Hop til indhold
Rejsenetværk

Vores brug af ny teknologi

Recommended Posts

Nikita oprettede denne tråd:

Jeg ønsker mig en iPad-venlig tjat

viewtopic.php?f=4&t=1517

Udover den hjælpsomhed de teknologikyndige udviste, krydredes tråden med små humoristiske afstikkere, jeg selv bidrog med et eksempel på hvor dygtig Nille er til trådløs mobilteknologi, mens jeg selv befandt mig på ringbind niveauet med printet papir :)

Det er jo helt utroligt hvad man kan med smartphones og apps, men jeg har bevidst valgt nøje at definere mit behov, tilpasse mit teknologi forbrug herefter. Er så heldig i mit job, at jeg ikke har det her behov for at skulle kunne kommunikere mobilt nærmest 24/7.

Jeg har en mobil telefon af billigste model, den ligger i skuffen 99% af tiden, og som vennnerne ved jeg ikke bruger, de ved også at jeg ikke kan sende en SMS. De må sende en mail, eller se om jeg er hjemme til at tage fastnet telefonen, der ikke har telefonsvarer. Mobilen kommer frem fra skuffen når vi har aftalt - når vi mødes ude i byen, det derfor er praktisk.

Email, derimod det er mig, og det ved de der kender mig godt, og så sender de bare en mail, for de ved jeg læser mails flere gange om dagen, ber de mig ringe så gør jeg det.

På denne måde er det mig der har kontrollen over min kommunikation, jeg læser mails når jeg vil, og svarer når jeg vil - det giver tid til at tænke og ro til at gøre det.

Nu lever jeg også et liv som hardcore single eneboer, og har ikke et job der kræver trådløs mobil kommunikation i som udenfor arbejdstiden, kan derfor tillade mig min enfoldighed i disse så moderne tider.

Men bruger folk alle mulighederne fordi de har behovet, eller fordi de kan?

Jeg har oplevet i vores egen vaskekælder at en yngre kvindelig beboer fyldte og tømte vaskemaskiner/tørretumblere med 1 hånd, mens hun talte i mobil telefon med den anden, unge piger har en øresnegl klistret til øret i bussen hvor de plaprer løs så vidste man ikke bedre ville man tro at de talte med sig selv.

På cykelstierne taler de i telefon, når de venter på grønt i fodgænger feltet gør de det osv osv. To veninder kan lige lade telefonen ligge på cafebordet, mens de face to face fører en normal samtale henover latten, men vidunderet er ikke længere væk, end at straks den vibrerer sidder den klistret til øret, mon latten bliver kold imens :)

Har selv oplevet en gåtur med en kammerat i et shoppingcenter hvor han og kæresten fik udvekslet adskillige hygge sms, som den naturligste ting i verden - de skulle alligevel ses indenfor den næste times tid.

Men jo, jeg er da kommet udover kugleramme og dreje telefon, men jeg køber det jeg behøver, og bruger det kun sådan som jeg har brug for det.

Foreksempel irriterede det mig med mine billige blækprintere, men dyre blækpatroner, jeg ville derfor gerne have en farvelaserprinter. Da de kom frem kostede de til hjemmebrug ca 4000 kr, jeg ventede til de kostede 2000 kr, da købte jeg en og vil gerne anbefale andre der iriteres over blækpatroner til hjemmebrug at gøre det samme.

Pt har jeg en ca 7 år gammel 1 mb pc der kører på XP, og som er så gammel at der ikke kan indstalleres et nyere styresystem. Min PC trænger til en genindstallering, når det er blevet gjort før, er den blevet som ny igen. Får hjæp til genindstallering af XP i næste uge, plus får installeret Bullguard antivirus.

Fik at vide at mit AVG antivirus er godt, men trækker store ressourcer på min gamle computer, det kan være en årsag til at den nu er langsom.

Det er sidste gang jeg gør dette, næste gang er det køb af ny hardware af det hele.

