev de virkede mere kolde og profesionelle.. Og som jeg også skrev sikkert hang sammen med de havde massevis af kunder der bare stod og ventede på en deal.. Men ville så lige for at understrege niveauet på GP i Thailand kontra Danmark - at trods det her var meget mere overfladisk,- startede det med de tog en i hånden,- og på hele turen jeg havde hjem til hotel (gik dengang da jeg boede ca 10 min fra hotel) -var de meget påpasselige med at man ikke blev kørt ned mm.. dvs meget servicemintede og ganske ok sex,- men som jeg skrev meget mere maskin sex,- end dem man feks fandt i en bar hvor der var modsatte forhold,- få kunder,- og mange piger der sjældent fik en deal - samt nogle måske havde det indtryk af at det her kunne føre til mere end bare sex en enkelt gang. Og super glad for du har samme indtryk af det miljø som mig.. Og næste gang må jeg opsøge de steder du omtaler lidt mere.. Havde en enkelt oplevelse fra diskotek der lige før lukketid,- som bekræfter din påstand
  7. ​Regn med 1500 baht inclusiv den vejafgift der også er- som det i øvrigt altid er vigtigt du får tilsagn om er med i prisen fra start - de der taxi chauffører kan være virkelig frække.. Oprindelig så plan bare at tage bus, som vist er i udgang 8,. og skulle være komfortabel og næsten ligeså hurtig som med taxi og koster kun hvad der svarer til 25 danske kroner. Men var pisse træt der efter flyvetur.- og der da jeg landede så lufthavnen virkelig uoverskuelig ud (modsatte indtryk da jeg skulle hjem),- så lod mig lokke og tog en taxi,. som jeg endda måtte betale 2000 bath / 400 kr for.. Den hjem den blev forhandlet ned til 1300 bath,- og chaufføren ankom tidligt på aftenen- og ventede og sov i bilen ,- til jeg kom ud fra hotel om natten/morgenen kl 04.. Der er et link en hjælpsom bruger har smidt i den oprindelige tråd, hvor man kan aftale med et firma der er reelle og har en fast pris på 1500 baht.. Det er klart det nemmeste at bruge,- men lige da jeg var dernede,- så ikke finde det link..
  8. ​Og kun godt du gider blande dig Ligesom alle jer der har været dernede mange gange, og meget mere erfaring end mine 14 dage dernede,- og som kan se noget i er uenige om noget jeg har skrevet. Så kun fint hvis i blander jer. Dvs kun glad hvis tråden kommer så tæt på sandheden og folk er mest muligt orienteret når de første gang besøger Thailand
  9. ​ ​ ​Tak Anacondaen -netop det jeg havde som håb.. At selvom der måske står meget urelevant i mine dagbøger,- så finde ting som man normalt ellers ikke kan finde.. I hvert fald ikke samlet under en tråd.. Og vil i konklusionen,- som endnu ikke er skrevet, - forsøge at få de ting med, -som ikke helt fremstår i selve dagbogen.. Blandt andet økonomien ved sådan en tur. Det er meget individuelt vil jeg sige.. Skal man have 2-3 piger i snit pr døgn -kontra 1 pige,- så stor forskel.. Ligesom stor forskel om det er piger man hver gang finder i en Go go bar eller i en øl bar.. -hvis man udelukkende tager på Go go barer, og drikker en del, og giver ladydrinks ofte til pigerne,- så hurtigt løbe op.... Modsat finder man pigerne udelukkende ved ølbarerne så virkeligt holde et lavt budget.. Så enkelt kan det siges, Regn med , hvis du er nogenlunde klar i hovedet,- og ikke lader dig friste/presse til alle de ladydrinks så er pigerne ca 5 gange så billige som i Danmark Principelt kunne man tage en lækker pige fra en øl bar hver dag, endda uden at prutte for 1000 baht /200 kr og 300 baht i barfin /60 kr , eller for ca 500 kroner tage 2 nye hver dag.. Og sådan forsætte,- til man måske fik smag for en og i stedet lejede den ene for det samme beløb hele dagen.Derimod være obs på det kan være meget højere beløb, hvis man går til den i mange Go go barer i løbet af en nat,- hvor der af og til ryger nogle lady drinks. Det hænger også meget sammen med hvad man spiser dernede.. Spiser man lokal thaimad ,- ja så få et godt måltid dernede med en cola for 50 Baht / 9,50 kr .. Spiser man europæisk mad ,- så dog ikke meget billigere end i DK.. Spiser man som jeg gjorde ofte et godt sted,- ja så hurtigt ryge 200 kr hvis man spiser dessert mm… Feks det sted jeg spiste ofte,- der kostede en 200 gr steak med pommes frites eller kartommelmos og et par colaer 160 kr.. Det var ganske vist også et dyrt sted.. Men bare for at vise at et budget afhænger af hvad man ønsker på sådan en ferie tur..Man kunne sikkert sagtens leve fint for 500 kr pr dag… 100 på hotel, og 3-40 kr på mad og 260 på fisse, og så 100 til lidt drikkelse og andet - men ville virkeligt være et stramt budget.. Selv havde jeg planlagt med 1000 kr pr dag efter hotel betalt,- som vel løb op i ca 3000, - for 14 dage…Men hvad man jo selv ønsker.. Uanset hvad ,- så altid have en stor buffer med fra det man har planlagt.. Jeg vil ikke anbefale nogle at tage derned hvor de regner med at kunne leve for 500 kr.. Syntes beløbet Aalborg nævner med 1500-1700 som et godt bud,- hvor man kan leve super godt. Da jeg som skrevet i min dagbog havde fået arbejde før min afrejse,- og derfor ikke som planlagt ville gøre det til et budget rejse,- sparede jeg i hvert fald slet ikke på noget,- som jeg ved andre måske ville… For mit vedkommende skulle alt prøves -og i rigelige mængder,- så de første 3 dage røg der sikkert 1500-2000 pr dag,- var jo også taxi fra Bangkok, samt hotel der skulle have 3000 baht desposition.. Og hadede bare generelt ikke at have penge nok med i pengebogen,- hvis jeg gik i byen om natten.. Hvis man blev fristet til noget,- som måske ikke var billigst ,- så hadede hvis der ikke hele tiden var ca 6-7000 baht i pengebogen.. Den første uge hvor der virkeligt blev besøgt mange go go barer og ikke sparet på noget ,- ja der hævede jeg max beløbet på 1950 kr måske 4-5 dage af den uge.. (men betalte dog også en del dage hotel cach for de penge) Den efterfølgende uge, hvor det nogle dage kun blev til 1 pige,- og nogle fra øl barer,- ja der rækkede sådan en hævning til 3 dage.. Trods jeg ikke sparede,- og spiste super godt hver dag ,- og ofte køre med de der taxi scootere, fik vasket mit tøj på hotel ofte,- og drak rimeligt mange colaer fra barskab på hotel.. Så nogle dage leve fint for måske 700 ,- med mit forbrug ,- som nævn ovenover.. Andre dage,- specielt der hvor der var masser af besøg på Go go barer og 2 piger derfra i snit , og hvor jeg selv bællede en masse drinks ned,- så røg der måske 1500 - 1600 kr… Men brugt frygteligt meget mere,- hvis man bare lod sig lokke i fælden med de piger der forsøger at få lady drinks.. Så det korte af det lange,- det er meget individuelt… Hvor mange piger man ønsker i snit pr døgn - og hvorfra man vil opsamle dem,- samt om man lever af mad ala herhjemme på en restrurant eller lokal mad.. Næste gang jeg tager derned,- så vil jeg ikke have mindre med, og bestemt ikke tage derned hvis ikke der er mulighed for at besøge Go go barer hvert eneste nat, og mulighed for give lady drinks til mange hvis jeg føler jeg har lyst til at snakke længe med dem .- før jeg finder den eller de jeg vil tage hjem den dag.. Men jeg er næsten sikker på de der go go barer vil betyde meget mindre for mig nu efter jeg har været dernede og set dem.. Jeg tror jeg hovedsagligt jeg vil opsamle piger fra øl barer.. Simpelthen fordi jeg syntes de er mindst ligeså kønne,- og meget bedre overblik over at kunne se mange.. Det at se en halv nøgen pige danse ,- siger mig altså ikke meget.. Og så betale dem dobbelt og alt det der tiggeri for lady drinks ,- samt man skal ind hvert sted før man kan se de måske 10-12 piger der er derinde i sådan en go go klub - det gør at jeg hovedsagligt vil fravælge dem til fordel for ølbarerne.. Og gør jeg det,- så jo dårligt nok bruge 500 kr pr dag på sex… Da de jo er billigere… Så næste rejse der regner jeg med det bliver svært at bruge 1000 kr pr dag,- selvom jeg selvfølgelig vil have rigeligt med,- hvis jeg skulle ændre mening når jeg er dernede.
  10. I dag går jeg over på nattevagter,- og så tid til at få smidt de sidst dage af min tur,- og skrevet en afslutning af mine oplevelser.. I nat bliver det næppe,- for lige ind i den døgnrytme,- og sikkert træt.
  11. ​Looooooool måske ikke ligefrem sødt Men må indrømme det jeg meget hurtigt opdagede !!! Den der helt overnaturlige kæresteoplevelse man kan få der på bare en nat dernede,- hænger tydeligvis sammen med det du omtaler,- og man må så overveje -hvordan man formulerede sig Som du siger så ingen grund til at være naiv.. De lyver selvfølgelig også,- og hvorfor frasige sig en super oplevelse... På den anden side, så kan man gøre det på en pæn måde. Min måde var hele tiden at have en bagdør åben.. At jeg måske gav indtrykket at de kunne være pigen man ville fremover , -men samtidigt indirekte fortalte at man skulle en forfærdeligt masse,- så man altid hurtigt og let,- og ikke mindst på en pæn måde kunne trække sig... Men ingen tvivl om de mekanisme hænger sammen,- og sikker på var man 100 % ærlig og feks sagde man kun ville rå sex (hvad jeg nogle gange ønskede,-og der ærligt fortalte det) så fik man heller ikke den der helt overnaturlige super oplevelse ,- som man aldrig nogensinde vel opleve i Danmark !!!.. - Måske heller ikke med en kæreste herhjemme Tænkte også en af dagene dernede at nævne de tanker jeg havde vedr det i min dagbog- men vidste ikke rigtigt hvordan jeg kunne få det få formuleret rigtigt,- for ville sgu heller ikke ligefrem opfodre folk til at lyve og snyde pigerne.. På den anden side så gøre sig bevist om det spil der er,- og at de lyver eller undlader at sige mange ting Ved at pigerne dernede generelt netop har den opfattelse af at man ikke kan stole på os og vi lyver.. På den anden side , så er de næppe meget bedre selv Men syntes nu alligevel man skal være sød med dem..
