Hop til indhold

østpiger fra side 6

Featured Replies

Skrevet

Jeg fandt denne annonce på side6: http://massage.side6.dk/stjernepiger

Jeg tænder på unge, slanke piger med små, faste a- og b-skåle, så Gitta man ser på div. foto fristede mig. Hun står lige nu ikke på listen over piger på siden, men hun er der.

Hun så lille og fin ud, og kunne være køn, selvom det var dårlige foto.

Ved opkald til stedet fik jeg at vide at hun oven i købet ”gjorde alt” inkl. græsk, og at jeg kunne få en halv time og græsk med hende for 1.000,- kr.

Den er fin tænkte jeg, selvom det hele lugtede af østpiger, som jeg normalt ikke er meget til, da det kan være så usselt og tarveligt.

Af sted til Valdemarsgade med mig, og ind ad døren, som er diskret nok placeret. Det er en alm. opgang.

Bordellet var mørkt og ikke indrettet med arkitekttegnede møbler, men var hvad jeg forventede.

Laura lukkede mig ind. Hun er stor som russisk kampvogn, fed, bleg og rimelig klam øst-dame i min optik, og jeg spurgte naturligvis efter Gitta. Gitta lå og sov, men blev vækket og kom søvnig ud og hilste på.

Hun sagde ikke så meget, for hun kan ikke et ord dansk eller engelsk, og er ikke meget for bare at forsøge på at kommunikere.

Her tænkte jeg på at gå, for det hele virkede lurvet og skidt, men jeg var så pokkers liderlig, og blev lokket af tanken om sex men den unge pige.

Gitta var ganske vist meget lille og meget slank, et lille nips, ikke så køn som håbet, men hun var jo noget søvndrukken og lidt hævet i ansigtet. Hun havde i alle fald slet ikke ”dullet sig op”.

Kun kampvognen talte engelsk og jeg fik endnu en gang bekræftet der kunne købes en halv time cocktail med græsk for 1000,- kr – med streg under græsk / anal. ”Yes, yes” blev der bekræftet.

Jeg aftalte 700,- for halv time cocktail, og lagde 300,- klar, hvis jeg skulle være i humør og få rejsning nok til græsk.

Kampvognen sagde det videre på Ungarnsk til Gitte, som nikkede.

Gitta smuttede lige for at nette sig, og jeg tog tøjet af imedens.

Da hun kom tilbage havde måske kommet lidt vand i ansigtet, men ikke meget mere end det.

Hun havde f.eks. ikke børstet tænder, for hver gang hun åndede ud af munden, kunne man lugte død kat og smøger…

Jeg opdagede også at hun har sorte hår på sine lår…

Her er altså ikke tale om en pige som gør meget ud af sig selv, og virker ligeglad med sin fremtoning og stil, både med hensyn til det indre og ydre.

Hun gik i gang med svensk, som er fint til at få mig op at stå. Jeg fik hende afklædt og kunen tage på hendes små, pæne, faste ungpigebryster imedens. Jeg måtte og gerne tage hende i skridtet, men ingen fingre indenfor. Fair nok. Men hun var helt upåvirket af alle greb og svær at slå et smil af. Ikke helt kold, men bare sådan paf og passiv.

Efter 5-7 minutter var jeg blevet godt stor og hård, og fik hende nu afklædt lagt på ryggen, og trængte op i hende, i ganske alm. missionærstilling.

Fin start. Hun var ikke synderlig stram af så lille et væsen, så jeg ville have hendes ben op i luften, det plejer at hjælpe. Det vil hun dog ikke. Fair nok, det kan være umageligt for pigen. Men hun ville heller ikke lade mig tage hende bagfra. Det var godt nok pokkers når der nu var blevet aftalt en cocktail på en halv time. I det hele taget opførte hun sig kejtet, og ventede sådan set bare på at jeg fik gjort det jeg nu skulle.

Pokker stå i det, jeg havde trods alt fået et godt jern på, og fik så lyst til at tage hende i 2’eren. Det ville være fedt at se denne lille krop bagfra med mit lem i r…... og man kunne håbe på den var strammere end foran.