Læser at stationære computere er på vej ud, bliver billigere og billigere. 27 HD skærme er for første gang kommet ned i menneske priser til 2800 kr. Jeg satser på denne udvikling 1 - 2 år mere hvis min egen gamle PC fungerer upåklageligt sålænge, og så håber jeg både HD skærm og ny PC vil være endnu billigere.

Jeg kommer nok langt for 10000 kr +/- når det kommer dertil, jeg køber altid kontant, hverken på afbetaling eller med forbrugslån. Det er en fordel ved ikke at skulle være med på alt det nye bare fordi det er nyt, men bare købe det jeg har behov for når behovet opstår - så er der tid til at spare op mens jeg venter.

Men chatten

Men ok jeg kan godt lide chatten på Eroguide.dk, men får indimellem ramt tasterne noget usikkert - her er jeg ikke tempo stærk, med sikker hånd :?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Wow, RN!!!

Det var da utroligt, hvad du formår at udrette på sådan en gammel l..te pc! Jeg tør da slet ikke tænke på længden/mængden af dine indlæg her på sitet, når du engang kommer op at køre på noget ordentligt grej.... ;)

Hvad med i stedet at anvende de snart opsparede 10 kilo til nogle kvalitets købesexoplevelser med nogle dejlige, danske glædespiger som f.eks. Nikita Darling, og så banke videre i det der gamle hakkebræt, der da tilsyneladende både kan bringe dig online flere gange dagligt, og som åbenbart stadig også har et fuldt fungerende tastatur? :lol:

Spøg til side.... Og held med din opgradering til den moderne teknologi! :D

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

PS:

Et godt tip, hvis du vil nå langt for små penge:

Køb brugt af én af de der spil-nørder, der skifter sit grej, hver gang der kommer en ny model med flere GB, RAM og et større grafikkort på markedet, og få så en ekspert til at rydde op i det og sætte det op til lige netop DIT brug.... Du kommer langt for nogle få tusinde! :)

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej RN,

Fornuftigt nok at du ikke bare køber for at købe, og så længe dit behov ikke er der.

Og at du kan bruge ting udover deres beregnet levetid er jo kun godt for miljøet.

Vi lever i et forbrugssamfund og smide ting ud som stadig fungerer.

Tænk på af alle de mobiltelefoner og Pc og batterier som bliver forbrugt og smidt ud, typisk bliver det sendt til fattige lande, hvor fattige og børn skille det ad for at genvinde ælde-metaller.

Mens hvis vi ikke forbruger går samfundet i stå, hjulene holdes i gang med vores store forbrug.

Men der er fordele og komfort forbundet med ny teknologi. Samt en vis form for selvtilfredshed at være med på bølgen.

Fx. navigation og internet adgang er guld værd overalt og især på rejser.

Et par eksempler fra mine rejser.

Jeg lander i Istanbul lufthavn og tager en taxi til mit hotel, Jeg har kodet adr. ind på min smartphone.

Jeg kan se retningen til hotellet på kortet, hopper i en taxi, han kunne ikke et ord engelsk, jeg sagde Radisson Asia-side Hotel til ham. Han nikker og kører, Efter ca. 10 min kunne jeg se at kan ikke kørte i den rigtige retning og er på vej ud i en kæmpe omvej nord for byen, selv om hotellet ligger sydøst. Jeg sagde "no no, wrong way" til ham og viste ham kortet på min smart-phone og satte navigation instruktionerne til tyrkisk så han kan hører med. Han var nu klar at han ikke kunne snyde mig længere og kørte af den kortest rute til hotellet. Jeg sparer penge og tid.

En smartphone giver tryghed og komfort, for uden den ville

jeg sidde med en følelse af jeg aner ikke hvor jeg befinder mig og bliver jeg snydt igen...

Ja som du også nævnte, jeg bruger den udover navigationen til at tjekke tider og ruter på tog og metroer i storbyer, London, Paris og Berlin og KBH.

Jeg bruger den også til at bestille hoteller eller ændre mit fly på rejser.

