Nikita Darling 11509 Skrevet 22. Juli, 2019 holstebronx skrev, for 11 minutter siden: Velkommen til 2019 Det bliver et hårdt år 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 22. Juli, 2019 Frække Tanja skrev, 1 time siden: Men jeg synes jeg fandt en god løsning på problemet Ja tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 219 Skrevet 22. Juli, 2019 Hvis der stadig er problemer med even til at udløse (pun intended), så kommer jeg da gerne forbi og ordner alle 6 omgange i løbet af en formiddag Det skal ikke hedde sig! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Todd 47 Skrevet 28. Juli, 2019 Så fik jeg også indløst min gevinst.Tanja var meget nærværende i vores stund sammen og hendes kys er dejlige.Så der er ingen tvivl om et gensyn 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4624 Skrevet 28. Juli, 2019 Frække Tanja skrev, den 17.7.2019 at 16:20: Hej drenge og mænd. Situationen er desværre sådan at ikke en eneste af vinderne fra gokkesokken har valgt at benytte sig af dette. Og da gokkesokken har stået på i 7 måneder synes jeg ærligt at jeg har spildt en masse af min fritid og står egentlig tilbage og føler mig lidt til grin Derfor har jeg valgt at stoppe den nu da jeg simpelthen har mistet gejsten for at bruge min fritid på det.. Jeg er ked af det. Men da min pakkekalender gik rigtig godt og var en succes sidste år, vil jeg derfor i stedet lave sådan en igen i år... Hvordan det kommer til at foregå vender jeg tilbage om Håber i forstår dette Mange kys fra Tanja Det må kun være fordi de er lykkeligt uvidende om, hvordan du kan underholde en mand. Glemmer ikke mit første besøg hos dig (oh yeah), eller det lille GB du arrangerede med Rikke Petit hos Eventyrpigerne, jeg kunne næsten ikke stå på benene og var helt våd på maven af al din dejlige saft. Tre mand (efter en halv time to) kneppede, knaldede, suttede, slikkede to helt ustyrlige kvinder. (Laver I sådan et arrangement igen?) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 28. Juli, 2019 Oldtimer skrev, for 2 timer siden: Det må kun være fordi de er lykkeligt uvidende om, hvordan du kan underholde en mand. Glemmer ikke mit første besøg hos dig (oh yeah), eller det lille GB du arrangerede med Rikke Petit hos Eventyrpigerne, jeg kunne næsten ikke stå på benene og var helt våd på maven af al din dejlige saft. Tre mand (efter en halv time to) kneppede, knaldede, suttede, slikkede to helt ustyrlige kvinder. (Laver I sådan et arrangement igen?) Hehe søde OT, ja det var SÅ lækkert Jeg arbejder desværre ikke hos EP mere. Men mon ikke jeg på et tidspunkt får muligheden for at gentage succesen et sted?? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 28. Juli, 2019 Todd skrev, for 3 timer siden: Så fik jeg også indløst min gevinst.Tanja var meget nærværende i vores stund sammen og hendes kys er dejlige.Så der er ingen tvivl om et gensyn Det vil jeg glæde mig til 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 11. Oktober, 2019 Kære vindere. Til jer der endnu ikke har indløst. Husk fristen er november med, da jeg tænker at finde på noget nyt i december. Så skynd jer at få aftalt besøget 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Varmemester 2046 Skrevet 12. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, for 14 timer siden: Kære vindere. Til jer der endnu ikke har indløst. Husk fristen er november med, da jeg tænker at finde på noget nyt i december. Så skynd jer at få aftalt besøget Glæder mig til at se hvad du byder på i det nye år så. For nåede vidst ikke at deltage i det her år. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LongJohn 219 Skrevet 12. Oktober, 2019 Står ved mit tilbud om at udløse samtlige overskydende "vindere" i en kører Andet kan vi simpelthen ikke være bekendt! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 12. Oktober, 2019 LongJohn skrev, for 3 timer siden: Står ved mit tilbud om at udløse samtlige overskydende "vindere" i en kører Næ, hov, så må det være gengangere til dem, der allerede har indløst, i prioriteret rækkefølge. Ikke at forglemme at jeg var den første så. Jeg skal nok fange dig igen, Tanja, er altid kommet en dag eller to for sent når jeg har set dig i mit nærområde. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 12. Oktober, 2019 Tatra skrev, for 5 timer siden: Næ, hov, så må det være gengangere til dem, der allerede har indløst, i prioriteret rækkefølge. Ikke at forglemme at jeg var den første så. Jeg skal nok fange dig igen, Tanja, er altid kommet en dag eller to for sent når jeg har set dig i mit nærområde. Ja det er øv. Men ellers kan du jo skrive PB herinde, så kan jeg informere dig om datoer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Valderrama Skrevet 12. Oktober, 2019 Som trofast følger og fan, fatter jeg jo ikke gevinsterne ikke bliver indkøst. Super sjovt og fedt koncept smukke. Fatter dog ikke jeg ikke vandt hverken held i kærlighed eller spiIl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 14. Oktober, 2019 Aalborgok skrev, den 18.7.2019 at 07:49: Ja tak sgu Jeg kunne så ikke tælle Hej Aalborgok. Da jeg lige har modtaget en pm fra en af vinderne om at han ikke ønsker at besøge mig alligevel, så er det mig en glæde at overrække DIG hans præmie Skriv mig en PM og så glæder jeg mig til at se dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 457 Skrevet 14. Oktober, 2019 Valderrama skrev, den 13.10.2019 at 00:43: Som trofast følger og fan, fatter jeg jo ikke gevinsterne ikke bliver indkøst. Super sjovt og fedt koncept smukke. Nej det fatter jeg heller ikke. Da jeg indløste min gevinst, fik jeg den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en gp. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 15. Oktober, 2019 Allan37 skrev, for 3 timer siden: Nej det fatter jeg heller ikke. Da jeg indløste min gevinst, fik jeg den bedste oplevelse jeg nogensinde har haft med en gp. Wow det var store ord søde Ved slet ikke hvad jeg skal sige, men dine ord varmede nok til at gøre mig rød i kinderne og varm om hjertet Jeg nød også vores stund sammen kan jeg love dig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christian Skrevet 16. Oktober, 2019 Så må du til at sortere fra i hatten. Så er der bedre vinderchancer for os andre Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Benja4858 17 Skrevet 16. Oktober, 2019 At man ikke vælger at indløse, ikke kun en 1 præmie, men en decideret hovedgevinst i min optik, er jo direkte vanvittigt. Indløser med glæde en af dem, og skal med garanti nok tilkøbe ekstra :-) for 15 minutter er alt for lidt i denne sammenhæng, og det vurderer jeg alene ud fra billederne ( Tanja du ser vanvittig godt ud & ikke mindst top fræk ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 16. Oktober, 2019 Benja4858 skrev, for 7 timer siden: At man ikke vælger at indløse, ikke kun en 1 præmie, men en decideret hovedgevinst i min optik, er jo direkte vanvittigt. Indløser med glæde en af dem, og skal med garanti nok tilkøbe ekstra for 15 minutter er alt for lidt i denne sammenhæng, og det vurderer jeg alene ud fra billederne ( Tanja du ser vanvittig godt ud & ikke mindst top fræk ) Som Oberst Hackel ville sige: “HØRT HØRT” Håber på ny opstart at Gokkesokken og/eller en fed julekalender (som i år gerne må kunne virke med Mac-devices) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jesperdjensen 209 Skrevet 16. Oktober, 2019 Frække Tanja skrev, den 14/10/2019 at 23:04: Hej Aalborgok. Da jeg lige har modtaget en pm fra en af vinderne om at han ikke ønsker at besøge mig alligevel, så er det mig en glæde at overrække DIG hans præmie Skriv mig en PM og så glæder jeg mig til at se dig Hvor mange mangler at indløse? (Selvom der er mange på listen før mig kan man jo godt leve i håbet), eller håbe på en ny spændende konkurrence til december Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 16. Oktober, 2019 Jesperdjensen skrev, Lige nu: Hvor mange mangler at indløse? (Selvom der er mange på listen før mig kan man jo godt leve i håbet), eller håbe på en ny spændende konkurrence til december Tænker ikke der er flere der hopper fra Men self kommer der noget i december 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3635 Skrevet 16. Oktober, 2019 Benja4858 skrev, for 7 timer siden: At man ikke vælger at indløse, ikke kun en 1 præmie, men en decideret hovedgevinst i min optik, er jo direkte vanvittigt. Indløser med glæde en af dem, og skal med garanti nok tilkøbe ekstra for 15 minutter er alt for lidt i denne sammenhæng, og det vurderer jeg alene ud fra billederne ( Tanja du ser vanvittig godt ud & ikke mindst top fræk ) Ja jeg forstår det heller ikke helt. Men det er ikke alt man skal forstå Mange tusind tak (det er jeg os) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg