Hop til indhold

østpiger fra side 6

Featured Replies

Skrevet

Nu har jeg lidt svært ved 100 % at forstå dit svensk, men er dog kommet til den konklusion, at vi ikke er enige, og bliver det heller ikke

Jeg mener stadig det er pigen der røvrender manden, når hun på ingen måde er interesseret i at levere den ydelse hun reklamerer med. Og det mener du er helt fint hun gør, bare manden ikke kræver at få leveret den ydelse hun reklamerer med...... Jamen fint med mig, men det er ikke en jeg spiller med på

Og at din ENKLE konklusion er, at piger med denne type annonce ikke snyder..... Ja der ved jeg ikke om jeg skal grine eller græde.... Men vælger det sidste, da jeg generelt er en positiv person

Skrevet

Shit - det er svært med sprog åbenbarlig. Nej, jeg mener han skal gå, når han forstår at oplevelsen aldrig kan blive hvad der blev reklameret med. Tage sig selv på alvor, gå, og næste gang gå til et sted hvor mulighederne er bedre.

Hvor svært kan det være?

PS Det med at pigerne ikke snyder var en open-your-fucking-eyes-man. Selvfølgelig snyder de, men hvad fanden bilder nogen sig ind??? At annoncer af den slagsens er ærlige? Hvis man vælger at tro på det, lader man sig blive snydt.

Hvis du får en mail fra en Doktor i Nigeria om at du skal få 1 milliard dollar hvis du kun afslørrer dit kontonr - og du er så dum så du gør det .... er det så nogen som snyder, eller lader du dig blive snydt?

B

Skrevet

Er lidt glad for dit sidste indlæg. Kursskiftet til de snyder..... Ja de snyder, af den årsag, at de er kolde kyniske pengemaskiner, der udnytter det faktum at mange mænd ikke er gode til at gå igen..... Ligesom din læge fra nigerie, udnytter at der er nogle få der er dumme nok til at hopper på hans Mail. Dejavu, nu er vi sgu tilbage til starten..... Og denne pige har jeg ikke ondt af, heller ikke af lægen hvis han bliver fanget! Hvis jeg har fattet essensen af dit telia indlæg, har du heller ikke noget til overs for telia, der lover noget de ikke holder.

Gå ind på hedomax, der er enormt mange indlæg, hvor der kun er givet 1 stjerne. I indlæggene har alarmklokkerne ofte ringet fra starten, men de slemme slemme drenge har alligevel valgt at fortsætte. Selvom de godt har vist pigen nok ikke var der for fornøjelsen skyld.

Ja selv i dette forum, har rigtig mange, prøvet den oplevelse

Nogle af de kendte nicks:

Borende x havde en lang diskusion med gula om negerpiger. Han skrev han var fascineret af dem, men dog havde dårlige erfaringer med dem

Nille jeg holder mig generelt fra de agressive piger i ffk, da mine erfaringer er, at de kun er ude efter pengene, og ikke knteresseret i noget på lagnerne... Jeg kalder dem sharks

Rejsenetværk i fkk hamborg hvor pigen fik ham handlet op i en højere pris, og hvor en halv time sluttede efter 10 min..... Ja tænkte nok jeg skulle have holdt mig til hvad vi aftalte i starten, alt i alt ikke en god oplevelse.

Dog er jeg ikke det mindste i tvivl om, at kære bananas aldrig har været sammen med en pige der ikke ønskede det og er fuldt med på ideen. Vore blå gule broderfolk skulle jo efter sigende være bedre videndet

Skrevet

Dog er jeg ikke det mindste i tvivl om, at kære bananas aldrig har været sammen med en pige der ikke ønskede det og er fuldt med på ideen. Vore blå gule broderfolk skulle jo efter sigende være bedre videndet

Njae - måske ikke hele det blågule folk. Men i hvert fald mig. :D :D

Skrevet

Hvad hedder denne pige: ?

Hun ser virkelig fräk ud, så jeg overvejer, om jeg skal tage et smut forbi hende.

• 6 months later...
Skrevet

Det er nok vigtigt inden man bevæger sig ind på en massageklinik på forhånd at have forberedt en god undskyldning for at gå igen. Begynd ikke at handle om prisen, hvis pigen ikke lige er det ønskede, men hav en god undskyldning klar. Sig f.eks at: "det var ikke lige det jeg havde forestillet mig". Nogle få bliver sure, men de fleste hjælper dig venligt ud igen - ellers er der endnu mere grund til at forsvinde igen :roll:

Handel kun om priserne, hvis de er opskruede eller ikke som annonceret og gå igen, hvis de ikke kan forhandles ned til et rimeligt niveau. Handel ikke om prisen, hvis glædespigen ikke svarer til forventningerne - her er det under alle omstændigheder bedst at gå igen, hvis man ikke vil have en dårlig oplevelse.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.