Ja mulighederne er uendelige...for at nævne hvad jeg bruger den mest til:

Netbank og betale regninger, købe billeder og porto, ser film og musik,mail, sociale medier, ser dansk tv fra den anden side af kloden...

Du må have dig en smartphone og gør brug af mulighederne, kan du huske da internettet kom frem ? I dag kan vi stort set ikke undvære det og det er en stor del af vores hverdag... Så acceptere udviklingen og kom med på A-holdet...

Hvis den gamle PC kan køre, så lad den køre videre med en geninstallation.

Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Sidespringer

Det kan være administrationen krydser fingre for at jeg ikke kommer op at køre med noget ordentligt grej lige med det første ;)

Jeg kunne såmænd godt både købe nyt hardware for 10000 kr +/- og købesex med danske glædespiger for samme beløb samtidig. Bruger jeg 10000 kr, så har jeg også 50 kg + når jeg gør det, det har jeg det bedst med.

Men i en sund, men beskeden økonomi som min er det store beløb af gangen, og når jeg farer til Tyskland til 5000 kr + af gangen, ja så kan der ikke oveni blive til mellem turene bare at købe sex i Danmark også.

Nikita ja, jeg regnede ikke med jeg var velkommen, men hun skrev i chatten at jeg var :) Men hende ville jeg ærlig talt hellere ofre en date på med en god brunch buffet - så kunne jeg berette i hyggehjørnet herom, men at jeg ikke scorede andet end en god samtale i indbyrdels konkurrence om hvem der kunne holde mund mens den anden taler - jeg skal bare gumle på scones med Nutella, så lytter jeg imens 8-)

Jeg beholdt også mit gamle analoge B&0 tv, video og stereoanlæg i 15 år indtil alt det her digitale og DAB, internetradio, det altsammen havde overtaget scenen, men nu gik den ikke længere, jeg måtte købe nyt. Imens havde jeg selvfølgelig sparet op til det uafvendelige øjeblik, og har nu skiftet det hele ud til LED fladskærm Samsung Smart TV, Blueray optager/afspiller, internet/DB radio og CD afspiller, nye højtalere - betalt kontant.

Fedt som det ikke fylder - har fået meget mere plads i min lille stue.

Jeg er ikke en puger, bruger faktisk en del penge til forbrug, men jeg er sindssygt bange for at stifte gæld og hader at skylde. Det er helt absurd med min beskedne indkomst, men jeg er blevet Premium kunde i Nordea.

Så får man de der kunde magaziner med investerings råd, og boligkøb, der slet ikke udgør min virkelighed. Jeg er alene blevet Premium kunde fordi jeg har høj friværdi i min ejerbolig, har lav restgæld, en pæn løbende likviditet, kapitalpensionsopsparing, relativt lave faste udgifter og et pænt rådighedsbeløb hver måned - men det er jo tydeligt at Premium udgøres af helt andre indkomst profiler end min.

Nu har banken 2 gange forsøgt at afsætte et mastercard til mig med 40000 krs kredit, hvor det jeg bruger bliver trukket 1 måned senere. Mit svar er hver gang at jeg ikke skal have andet end et Visa dankort, penge jeg bruger skal væk fra kontoen med det samme, sidst sagde jeg til hende at kredit er en uskik.

Det er tankevækkende at det er alt andet i min samlede økonomi end min månedlige bruttoindkomst, der gør mig berettiget til at være Premium kunde, for det de markedsfører ligger udenfor min økonomiske virkelighed.

Hvis jeg boede i en 2 v lejebolig til 6000 kr i husleje om måneden, kom jeg aldrig i betragtning.

Min tilgang til simpel privatøkonomi er at man låner til bolig og bil, men vil man gerne købe noget der ikke er akut nødvendigt til 30000 kr +/-, ja så venter man til man har pengene og kan betale kontant.