  12. ​Nej selvfølgelig spiste han ikke med !!! Trods jeg fortæller en masse her,- så er det jo kun en brøkdel af de ting man oplever og tanker man har -som man får fortalt.. Kan sige med hensyn til ham jeg måske lidt provokerende kalder min privat chauffør, og senere ven - for hvad skulle jeg kalde ham?.. - var et samarbejde hvor jeg de første dage kun benyttede ham , fordi jeg havde tillid til ham,- og så senere kun når der var behov for noget specielt.. For den flinkhed han havde udvist fra start,- så lidt dårligt med bare at cutte ham helt,- så brugte ham fast hver aften når jeg skulle ud at spise.. Og det trods jeg ofte gav ham 100 bath /20 kr. for turen,- hvor jeg bare ved at have taget en tilfældig taxi kunne få turen til 60 bat 12 kr.. Men sådan er jeg bare som person.. En aften (var i starten) - der fortalte han at han havde nogle problemer med hans kæreste/kone derhjemme.. Og var netop den aften jeg for første gang skulle til at besøge Go go barer for første gang,- og han der om formiddagen havde vist mig rundt vel i en halv time - for en pris af 100 bath).. Og fik mistanke,- om han nu pønsede på at kunne få lov at komme med.. Normalt hvis jeg fatter mistanke til folk vil platte eller har skjulte dagordener - eller bare simpelthen er falske,- så går jeg i den modsatte grøft.. Og sådan opfattede jeg det der , da han afleverede mig ved mit spisested - og fortalt om det med kærsten.. Men da jeg havde spist og tænkt lidt over det, tænkte jeg det måske var en meget god deal trods alt.. Med at få ham med den første aften,-og de øl han ville koste ville være godt lagt ud,- så skrev en sms- og spurgte om han ville med i byen i nat… Men der var svar,- at han som lokal ikke kan gå i Go go barer,- hvad jeg i øvrigt også kort som info fortalte i en af dagene derfra her i min dagbog.. Dvs derfra jeg jo så havde fået den info… Men man får jo kun fortalt en brøkdel af de ting man oplever eller de tanker man har.. Men kort fortalt havde min mistanke jo intet på sig der… Fortæller også i dagbog mener jeg at han på et tidspunkt nævnte noget om en regning han havde fået for noget rengøring,- men at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om.. Og sige det gjorde jeg så bestemt heller ikke -sådan noget tænder jeg helt af på..Så den gled jeg fuldstændigt af på,- for hader virkelig hvis nogle forsøger sig med sådan noget..Fortæller også i en af de sidste dage,- at han hjalp med at finde en sikker og rimelig god pris for en taxi fra Pattaya til Bangkok når jeg skulle hjem.. Men som jeg ironisk slår fast også - så de penge jeg sparede ,- de gav jeg ham der min ven for sin hjælp.. Så var jo ikke så meget hjælp kunne man sige…Skal man endelig gøre det samlet op,- så sikker på jeg fik det billigere for den samlede kørsel jeg fik kontra med en tilfældig man havde pruttet med.. Alt den info som han hurtigt kunne hjælpe mig med sparede både tid og penge.. Samlet set kostede han vel mig 60-70 kr pr dag de første 2 måske 3 dage -og siden -med forskellige haste ting der skulle laves,- og tur til spisested hver dag ,- måske i gennemsnit 15- 25 kr.. Og er altså krummer i et budget når man er på ferie.. Med ja man skal absolut ikke være naiv dernede ,- for ved at trods han var en fin fyr,- så forsøgte han nogle gange at rykke ens grænser for flinkhed,- som overnævnt beskrevet... Som også beskrevet tidligere, er jeg som person af natur gavmild.. Og tænker ikke specielt økonomisk, -men vil bare gerne give ud,- hvis jeg kan hjælpe andre.. Men på ingen måde naiv.. Snart tvært imod og lige der være virkelig kynisk ,-hvis jeg ser nogle folk udnytter min personlighed. Så går jeg i den modsatte grøft.. Med hensyn til forhold til ham blev det hele tiden meget afbalanceret.. Win win for begge..Og det forhold jeg altid forsøger at skabe i en eller anden relation… Hvis nogle så misforstår og tror jeg enten er dum eller naiv,- fordi jeg kan være meget flink,- så cutter jeg dem simpelthen meget hurtigt..Sådan var det også med købepigerne dernede.. Og måske også derfor jeg snakker meget om kemi.. -for lynhurtigt spotte de typer ud, der forsøger sig med falskhed. Andre mere i tvivl om,- men de afslører sig jo uundgåeligt hurtigt gennem en kortere samtale.. Og der har jeg været meget konsekvent dernede,- og hurtigt fundet en anden, hvis jeg fornemmede det.. Det kan selvfølgelig altid gøres på en pæn måde,- som jeg har forsøgt. Med hensyn til min tur dernede, så tror jeg du skal passe på ikke at dømme for hurtigt.. Lyder som om du har nogle forestillinger om min person ,- feks med det du siger `de` til mig - og jeg (som du opfattet det) bliver kørt rundt til barerne.. sådan jo på INGEN måde været !! Min tilgang til denne tur, var bare lynhurtigt at få totalt overblik over Pattaya.. Og gjorde jeg nemmest ved feks at fisse meget rundt bag på de der scootertaxier de første dage,- og siden besøge en masse go go barer og øl barer rundt omkring de efterfølgende.Man kan sige,- at hvis jeg skulle derned igen om 14 dage,- så gøre det på en helt anden måde.. Så været i helt andet tempo,-hvor jeg virkelig ville nyde bare at have tid og kun opsøge det jeg lige tændte på.. Med det overblik jeg så nu har fået fra min tur.. Måske gået til den de første 3-4 dage,- og få taget det værste tryk,- men siden satset på mange flere øl barer i specielt soi 6 og Soi Buakhao området,- og måske besøgt Walking Street enkelte gange,- men slet ikke så meget som jeg gjorde ved denne tur… Og helt helliget mig at den sidste uge skulle bruges til noget longtime/dage med en eller flere piger som jeg virkeligt havde det godt med.. Og der bare slappet af med hende..Men alt det her kunne jeg umuligt gøre her ved mit første tur,- da jeg jo endnu ikke havde den viden derfra.. Og selvom jeg måske med bagklogskabs altid lyse overblik, kunne sige der var ting jeg ville have gjort anderledes,- så ændrer det ikke ved at jeg havde aldrig fået den indsigt som jeg har nu,- ved at gøre som jeg netop gjorde på denne tur
  13. Forsat torsdag og Fredag Fredag… Lige stået op.. Klokken 12.. Lad os lige gøre aftenen og natten færdig fra i gårDer ved 8-9 tiden aften følte jeg faktisk syg.. Dvs frøs.. Kunne ikke få varmen selv om jeg vel stod en time under bruseren,-hvor jeg ikke syntes vandet var varmt nok.. Tog en pille,- og dog hjulpet lidt med badet,- men følte mig halv sløv.. Gik så ned og fandt noget at spise.. Og da jeg kom hjem så fået det bedre.. Og horny Tænkte nu må jeg sgu lige få testet hende her: https://www.thaifriendly.com/FruendUshhhhhhhh .. gør jeg generelt aldrig mere.. Dvs det med finde nogle inde på feks thaifriendly,- Og gjorde jeg oprindeligt bare fordi jeg kedede mig lidt før jeg tog herned,- og godt at have nogle alternativer af type piger.. Men egentligt tåbeligt at bruge piger derfra , -selv hvis billederne er 100 % vellignende. For man kan aldrig læse personlighed og alt muligt andet som man ville hvis man havde stået overfor dem.. Og jo tåbeligt når der er mulighed hernede for at se tusinder af forskellige piger,- og lige finde den type man bedst kan lide,- og meget bedre kan aflæse masser af info om de personer som man jo kan når man står overfor dem..Fint at skrive, der kan man få info osv til dem der feks søger en at tage med hjem på sigt.. men vil sgu mere råde de der søger en sådan pige,- at finde en GP´er i Pattaya.. Ja så er hun det, men hvad så ?.. Så er man da sikker på hun er det , fremfor måske leve i usikkerhed om det.. Derudover så mulighed for at se tusinder af piger hvor man altså gennem øjenkontakt kan få meget mere info end sådan en dating side som Thaifriendly..Jeg jo ikke hernede for at finde en pige,- men udelukkende købesex.. Var dog lidt tændt fysisk på hende fra linket der.. Og skete jo ikke noget ved at prøve.. Eller gør der ??? he he mere om det senere..Var på forhånd forberedt på billedet sikkert ikke lignede meget,- og redigeret rigeligt i de der billeder hun har på sin profil.. Og sige hun nok er 5 år ældre,- end billederne.. Modsat hende den der vietnameser jeg havde hjemme forleden fra Beach Road,- som godt kunne minde lidt om udseende,- men som var mindst 5 år yngre end de her billeder her…Og så en lille bitte nips,- samt med de største og klareste øjne jeg nogensinde har set…Dvs ægte,- for inde på datingsider har de jo manipuleret meget med deres udseende og specielt øjne..Men hende her der kom fra Thaifriendly var som sagt 5 år ældre end billederne,- men stadig meget ung.. Det der dog bekymrede mig var hendes stemme.. Lignede meget godt billederne.. dvs sminke kan gøre meget Men så faneme godt ud ,- men den der stemme , den var lidt mistænkelig.. Nogle gange meget tynd,- andre gange lidt mere dyb.. Hovedet også lidt større end jeg forestillede mig på billederne.. Nu var hun jo kommet op på værelset før jeg kunne se hende og opdage den mistanke jeg havde, så hvad gør man ? Forsøgte på en pæn måde men direkte måtte at udfritte hende om hun var en LB,- og hvis, så okay så kunne hun bare få 500 bath og tage afsted igen.. Men nej forsikrede hun/ham mig.. Siges de kan faneme være lavet godt.. Og da utrolig stor sympati med dem.. Mange jo bare født i den forkerte krop.- og mange sgu mere kvindeligt udseende end andre naturlige kvinder.. Men er der bare en ting der minder lidt om at de er GP´er ,så tænder det mig sgu af.. Tænder bare slet ikke på det, selvom de kan være utroligt smukke,- og af dem jeg har stødt på her rundt i pattaya er nogle virkeligt søde personligheder.. Men er bare ikke det jeg tænder på -eller får faktisk kuldegysninger bare der er en mistanke ha ha Og havde jeg her.. Hendes stemme var ikke specielt dyb, kender mange piger/kvinder i DK som har dybere stemme,- men lad os sige hendes stemme var ikke naturlig tynd og fenimin.. Og god til at aflæse folk, og mindede frygtedeligt om en LB ha ha ha.… Gys !!! .Smuk,-men de der lidt hurtigere bevægelser, og lidt overdrevne feminine bevægelser gjorde mig virkeligt i tvivl.. Men så man på hendes krop, så naturligt kvindelige former der hvor de sidder på kvinder.. Hmm men hormoner kan vel også gøre meget der vel ? he he… Men tænkte fuck, -var horny, så var bare intet der blev lagt i det fra min side… OVERHOVEDET ikke !!..Så på sengen var det blow,- og da jeg så hendes små bryster, som næsten var for perfekte til at være ægte,- bekræftedes min mistanke yderligt.. Samt den hårdhed hun suttede pik på.. Dvs en der sikkert har haft en pik engang og godt ved hvad den bedst kan lide… Hun spurgte så : fuck ?,- tjaee jo ehh øh svarede jeg og hun tog kondom på, og blev bar liggende som en sky genert en for sgu også synd hvis hun virkelig var en ægte pige.. Men ikke noget som helst iniativ fra min side.. Hun/han red så meget hårdt.. Sådan så jeg på et tidspunkt mærkede noget fugtigt der løb ned.. Opdagede så senere da hun var gået var små blodpletter på dynen. Så enten en der har haft det røde eller hendes kunstige der endnu ikke var helt iorden.. fuck !!!! det her sker bare ikke mere for mit vedkommende !!!!!Hun var næsten for hård i sin ridning,- så bad om kondom af igen og så kunne hun sutte, -hvor det endte med jeg skød den af,- og så pænt farvel.Sådanne en dag som i går hvor hende der til græsk fra Devils Den, havde skyllet ud 5-7 min før og efter samleje ude med den lille bruser ved toilet,- hvor man tydeligt kunne høre det !! -og så den her oplevelse med hende/ham - er ikke nogle der brændemærker sig ind som super oplevelser loooooool !!!!! -men ved det er noget jeg vil grine af i fremtiden.Karakter.. Billedet bedømme til en 8-9 efter min smag.. Men virkeligheden der + 5 år og ikke så meget pupertigt pige ,- så giver 7.. Personen var da smuk efter min smag..Oplevelse, ja det bliver en 4..