Hop til indhold
Guest Sdrj6500

Priser

Recommended Posts

Guest Lady C

Nu er det jo ret slående at der er så mange tråde der omhandler priser . Og hver eneste gang dette emne er oppe at vende er der gp der skriver at de i bedste fald irriteres over og i værste fald ignorerer eller føler sig krænkede over at der forsøges at prutte prisen længere ned . Og så er det bare at Jeg tænker at det kan da godt være man synes det er helt naturligt at prutte om prisen.  

Men hvis man ved og kender konsekvensen af at man gør det ...Man ved at pigen enten føler sig irriteret eller krænket og at man risikerer at blive blokeret eller ignoreret og/eller få en kold og ikke engageret oplevelse fra pigen - hvorfor bliver man så ved med at prutte om prisen. Det er det jeg ikke forstår ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lady C skrev, for 3 minutter siden:

Nu er det jo ret slående at der er så mange tråde der omhandler priser . Og hver eneste gang dette emne er oppe at vende er der gp der skriver at de i bedste fald irriteres over og i værste fald ignorerer eller føler sig krænkede over at der forsøges at prutte prisen længere ned . Og så er det bare at Jeg tænker at det kan da godt være man synes det er helt naturligt at prutte om prisen.  

Men hvis man ved og kender konsekvensen af at man gør det ...Man ved at pigen enten føler sig irriteret eller krænket og at man risikerer at blive blokeret eller ignoreret og/eller få en kold og ikke engageret oplevelse fra pigen - hvorfor bliver man så ved med at prutte om prisen. Det er det jeg ikke forstår ... 

Et godt bud kunne være.....mangel af respekt og forståelse især

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, for 18 minutter siden:

Er blot nysgerrig

Good Fun: Synes du det er ok, at forhandle pris enten generelt eller her?

Ja, du er lidt for nysgerrig her.

Svaret er, som jeg udtrykkeligt skrev, at jeg selv kun drøfter pris, hvis den potentielle aftales længde eller indhold er sådan, at det er i orden og fornuftigt at drøfte emnet.

Men jeg abonnerer ikke på den moralske forargelse over, at den foreslåede pris ikke altid anses for hellig. Jeg bruger fx ikke ord som “respektløs” mv.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Good Fun skrev, for 3 minutter siden:

Ja, du er lidt for nysgerrig her.

Svaret er, som jeg udtrykkeligt skrev, at jeg selv kun drøfter pris, hvis den potentielle aftales længde eller indhold er sådan, at det er i orden og fornuftigt at drøfte emnet.

Men jeg abonnerer ikke på den moralske forargelse over, at den foreslåede pris ikke altid anses for hellig. Jeg bruger fx ikke ord som “respektløs” mv.

Good Fun

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Good Fun skrev, for 49 minutter siden:

Ja Trine. Vend den samme tanke 180 grader: Så længe man sælger det intime for en timepris, så distancerer man sig pr. automatik selv fra mennesket, man sælger tid til.

Nej det gør man bestemt ikke. Hvis man evner at distancere sig fra en mand som køber ens tid, så er man i det forkerte erhverv. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Good Fun skrev, for 37 minutter siden:

@Lady C

Det gør “man” jo heller ikke, medmindre den potentielle aftales længde eller indhold er sådan, at det er i orden og fornuftigt at drøfte emnet.

Good Fun

 

Men mange der prøver at forhandle prisen, spørger jo ikke om rabat på længere tid osv. 

De ønsker en halv time Til 500kr osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Ja hvorfor vil nogen forhandle prisen? Der kan være flere grunde, nogen har jo et krejler gen i sig , andre har  måske ikke for mange penge og prøver at få prisen ned i stedet for at erkende de ikke har råd. Kunne dog aldrig selv finde på det da jeg er enig i det giver en dårlig stemning.  Jeg har skrevet i en anden tråd at der hvor jeg kommer taler vi slet ikke om prisen, jeg lægger bare pengene inden jeg går igen, og det kan godt vare længe. Det er  også et sted jeg har besøgt mange gange, og vi har fuld tillid til hinanden. Gider heller ikke det minuttyrani, så er der andre måder at få sine orgasmer på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 5 minutter siden:

Nej det gør man bestemt ikke. Hvis man evner at distancere sig fra en mand som køber ens tid, så er man i det forkerte erhverv. 