Jeg kan simpelthen ikke forestille mig at rejse på ferie på kredit, afbetale herpå efterfølgende, som indkøb til hjemmet ejheller. Det betyder så også at jeg bruger det jeg køber i længere tid end de fleste, og når jeg endelig skal købe nyt får jeg det biligere et par år senere.

Nille

Dine eksempler er gode eksempler på menneskers forskellige behov, dit behov har du dagligt, på job eller når du har fri, mens jeg ikke har det til daglig, og simpelthen ikke vil kunne huske hvordan jeg bruger vidunderet, 3 - 4 gange om året når jeg rejser udenlandsk.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Rejse,

Faktisk så vidste jeg ikke, at jeg havde brug for mine apparater og dimser, før jeg fik dem ;) Og da jeg først havde dem, kunne jeg ikke undvære dem, og kan slet ikke fatte, hvordan jeg engang kunne! :lol:

Jeg er så osse fra en generation, hvor jeg dårligt kan huske, at der ikke var mobiltelefoner, og jeg havde min første EDB-undervisningstime i 1.klasse :D Dog havde jeg da sådan en penneveninde, og det foregik i håndskrevne breve, og det elskede jeg. Ja, jeg elsker faktisk stadig at finde sådan et håndskrevet brev i min postkasse :)

Men det er jo alt sammen en prioriteringssag, og vi har jo forskellige holdninger til, hvad der er vigtigt at eje, og hvad man bare ikke kan leve uden! Jeg var lang tid om at hoppe over til smartphone, og jeg har ikke fortrudt et eneste sekund! Men det går da helt klart ud over andre ting... Normalt læste jeg mange bøger... Især som sovemiddel... Men nu står den på Ruzzle, da jeg bare er herresej til det :lol: Og det er jo osse en form for hjernegymnastik ;) Men jeg synes, at det er uundværligt at have min drinks-app, hvor jeg kan læse, hvordan man blander enhver drink, eller min vin-app, hvor jeg kan få info om enhver vin, mens jeg står nede i supermarkedet, og skal finde ud af, hvad der er allerbedst til bøffen. Jeg bliver da begejstret, når jeg har alle mine pilates- og yogaøvelser lige ved hånden, og jeg bliver da begejstret, når jeg slet ikke skal printe boardingcard i indenrigs ud, men bare kan bruge telefonen, og at vejrudsigten, netbanken og min e-boks er lige dèr...og min mail, og min all-around-tilbudsavis, så jeg ikke går glip af nogen gode tilbud, og... Ja, jeg kunne jo blive ved!

Såeh... Hvad gjorde man dengang, da alt sådan noget ikke eksisterede... Ja, det ved jo sgu' heller ikke! :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Faktisk så vidste jeg ikke, at jeg havde brug for mine apparater og dimser, før jeg fik dem ;) Og da jeg først havde dem, kunne jeg ikke undvære dem, og kan slet ikke fatte, hvordan jeg engang kunne! :lol:

Du øhhh Nikita! Jeg skal lige være sikker på, hvilken slags apparater og dimser du snakker om :oops:

Hvis det er dem jeg har i tankerne, forstår jeg bedre, hvorfor du ikke kan undvære dem. :oops::roll:

Nå, spøg tilside. Næh se, dengang jeg var yngre og startede med at køre til det sydlige Europa, som oftest med grise skinker i køletraileren, var der sgutte noget der hed apparater og dimser. Min første lastbil havde ikke engang aircondition, så 40 grader udenfor i Sydfrankrig og Spanien gjorde det ikke nemt at holde sit obligatoriske hvil om dagen. Det gjorde nu ikke så meget, da man dengang ikke gik så højt op i køre/hviletidsregler. ;)

Det var osse lang tid før mobiltelefonen, så når man omsider havde fået tømt sin last, skulle man finde ét eller andet sted, hvor man kunne "låne" en telefon, så man kunne ringe hjem til firmaet og få at vide, hvor man så skulle køre hen. Jo jo, det var tider. Franskmænnerne var dælme ikke meget for, at én eller anden møgbeskidt Sjafut bare kom ind og lånte telefonen til udenlandsk samtale. Med spaniolerne var det noget nemmere. Det er flinke folk. :)

Nu er det jo svært at savne noget, som ikke eksisterede i de gode gamle dage, men det er da klart, at med teknologiens udvikling er det blevet noget nemmere at komme rundt på landevejene. Men også en hel del mere upersonligt. Alt klares via en skærm og/eller en telefon.