… Kunne få lavere,-men modsat en anden pige jeg mødte herinde som fik 3,- så var det her dejligt hurtigt overstået,- og man behøvede ikke spilde meget tid.. Nu klokken 15.30Gik der fra kl 13.00 de 20 meter fra hotel her, og op gennem soi 6 og ud på second Road.. godt nok hurtigt blive fristet der -men valgte at besøge en Mac D og få noget morgenmad.. Bagefter samme tur igennem soi 6 og hjem på hotel, hvor jeg har ligget og slikket lidt sol ved pool.. Dejligt lige hurtigt at kunne blive afkølet, hvis man føler det bliver for varmt.. Nu ved at fået rimelig god farve overalt.. Nu plan at gå en tur.. Op gennem soi 6 igen,- og hvis bar hvor man kan sidde rimeligt ufortyrret så få en cola eller to på vej op ad den ca 100 meter lange gade.. Til venstre -hvis man kommer nedefra Beach Road,- så virkelig mange af de “større" øl barer hvor der er 6-10 piger,- mens til højre mindre barer med måske kun 1 eller 3 piger..- som er bedre hvis man bare vil nyde en kølig cola og vand.… Finder jeg ikke lige den rigtige bar,-men den helt rigtige pige, så forsætter jeg bare og går så i stedet til Soi Buakhao ,- dvs tager en taxi derhen da stadig lidt øm i mine fødder.... Eftermiddag skal gå med afslapning -og så nok et knald… Aftenen gå med at få sidste styr på taxi til Bangkok, og bookning af fly fra Kbh og hjem,- eventuelt næste dag, -så finde hotel der i Kbh til søndag.. Og måske en dansk GP.. så jeg ikke helt får en kold tyrker når jeg kommer hjem til Danmark og vandt til så meget fisse..Senere på aftenen/natten så en tur rundt i go go barer..Lørdag skal ligesom i dag være afslapning.. Evt morgen knald soi 6,- lidt sol,- og så eneste praktiske ting, at få pakket kuffert,- så alt er klart.. Så tage en tur om sen aften/nat rundt i byen, og så vende tilbage til hotel der omkring kl 03 nat,- og tage taxi til lufthavn. Nu klokken 18... sidder her og skriver på værelset.. Mens en pige jeg støvede op på en bar i soi 6 ligger i sengen.. Mere om hende senere..Gik op ad soi 6, og er altså mange fristede bar piger der… Men var lige inde og vende på en bar jeg ikke husker navnet på,-men en jeg åbenbart har været på en anden dag.. En hvor der er meget få piger,- og valgte lidt ro.. Dejligt bare at sidde der med en kold cola i glas med isterninger og en smøg… gik videre, og det rimelige stykke vej der er til soi 7 ad sekond Road og passerede Central Pattaya Road.. gik ned gennem gaden-og ved enden fra Beach Road, så jo få meter før soi 8 starter,- så op ad den.. De er jo intet i sammenligning med soi 6… Forsøgte så at finde Soi Buakhao som burde være nemt,- men endte i en blind sidegade,- og spurgte en taxi og pris derhen.. 30 bath, og forståeligt nu der var så kort derhen.. Men mange forsøger jo at snyde Da vi kom derhen ville jeg give ham 40,- da han havde været så reel og ikke forsøgt med høj pris som de fleste -og gav ham to 20 bath sedler (2x4 kr) -men uha.. jeg skulle endelig ikke betale for meget.. Endte med jeg gav ham 60- for sådanne mennesker vil jeg altså meget gerne unde de får lidt.- og jo krummer i Danmark.Gik rundt i området.. Ved der er meget jeg ikke kender der endnu,- men begynder dog at genkende steder og rimeligt kunne finde rundt blandt sidegaderne… Soi Buakhao er dog mere spredt,- og man kan sige man kan gå lidt mere i fred.. Men også risikere at skulle gå langt før der er en pige der specielt frister en.… Så efter et stykke tid,- tog jeg tilbage til soi 6... Nåede ikke så frygteligt langt ned,- før en pige fangede min interesse.. En 8´er måske men dejligt smil ,- og baren ikke fyldt op med mange piger,- så valgte at få en cola der.. Hun var ligesom pigerne i Soi 6 og barer generelt ikke så påtrængende som nogle/mange Go go barer er det i Walking Street.. Men stadig meget opmærksom og service orienteret.. Man får opvartning og kan så selv vælge om man skal udbygge kontakten eller bare sidde i fred og ro.. Hun var dog nice og kemi fra start,- så udbygges hurtigt til hun satte sig, og tungekys og raven på min pik,- som åbenbart har kommet sig efter nogle dage med ikke helt vildt tempo…Her priser også reele modsat mange steder i Walking Street.. Deres specielle er short time-men sikker på long time er ligeså let.. I hvert fald blevet tilbudt det nu 2 ud af 3 gange her i den her gade.. Den sidste kommer vi tilbage til... Hun ligger her nemlig stadig..Pigernes kvalitet er høj syntes jeg,- og gider sgu ikke prutte når de kommer med deres sikkert standartpris til 1000 bath (200 kr) til pigen og 300 bath til baren.. Så efter colaen var det op ovenpå.. Var dog lidt problemer med at nogle rum var låst (nogle piger sover sikkert der også),- så hun spurgte om vi kunne tage til mit hotel.. Fint nok,- var jo lige for enden af gaden ca... Så hyggelig sex, - rigtig kæresteagtig med hende, med masser af tid,- hvor det startede i badet og endte i sengen.. Hun her ønskede heller ikke noget at drikke da jeg tilbød det her fra baren på værelset.... Langt de fleste meget beskedne… Hvad jeg husker så kun hende fra DD,- der iøvrigt da jeg gav hende røret til hotel receptionisten,- da der på det her hotel, kun står vand i køleskabet.. Trods jeg flere gange havde sagt jeg bare ville have 1 cola,- så bestilte hende der fra DD 2 øl og 2 cola.. Så findes også de typer, - men generelt overrasket over hvor beskedne de har været, dem jeg har haft på besøg..Selve akten ikke så meget specielt at sige om.. Men dog et stort 8 tal… Sprang dog over den obligatoriske 69”er.. -her dusk og flere af pigerne hernede der har.Bagefter så bad,- og gjorde klar til at finde penge frem,-men i stedet for at tage tøj på, spurgte hun om hun måtte tage en lur på 10 min.. Intet problem, og gik ud og røg.. Da jeg kom ind, og ville sætte mig til at skrive, så sagde jeg hun ikke skulle skynde sig.. -bare sov lidt,- jeg vil bare lige sætte mig og skrive på pc.. Så kom de lidt mere personlige spørgsmål om hvor gammel jeg var og hvad jeg skulle lave i morgen.. Tænkte uha, nu håber jeg sgu jeg på en pæn måde kan få hende ud herfra igen.. Super sød pige,- men andre planer for i aften/nat og i morgen som jo bliver min sidste her i Pattaya for den..Nu klokken halv 7 aften,- og hun sover.. Lader hende være og vil så eventuelt sige jeg har et vigtigt møde der senere i aften- når jeg skal ud og spise Sendt fra Windows Mail
  14. ​Må de erfarne kunne dig et mere præcist svar på.. Jeg fravalgte netop longtime på turen,- og fik det ved en tilfældighed en nat. Men vil tro pigerne får løn for at være tilknyttet en bar 12 timer i døgnet,- og vel reelt de timer man så betaler for... Dvs går man hjem med en sent,- så ikke sikkert man får så mange timer.. Uanset noget der skal aftales på forhånd og sikkert kan forhandles... Vil også tro,- at mange gange kan long time dække 24 timer,- og der ofte ikke til større pris,- men hvor dig og pigen er blevet glade for hinanden,- og du så giver det beløb som hun syntes er rimeligt,- samt det hun er låst fast til en eventuel bar.. Men kun gæt fra min side..
  15. ​I andre tråde herinde skrevet jeg er ekstrem kræsen hvad mad angår Og ja bevist før rejse om man dernede kan få super god Thailansk mad til næsen ingen penge,- men er jo kræsen Nu gav jeg jo heller ikke 1000 bath for nogle steaks men vel nærmere 800 som var inclusiv ret med et par colaer.. Og valgte altså det sted ofte -trods pris højere end mange andre steder på steaks,- netop fordi det var det bedste Steak sted i Pattaya.. Jeg er oprindelig ked af hvis min tråd her,- skulle give noget dårlig reklame for Thailand.. Thailand er så meget mere end blot Pattaya, som jo er specialiseret i lige den form for turisme.. Men trækker lidt på skulderen over dem der bare er forargede over sexturisme.. Man kan vælge at se det negativt og se at nogle er tabere i det her spil,- eller se virkeligheden i øjnene og erkende at der kun er vindere i den her form for branche. Som regel er den der bekymring for den der stakkels GP´er der er tvunget ud i det,- jo intet med virkeligheden at gøre.. Og dem der er så bekymrede om det, har jo intet modsvar til alle dem der arbejder indenfor denne branche ville kunne tjene så mange penge som de gør nu.. Som regel er denne bekymring og logik opbygget på noget moralsk og ofte så langt fra virkeligheden man kan komme.. Det i hvert fald jeg har oplevet hos en masse GP´er i Danmark,- som altså ikke kan genkende at de er nogle stakkels svage der er tvunget ud i det.. Der er 9 ud 10 tværtimod nogle meget stærke kvinder , der er meget mere beviste og selvstændige end de "såkaldte" normale der gør alt for at leve et "normalt" dobbeltmoralsk liv,- som lige passer med dagens normer. Under mit besøg i Thailand så har min opfattelse bestemt ikke rokket sig.. Tværtimod.. Lutter selvstændige stærke piger/kvinder,- der bestemt ikke var ulykkelige,- men som ved deres arbejde kunne forsøge deres virkeligt fattige familier derhjemme... Så nej sorry -vil på ingen måde føle mig skyldig eller dårlig samvittighed over en sådan rejse,- eller dem jeg ofte har foretaget andre steder i Europa.. Det er en win win for begge partner,- hvor det handler købesex.. I Thailand dog udvidet til at det kan ende med giftemål,- og hvor jeg igen mener at begge partner vinder på det Hvorfor skal der dog være den her skyld og fordømmelse over at nogle piger vælger at sælge sex ? Er det bedre de arbejder på en fabrik 14 timer i døgnet til en hundredel af den løn de kan få for en weekend , for feks vi kan købe en vare der er billigere at fremstille der i Thailand fremfor i Danmark? - Hvorfor er der ikke nogle fordømmelser der ?.. Hvorfor altid bare fordi det handler om sex ?... Og spørgsmål ikke henvendt til dig tzatiki,- da jeg tror du er er meget mere oplyst end de til tider meget snæversynede folk der har alle disse fordomme vedr. købesex... Men blev nødt til at give et modsvar hvis denne tråd på nogen måde kom til at skade Thailand da jeg syntes det er unfair da Thailand da bestemt er så meget andet end lige det her.
  16. ​Jo kun erfaring med Pattaya og valgte oprindeligt den tur ud fra hvor man kunne få mest for pengene i Thailand,- men stadig et rimeligt stort udvalg.. Næste gang burde jeg måske også afsætte ihvertfald nogle dage til Bangkok -men som jeg har forstået skulle det ligge mere spredt i Bangkok. Men kan man jo ti den tid sætte sig ind i.
