Hop til indhold
Guest Sdrj6500

Priser

Recommended Posts

Guest Sdrj6500

Hej

Hvorfor er det så mange mænd der skriver eller ringer, og når de hører priserne, vil de have det billigere??

Er jeg den eneste der oplever det? Og er jeg den eneste, der synes det er lidt respektløst?

Jeg plejer at afvise dem, og efterfølgende blokere deres numre. Er det at være penibel og nærtagene?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 4 minutter siden:


Jeg plejer at afvise dem, og efterfølgende blokere deres numre. Er det at være penibel og nærtagene?

NEJ! 

At tror prisen kan forhandles er dumt og direkte ynkeligt. Respektløst. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 5 minutter siden:

Hvorfor er det så mange mænd der skriver eller ringer, og når de hører priserne, vil de have det billigere??

De håber vel at du er så "sulten" at du slår en bid af mens de er i røret......I mange annoncer står der også nederst at der ikke forhandles om priserne, at de er faste og at kunderne bedes respektere dette. Kunne det være en mulighed ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 45 minutter siden:

Hvorfor er det så mange mænd der skriver eller ringer, og når de hører priserne, vil de have det billigere??

Er jeg den eneste der oplever det? Og er jeg den eneste, der synes det er lidt respektløst?

Jeg plejer at afvise dem, og efterfølgende blokere deres numre. Er det at være penibel og nærtagene?

Samme spørgsmål blev stillet, og samme svar vil blive givet, som fornylig i denne kæmpelange tråd:

Selv vil jeg blot sige dette:

Jeg synes, det er mærkeligt selvmodsigende - nærmest lidt hyklerisk - at tildele prostitution en slags ophøjet særstatus, der gør det “modbydeligt”, “usmageligt”, “dumt”, “ynkeligt”, “respektløst” (tilføj selv et nedsættende tillægsord efter eget valg) og moralsk forkert, nærmest grænsende til et personligt angreb mod den, der tilbyder sex, hvis man som potentiel kunde ønsker og drister sig til at prøve at opnå en god pris hos den udkårne.

Det må siges at være en underlig dobbeltmoral i et erhverv, der i den grad handler om penge! Eller har jeg helt misforstået det? :)

Prisforhandling er ikke noget, jeg selv har gjort ret tit (som regel fravælger jeg bare den pågældende), men det er sket, hvis det giver mening i den konkrete sammenhæng. Der kan sagtens være situationer, hvor det er rimeligt og naturligt at tale om prisen.

Modspørgsmålet er, hvorfor så mange undlader at oplyse priser i annoncen? Det inviterer jo om noget til en priskommunikation.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Good Fun skrev, for 31 minutter siden:

Selv vil jeg blot sige dette:

Jeg synes, det er mærkeligt selvmodsigende - nærmest lidt hyklerisk - at tildele prostitution en slags ophøjet særstatus, der gør det “modbydeligt”, “usmageligt”, “dumt”, “ynkeligt”, “respektløst” (tilføj selv et nedsættende tillægsord efter efter valg) og moralsk forkert, nærmest grænsende til et personligt angreb mod den, der tilbyder sex, hvis man som potentiel kunde ønsker og drister sig til at prøve at opnå en god pris hos den udkårne.

Det må siges at være en underlig dobbeltmoral i et erhverv, der i den grad handler om penge! Eller har jeg helt misforstået det? :)

Prisforhandling er ikke noget, jeg selv har gjort ret tit (som regel fravælger jeg bare den pågældende), men det er sket, hvis det giver mening i den konkrete sammenhæng. Der kan sagtens være situationer, hvor det er rimeligt og naturligt at tale om prisen.

Modspørgsmålet er, hvorfor så mange undlader at oplyse priser i annoncen? Det inviterer jo om noget til en priskommunikation.

Good Fun

Jeg finder det respektløst, (alle de andre tillægsord står for andens regning) men jeg har osse priserne i min annonce

Dobbeltmoral? self drejer det sig for de fleste om pengene, det er osse derfor jeg finder det respektløst at prøve at forhandle priserne ned, som om vi glædespiger bare er et stykke kød, de køber. 

Og hos mig er der nul tolerance, spørger de bare en gang, så kan de ikke besøge mig, for indrømmet.... Det pisser mig af.


Og pågældende tråd/opslag jeg ikke set, og jeg synes ellers jeg tjekkede - Sorry

Redigeret af Sdrj6500

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke forstå hvorfor folk vil forhandle om prisen.