Det skal siges at jeg er hensynsfuld når jeg gør den slags, og er helt klar over at der skal smøres godt, og der skal gå langsomt til værks, specielt med de små og unge piger. Det var også min intention denne gang.

Jeg pegede på de 300,- og satte en finger ved hendes stjerne og sagde ”greek, anal, ok?”

Nix. Nu ville heller ikke det! Jeg tænkte på hvad der mon kunne være gået galt da vi aftalte det med kampvognen før, men der var bare ikke noget at gøre, hun ville ikke. Ingen forklaring. Synes hun jeg var for stor? Jeg aner det ikke. Gitta var jo ikke i stand til at forklare, ville end ikke forsøge at forklare, men sagde bare ”no, no”.

Jeg gjorde mig færdig, stadig forfra i missionær, ti min. før tid.

Så klædte jeg mig på og gik.

Farvel og tak for meget dårlig service og en skidt oplevelse. Det eneste jeg fik ud af det var at blive ”tømt” og at have haft sex med en ung, slank pige, men stor set havde jeg købt en (død) kat i sækken.

Gitta er fra Ungarn. Måske er hun sådan en ”handlet” pige, hvad ved jeg. I så fald har jeg det skidt med det. Jeg skulle bare være gået da jeg fornemmede stedet og stemningen ved min ankomst.

Stedet er usselt, der fuppes med ydelserne. Godt jeg ikke gav kampvognen alle 1000,- for halv time med græsk. Gitta var helt ligeglad og lader sig no matter what kun tage som beskrevet.

Hold jer væk, det er et lortested.

Hunk.

Skrevet

tak for advarslen. Havde selv overvejet samme sted og pige, men det er da helt udelukket nu.

Skrevet

Næste gang Hunk, før du tar afsted....

Sæt dig ned nogle minutter, måske med benene i kors, og reflekter lidt. "Hvem er jeg? Hvordan har jeg det med mennesker og hvilket ansvar har jeg for andre mennesker? Hvad synes jeg om kvinder, og hvilken slags samvær vil jeg have med dem?

Måske finder du derinde er lille smule kraft, anstændighed og ægte liderlighed, og så besøger du et sted hvor disse tingen smiler mod dig når du kommer ind.

Det har jo kraftedeme ingen betydning hvis pigerne på Valdemarsgade er handlede eller ikke; de har det jo åbenbart ikke godt med tilværelsen og at købe dem er så tæt på voldtægt man kan komme, og købe sig fri.

Undskyld jeg siger det, men nu er det sagt.

B

Skrevet

Det er sådan en anmeldelse der både giver myndigheder et hint om hvor de måske i højere grad skulle rette opmærksomheden, fremfor fokus på økonomi strukturen hos visse velrenommerede klinikker med danske, og nogle med udenlandske piger, bare fordi det passer godt med deres resultatkontrakt, som at den er vand på forbudsfløjens mølle.

Jeg ville ønske at sådanne eksempler i stedet for at male fløjene op i hvert sit sort hvide hjørne, ville give anledning til en fordumsfri nøgtern debat om behovet for en justering af rammebetingelserne for erhvervet, i stedet for at bestræbe sig på enten et forbud i den ene eller den anden form, eller modsat at myndigheder og lovgivning skal blande sig helt udenom - for det synes jeg ikke at de skal.

De rette rammebetingelser som et udtryk for ordnede vilkår, er ikke det samme som at hverken køber eller sælger, de ikke kan udfolde sig.

Formelle spilleregler og at de ser ud til at blive overholdt, er aldrig en endegyldig garanti for at det også er tilfældet tilbage i alle led, hvad enten vi taler om prostitution, handel, byggeri eller service, men de er i det mindste et udtryk for nogle krav der udfordrer til at de bliver overholdt, og som udgør et bedre grundlag for en struktureret fokuseret myndigheds indsats.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Det er sådan en mangel på empati med andre mennesker, som her bliver udvist over for "Gitta", der kan få mig til at gå ind for forbud mod prostitution. Hold kæft, hvor kan mænd være nogle svin. Og ja, jeg er en mand.

peterkæk

Skrevet

Det er sådan en mangel på empati med andre mennesker, som her bliver udvist over for "Gitta", der kan få mig til at gå ind for forbud mod prostitution.