  17. ​ ​Jeg oplevede det ikke som et problem generelt i ølbarene, men specielt i Go go barerne på Walking Street.. Var kul enorm forskel !!! Og mener der er en afgørende stor forskel.. Vil man bare kneppe, hvad man nogle dage bare havde lyst til ,- der sagtens prutte.. Eller der skal man faktisk gøre det... Men vil man have de der helt specielle kæreste oplevelser,- som Gentleman and a Scholar spurgte om,- der vil jeg altså ikke risikere at ødelægge en stemning for om man kan få det billigere,- der set med danske priser jo er latterlig lav... Der har pigen på forhånd måske netop også givet et lavt bud, netop fordi der er super kemi,- og hun vil gå gennem ild og vand for at komme med hjem til hotel for at overbevise en om at hun er altså en man skulle satse på i sin fremtid.. I hvert fald de oplevelser der hvor jeg fik super oplevelser, -der var de meget "billige" -og ingen grund til at prutte.. Selv hvis pris havde været højere,- så stadig indenfor det normale af hvad man kan forvente,- og der mene det er tåbeligt at sætte en super stemning på spil -det kan godt være,- som jeg også i dagbogen skriver,- at man som ny dansker dernede bare skal vænne sig til det -at det er lige så normalt i Thailand at det næsten er unormalt ikke at prutte..... Men kræver i hvert fald noget tilvænning før man som dansker rigtig kan leve sig ind i det, som ny dernede
  18. Forsat Onsdag -og Torsdag Klokken omkring midnat.Kom gennem soi 6 på vej hjem.. Ved det havde været super at komme her nu, da næsten så godt som ingen kunder,- og masser af lækre piger i de åbne barer.. Bagefter lidt sulten og husker ikke helt præcis hvor der skulle ligge en Mac D , som min ven fortalte mig skulle ligge i rimelig i nærheden af hotellet, -som han viste mig da han afleverede mig der i eftermiddags….. Nu ikke finde det, så tog en taxi hen til en af de mange der ligger langs Walking styreet.. Apropos flinke thaier,- så findes der akkurat ligesom andre steder i verden nogle idioter iblandt.. Langt de fleste taxi scootere er flinke,- men her udenfor hotel Selution står nogle skumle idioter.. Første gang jeg var en tur i byen i nat, snakkede jeg med dem om angående ​Go go baren Queen som jeg nu har fundet ligger omkring soi LK Metro.. Så står de 3 og snakker indbyrdes og lader som om de ikke ved hvor det er,- og når jeg så endelig får bekræftet at han ved hvor det er,- må jeg flere gange spørge om pris før han til sidst siger 80 bath… Sådan en idiot.. Tænder mig virkelig af.. Så grinede af ham ,-og pegede det jo lige var derhenne men hans bobbafjæs var uforandret.. Sagde så de typiske 60,- men skulle nok bare vist ham røven.. for ikke fortjent en bath.. Da jeg så senere skulle ud og spise nu her,- så stod de 3 der igen,- og spurgte om der ikke lå en mac D ligge heromkring i området.. Men så stod de grødhoveder igen og spillede dumme, og dårligt nok svarede men snakkede indbyrdes.. Der er der en ting at gøre.. Møder man de typer -heldigvis sjældne- så er det bare at vise dem røven,- og gå max 25-30 meter hen hvor der så typisk igen står 2-3 som super gerne vil have en taxi tur med en kunde… Nævnes klokken der var omkring halv 3,- og da jeg kørte hjem fra at spist -og vi passerede soi 6 ,- så TOTALT død og begravet.. ikke ventet at se det så tidligt.. Går udfra de så også overholder de der lokale åbningstider,- og så hvis der er mange mennesker og gang i den forsætter natten ud..-men som denne nat,- hvor der var få kunder,- så lukker helt ned tidligt…Jaee vil bare sige, - Walking Street sikkert propfyld,- og de fleste af turisterne ved ikke hvad de har gået glip af,- hvis de i stedet havde valgt soi 6 der ved midnat Op klokken 12 ca.. Kan åbenbart ikke sove om natten,-selvom jeg gerne ville have lidt anden døgnrytme..Apropos personale på hoteller, så kan der være gode -og lad os bare sige mindre gode,- ligegyldigt hvilket hotel man vælger.. I går her, så en super fin LB,- dem er der en del af som personale rundt omkring på hotellerne.. Servis minted,- hvor ting klares hurtigt, bekvemt og for at man får det bedst mulige ophold.. Ligesom en af rengørings kvinderne i går, hvor jeg spurgte om få vasket noget tøj, lynhurtigt fik ordnet det….Men i går en af de der skrankepaver man af og til støder på.. Måske specielt udenfor Danmark,- hvor vi selvfølgelig kan brokke os over mange ting,- men sammenlignet med mange andre lande,- altså er uhyre effektivt…I dag opdaget da jeg skiftede hotel i går at jeg havde kommet til at tage et håndklæde med hjem fra tidligere hotel,- samt i øvrigt havde et ekstra kort til døren- som en anden skrankepasse der en nat i øvrigt ville have mig til at betale ekstra for hvis var blevet væk… Da jeg så var på vej gennem lobbyen,- så hende skrankepaven på det her hotel, at jeg var på vej ud med et håndklæde.. Jeg skyndte mig hen,-og fortalte det var et jeg havde kommet til at tage med fra andet hotel i går og ville aflevere det tilbage.. -og trods jeg viste hende, at der på håndkædet stod The Xclusiv hotel (navnet på nr 2 hotel),- så jo nærmest ikke til at stikke eller bide i.. Og pludselig da det endelig gik op for hende at det var altså rigtigt det jeg sagde, -så tog hun resolut tlf frem og begyndte at ringe hen til hotellet.. Der flippede jeg altså ud-og både med ord, tegn og fagter fortalte hvad jeg mente om hende.. At jeg var pisse ligeglad med sådan et latterligt lorte tæppe,- men bare var venlig at levere det tilbage.. Hun har jo åbenbart troet jeg først ville smugle det ud ??? Ja sådanne møder man ogsåNu klokken præcis 19.. Lige haft besøg af Toni fra DevilsDenLavede lidt ærinder her om eftermiddagen.. Ekstremt varmt i dag,- og lige før kom der en skylle som var dejligt forfriskende.. snakkede med en lokal og han mente det var 43 grader ,- der sen eftermiddag.. Måske ikke været,- men var godt nok hedt der sen eftermiddag… Det her hotel. -der aircondition foresten ikke særlig god..Angående DD så godt lide dem.. Og hele deres koncept.. Her penge opkrævninger ikke skjult, som man ofte ser i mange Go go barer og vel dels også øl barer.. Her er prisen som den er,- og ikke gennem mange andre fristende led før man få det man ønsker.. Som specielt den Thailanske kultur og sexindustri er bygget op på.. Her også super service, med hurtigt svar fra David (Engelsk ejer) uanset om man emailer eller ringer op.. Det her minder om vesteuropæisk standart… Derudover godt lide at man kan se hvad pigerne er til,- og ønsker man græsk ,- eller de er påklædt på bestemt måde, feks med stockings,- ja så har de det med når de møder op,- og i klæder sig det man ønsker..Ulemperne, er som jeg på forhånd viste,- at man aldrig kan sikre sig at der er kemi , da billeder jo bare er en ting,- men virkeligheden en anden.. Ingen tvivl om det var Toni,-og billederne ligner hende,-men havde nok forestillet mig en mere socifiseret type, og ikke den her mere bramfrie -lidt billige type.. Derudover så håbet det var en af de her typer der faktisk nyder græsk/læs også er naturligt bygget til det,- som måske 1 ud af hvert 30 pige naturligt er..Her blev der efter bad,- gjort klar kunne man høre Minimum 5 minutter, med masser af plask og skyl, -ude på toilettet med den lille bruser som mange toiletter har hernede.. Og da hun når hun så kom ind,- og trak kondom på noget af sit værktøj hun havde haft med hjemmefra - en dildo,- og smørrede den ind,- så måtte jeg lige stoppe hende og sige jeg utrykkeligt havde skrevet i emai til David under bemærkninger : maby ass fuck to here,- at det altså under ingen omstændigheder galt til mig.. Fair nok de ikke naturligt ønsker græsk.. Men så heller ikke stå det.. Håbede netop at få en af dem som selv er udvidet naturligt til det og nyder det.. Her tydeligt at det var over hendes grænse.. dvs på ingen måder afværdigende over det der skulle foregå,- men man er da en idiot hvis man ikke kan se hun ikke nyder det .- eller noget hun ikke tænder på.. Så det tændte mig en del af.. dvs ikke pikken som stod flot en halv time før hun kom og ditto et stykke tid efter,- efter jeg havde taget de små blå i brug jeg havde købt forleden.. Bare for en sikkerhedsskyld..Nu til karakter… Igen igen,- så objektivt med udseende ,- og dels oplevelse også , da der skal kemi og to til hvis der danses tanko…Billedet fra Devils Den der er hun en 6´er, men in real en 5´er…Oplevelse,- der en 5´er men bestemt også min egen skyld…Når det er sagt, så anbefaler jeg absolut stedet !!!! Af ovennævnte grunde,- men nu hvor der jo er tusinder lige undenfor sin dør,- hvor man netop meget bedre kan finde lige den man tænder på - det kan man altså sjældent udfra et foto !!! ,- så vil jeg næsten syntes det er dumt at bruge DD.. Medmindre man bare skal have et knald,- så super fint sted,- hvor man hurtigt og uden alle de her Thailanske omveje kan få en pige til sit hotel. Og få en der modtager græsk.. Nu også sige man bliver utroligt forvent hernede Elsker simpelthen soi 6.. Dette er paradis,- hvor man fra tidlig dag, kan gå stille og rimeligt uforstyret ned gennem gaden og se et kæmpe udvalg af kvali piger ,-i hvert fald efter min smag.. De her barpiger ligger altså på et niveua over de fleste Go go piger,- hvor de typisk er dyrere.. Her kan man også se varen,- og selv vælge om man går ind og tager kontakt ,kontra Feks Walking Street med alle deres Go go klubber, hvor alt jo er usynligt ,- indtil man har gået ind og så bliver nødt til minimum at købe en drink til sig før man kan se udvalget.. Så vil absolut anbefale Soi 6..Var derhenne i eftermiddags,- og tæt på at blive lokket et par gange.. Men plan var jo enten DD eller hende den sidst fra Thaifriendly.. Men her super. Her kan man i ro og mag, -bedre selv styre det,- og hvis man feks bare vil sidde og få en kold cola med isterninger, så gør man bare det.. Massevis af de her ølbarer,- hvor man fra gaden tydeligt kan se indholdet og kvalitet af pigerne.. Og om lige den type man tænder på i nuet, er der.. Som der er stor chance for da det er rimeligt koncentreret,- trods gaden ikke er så lang.Vil man have det lidt mindre koncentreret,- og lidt mere fred,- så anbefale soi Buakhao området.. Plan for i aften/nat at kneppe en igen,- komme op på snit af 2 piger pr dag.. Men simpelthen så mætVed jeg sikkert ikke kan sove her i aften eller nat,- men vil så tjekke lidt områder ud,- og eventuelt kun tage en hvis jeg virkelig bliver fristet.. Og i morgen tage et “morgen” knald, enten fra soi 6 eller soi Buakhao , eller hende fra thaifrindly jeg har skrevet en del med på det sidste.. Og efterfølgende aften og nat helt sikkert tvinge mig rundt bla i Walking Street for at udnytte nu jeg er hernede.. For hjemrejsen nærmer sig jo med hastige skrid.. I morgen fredag,- og har så også lørdagen her,- før jeg sen nat tager en taxi til Bangkok og lufthavn.. I går nat, ikke fået skrevet, - jo minimalt man får skrevet ud af et helt døgns oplevelser og tanker,- der tvang jeg mig hen til det sted hvor hende jeg var blevet lidt lun på.. Dvs intet lyst, men tænkte nu tester vi lige skæbnen.. Står hun udenfor,- så overveje hvad jeg gør og eventuelt gå ind.. Men håbede det ikke…Selve klubben Queen ligger ikke i Soi Bukkao området som først antaget men omkring centrum,- men vidste ikke præcis hvor så tog en taxi derhen,- og blev sluppet af et godt stykke fra selve baren, så jeg diskret kunne bevæge mig derhen og forsvinde hvis jeg fortrød.. Den ligger i nærmest en sidegade der nærmest er som et U… 100 meter med en masse Go go og øl barer,- som svinger til højre,- hvor det forsætter med samme intensitet af natteliv,- også endnu en gang til