 
Jamen det samme gælder jo den anden vej også.
 
Det er heller ikke spørgsmål om mangel på respekt eller distance fra køberens side. :)
Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Good Fun skrev, Lige nu:
 
Jamen det samme gælder jo den anden vej også.
 
Det er heller ikke spørgsmål om mangel på respekt eller distance fra køberens side. :)

Hvad er det så ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Trinetease

Det er en funktion af den tingsliggørelse, som sammenblandingen af penge og intimitet uundgåeligt medfører. 

Som drøftet tidligere i denne tråd.

Good Fun

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C

ok - hvis vi så bliver i egoismens tankegang

Altså hvis vi nu antager at det med at dem der er ligeglade med gp følelser fordi de kun tænker på hvad de evt. kan spare og så gerne forsøger at prutte prisen ned.  De er ligeglade med Gp og anser hende for en vare. 

ok - MEN det går jo ud over dem selv hvis de prutter om prisen. De får en koldere oplevelse ud af det . Elller de bliver ignoreret. Eller de bliver blokeret. 

Dvs. at rent egoistisk set - altså set ud fra krejlerens synspunkt - så  vil det jo også gå ud over krejleren på en negativ måde ved at forhandle pris.  

Og der er Min logik bare at for selv en total egoist vil det være en dårlig forretning for ham selv at forsøge at prutte prisen ned . Det vil være en lose/lose forretning for ham og gp. Ingen vil vinde på det . 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, for 13 minutter siden:

... vi har fuld tillid til hinanden. Gider heller ikke det minuttyrani, så er der andre måder at få sine orgasmer på.

Præcis!

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lady C
Nicenice skrev, for 39 minutter siden:

Hvornår er det så at "tingsliggørelsen" fylder mere end intimiteten?

Den korte: når man lægger mere vægt på pris end det, det handler om

Det kan ikke siges mere klart og tydeligt . 

Det er hovedet på sømmet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne aldrig drømme om at forhandle om prisen. Omvendt Jeg betaler altid for mega / cof men gør det aldrig.  Men jeg jeg da aldrig blevet tilbudt eller selv spurgt om penge retur. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pas nu på at det ikke kommer til at lyde som at gp’erne er nogle skrøbelige individer og mændene er nogle beske rabatryttere uden sjæl. Man kunne fristes til at tro at en gp ligger flere følelser i evret end manden, når man læser tråden igennem. Den tror jeg dog ikke helt på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 14 minutter siden:

Pas nu på at det ikke kommer til at lyde som at gp’erne er nogle skrøbelige individer og mændene er nogle beske rabatryttere uden sjæl. Man kunne fristes til at tro at en gp ligger flere følelser i evret end manden, når man læser tråden igennem. Den tror jeg dog ikke helt på. 

Ja det er kvinderne der har fat i den lange ende her. Ellers ville vi ikke lægge tusindevis af kroner.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 38 minutter siden:

Ja det er kvinderne der har fat i den lange ende her. Ellers ville vi ikke lægge tusindevis af kroner.

Det tror jeg ikke. For prisen afspejler jo også, hvad vi vil, ønsker eller kan betale. Præcis som enhver andet ydelse du køber.

Selvfølgelig vil vi gerne købe den bedste ydelse til den laveste pris. Og selvfølgelig presser det priserne. Pigerne har en naturlig interesse i at sælge for eksempel handjob til 10000 kr stykket, modsat din interesse i at for eksempel anal penetrere hende for 50kr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Midtj skrev, for 15 minutter siden:

Det tror jeg ikke. For prisen afspejler jo også, hvad vi vil, ønsker eller kan betale. Præcis som enhver andet ydelse du køber.