Et eller andet sted savner jeg dog de gamle dage, uden alt det tingeltangel som folk bevæbner sig med. Det var mindre stressende. Man kunne trille ned af Autobanen uden at telefonen ringede eller computeren kvækkede. Men fremskridtet lader sig nok alligevel ikke stoppe.

Dog er jeg bestemt ikke til smartphones. Klarer mig glimrende med en oldnordisk Nokia 3720 telefon, også når jeg skal på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du øhhh Nikita! Jeg skal lige være sikker på, hvilken slags apparater og dimser du snakker om :oops:

Hvis det er dem jeg har i tankerne, forstår jeg bedre, hvorfor du ikke kan undvære dem. :oops::roll:

Jeg har på fornemmer'n, at du er lidt småpervers lige nu? :D

Næææh du... På det område er jeg langt mere gammeldaws. Det bliver klaret manuelt ved håndkraft 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Nikita

Hvad med at få din egen app?

Læg den ud til gratis download på din hjemmeside, sådan at gæsterne kan holde sig opdateret på din personlige app over hvor i landet, du arbejder hvornår?

Lav din egen gratis Android-App uden at kode!

http://simon-hansen.blogspot.dk/2012/05 ... en-at.html

Det vil både kunne booste trafikken på din egen hjemmeside, og få dig prioriteret ud på mange mænds Smartphones.

Det kan blive din helt egen allround - tilbudsavis ;)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iiih, brandgod idé, Rejse! :)

Det skal jeg da helt sikkert have kigget på!

Alle Apps bliver censureret, så hvis det har voksen indhold, så går det ikke!

Men du kan oprette en FB-profil til dit virke og "venner"/kunder kan følge med hvor du befinder dig,

hvis du har "lokation" tændt på din Iphone/Ipad.

Du kan selvf. slå det fra hvis du vil være "incognito" :D

N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er så osse fra en generation, hvor jeg dårligt kan huske, at der ikke var mobiltelefoner, og jeg havde min første EDB-undervisningstime i 1.klasse :D Dog havde jeg da sådan en penneveninde, og det foregik i håndskrevne breve, og det elskede jeg. Ja, jeg elsker faktisk stadig at finde sådan et håndskrevet brev i min postkasse :)

"EDB" er godt nok et uddøet ord, det er længe siden jeg har hørt nogen sige det, det bringer et smil på læben, nostalgi! :)

Digital versus Analog.

Gad vide om de unge nu om dage er i stand til at skrive et håndskrevet kærestebrev, de sender vel bare SMS'er eller Facebooker. Kan de unge overhovedet skrive noget i hånden?

ND, Har du øvet dig på Gangnam stylen... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iiih altså, Nille! Jeg har da en fjæsbog... Og de kan heller ikke så godt li' "voksent" materiale... De ville i hvert fald ikke se på mit gamle profilbillede :lol: Men så må jeg nok hellere droppe den app dér...

Og ja! Jeg har brugt hele søndagen på at øve mig på de i øvrigt yderst indviklede danse-move's... Det er det nye "plukken æbler" :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Iiih altså, Nille! Jeg har da en fjæsbog... Og de kan heller ikke så godt li' "voksent" materiale... De ville i hvert fald ikke se på mit gamle profilbillede :lol: Men så må jeg nok hellere droppe den app dér...

Og ja! Jeg har brugt hele søndagen på at øve mig på de i øvrigt yderst indviklede danse-move's... Det er det nye "plukken æbler" :lol:

Så du er også på fjæsbog, hehe, vi har jo kun set din bagdel...