højre,- hvor man der igen er 100 meter med fuld skrald af natteliv,- før vejen igen munder ud på den vej jeg stod på.. som i øvrigt også var livlig.Var masser af fristende og lokkende piger i de andre Go go barer,- og da jeg kom nærmere, så jeg kunne læse Queen udfor en af Go go barerne,- og tydeligt kunne se hun ikke var derude, og at de piger der stod udenfor ikke fristede en og eller fristede mig, -så tog jeg det som et tegn på min skæbne - at jeg ikke skulle gøre mere ud af det.. Og blev bekræftet på samme måde rundt i den U gade hvor der var en masse andre fristende piger der lokkede,- så det måtte være nok tegn for mig I øvrigt også glemt at fortælle noget for i dag… Har jo fået vasket mine gummisko,- men kommer jo lynhurtigt til at lugte her i varmen igen.. Råd er simpelthen at bruge nogle flip flappere.. Men fået sår hvor de har gnavet flere steder, -så kan kun gå i gummisko.. De lugter pt ikke endnu, men er begyndt -og nu med 2-3 dage tilbage endnu,- så ved jeg de meget hurtigt kunne komme til det - kan dog ikke vente på en dag hvor de bliver vasket og tørret,- men samtidigt dog bange for de der 2-3 dage hvor intet bliver gjort,- ville gøre mig rimelig upopulær over den eller de der fik fornøjelen af at sidde ved siden af mig i fly tilbage til Danmark he he Ville så ringe efter min ven, og høre hvad han kunne gøre.. om der fandtes noget godt duftfjerner.. Men i og med jeg ville ringe ham op,- så åbenbart trykket på hende pigens nr fra Insigna,- og den forbaskede tlf,- var umuligt at få til at lægge røret op.. Inde i en anden menu,- og ikke finde tilbage til hvor man lægger på,- så febrisk slukkede jeg på slukknappen,- før den efter 5-10 sek lukkede ned og slukkede helt.. Imellem tiden dog høre hende der pigen glad og forventningsfuld sige hallo flere gange .. fuck !!! Skulle bare ikke ske.. Den skulle jo være lukket med hende.. Også glemt at skrive,- men den der efterfølgende aften ringede hun mange gange i løbet af aftenen og tidlig nat.. Lod som jeg ikke havde tlf med,- og skrev en rigtigt sød besked senere på natten, - hvor jeg fortalte hun var skøn (hvad jeg faktisk også syntes hun er),- men at jeg elskede at sove alene, og derfor aldrig valgt longtime før der med hende mens jeg havde været på ferie.. Og flot formuleret hvor jeg fik fortalt hende kort at jeg faktisk havde lidt travlt og gerne ville opleve Pattaya nu de sidste dage jeg havde tilbage af ferien.. Kort og godt, smukt formuleret, hvor ingen taber ansigt ,-men samtidigt gjort klart at jeg ville nyde nattelivet alene,- eller ikke med hende. Og fik en efterfølgende sms om morgenen hvor man tydeligt kunne se den havde haft den rigtige ånd og forstået som jeg ønskede,- hvor hun glad ønskede mig en forsat ferie,- og ville jeg have selvskab af hende ,så bare skrive eller ringe til hende..Og så klokker jeg i det her nu ???? Med at røre rundt i noget der så smukt var stoppet og begravet.. Suk... ​Da jeg tændte mobil igen,- (skulle jo ringe efter ven) kimmede den bare uafbrudt.. Ikke bare hvor man ringer længe til man er sikker på anden ikke er ved røret.. nej den ringede heeeeeelt ud,- så længe som det OVERHOVEDET er muligt,- og som føltes som en evighed. Og sådan forsatte den nogle gange med et par minutters mellemrum...... Hvorefter der kom besked,- og den svarede jeg tilpas troværdigt på en halv time efter og sagde jeg havde haft mobil i lomme og ikke hørt den,- samt måtte have hørt den før , så den ved uheld havde kommet til at ringe hende op.. Og at jeg desuden bare slappede af (læs ikke skulle noget med hende eller noget).. Bare lort når man laver sådan fejl Mener super sød pige, -men burde ligesom været lukket første gang…Vedr. sko så fandt min ven , i et stormagasin,- mens jeg spiste min aftensmad tidligt i dag ,- noget man kan bruge i biler ha ha - men effektivt og fjerne tobakslugt -og også sure tæers/ rådnes lugt åbenbart.Der han for alvor kommer ind som en vigtigt person at have i baghånden.. Af og til så har man brug for hjælp,- og som lokal kender han alt,- og lynhurtigt skaffe det man ønsker.. Desuden en utrolig sød fyr,- så igen anbefale ham til andre.. Som nybegynder i Thailland/Pattaya der er han virkelig god at have de første dage....
  19. ​Tak all -ligesom til Zorroguy sige gid det var mig der havde en rejse at se frem til. Desværre går der noget tid før jeg kan tage derned igen -meget svært at få 2 sammenhængende ugers ferie for mit vedkommende,-som jo er minimum for sådan en tur syntes jeg.. Ikke på grund af prisen derned ,- som jo nu kan fås rimeligt billigt,- men på grund den lange flyvetid.. Der er en uge næsten for lidt når man skal bruge minimum 2 x en halvt døgn på flyvningen.. Når det forhåbentligt bliver muligt for mig,- så overvejer at splitte mine 2 ugers rejse derned med 1 uge i Hua Hin og 1 uge i Pattaya.. Dvs hvor intet heller er planlagt om det ene sted feks skulle nd med 10 dage,- og det andet 4 dage,- hvis lysten er der..
  20. ​Hej Zorroguy - ja gid det var mig der havde den tur til gode at se frem til.. 46 dage går stærkt,- og så snart dig der tjekker ind i Thailand Vi andre har kun minderne ha ha De første dage virkeligt varmt.. Siden var der overskyet en del omkring 4-5 dage mener jeg.. Troede jeg havde vænnet mig til var varmen,- men kunne stadig ære dræbende der når det var sky fri... Specielt der ved middag og plus minus 3 timer der være hot Om aftenen og natten var det altid lun og behageligt.. Fik kun en max halvanden times sol der de 1-2 dage fra start,- men man får hurtigt farve bare ved at gå rundt i byen.. Dog ikke på kroppen hvor jeg jo bar t`shirt.. Men der omkring fra dag 6-7 i Pattaya havde jeg vel sammenlagt 4-5 dage hvor jeg lå fra 1 time til halv halvanden time dagligt ,- der sen eftermiddag. Og gav god farve Så ikke være bekymret -måske mere at det på mange hoteller, der er der ikke sol hele døgnet der hvor poolen ligger.. Grundet bygningerne skygger for hinanden... Første hotel havde den suverænt bedste pool.. Stor og med barområde i midten.. Men bygningerne lå nærmest i et U,- så ofte kun en lille del af det store område omkring pool der var sol Hotel 2 og 3 ,- der en meget mindre pool.. Hotel 3 havde samme problem som hotel 1,- hvor solen ikke dækkede mere end et lille område af området omkring poolen.. Men nu det er lavsæson,- så jo få gæster,- så altid let at finde en plads i solen..Personlig af de 3 hoteller jeg valgte,- der dog bedst lide hotel 2,- hvor poolen lå oppe på taget.. Der sol hele tiden (med mindre overskyet) -og mere luft,- så det ikke føles så varmt.Men tvivler på du har grund til bekymring for du ikke får farve Nu jo intet erfaring fra hvordan det er i deres regntid.. Men det jeg har læst mig til,- så ofte nogle kæmpe skyl der kommer,- men ofte hurtigt overstået.. Og der mere friskt i det bagefter.Da jeg var dernede, så regnede det 2 gange.. Den ene gang vel halvanden times tid,- og sidste gang der tornede det også - og optil der været ekstremt varmt der sen eftermiddag.. en sagde det var 43 grader,-men ved ikke om der var hold i det…...
  21. Tirsdag aften og Onsdag (9. og 10 dag) Klokken nu 21… Var tidligere end jeg plejer henne og spise det gode sted, -og gik min sædvanlige tur gennem soi Buakhao, men kom kun igennem soi 9,- da jeg ville gå videre til soi 8 ,ad Beach Road, -og stødte på en freelancers som altså var ok kvali Hvis hun havde været en Go go pige - så havde hun været en 10 ´er.. Så de findes altså !! Der kan findes absolut kvalitet blandt dem også -selvom der nok går rigtigt mange til før man finder dem med udseende på det niveau… Igen igen en meget ung pige og lille bitte, så det grænser til pædolofi ha ha.. Men alt skal jo prøves.. Og helt sikkert 18 år.. Går jeg ud fra hø hø Hun havde et ansigt der godt kunne minde om hende her: Link https://www.thaifriendly.com/Fruend-hende skal jeg i øvrigt teste sikkert i morgen.. Og den sidste pige fra ThaiFriendly tror jeg.. Modsat hende jeg samlede op på Beach road, - så er hende her 23 år,- og billeder sikkert lidt gamle, -og øjnene manipulerede.. Eller det tror jeg… Men hende der fra Beach Road havde sådan et dukke ansigt -og kæmpe øjne.. Og var altså ægte der.. Også meget ung Tog hende shorttime og til mit hotel, -igen faneme ikke finde kondomerne når jeg godt tændt skulle i gang med at kneppe hende,- og måtte igen, igen ringe ned for at få nogle af dem til at komme op med nye.. Havde ellers for ikke længe siden købt et par pakker,- men har en mistanke om at en af rengørings konerne fjerner dem. Grrrr…Udseende et 9 tal og oplevelse,- nok kun 6 .. Ikke så intens, som de der kæresteoplevelser.. Men meget frækt med sådan en lille en..Men nu snart fået min trang efter lige den type overstået tror jeg.. Har hende der fra ThaiFriendly,- og så andre typer jeg lige skal have teste godt igennem- til jeg brækker mig Ps hende fra Walking Street sagde hun kom fra Vietnam, -og ved så ikke om det er normalt.. eller noget hun bare løj om.. Tror der findes en del. - ikke mange -men nogle freelancere,- som aldrig ville turde at arbejde i en bar.. Men som er studerende, og tjener lidt ekstra ved diskret at sidde der ubemærket ad Beach Road,- hvor de sagtens kunne ligne almindelige beboere, -men derfor kan gøre det diskret og anonymt.. Der findes sikkert ikke mange,- men helt sikkert der findes en del.. Sådan en kunne hende her bestemt være. Og netop eneste grund til jeg gider bruge tid dernede i dag -og var heldig..Sådan en studine der gør det af og til, der kan man altså få super oplevelser.. Dette gælder såvel Danmark og alle steder i verden. Meget træt så burde gå i seng.. Vejret har været kanon i dag og i går.. Læs stegende hede,- men solskin -og ikke overskyet som flere dage jeg har været hernede.. Og som ville være godt til mine stadig lidt hvide ben og krop.. Så burde få ny soverytme og stå op tidligere.. I dag kom jeg op på taget hvor poolen ligger , der ved 16 tiden.. Og lå der vel 1 time.. Det er så varmt at trægulvet man går på deroppe næsten ikke er til at træde på, da man brænder sig.. Men lufter dejligt deroppe.. Selve poolen -hvis nogle overvejer dette hotel - ej heller stor.. Der hvor det er dybest står man med vand til brystet. Men elsker det her hotel-- Har lige de krav jeg ønsker,- og poolen fin at ligge ved , da det lufter dejligt heroppe. Derudover så er man som regel alene heroppe,- så behøves ikke mere plads.. I går var der et bøssepar oppe,- og dejligt så fri Pattaya er for alle forskellige sexualiter.. Ps Får jo ikke skrevet alt det man oplever, men kun lige de ting jeg husker nu jeg sidder ved pc.. I går, da jeg var totalt udkørt og mæt for sex - var jeg inde på et af de der “apoteker" der findes overalt,- for at købe nogle Viagra piller.. Altid gode at have som reserve nu jeg helst ikke skulle gå død nu jeg var sådan et sted her.. Men råd hvis andre skal købe sådanne -eller andet (læst man kan få næsten alt) så vær lige obs på de altså ikke har den der troværdighed vi kender hjemmefra.. Kender ikke priserne på viagra,- men var en sådan rigtig aggressiv sælger som forsøgte at ligne en meget vigtig doktor, der slog en skuffe op,- og talte hurtigt og kommanderende og nedladende syntes jeg, så da jeg havde forsøgt ad nogle omgange og høre om at få prisen ned på nogle han krævede -mener det var 1200 eller 1500 bath for en pakke med 4,- valgte jeg at vise ham fodsålerne.. Jo sygt pris?.. På vej rundt sagde jeg at dem kunne jeg få meget billigere der hvor jeg kom fra.. Selvom de var til overpris iforhold til andre lande.. Hvad kan du få dem til i dit hjemland forsøgte han så - og endte med han