Ih, hvis "folk" dog bare ville forstå, at et forbud ikke ville ændre noget i den positive retning for Gitta.

Som en klog pige i branchen har gentaget over for jer mange gange... Når jeres lamper blinker som i dette tilfælde... Så slå dog bremsen i og smid jer selv i bakgear! Det er det eneste, som ville kunne ændre noget i den positive retning for en pige som Gitta. Så har man gjort dagens gode gerning.

Skrevet

Til hende som folk ynder at kalde "dejlige" og "søde" Nikita:

Så du tror, at fornuften kan tale til sådan en liderlig mand, så han kan slå i bakgear? Det er vist ikke menneskekender du er.

vh. peterkæk

Skrevet

Så du tror, at fornuften kan tale til sådan en liderlig mand,

Hos nogen, ja. Vi skal ikke gøre mændene værre, end de er. De fleste har jo heldigvis stadig lidt blod tilbage til at tænke. :)

Skrevet

Øv troede, der var intellekt hos massagepigen Nikita. Men ok hun lever jo også af at sælge sig selv.

Men hun svarer ikke på spørgsmålet om, hvad man gør, hos dem, der ikke slår i bakgear.

vh. peterkæk

Skrevet

Uh... Du er da en værre charmetrold, Peter.

Jeg holder vist inde nu.

Skrevet

Selvfølgelig er manden liderlig - ellers var han ikke ude på den mission. Der er intet galt i at være liderlig. Det er faktisk rart, og de fleste af os har, som ND skriver, stadig en smule blod tilbage til at ilte hjernen. De fleste af os kan, uanset hvor liderlige vi er, nok ikke få en ordenlig ståmand når lokalerne er skumle og pigen småskræmt og passiv. Medmindre man altså tænder på at dominere/nedgøre/udnytte.

Langt de fleste af dette forums medlemmer (hankøn) ville være gået.

Har jeg ikke ret drenge???????? ( uanset alder er vi sgu drenge i denne sammenhæng)

Skrevet

Uh... Du er da en værre charmetrold, Peter.

jeg trækker min ord tilbage. Du er en sand menneskekender søde :D

vh. peterkæk

Skrevet

Som anmelderen skriver burde man være gået!!!!!! og ja hvorfor gør man så ikke det??? Jeg havde formentlig heller ikke gået i situationen, da man nu er kommet ind. Og kan ikke svare på hvorfor, fordi alle advarselslamperne ringer..... selvfølgelig kan pigen være handlet, dog er det mere tænkeligt, at hun er en kold og kynisk pengemaskine, som bare skal have nogle kontanter, men ellers INGEN interesse har i arbejdet.

mit råd er: som ofte før, søg efter nogle anmeldelser på pigen! ellers tag i mente, at du kan risikere at hælde nogle penge ud i lokummet

Skrevet

Jeg tror jeg er forelsket i Nikita D :D , der tæmmede du lige den "charme"-trold :lol:

Skrevet

og til alle dem, der skriver det er uempatisk m.m. og at man SKAL gå igen, ellers er man et svin

En lille ting at tænke over:

Du kommer ind, vælger at gå igen... flot..... pigen bliver "udnyttet" af en mindre mand! (har umiddelbart aldrig, set en negativ anmeldelse, fra en der er gået igen)

Hunk kommer ind, "udnytter" pigen, går hjem og skriver en meget dårlig anmeldelse......... i skrivende stund, er der 947 visninger til denne artikel. Formentlig vil der være 10, 20 ja måske 50 mænd, der vælger ikke at besøge hende

Hvad er bedst for pigen? ;)

Jeg skriver "udnytter", da jeg ikke mener, piger der er frivillig i faget bliver udnyttet...... Hvis man er frivillig i faget og hader det, så er man dæleme en spade, hvis man ikke finder en anden levevej!!!