Selvfølgelig vil vi gerne købe den bedste ydelse til den laveste pris. Og selvfølgelig presser det priserne. Pigerne har en naturlig interesse i at sælge for eksempel handjob til 10000 kr stykket, modsat din interesse i at for eksempel anal penetrere hende for 50kr.

Markedet afgør prisen, den er jeg med på. 

Jeg tænkte mere på det mentale plan. Som udgangspunkt er sex mellem to mennesker gratis for begge parter. Når den ene så skal betale, så er det fordi den andens seksuelle værdi er højere. Det skaber en ubalance til fordel for pigerne. Det er der så nok nogle mænd der har det svært med og de prøver derfor at udjævne forskellen ved at prutte om prisen, behandle hende dårligt eller se ned på hendes erhverv.

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 39 minutter siden:

Markedet afgør prisen, den er jeg med på. 

Jeg tænkte mere på det mentale plan. Som udgangspunkt er sex mellem to mennesker gratis for begge parter. Når den ene så skal betale, så er det fordi den andens seksuelle værdi er højere. Det skaber en ubalance til fordel for pigerne. Det er der så nok nogle mænd der har det svært med og de prøver derfor at udjævne forskellen ved at prutte om prisen, behandle hende dårligt eller se ned på hendes erhverv.

Den ubalance du taler om, er nok mere udbredt i folks privatliv. Ellers sagt på en anden måde, den stammer fra privatlivet og det er vel den væsentligste årsag til at prostitution eksistere. At nogle mænd kan blive lidt bitre, sure m.v. over den ubalance er nok ingen hemmelighed. Og ja, den kommer nok også nogen gange frem i deres reaktionsmønstre ved købesex.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 time siden:

Den ubalance du taler om, er nok mere udbredt i folks privatliv. Ellers sagt på en anden måde, den stammer fra privatlivet og det er vel den væsentligste årsag til at prostitution eksistere. At nogle mænd kan blive lidt bitre, sure m.v. over den ubalance er nok ingen hemmelighed. Og ja, den kommer nok også nogen gange frem i deres reaktionsmønstre ved købesex.  

Er vi så der henne hvor man, hvis man brugte en lineær årsags/ virkningsforklaring kunne sige at prutte-om-prisen mønster kan henføres til noget a la....ja jeg føler mig lidt under dig værdig og derfor vil jeg skabe et mere ligeværdigt forhold hvis du nedsætter prisen så vores niveau/ forskellige opfattelser kommer lidt nærmere på hjnanden agtig? Det var jo noget af en interessant betragtning, hvis det forholdt sig sådan

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, 1 time siden:

Er vi så der henne hvor man, hvis man brugte en lineær årsags/ virkningsforklaring kunne sige at prutte-om-prisen mønster kan henføres til noget a la....ja jeg føler mig lidt under dig værdig og derfor vil jeg skabe et mere ligeværdigt forhold hvis du nedsætter prisen så vores niveau/ forskellige opfattelser kommer lidt nærmere på hjnanden agtig? Det var jo noget af en interessant betragtning, hvis det forholdt sig sådan

Det tror jeg det gør i nogle tilfælde. Bevidst eller ubevidst.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nicenice skrev, for 3 timer siden:

Er vi så der henne hvor man, hvis man brugte en lineær årsags/ virkningsforklaring kunne sige at prutte-om-prisen mønster kan henføres til noget a la....ja jeg føler mig lidt under dig værdig og derfor vil jeg skabe et mere ligeværdigt forhold hvis du nedsætter prisen så vores niveau/ forskellige opfattelser kommer lidt nærmere på hjnanden agtig? Det var jo noget af en interessant betragtning, hvis det forholdt sig sådan

Umiddelbart tror jeg ikke, at det skulle være en primær årsag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, for 9 timer siden:

Det skaber en ubalance til fordel for pigerne

Det er måske rigtig. Men omvendt er det kunden som har betalt for en ydelse, som servicemedarbejderen skal præstere. Det kan skabe en ubalance til fordel for kunden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...