havde en pakke med 4 stk til 300 bath.. Så pas på !! Nogle snyder og bedrager hvor de kan komme til det.. Var her den anden dag inde på et andet apotek,- som der er rigtigt mange af i Pattaya. Skulle have plaster til mine ømme fødder,- og der fik jeg en pakke med vel 10 stk til noget der svarede til 10 bath.. Der gider man altså slet ikke at prutte.. Men råd: hav på forhånd altid en fornemmelse af hvad tingene koster,- og overstiger, så prut eller gå andet sted hen. OnsdagNu klokken 19.. Vil snart tage ud og spise.. Stod op der ved 11 tiden,- og helt glemt det med at forlænge mit hotelophold.. Sidst var det jo intet problem,- så tænkte det bare var porforma..Men nu var der pludselig ikke ledigt mere,- så da jeg havde været i bad og blev ringet op om det, var der pludselig travlhed, med at finde et nyt.. Jeg kunne blive opgraderet til et endnu dyrere værelse som var ledigt (mindst dobbelt så høj pris som jeg gav) og selvom jeg elskede netop det hotel for mange ting, så ville jeg heller finde et andet.. Men skulle jo gå tjept nu.. Fandt det her 4 stjernede til 254, pr nat… http://da.hotels.com/hotel/details.html?q-localised-check-out=21/05/2015&ZSX=0&q-localised-check-in=20/05/2015&q-room-0-adults=2&MGT=1&SYE=3&hotel-id=435841&q-room-0-children=0&tab=description&WOD=3&YGF=0&WOE=4Nogle gange kan man sagtens få en endnu billigere pris, hvis man snakker med manegeren på hotellet.. Og man laver en booking uden om nogle af de her søgemaskiner,-som han jo betaler et beløb for.. Men vil stadig mene det er billigst gennem Booking.com ,-da man jo principelt får 10 % rabat da tiende overnatning er gratis.. På hotel sidst forsøgte manegeren i hvert fald med hans tilbud,- men endte med Hotel.com igen var billigst når den her 10 dages optjening også tæller med i samlede pris… Derudover så super nemt at finde lige det man vil via sådan en booking side.Vil dog ikke anbefale nogle hoteller,- eller fraråde områder.. Det er så pisse nemt og billigt at komme rundt,- bare man ligger indenfor den der gyldne firkant..Det her hotel feks skulle så ligge tæt på soi 6 og Beads Road.. Men skal man til soi 7, 8 eller 9 feks,- så sgu alligevel en rimelig lang gå tur man skal på..Så sgu lige meget hvor man bor.. Det man dog skal vurdere hotelvalg på er hvad man selv ønsker, og så måske lige tjekke anmeldelser.. Måske også vurdere om man vil bo lige der hvor der sker noget,-eller gerne vil kunne få nattero.. Sidstnævnte valg jeg har prioteret.. Men næsten uanset hvor man bor indenfor den der gyldne firkant,- så masser af butikker såsom 7 eleven, hæveautomater og taxi scootere eller tæt på bath busserne, så pisse nemt og hurtigt at komme rundt i byen. Klokken nu 21.30Lige kommet hjem.. Var igen henne hos Steak & Co i soi Lenkee. Fandt side hvor jeg i rejsebeskrivelse havde et link, hvor man kan se så godt som alle spisesteder i Pattaya,-og der se den får bedste karakter for steak sted.. Så ikke tilfældigt. Anbefaling er den med bacon og så diana sauce og kartoffelmos.. Smag og behag men garanti på når man siger den skal være mellemstegt, - så er den aldrig helt rød men lyserød og saftig og god… Talte igen med chefen i dag, Gerry Graham.. En englænder at lyde udfra hans accent, -mens ejeren sikkert er Australier.. Ihvertfald der de importerer deres kød fra.. Og så én forleden der godt kunne være ham, som kort høfligt hilste på og spurgte om alt var ok..Graham (kokken) bor vist lige ved siden af.. I hvert fald kan man se ham gå frem og tilbage flere gange,- afhængigt om der lige nu skal steges og kokkeres.. En fin fyr.. Er også en manager af og til-vist nok fra Ukraine.. dvs skød ham først som englænder da hans engelsk var godt.. Men en af servitrice fortalte senere han vist var fra Ukraine,- og der godt høre det.. En der taler med overdrevet engelsk accent !! .. Flink nok,-men lidt slesk og minder om en Gestafo chef der fiser rundt og tjekker om de mindste ting er iorden.. Og som bestemt ikke er sød overfor personalet… Men stedet meget uformelt.. Er det vel de fleste steder i Thailand.. Dem der har penge og spiser sådanne steder her er ligesom dig og mig.. dvs ingen snobberi..Igen i dag var der kunder der sad og spiste der skamroser stedet.. I dag en amerikaner, som jeg faldt i en længere snak med.Bryder mig normalt ikke om fastfrosne fordomme om folkeslag.. Der findes gode og røvhuller alle steder, uanset hvor de kommer fra.. Men er noget om snakken dog med de ry de har Satte sig en skinheads type/ hooligan,- dvs toltalt glatbarberet og en masse tusser , foran mit bord.. Skød ham umiddelbart til at være englænder,- specielt udseendet og dels hans naturlige engelsk. Og han hilste på en der kom fra gaden,- samme udseende , som så også satte sig.. Foregik hjemmevandt med kropssprog og fagter, -så tydeligt se det var nogle der boede her eller meget erfaring herfra.. Men opdagede servitrisen ikke brød sig om dem, og undrede mig lidt over det.. Dvs hun var høflig,-men ikke på samme måde afslappet som før.. Ikke for at sige noget, men jeg er rimelig god til at læse folk,- uden at man dog ikke nogle gange tager fejl.. Men let ved at læse det de tænker/mener ,-mere end det de siger med ord..Senere opdagede jeg da de sad og snakkede indbyrdes at de var russere.. De har som arabere og indere ikke et godt ry blandt thaier.. Og godt forstå… Det samme indtryk jeg har gjort mig når man har mødt mange mennesker rundt omkring..Nu feks her hvor man spiser, så er der af og til nogle lokale thaier, der komme hen og tilbyder at sælge noget.. På ingen måde anmassende,- og meget sjældent man møder nogle på gaden når man går…Hvis man lige ser bort fra dem gerne vil sælge en et skræddersyet tøj på gaden, -men tror mange af dem er indere.. De er godt nok irriterende og gør alt for at få en samtale i gang , hvor de næsten ikke er til at slippe af med, hvis de først har fået en samtale i gang.. Men de der normale thai sælgere møder man sjældent,- og oftes så hvis man sidder og spiser et sted.. Og de tilbyder bare en vare, som man så kan sige nej til,- som de så som godt som 100 % af tilfældende med det samme respekterer..Kom så også en af dem da vi spiste.. Og bare den måde den ene russer afviste ham på siger meget !! -og måske hvorfor thaierne tænker om dem som de gør.. De tror de ejer verden og opfører sig mafiaagtigt og arrogant... Indere opfører sig på lidt samme måde med at gøre meget ud af at vise de er mere værd.. Derudover har de en kultur hvor det at være højttalende og fagtende er normalt og kender ikke til køkultur og bare en smule dannelse og ydmyghed.. Oplevet flere gange hvis man står i kø,- så springer de køen over og kommer råbende og masser sig frem.. Ofte brokkende..Derimod de englændere,- (der kan dog også kan være nogle idioter i bland), - australiere og amerikanere jeg har mødt hernede er flinke og høflige mennesker, - de har ikke grund til at føre sig frem.. Festlige og kan godt finde ud at vise thaier normal respekt som de fortjener..- for sgu et super venligt folkefærd. Hvis man viser dem bare en smule respekt vel og mærke. Nu klokken blevet lidt over ti onsdag aften… Faneme for galt, er sgu på ingen måde horny... simpelthen mættet til op over begge ører Burde bare tage 1 eller endnu bedre 2 dage hvor man så bort fra sex- og så været tændt igen på at gå til den igen flere dage med flere piger pr dag.. Men har ikke meget tid hernede.. Nærmere bestemt faktisk kun 3 dage og 3,5 nætter tilbage -før jeg vender tilbage til kolde DanmarkSå vælger nærmest af ulyst og pligt ha ha lyder sygt det ved jeg - at finde en pige til aften..Vil fortryde det når jeg er kommet hjem, at jeg ikke udnyttede det her sted mere… Pt er lysten der bare ikke mere.. Er mættet.Er ikke mange skridt over til soi 6,- og man kunne jo bare tage en drink eller cola et par steder,- og så se om man blev fristet.. Men gider næsten ikke..Har også lovet at snart ringe til hende den sidste fra Thaifrendly jeg vil teste derfra... Men nu får vi se hvad jeg gør… Tænker af og til også på hende jeg fik hjem fra en Go go bar i soi Buakao -og som ville giftes.. Fuck hun var dejlig.. Altså godt forstå hvis nogle bliver forelskede og finder en kone hernede..Med det kæmpe udbud der er, så ikke svært at finde lige sin soulmate hernede.. Hvor der jo er tusindsvis af forskellige piger samlet et sted og meget lettilgængelige..Der er det næsten svært ikke at finde lige det man søger af udseende, personlig og ja sjælNogle vil måske hævde at få timer eller dage kan man ikke danne sig et reelt indtryk af en person, men der uenig. Alle kender til det at man møder et menneske,-kan ligeså godt være en mand, hvor man fra første sekund svinger sammen, og efterfølgende blot bliver uddybet hvor man er på andet plan af forståelse, og ikke behøver at forklare sig eller bevise noget.. Alt andet lige er det lettere her i Pattaya at finde lige den pige.Med hende var der udover en gensidig fysisk tiltrækning,- en indre forståelse af hinanden.. Hun sagde nogle ting der gennem natten,- som måske kunne opfattes som smiger,- men nogle ting, som kun en der kendte mig rigtigt godt kunne vide.. Som hun altså havde set fra første sekund. Det jeg kalder kemi eller endda soulmate. I øvrigt et link til hvad der menes med soulmatehttp://www.dagens.dk/underholdning/9-tegn-p%C3%A5-du-har-fundet-din-soulmate Min oprindelige plan var den sidste uge/sidste dage var bestemt til nogle longtime med en eller et par stykker,- som jeg ville se mere.. Og hende her specielt ville jeg meget gerne mere.. På den anden side lidt bange for oplevelsen af den super aften og nat vi havde aldrig vil indfri både min eller hende oplevelse hvor der altså var super kemi og 100 % ægte kærlighedsoplevelse.. Jeg orker ikke og derudover bange for det kun ville blive værre.. Kompliceret.. -gav jeg mig hen, så ved jeg godt hvad det ville føre hen til… Det normale på sigt var at hjælpe hende og hendes familie -hvad jeg her ville have det rigtigt fint med... Og bedøvende ligeglad om hun forsatte i skjul ,-som mange piger gør, at arbejde i den her branche.. Der ingen naive forestillinger, og kender den branche for godt, både på ondt ,-men så sandelig også godt.. Og ikke set hende som mere værd, hvis hun stoppede med dette erhverv... Ser personen indeni og ville hende det bedste..Nu måske nogle der tænker jeg er blevet lun på hende, og kan der svares både ja og nej til.. Jeg kender mig selv og ved at havde jeg gjort mere ud af det, og fået hende herover på hotellet de sidste dage af ferien, - så havde det ene ført det andet med sig…- og selv hvis jeg så der fortrød, så ville det blive meget svært at afbryde.. Så hvorfor jeg ikke vælger at få hende herover, -og tilbringe tiden sammen med hende de sidste dage af ferien, er at uanset hvad , så ville det betyde en masse komplikationer.
  22. ​Ja og udover det så får man altså en fuld pakke med oveni dernede Nå jeg taler om de kolde oplevelser dernede, fra feks nogle go go piger fra anerkendte steder fra Waling Street,- så var det altså alligevel hvor de starter med at tage dig i hånden når du forlader stedet,-og derfra gør alt for du skal have det godt så godt som muligt.. Men hvor kemi -dvs hvor i faktisk begge selv så den anden som en rigtigt partner,- måske ikke var tilstede.. Der hvor der var de der ekstreme super oplevelser, - der tror jeg det der adskilte sig,- var at pigen/ `erne så en mulighed for at blive gift.. Der var det bare det ikke bare sex som var super,- og selv servicen,- men alt det der også kørte før mens og efter.. Og som er svært at beskrive.. Men som gør alt bedre- også selve sex´en...