Hvis hun er handlet, er det en helt anden sag!!!!!!! og jeg vil til enhver tid støtte et forslag, hvor pigerne på den ene eller anden måde skal registreres, for at undgå dette! Lidt ala det Rejsenetværk er inde på

Skrevet

Ikke, at jeg på nogen måde billiger Hunk'en, men undskyld, Peterkæk, jeg undrer mig altså over, hvad du i det hele taget vil herinde :twisted: .

Skrevet

Borende X...du har ret. Det var noget af en overreaktion fra min side. Det vil jeg gerne hermed undskylde. Det var lidt impulsivt, men jeg kunne næsten ikke holde ud at tænke på "Gitta"s skæbne, en pige, der ligger og sover og skal op at kneppe. Sikke et liv. Om hun ville ha et bedre liv, hvor hun kommer fra, ved jeg ikke. Men sådan er der så meget dårligt i verden, og hvad gør man egentlig selv. Ikke meget.

vh. peterkæk

Skrevet

Borende X...du har ret. Det var noget af en overreaktion fra min side. Det vil jeg gerne hermed undskylde. Det var lidt impulsivt, men jeg kunne næsten ikke holde ud at tænke på "Gitta"s skæbne, en pige, der ligger og sover og skal op at kneppe. Sikke et liv. Om hun ville ha et bedre liv, hvor hun kommer fra, ved jeg ikke. Men sådan er der så meget dårligt i verden, og hvad gør man egentlig selv. Ikke meget.

vh. peterkæk

Er det ikke en skæbne hun selv har valgt?? Hun har måske ikke sørget for at få sig en uddannelse..... så er alternativet måske at have arbejdet i Bulgarien som rengøringskone, hvor hun formentlig ikke engang har tjent 100.000 kr om året...... Nu har hun fundet en måde, at tjene 1.000.000 måske mere om året. Ja hun skal lægge sin krop til, men der har hun så vurderet at pengene er vigtigere

For mange er rengøring eller lignende heller ikke et specielt fedt job

Skrevet

Liderligfyr...dejligt med så forstående menneske som dig, der åbenbart har sit på det tørre.

vh. peterkæk

Skrevet

dog er det mere tænkeligt, at hun er en kold og kynisk pengemaskine, som bare skal have nogle kontanter, men ellers INGEN interesse har i arbejdet.

Ja hvis bare alting var så simpelt ville det jo være let, men så enkelt er det nok ikke.

Skrevet

Ja hvis bare alting var så simpelt ville det jo være let, men så enkelt er det nok ikke.

Du mener der ligger noget andet end penge bag hendes valg af arbejde? udfra anmeldelsen, lyder det jo ikke som om det er et arbejde der behager hende....

Skrevet

Jeg mener ikke man behøver at være kold og kynisk bare fordi man har behov for at tjene penge, men der er jo ikke det samme som at man elsker sit job.

Skrevet

Du mener der ligger noget andet end penge bag hendes valg af arbejde? udfra anmeldelsen, lyder det jo ikke som om det er et arbejde der behager hende....

Nej, men måske ligger det noget andet bag hendes valg at fortjene penge på den her måden, end at hun er en "kold og cynisk pengemaskine".

I hvert fald er det udmærket ukompliceret at gå igen, når man opdager at det ikke føles ok - og stadig skrive noget om sine indtryk af stedet.

Det jeg tror mange undrer over, er hvordan man overhovedet kan kneppe nogenting under disse omstændigheder?? Hvordan kan man kneppe nogen der så åbenbart ikke vil kneppes og når alt virker "lurvet og skidt"? Hvordan tænker man?

Og enten du vil det eller ikke, så er det denne del av prostitutionsuniverset, der mennesker i almindelighed ser foran sig, når de tænker på prostitution og bliver købesexmodstandere.

Hele Hunk's beretning oser af at uretfærdigheden er begået imod ham; på et lortested der snyder med det meste. Men Holy Moses altså; alle signaler var der, og hvis han havde nogen reflekterende del af sin hjerne kvar, kunne han have stoppet før skaden havde sket. Hvis man ikke har mer følsomme antenner end så, så kan man sagtens have det.

"Hvis pigen er handlet har han det skidt med det"! Og hvis hun ikke er handlet i den bemærkelsen så ..... hvad???

