Hop til indhold
Rejsenetværk

Oprør mod Lagkagehuset

Recommended Posts

La glace, h c Andersen, lagkagehuset osv

Mærkevare steder, der bruger flere penge på markedsføring, end på kvalitet

Tror du skal lede efter et sted, der laver det hele fra bunden og måske ikke har et så kendt et navn.

Fasanbageriet var engang for MANGE år siden, helt fantastisk. Særligt når man kom kl 04.00 om morgenen og gik bagom :rolleyes:

Dengang bagte han det hele selv og det var bare godt

Det ligger der stadig, lige på hjørnet af Mariendalsvej og nordre Fasanvej, men om det stadig er godt, det ved jeg ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har faktiskt været på La Glace en gang husker jeg nu. Blev budt i forbindelse med arbejde i Kbh og er glad det ikke var mig der tog notaen. Jeg rullede ud derfra efter to timers orgie. GP-besøg i det tilstand var altså ikke tilrådeligt.:P 

Men hvad med brød i Kbh? Plejer altid at købe noget rugbrød og boller eller håndværkere på Lagkagshuset, Emmery's, Bodenhoff, eller Reinh. van Hauen. Hvilke er jeres favoritter?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 5 timer siden:

Hej 

Bananas

Prøv :)

Conditori La Glace

https://laglace.dk/

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ohja, LaGlace ser fristende ud ...
Har hørt om den før, men bare ikke besøgt den ...
Dér er masser af lagkager, og konditorkager .. må huske at lægge vejen forbi næste gang jeg kommer på de kanter ...

Eller måske en tur til Tyskland, der ser det ud til de har gode konditoritraditioner ... eller, det har de i hvert fald haft ...

https://www.youtube.com/watch?v=9HtY2hRhUxs

(... nå, kan ikke indlejre videoen .. men pyt med det, I kan jo bare følge linket)

Redigeret af sneræven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
Bananas skrev, for 41 minutter siden:

Har faktiskt været på La Glace en gang husker jeg nu. Blev budt i forbindelse med arbejde i Kbh og er glad det ikke var mig der tog notaen. Jeg rullede ud derfra efter to timers orgie. GP-besøg i det tilstand var altså ikke tilrådeligt.:P 

Men hvad med brød i Kbh? Plejer altid at købe noget rugbrød og boller eller håndværkere på Lagkagshuset, Emmery's, Bodenhoff, eller Reinh. van Hauen. Hvilke er jeres favoritter?

Bager Bosse på Østerbrogade, og Parkbageren (guldbager) i Brøndby og Bager Wiuff også Brøndby....

Del dette indlæg


Link til indlæg

25.01.2019 KL. 13:53
Lagkagehuset genindfører omstridt rugbrød – og du behøver ikke betale for det
Bagerkæden bøjer sig for vrede kunder.
https://jyllands-posten.dk/aarhus/ECE11149789/lagkagehuset-genindfoerer-omstridt-rugbroed-og-du-behoever-ikke-betale-for-det/ 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, den ‎11‎-‎01‎-‎2019 at 22:35:

Har faktiskt været på La Glace en gang husker jeg nu. Blev budt i forbindelse med arbejde i Kbh og er glad det ikke var mig der tog notaen. Jeg rullede ud derfra efter to timers orgie. GP-besøg i det tilstand var altså ikke tilrådeligt.:P 

Men hvad med brød i Kbh? Plejer altid at købe noget rugbrød og boller eller håndværkere på Lagkagshuset, Emmery's, Bodenhoff, eller Reinh. van Hauen. Hvilke er jeres favoritter?

Du glemte Taffelbay som også har flere butikker. Hvem man vælger afhænger af hvad man skal have, Rugbrød køber jeg sjældent hos bageren. 

Ellers syntes jeg at Lagkage huset ikke er så godt som det var i starten. Specielt i Jylland lever det ikke op til den første forretning på Christianhavns Torv.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
migmanden skrev, for 13 timer siden:

Ellers syntes jeg at Lagkage huset ikke er så godt som det var i starten. Specielt i Jylland lever det ikke op til den første forretning på Christianhavns Torv.