  23. ​ Så får jeg ikke nået at poste flere dage desværre -utroligt langsommeligt,- når man først skal redigere smilys væk ,- og siden tilføre dem de rigtige steder,- hvor de i hvert fald da jeg skrev dem gav mening.. Og tager nu tekst er så lang i et indlæg -minimum 20 sekunder for hvert nyt tegn, eller bogstav man vil rette eller indsætte. Så tager sin tid -og imorgen starter arbejdsuge og virkeligt opsat mange dage frem, men forsøge at få dem smidt. Dog kort sige at jeg er glad, for Jer der har været positive for den her dagbog.. Og man vil i løbet af dagene fremover opdage jeg på nogle områder skifter mening.. Eller allerede nået til det nu i de sidste dagberetninger derfra jeg har sendt.. Fra at gå fra at syntes at Walking Street var fantastisk til bestemt ikke et sted jeg anbefaler.. Men selvfølgelig anbefales den ses og opleves.. Men ikke godt sted.. (ifølge mig) Mere kynisme og mere fusk og ugennemskuelighed.. Er mange andre bedre steder i Pattay. Til dig Gentleman and Scholar sige en af de ting jeg kommer frem til - i hvert fald gældende for Pattaya, men sikkert Thailand generelt,- at jeg til hver en tid vil anbefale pigerne fra ølbarerne.. Specielt Soi 6 hvor de er mere koncentreret end feks Soi Buakhao området... Øl barerne fordi der er flere fordele ved dem.. Her kan man gå og se hvad der er før man eventuelt vælger en pige.. I Go go barerne skal man ind før man kan se hvad type piger der er derinde.. Derudover mener jeg øl barerne har samme kvalitet man finder i Go go barerne-i hvert fald i Soi 6 -hvor gaden måske er kort,- men spækket lækre piger .. Dvs man kan finde 10" ere begge steder,- og 5" ere begge slags steder (øl eller Go go barer).. Men priserne på en pige fra en Go go bar er typisk dyrere.. Og prisen generelt billigere og meget mere gennemskueligt hvis det er en pige fra en ølbar.. Så vil anbefale Ølbarer udfra mange grunde,-men nu spørger du udfor vor man for at finde en 10-10 ´er er størst -og der også anbefale ølbarer og specielt soi 6,- for du finder sikkert ikke et sted hvor du har større overblik over en masse piger,- og dermed lettere ved at finde en der dels lige er din type udseendemæssigt,- og hvor du via øjenkontakt kan om der er den helt rigtige kemi.. Syntes dit spørgsmål er virkeligt godt - da jeg normalt selv tænker i de samme baner,- og vist i dagbogen, spørger mig selv- hvad er det lige der gjorde at jeg de første 4 dage fik nogle ufattelige oplevelser,- hvorimod de næste 4-5 dag i Walking Street var på det jævne Lad mig starte med at sige der hvor oplevelsen er på det jævne, feks med nogle go go piger fra anerkendte klubber fra Walking Street, så ikke ligefrem dårligt Jeg havde hørt fra andre brugere herinde at thaipiger var virkeligt gode til at give kæreste oplevelser, -men ej forestillet mig at det kunne være på så højt et plan - selv ved de piger hvor jeg beskrev som lidt mere kolde,- så altså på et helt andet niveua end man møder i Danmark.. Men når man først havde fået en af de der specielle kæresteoplevelser med en pige derfra, så satte man måske forventningerne endnu højere.. Det man kunne opleve at opnå , må jeg sige kan være svært at opnå med en dansk pige kæreste man var forelsket i.. I hvert fald det jeg opnåede med en på en enkelt nat.. En af grundede er at der er et kæmpe udvalg så man lige kan finde den solmate man klinger 100 % med og udover det kæmpe udbud så er en vigtig grund at mange af pigerne faktisk søge en mand de kan blive gift med. Så dem der gør det,- de giver den virkelig gas.. Og kan virkeligt være ægte det her !! Tro mig For de håber på den helt store kærlighed. Så fravælger man de typiske turist steder,- feks de anerkendte Go go barer i Walking Street,- hvor piger altså har massevis af kunder og dermed automatisk er mere kyniske og kolde ,- så vil man opnå større chanser - ingen tvivl om det. Så gælder om at ramle ind de steder -(gælde både øl og Go go barer) hvor der er et stort udbud af piger,- og få kunder... Det giver efter min mening en helt specielt virkning hos pigerne - som jeg nu bagefter fra dagbog kun kan se bekræfter det.. Og kør den stil hvor du måske kunne ende med at blive forelsket i en pige (give hende indtryk af at hun kunne være den eneste) Derudover er at ikke prutte om prisen.. Ved mange siger man skal.. Men tror noget af det hele går af kemien for begge,- hvis der for åbenlyst handles om penge.. Hav i hovedet på forhånd hvad ting normalt koster,- dette gælder pigerne , barfin og drinks,- og undlad at prut om prisen.. Er beløbet ikke over den grænse du på forhånd har sat,- så bare betal.. Set med danske prisforhold så utroligt billigt uanset hvad.. Vil sige købepigerne er ca 5 gange så billigt som i Danmark.. Afhængigt om man forsøger at finde det aller billigste eller dyreste.. Men altid 5 x gange så billigt.. Så undlad at prut om prisen hvis du ønsker kæreste oplevelse.. Der er sku ingen mening i at ødelægge en super stemning,- på grund om man nu skal betale 500 bath mere eller mindre.. Ikke et råd, men vær glad for du kommer fra Danmark.. Tro mig vi er virkelig populære dernede !!!. Noget jeg opdagede igen og igen..-skulle der endelig være et råd med den popularitet Danmark har,- ja så tag en t´ shirt med det danske flag og hvor der står Denmark,- og jeg vil garantere dig at du fra første sekund bliver mødt med respekt og vellidt Vedr anbefaling af Soi 6,- som jo mest er kendt for shorttime,- så jo sagtens få lontime med alle tro jeg.. Men ville vælge shorttime til at begynde med,- for at se om kemi er der.. Den helt rigtige kemi,- hvor hun lægger an til at tungekysse først osv.. Er den der ikke,- så find en anden bar -Der er massevis af piger. Sidste råd,- vær glad... Gælder jo også ved flirt herhjemme og overalt i verden.. En ting der kan svært nogle gange syntes jeg, da man ubevist beskytter sig ,- og meget hurtigt kan få en afvisende attitude,- hvis man feks oplever lidt for meget tiggeri på mange af Go go barerne i Walking Street feks Kan sige det man herhjemme oplever som kæresteoplevelser blegner totalt dernede… Hende ene fra soi buakhao jeg var sammen,- sidder stadig i min bevisthed.. (hører du senere om i min dagbog) Selvom jeg 100 % tog derned for blot sex,- så blev den kemi vi havde, noget der har sat sig spor i min sjæl... Det må jeg sgu sige Kunne sikkert skrive andre ting,- men ikke lige komme på dem nu.. Men de ting jeg nævnte er i hvert fald alle nogle ting der har spillet ind der hvor jeg fik super oplevelser.
  24. Mandag aften/nat og Tirsdag Efter spist aftens mad ved ca 21-22 tiden.- gik jeg fra soi lenkee, til Soi buakhao, -hvor jeg forsatte over vejen. (vist nok soi Diana) og endte med at blive en LANG tur !!!.. Og LANG nat !.. Plan var eventuelt at droppe pige idag.. Mæt og slet ikke horny.. Men ville lige se.. Og det kom jeg så til længe, -og det med at forsøge at gå komme tidligt i seng, blev der ikke meget af..Fik ikke skrevet meget ned i løbet af aftenen/natten, og det lidt,- der se at noget af papiret gået i stykker/mangler hvor jeg havde skrevet en del navne..Efter hvad jeg kan huske så endte jeg nede i området omkring soi 9, 8 7 -og 6,- som jeg alle gik igennem.. Soi 6 virkede ikke tillokkede på mig lige der husker jeg dog.. Utroligt så stor forskel man kan opleve et sted en aften,- og så en efterfølgende aften.. Måske afhængigt af hvilke piger der står der.. -ved det ikke.. Fik set Beads Road, og overrasket over hvor langt freelancerne faktisk står/går .. Troede kun det var fra centrum af og så ned mod Walking Street… Der var mange i dag, -men ikke så mange som man ellers kan få indtryk af youtube videoer.. Politiets indsats med at gøre det svært for dem haft sin virkning..Nu jeg er kommet herned siger de mig dog ikke noget.. Er så mange andre steder man kan finde piger…Og dem på Beach Road , i 95 % af tilfældende dårlige kvalitet og derudover ofte svære at se, da der flere steder er dårlig belystning.. Derudover en stor risiko for LB- som jeg jo ikke er til.. Men godt lide generelt, uanset hvor jeg er, - at finde lige den eneste ene.. En man virkeligt tænder på og gør ikke noget man skal se rigtigt mange først.. Og kom jeg i den grad til i går.. Endte til sidst med at jeg ringede efter min ven ,- for at køre mig hjem.. Der var klokken ca tolv- halv et,- og plan var at skynde mig op på hotel værelse og få nået og bestille en Escort pige fra Devils Den.. Mener de lukker kl. 01.. I hvert fald for Escort udkørsel.. På vej derned, fortrød jeg dog -og bad ham om at sætte mig af i walking Street i stedet.. Ville lige tjekke den ud i stedet.. Hukommelse dårlig fra i går, ikke huske om jeg også var inde et andet sted først,-men var nogle steder.. Det ene måske Happy Ago go og det andet var det ellers roste sted af min ven forleden,- Wild Mila -for enden af soi Diamond. Var også i hot girl.. Mindes som sagt ikke så meget,- udover jeg var tæt på en deal med 2-3 piger fra den aften/nat- men hvor jeg til sidst trak mig, -da de alligevel ikke sagde mig så meget.… Feks var der en super nice model pige på wild Mila- hvor pigerne jo ofte på de anerkendte steder ikke er så påtrængende, som de dårlige steder,- men hvor ulempen kan man sige at de så er mere kolde i det.. Hende her var der umiddelbar kemi med, og hun gjorde virkeligt alt for at få min opmærksomhed, og for at få lov at komme ned til mig.. så endte med snak,- men som sagt trak jeg mig.. Frygtede lidt det der kolde maskin sex jeg har fået de sidste dage , her i Walking Street.. Eller er det ens attitude ? Måske fordi man vil slippe for de der tilnærmelser fra alle dem der vil have lady drinks, at man ubevist får tillagt sig en meget afvisende attitude.. Ved det ikke, men ved, at mine førte 4 dage af turen var helt fantatiske , med ufattelige kæreste oplevelser !!! - Og efterfølgende så oplevet det modsatte Måske straf for de der ville giftemål i starten kun blev brugt til put,- og nu snakker de sammem telepatisk thai GP´erne ha ha Men mindes jeg så efter været på kryds og tværs af walking street et par gange -endte oppe ved Beach Road igen,- hvor jeg tog en taxi til Soi Buakhao.. Hov mindes lige at jeg var inde på det der diskotek Insignia.. Ville også lige tjekke det sted, men sagde mig intet.. Propfyldt og meget larm.. Blevet i tvivl senere, om der så er to diskoteker ?,- eller 2 indgange lige ved siden af hinanden.. Der til højre går man i hvert fald op,- men noget jeg først fandt ud af senere,- og som kom til at spille en stor rolle i aften.. Men vender vi tilbage til senere..Nu ikke huske øl bar, i Soi Buahao,- men nævnt den før hvor jeg “snakkede" med en meget sød 20 årig pige, som virkede meget uerfaren, og ny i det.. Og lignede ikke en bargirl i den forstand, da mere som en ung teenager uden erfaring der blot arbejdede som servitrice… Hun kunne dog så godt som intet engelsk og forsatte den dag videre.. Nu faldt jeg i snak med hende igen og vi forsøgte via mobiler/translate,- at snakke lidt.. Jeg var jo hurtig , så spurgte hende hvor meget for at tage med hjem på mit hotel.. Efter lang tid hvor hun skrev det jeg havde skrevet på min