Mener man at prisen er for høj i annoncen så må man finde et andet sted. :)

 

Ud fra Sdrj6500's annonce, så syntes jeg at priserne ligger i den fornuftige ende.

Kommer ikke så tit til Vojens, men er da fristet til at kigge den vej. :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Sdrj6500

Jeg forstår ikke det emotionelle aspekt her. 

Hvori består det dobbeltmoralske ved at prøve at opnå en god pris på en udbudt service? Det er jo et tilbagevendende mantra, at det udelukkende handler om sex, og at ingen skylder hinanden noget, hverken før eller efter?

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sdrj6500
Good Fun skrev, Lige nu:

@Sdrj6500

Jeg forstår ikke det emotionelle aspekt her. 

Hvori består det dobbeltmoralske ved at prøve at opnå en god pris på en udbudt service? Det Er jo et tilbagevendende mantra, at det udelukkende handler om sex, og at ingen skylder hinanden noget, hverken før eller efter. 

Good Fun

det er dig der nævner dobbeltmoralen, jeg kommenterer det bare
 

Good Fun skrev, for 40 minutter siden:

Det må siges at være en underlig dobbeltmoral i et erhverv, der i den grad handler om penge! Eller har jeg helt misforstået det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, 1 time siden:

Hej

Hvorfor er det så mange mænd der skriver eller ringer, og når de hører priserne, vil de have det billigere??

Er jeg den eneste der oplever det? Og er jeg den eneste, der synes det er lidt respektløst?

Jeg plejer at afvise dem, og efterfølgende blokere deres numre. Er det at være penibel og nærtagene?

Uagtet hvad du skriver i din annoncering, det være sig priser, det væres sig ydelser eller ydelser du ikke tilbyder, så vil der altid være nogen der "ikke kan læse" eller som tror, at fordi de har lidt penge, så behøver de ikke acceptere hvad der skrives eller tilbydes.

Pointen i ovenstående er:  Fokuser på din målgruppe, bliv glad når du får rigeligt med henvendelser fra din primære målgruppe. Sortere al det crap fra, som alle i branchen modtager. Brug din intuition med henblik på hvad er crap og hvad er din målgruppe.  Tag styringen i din kommunikation, for ellers ender det med en lang små-fræk diaglog, og når aftalen skal lukkes, så er bilen pludselig gået i stykker, moster Karen er blevet indlagt. Når du har lukket en aftale til eventuel i morgen, eller om et par dage m.v. så få gæsten til at bekræfte aftalen på dagen.  Mange indgår aftaler efter et par glas rødvin om aftenen eller en halvfed blyant.  Næste dag, finder de så ud af, at de ikke er i stand til at komme alligevel. 

Mange piger i branchen er "pleasere".  Det er sådant set ganske fint inde i det frække rum, men ikke når der skal laves aftaler, så nej "Alle skal ikke have en chance, skær rigeligt fra også selv om det måske berører nogle som, hvis man lærte dem at kende, er gode nok".   

Kræs om dine gode stamkunder, og førstegangs kunder der klar udviser gentlemens adfærd omkring dine priser, dine ydelser, dine åbningstider osv osv.    Omkring det med respekt, så er det ikke noget man bare kan regne med, typisk er dens ens handlinger, attetude m.v. der skaber respekten

 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 4 minutter siden:

det er dig der nævner dobbeltmoralen, jeg kommenterer det bare
 

Ja, og din kommentar gik ud på, at det er respektløst. 

Så hvorfor er det respektløst forhandle pris på en udbudt service i et erhverv, der er fikseret på pris og fravær af personlig involvering?

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Good Fun skrev, for 14 minutter siden:

@Sdrj6500

Jeg forstår ikke det emotionelle aspekt her. 

Hvori består det dobbeltmoralske ved at prøve at opnå en god pris på en udbudt service? Det er jo et tilbagevendende mantra, at det udelukkende handler om sex, og at ingen skylder hinanden noget, hverken før eller efter?

Good Fun

Det emotionelle består i at man som kunde køber sig adgang til et andet menneske ( i nøgen ) tilstand. Uanset om du mener at du køber sex som du køber gulerødder, så er forskellen altså, at man skal være nøgne, sårbare og dybt intime sammen. 

Det føles krænkende på mig,når en mand vil have rabat på adgang til min krop. Men jeg har så heller ikke en kræmmer-agtig personlighed.