B

Skrevet

jeg kan sagtens forstå dine argumenter bananas..... man burde være gået igen! men af uforklarlige årsager er jeg heller ikke selv god til at gå igen..... ikke pga liderlighed, måske pli eller noget andet, ved det faktisk ikke. (jeg ved der er mange andre der også har det sådan, ellers ville klinikker med falske billeder, jo f.eks ikke eksistere, for alle ville gå igen)

Har aldrig prøvet et slemt tilfælde som hunks, men har da prøvet at være sammen med et par stykker, hvor det bagefter kan diskuteres, hvor meget hun ville det. Her går jeg ud af døren med en dårlig oplevelse. Har ikke dårlig samvittighed over at have været sammen med pigen, da jeg tager udgangspunkt i hun selv har valgt det.

Hun laver falsk markedsføring, ved at skrive skat jeg venter liderlig på dig bla bla bla, og leverer alt andet end det, hvilket vil sige hun tager røven på mig. I alle andre brancher, ville det blive betragtet som en kold og kynisk pengemaskine...... tænk sig hvis Telia reklamerede med 80 mbit downloadhastighed, men aldrig leverer over 5 mbit, hvilket ramaskrig ville det ikke give?????? folk ville blive tossede!!!!!! Men hvis et monster, kommer uvidende ind af døren, ved en pige. Bliver taget i røven, da han betaler for en given ydelse, uden den bliver leveret. Så er det da klart synd for pigen! hvordan skulle det være anderledes??

og her er taget udgangspunkt i hun ikke er handlet eller på anden måde er tvunget ud i det!! fordi det burde stoppes, med væsentlig flere midler, end det bliver idag

Skrevet

Nu må du undskylde Liderligfyr, men det er lidt sjovt - og måske Freudiansk - du nævner Telia. Der er nemlig ikke mange i modern tid, der snyder sine kunde så meget som Internet-leverantørerne. Det har aldrig sket - jeg siger ALDRIG - at nogen får de MB i download eller upload som de betaler for. I stedet lægger de rigtigt meget af sine resurser på at faktiskt begrænse sine kunders muligheder. Telia, f.eks. prøvede i rigtigt lang tid at stoppe IP-telefoni i sine net. For ikke at snakke om Skype - ho ho hvad de synes Skype er ærgerligt.

Alligevel har Telia ikke nogle som helst problemer med at betale 2 milliarder svenske kroner til et enmands (kvinde) selskab i Gibraltar for 3G-licensen i Uzbekistan??!! Ja det er sagtens et smukt og meget etiskt selskab, det gamle Telia er blevet. :twisted:

Og hvem er det der har fortjenet mest penge på illegal downloading. Dig og mig eller vores barn? Nej vel - det er dem der levererer hastigheden i nettet. Uden downloading af film eller musik - hvad skal vi så med hastigheden til? Imens nogle små mennesker betaler bøder så fortjener Telia og andre milliarder. Sjovt med jura, ikke?

Nej du - sammenlignet med Telia og de andre IT-krimis, så er pigerne på Valdemarsgade små søde lam. Og med hensyn til hvad pigerne skriver i sine annoncer: Er det helt ærligt nogen som læser dem seriøst? Hvad med "Den godeste isen nogensinde"? Tror du på den også? "Sodavand kun med naturlige ingredienser", "Fiat 500L forstørrer oplevelsen at være sammen". Mon det?

Uanset hvad du køber så har du et ansvar selv; du er nødt at være tilstede og reflektere: "Er det her virkelig rigtigt? Er det her virkelig smageligt? Er det her virkelig mig".

Undskyld, men livet er hårdt, og at skylde sine fejltagelser på en annoncetekst duer ikke. Ikke for en modern, voksen, ansvarstagende mand.

Min enkle konklusion er: Pigerne snyder ikke. Du lader dig blive snydt fordi du ikke tager dig selv på tilstrækkeligt stort alvor. Og i værste fald gør du stor skade for dig selv, for pigen og for samfundet undervejs.

Det er nemlig et ualmindeligt stort ansvar at være sexkøbere i disse dage.

B

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.