mobil på engelsk,- og så over til hendes egen mobil i et oversættelses program hun havde på sin mobil,- svarede hun efter lang tid og besvær med oversættelse: can´t not.. sorry.. Kan det virkelig passe der er en barpiger (dvs var sådan et lille hyggeligt sted hvor de spillede gammel musik og 2-3 piger der gik rundt i uniform) der ikke er til salg for sex ?.. -eller blot været en afvisning til mig ?Apropos om jeg blev afvist eller ej,-så oplevede jeg det et tidspunkt på natten (ikke huske første eller 2 gang jeg var på Walking Street.. En freelancer pige der virkeligt så nice ud efter min smag.. Meget naturlig i udseende, dog med afbleget hår,- og ansigt der fik hende til at ligne en nordisk ung pige slank med naturlige former og bryster.. Jaee ved det godt, hvorfor helvede går jeg lige efter sådanne typer nu jeg er i Thailand ,- vil nogle måske spørge.. Men det der er sjældent er ofte atraktivt.. Eller hver har sin smag. Nogle -eller flertallet vel, -elsker netop disse nougatglødede piger der er mange i Thailand kontra den bleghvide nærmest sygt udseende hvide hud, som vi nordboere har.. Men sidst nævnte det jeg mest foretrækker.. sådan er vi så forskellige.. Heldigvis i Pattaya med så mange piger,- er der rigeligt til hver sin smag.Men apropos hende pigen.. skyder til først i 20 ´erne måske plus nogle thai år.. Hun var lidt svær at få øjenkontakt med.. De fleste freelancere på Walking Street er meget diskrete og det modsatte af pågående.. Positivt, men nogle gange svært at vide om det er almindlige Pattaya piger der er i byen.. Her dog tydeligt , da de står bestemte steder,- og flere på række..Jeg spottede hende , der hvor man jo går og ser alt muligt ned ad Walking Street og hvert halve sekund hele tiden ser noget fristende eller som de forsøger at lokke med.... Så man har næsten ingen tid at reagere på..Stoppede dog op som om jeg rent tilfældigt lige nu ville tænde en smøg,-for diskret lige tage hende i øjensyn igen,- og så ud til GO for min smag.. Men kunne ikke få øjenkontakt med hende !.. -eller hun ville ikke.. -måske én hun ikke så som sin smag.. Man kan sige meget om freelanceres , -men forskellige typer.. Lige fra dem der ikke kan arbejde på en bar (som de fleste nok er) -men findes helt sikkert også nogle som foretrækker at være helt selvstændige.. Og selv kunne vælge sine kunder.Jeg ønsker netop sådan en type der ikke er 100 % professionel og lidt mere naturlig i det.. Og hende her var der fluetegn ud for alle mine ønsker.Jeg gik så ind i en 7 Eleven butik der var lige bag hvor hun stod.. Ligesom for at overveje næste skridt. Og da jeg kom ud så tog jeg direkte kontakt og spurgte om hvor meget for at tage med på mit hotel.. 2000 svarede hun ,- og jeg svarede , jeg ønskede only short time,- og hun bekræftede det var prisen også ment for det.. ? what.. 2000 for shorttime for en freelancer er altså højt må man sige.. Kan sagtens være hendes pris.. At hun ikke gør det for lavere.. Men kan som sagt også være hun ikke anså mig som en kunde hun ønskede.. Suk ha ha ja aldrig sjovt at blive afvist sådan, men ikke lægge mere i. Jeg gad i hvert fald slet ikke forsøge at prutte eller andet dels grundet hun så afvisende ud, og dels fordi sådan noget fuldstændigt tænder mig af.. Men tilbage til Soi Buakhao, -som jeg nu var nået til… Og nu var klokken blevet 2 -og på slaget, “lukkede” en masse ting der.. Gik rundt i området og masser af ølbarer der stadig kørte videre, så nu ikke et problem de lukkede.. Men gik videre,- og endte endnu engang nede omkring Soi 9,8,7 og 6 som dog ligger lidt længere væk,- og derfor undlod denne gang, da jeg tænkte at besøge det i morgen ved dag tid i stedet..Faldt i lang snak med mand som ikke husker/ hørte hvor oprindeligt kom fra -men som talte flydende engelsk og været hernede mange år… Han syntes dog det var skrækkeligt med den kvalitet der var nu..Og slet ikke som før.. Og nu havde de alle smartfhones og i det spor.. Tror det nok generelt gælder for alle, -at første gang man oplever Pattaya eller Thailand så bliver det en super oplevelse.. Og de efterfølgende gange ikke kan leve op til de oplevelser.. Men bare min “tanke".. Kan dog bestemt være noget om det han siger.. Vi var i hvert fald enige om at Walking Street er lorte sted med en masse plat.Stedet hed Sports coyote bar,- og faktisk udmærket sted.. Var vist nok Soi 7 eller 8,- men ikke sikker..Skete en masse forskelige steder, -efterfølgende i området omkring der,-hvor jeg var tæt et par gange at lave en deal med en pige, -men endte med jeg gik via Beach Road til Walking Street.Der vist også inde nogle steder, men ikke rigtigt huske.. Men se på den lap papir jeg har at der står: hot girl -og var et sted jeg var inde og hvor jeg også var tæt på en deal,- men endte med at sige jeg lige skulle tjekke nogle steder ud først og så måske vendte tilbage..Endte så på et tidspunkt sent igen udenfor diskotek Insigna.. Denne gang tog jeg indgang til højre,- og gik op ad trappe.. Stedet måske ikke meget bedre end før men endnu større areal på 1 etage.. Og var en afgørende forskel fra jeg tidligere på aftenen/natten havde besøgt stedet.. Nu klokken vel omkring 4 vil jeg tro.. Og mange freelancere der ville finde en før lukketid.. Dvs skilter de jo ikke med,-men da jeg gik hvor der var propfyldt med mennesker, fik jeg set et virkeligt smukt ansigt og skønneste smil.. og var kemi fra første sekund.. så da jeg langsomt bevægede mig fremad, -var vores øjne ikke adskilt det minut det vel tog.. Så da jeg nåede længere frem hvor hun stod i siden,- var der kontakt med det samme.En nordisk udseende pige.. Midt i 20´erne men de thaier er jo svære at bedømme.. Almideligt klædt, -dvs i hvert fald ikke en barpige, der var gået direkte derfra til her.. Under samtale, fortalte hun at hun var frisør,- men ja tror aldrig på sådan noget -så naiv er jeg ikke, men spillede selvfølgelig med.. Hun var utrolig sød og et fantastisk smil.. Generelt bare meget positiv og varm, som er en stærk kontrast til de mange Go go piger der står der på Walking Street..Allerede hurtigt i samtale fik jeg diskret udfrittet hende om at tage med til hotel,- hvor der var ja fra hendes side med det samme.. Så ingen grund til at spilde tid med at søge andre steder,- her fundet min girl for i nat :)Under samtale, -som i øvrigt kom ind på mange områder, da hun var rigtigt god til engelsk (nærmest engelsk accent) -og mig der blev afsløret hvor ringe jeg er til det sprog, -kom det klassiske hvor jeg var fra også på et tidspunkt..Nu en ting jeg vil sige jeg har erfaret under masse af de gange hvor jeg har svaret på hvor jeg kom fra.. Danmark ER UTROLIGT POPULÆRT i Pattaya ,- og generelt i Thailand måske..I starten troede jeg det bare var noget de sagde til alle uanset hvor de kom fra: ooh jaee.. Denmark ?.. At hvis man havde sagt Rumænien ,- så ville de svare: oooh jaee.. Rumænien ? Ha ha ha men undrede mig over hvor let de kunne sige navnet, -og må blot konstatere at Danmark for dem står som et rigtigt godt land , med mange venlige mennesker !… Troede egentligt ikke nogle kendte landet, når man ser hvor små vi er.. Altså 5 mio indbyggere kontra feks Tyskland næsten 100 -eller Englands 50 (eller hvor mange der bor) - der skulle man ikke tro at vi trods kun 5 mio har kunnet gøre os synlige og bemærkede... Men det har vi !! - og står som et meget venligt folkefærd.. Så tak til alle Jer erfarne der har været dernede mange gange og vist vores flag på en positiv måde.. Det ry kan vi nye så leve videre på. For at gøre en meget lang nat færdig, så endte vi på mit hotel, - og hun havde diskret førhen der spurgt om det var ok for Money - og svarede selvfølgelig ja det havde jeg vist allerede før jeg gik ind på Insigna.. Hun spurgte hvor meget jeg syntes hun skulle have for long time -og jeg svarede 2000 bath.. -og så kommer den der -Thailanske kultur ind , da hun så senere pludselig spørger : what about 3000 ? -som jeg altså ikke bryder mig om -- Ødelægger stemningen.. Hader at være en nærigrøv,- og er man gavmild i sin personlighed fra start, så ødelægger det noget af stemningen som eller var til et 10 tal..Men jeg svarede 2000 is okay.. Og sådan blev det…For at forsætte med den her karaktergivningen som jeg smed ind i min dagbog i går, - fra de piger jeg har mødt her på min tur,- så i udseende give hende et 9 tal.. dette igen meget objektivt.. Så hun havde et ar eller andet på maven,-som måske har været en grim abort ,- eller var måske en tato.. Men ansigtsmæssigt så lige min type.. piger der er positive , søde og ikke falske får altid gode karakter.. Så er der måske andre der syntes en eller anden model type er til et 10 tal,- men alene hendes kolde attitude siger mig intet.. Gider faneme ikke et surt fjæs -som åbenbart er på mode hos mange piger… Oplevelsesmæssigt der får hun et 9 tal.. Ikke bedste sex, men hun gør alt for man skal have det godt.. Og kæreste oplevelse -som kun de kan gøre det..Det med longtime var så første gang for mig.. For mange netop en kæmpe plus her i Thailand hvor det forholdsmæssigt jo også er super billigt !.. Men siger mig bare intet.. Elsker at sove alene.. Derudover vil jeg hellere prøve en masse piger,- og ikke være begrænset fordi man har en boende.. Netop taget herned alene for 100 % at kunne gøre lige hvad jeg i nuet har lyst til.. Derfor undgået de der longtime…Hun vil jo have hun kan komme fremover her, men må på pæn måde fortælle om hvordan jeg har det.. Selve sexen først færdig efter klokken 6 morgen, og lå 1 eller 2 timer før jeg kunne sove ordenligt.... Hun havde fortalt ved deal, at hun skulle op kl 11, og på job (passer sikkert ikke en skid ) -men passede mig fint.. Men kunne ikke sove og lå nærmest og ventede på jeg snart blev vækket , og gjorde det ikke bedre..Det blev til morgensex- og stak hende så 3000 da hun gik trods aftale var 2000.. Aldrig nærig hvis bare det er en god oplevelse med en ægte varm og kærlig pige..Gid Thaierne kunne forstå vores danske tankemønstre også Tror mange andre danskere har det som mig.. Man er gavmild hvis oplevelsen er god.. Desværre begår mange piger den fejl,-grundet den thailanske kultur ,- at forsøge at få flere penge osv, og som vi jo tænder af på og ender med man slet ikke have noget med dem at gøre.. Havde de bare været ydmyge fra start, så fået i hvert fald mere end det de selv ville have kunnet håbe på..Det er i hvert fald den kultur, jeg har det svært med men også haft super oplevelser med piger hernede hvor den kultur slet ikke har været fremme,- og utroligt ydmyge Faktisk sjældent de vil modtage noet fra barskab på hotel.. Hvis så højst vand.Vil gerne hvis jeg møder lige den eneste ene - hvad jeg faktisk har oplevet hos 3 her de første dage af turen -og til dels her i nat, - måske vælge at være sammen med en af dem de sidste dage af turen.. -som jo desværre nærmer sig ☹ Nu tirsdag, -og lørdag sidste dag i Pattaya…Men endnu ikke helt følt jeg har fundet hende.. Hende hvor jeg ville fravælge den frihed som jeg har nu. Sendt fra Windows Mail Sendt fra Win

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.