Jeg svare simpelthen slet ikke på den slags spørgsmål. 

For mig er sex personligt - uanset om jeg får penge for det, så er det sq stadig personligt. Hvilket også gør at når en gæst har behandler mig som en vare....altså koldt og ligegyldigt, så sætter det sig i mig som en virkeligt nederen følelse.

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease

Jeg forstår dig. Men hvordan sætter du en ikke-krænkende mindstepris på noget, der - for dig - er så personligt?

Har det noget med udbud og efterspørgsel at gøre?

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår ikke at det kan være respektløst eller krænkende at spørge ind til prisen og evt prøve at få lidt rabat, men jeg er jo også jyde. Pigerne kan vel bare sige "nej, priserne er faste". Så er den vel ikke længere?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt kunne jeg ikke finde på at forhandle om prisen - hvis jeg mener at prisen er for høj ifht det udbudte, så vælger jeg bare den prostituerede fra. Omvendt er det helt fair at en prostitueret blokerer/fravælger kunder, uanset begrundelse. Det er vel hendes valg om hun ønsker at tjene netop de penge eller ej.

Står der i annoncen at prisen er fast og ikke til forhandling, så er det i min optik decideret respektløst at spørge til det. Står der ikke noget, så er det vel ok at spørge så lang tid man ikke håbløst underbyder, OG accepterer at man risikererer en blokering.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er jo ikke GP,  men tror at det er meget vigtigt at enhver pige (eller mand DK fyr 34) selv må sætte prisen - uanset hvordan hun gør det. Kan nemt forestille mig det bliver grænseoverskridende at blive tilbudt mindre end man selv synes man skal have. Som Trine siger så går det ikke at sammenligne med andre serviceydelser. Og den der gerne sammenligner det med enhver anden ydelse der koster penge, skal heller ikke blive sur eller forbavset hvis den oplevelse han får ikke bliver særligt intim.

Men egentlig er det jo ikke noget at diskutere. Vil du gerne prisforhandle så gør du det. Nogle piger blokkerer dig, andre giver dig en kold oplevelse, og yderligere andre er måske glade alligevel.

Personligt vælger jeg simpelt hen dem jeg synes jeg har råd med - sværere er det jo ikke egentlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mester4u skrev, for 10 minutter siden:

Jeg forstår ikke at det kan være respektløst eller krænkende at spørge ind til prisen og evt prøve at få lidt rabat, men jeg er jo også jyde. Pigerne kan vel bare sige "nej, priserne er faste". Så er den vel ikke længere?

Jeg tror det kan gøres på mange forskellige måder. Alt fra krænkende og respektløst til ydmygt og hensynsfuldt.

Besøgte en gang en pige der var i frygteligt humør og når jeg spurgte hvad jeg havde gjort, forklarede hun at det ikke var mig. Hun havde lige haft en kunde der aftalte tid, kom til butikken, tog tøjet af og siden forklarede han ville have det hele til reduceret pris. Hvis det var godt skulle han nok blive stamkunde og anmelde hende positivt. Hun sagde nej, men han blev ved. Til sidst smed hun ham ud, og det sidste han sagde var at han skulle skrive negativt om hende på internet.

Så der findes mange forskellige måder at forhandle om prisen, og tænker at de fleste ikke er særligt respektfulde, når man - som ofte er tilfældet - allerede fra start egentlig foragter kvinder der "sælger sine kroppe". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan se, at der hele tiden kommer kommentarer frem om at GP’en er en vare, et stykke kød osv.... At der kan forhandles om hvilken som helst ydelse uanset om det er sex eller hvad det måtte være. 

Det kan man selvfølgelig argumentere for, men det er så også bare konsekvensen at nogle GP’ ere lukker helt af. - Fuldt forståeligt !! 

For hvis det var et par jeans du stod og pruttede om, så kunne tøjhandleren jo sige nix, - og så var det jo det. Han er nok ikke ligefrem blevet krænket. 

Anderledes er det med pigen : Der står så en mand og prøver at få en lavere pris ved deres møde.. Altså reelt det samme som at sige til pigen  “Arghh det er du vist ikke værd”  

DET KAN MAN SGU DA IKKE SIGE TIL ET ANDET MENNESKE !!!

Glem alt om sammenligninger med varer, ydelser og så meget andet. HVOR er din værdighed ? Du er manden ! Din elegance, din gentleman-attitude og din tilgang til det der skal til at foregå på lagnet, det starter jo med jeres afregning. Du kan da ikke være fedtet ! Simpelthen så ringe en adfærd. Og dybt nedværdigende. Ikke kun overfor pigen - faktisk bringer du dig selv helt ned på bunden. ( dig som vil presse en pris ned i denne sammenhæng) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest FKAlletti
Sdrj6500 skrev, for 1 time siden:

Jeg plejer at afvise dem, og efterfølgende blokere deres numre.

Dit liv, din business, informerer du om dine priser hvor du annoncerer, og skriver du, at de ikke er til forhandling, kan det vel heller ikke være din motivation, der trykker skoene flade, når der er retards, der ikke kan afkode beskeden. 

Jeg synes, det lyder til, at du har en meget fornuftig tilgang til at få nabolaget  mindre charmerende typer rystet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er jo nogle mennesker der bare ikke vil betale, det der står på prisskiltet og tit og mange gange er de tidsspiller, som har en masse spørgsmål, forventer service og går igen nå de ikke kan få rabat.

De findes i alle butikker.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Generelt kan man jo ikke sige, at det er respektløst at spørge om prisen kan forhandles. Omvendt hvis man ønsker, at forstå problematikken og mange pigers reaktion, så er man jo nødt til at sætte sig lidt ind Hvorfor nogen reagere følelsesmæssigt kraftigere end andre.

Fisse og patter er ikke en mængdevare på lige fod med Fladskærme, sko osv, hvor man sjældent oplever samme reaktion, hvis man siger "Jeg vil egentligt gerne købe den fladskærm, meeen kan jeg så ikke få et mindre afslag".   De fleste  GP´er, betragter sig ikke som en tilfældig mængdevare, hvor det afgørende er hvor denne mængdevare kan købes billigst muligt.

De betragter sig som unikke mennesker med hver deres kompetencer og personlighed.  Selvom man er GP er det at dyrke sex stadig noget meget meget intimt, som ikke er forbeholdt alle og enhver, selvom det måske ser anderledes ud, når man læser annoncer. Faktum er bare, at selvom man er promiskuøs, så er man stadig et menneske med følelser og selvrespekt.  Man har derfor ikke lyst til at tilbyde sex til personer der betragtet en som fisse, patter, mund, numsehul osv

Nettoresultatet er, at mange piger betragter det som disrespekt, underforstået "Du tror jeg er en vare".  Det er ikke alle piger der har det således, men ved man det, så bør man jo også vide, at kan risikere slet ikke at blive inviteret, hvis man prutter pris.  Man kan selvfølgelig bare sige "Nå, jeg er da ligeglad for der findes rigeligt med piger".  Spørgsmålet så "Jamen betragter man så egentlig ikke også bare GP´er som en mængdevare" ?  Det skal jeg nok undlade at gå dybere ind i, men meningen med mit indlæg er sådant set ikke at fordømme nogen for dit at dat, men at give et indblik og et bud på, hvorfor nogen kvinder reagere kraftigt, hvis man vil handle pris.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sdrj6500 skrev, for 1 time siden:

hos mig er der nul tolerance, spørger de bare en gang, så kan de ikke besøge mig,

Nogen kan jo krejle om prisen på en vare på en fair og regulær måde - de må gerne komme igen, mens andre bare spørger efter "den sidste pris" - og nogle byder konstant kun ½ pris.

Personligt har jeg det sådan at hvis man kun vil give ½ pris - så skal man slet ikke starte med at byde, men finde en anden udbyder og/eller produkt man har råd til.

Dem som uden at have set varen eller noget, straks spørger til "den sidste pris" - ja, der kan jeg godt blive noget kort for hovedet og ikke gide involvere mig i yderligere prisforhandling, da jeg af erfaring ved, at de ikke rigtig har sat sig ind i hvad de spørger til og i sidste ende alligevel ikke er interesserede - altså medmindre man tilbyder varen til ½ pris ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hohoho

Vær nu bare sammen med de skønne damer og betal hvad det koster eller tag en spiller... I guder altså,! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Prisen er næsten den  samme alle steder - 1/2 time 1100 -1200 - så der er vel ikke noget at tale om, hvis man synes om pigen så kan  man måske trække tiden lidt  , men det først til sidst.

og noget helt andet - priserne er jo faste. 

hvis man synes prisen er for høj så synes man jo ikke om pigen - så går man

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...