Opkøbt af kapitalfond i 2017. Der er vel bare sket det, som er sket med så mange andre kapitalfondsejede selskaber. Kvaliteten går ned

Skjold.

Redigeret af TordenSkjold
citat forsvundet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er altså nogle voksne mennesker, der skulle skamme sig i den grad :angry:

23.01.2019 KL. 15:19
Lagkagehuset må sende ekspedienter hjem på grund af sure kunder
Vreden mod Lagkagehuset er ikke stilnet af efter uroen om omstridt rugbrød.

"»Når der er piger, vi er nødt til at sende hjem fra arbejde, fordi de har fået en overhaling, der gør, at de nærmest ikke tør ekspedere den næste kunde, der kommer ind, så er jeg som leder nødt til at tage skarpt afstand fra det,« siger Michael Spottag, der er bagermester hos Lagkagehuset Langenæs til TV2 Østjylland."

"Caroline Pagliae er ekspeident i bageriet og har en oplevelse af, at kunderne forsøger at finde selv de mindste fejl. Det har derfor krævet ekstra mod at møde på arbejde.

»Man bliver da lidt ked af det, og jeg plejer ellers ikke at være typen, der lader sig gå på. Men man kan ikke lade med at blive påvirket, når der sker sådan noget,« forklarer hun."
https://jyllands-posten.dk/aarhus/ECE11144500/lagkagehuset-maa-sende-ekspedienter-hjem-paa-grund-af-sure-kunder/

Er vi her vidne til, at den opførsel som mennesker ellers kun, og det er ofte trist nok, udviser når de skriver tankeløst på sociale medier, den begynder de nu også at tage med ud i det virkelig liv, i mødet med mennesker,  som dybest set bare passer deres arbejde, når vi køber af dem i deres arbejdsgivers forretning.

Det er sgu sølle, at det skal gå ud over 15, 16, 17 årige piger i en bager forretning.

Mon ikke de selv samme mennesker, kan finde ud af at holde kammertonen nede i byggemarkedet, når de bliver betjent af et stort brød af et mandfolk, det tror jeg at de kan.

Spørgsmålet er snart, om det der er mest brug for, det er alle de kurser til servicemedarbejdere i god kundeservice.

Eller om der i stedet, er en del kunder, herunder dem hos Lagkagehuset, som kan trænge til at komme på et kursus i "god kunde opførsel"?

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror desværre grænsen mellem hvem man er på sociale medier og hvem man er IRL er ved at blive utydelig for mange mennesker. Eller sagt på en anden måde; man dyrker sit cyberjeg så meget at det jeg der skal fungere i det daglige liv bliver påvirket.

Sikker på det bliver værre. Der findes undersøgelser der viser at jo mer vi er i det digitale univers, des mere empatiskt afstumpede bliver vi.

Og så elsker jo folk at være sure og oprørte når chancen gives.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Jeg tror desværre grænsen mellem hvem man er på sociale medier og hvem man er IRL er ved at blive utydelig for mange mennesker. Eller sagt på en anden måde; man dyrker sit cyberjeg så meget at det jeg der skal fungere i det daglige liv bliver påvirket.

Sikker på det bliver værre. Der findes undersøgelser der viser at jo mer vi er i det digitale univers, des mere empatiskt afstumpede bliver vi.

Og så elsker jo folk at være sure og oprørte når chancen gives.

Ja, der findes mange utroligt små mennesker.... Hvis folk bliver trynet på jobbet af kolleger/chefer eller hjemme af konen/manden og ikke har en hund de kan sparke til, eller ikke nænner at slå på børnene, står en stakkels ung pige i en bagerforretning desværre ret langt fremme i køen. Jeg er enig i at manglende kontakt med andre mennesker, kan indvirke negativt på empatien, men det er ikke nødvendigvis de sociale mediers skyld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ledelsen har holdt sig i flyverskjul.

Der har højest været en "pressemedarbejder" der har forsøgt at forklare at de (næsten) ikke har lavet noget om.

Og i udsalget har det så været de tilstedeværende ungarbejde der må stå på mål.

Skjold.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...