Det er ride stilen... du skal forestille dig at du er en cowgirl som rider på en hest og indimellem svinger du lasso'en, om du fanger noget ved jeg ikke :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alle Apps bliver censureret, så hvis det har voksen indhold, så går det ikke!

Men du kan oprette en FB-profil til dit virke og "venner"/kunder kan følge med hvor du befinder dig,

hvis du har "lokation" tændt på din Iphone/Ipad.

Du kan selvf. slå det fra hvis du vil være "incognito" :D

Google's app-censur er langt fra så omfattende som Apples...så jeg tror faktisk ikke der vil være problemer med at få godkendt en app på Google Play.

Det er ganske rigtigt helt umuligt at få godkendt apps med "voksent indhold" på Apples Appstore. Apple er så bange for at forarge den amerikanske middeklasse, noget så uskyldigt som EBs side 9 i en periode forhindrede godkendelse af deres app :S

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nikita oprettede denne tråd:

Pt har jeg en ca 7 år gammel 1 mb pc der kører på XP, og som er så gammel at der ikke kan indstalleres et nyere styresystem. Min PC trænger til en genindstallering, når det er blevet gjort før, er den blevet som ny igen. Får hjæp til genindstallering af XP i næste uge, plus får installeret Bullguard antivirus.

Fik at vide at mit AVG antivirus er godt, men trækker store ressourcer på min gamle computer, det kan være en årsag til at den nu er langsom.

Nu du vil have et virus program vil jeg da hellere tage Microsoft Security Essentials - Gratis antivirus til Windows, før brugte jeg også AVG og bullguard men de kørte ikke optimalt og brugte mange ressourcer.

Linux kan man også få installeret det skulle ikke være så krævende som windows.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu du vil have et virus program vil jeg da hellere tage Microsoft Security Essentials - Gratis antivirus til Windows, før brugte jeg også AVG og bullguard men de kørte ikke optimalt og brugte mange ressourcer.

Rejse,

Med den beskrevne maskine ville jeg også satse på Microsoft Security Essentials, men jeg ville så kombinere den med en gratis firewall. Mig bekendt er windows firewall i XP ikke videre imponerende.

Hvis du vil smide penge efter en betalingsløsning, ville jeg gå efter Kaspersky eller Norton Internet security / 360.... Bullguard er en lidt for tung dame at danse med på et ældre system ;)

Et lille tip til Kaspersky, der kan spare dig flere hundrede kroner ;)

1. Køb en gammel udgave på eks. hos ComputerCity til 99 kr,

2. downloader den nyeste version fra Kaspersky.dk

3. Installerer den downloadede udgave

4. Bruger registreringskoden, der fulgte med den gamle version til at låse op for den fulde version

....og wupti, så har du sparet 300 kroner.

I ovenstående tilbud følger der 3 licenser med.... så du kan faktisk forære 2 licenser væk til familie eller venner ;)

Du kan gøre nøjagtigt det samme med Norton Internet Security eller Nortno 360. Her køber du en gammel version - eksempelvis på amazon.co.uk. Når du har installeret den, vil den tilbyde at opgradere programmet til en nyere version. Det skal du selvfølgelig bare takke ja til ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

ND, Har du øvet dig på Gangnam stylen... ?

Sgu ikke fair, at du smed den musikvideo i går.... Har fået den så meget på hjernen, at jeg tog mig selv i at nynne den i Fakta tidligere i dag :o

Nu har jeg opgivet kampen, omdannet den til ringetone og smidt den på fonen.....

Til de interesserede kan den hentes i iPhone-format her

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med den beskrevne maskine ville jeg også satse på Microsoft Security Essentials, men jeg ville så kombinere den en gratis firewall. Mig bekendt er windows firewall i XP ikke videre imponerende.

http://www.sikkerpc.dk her kan man finde gratis firewall og virus scanner med en lille forklaring på dem om de er gode eller ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastisk Rejse,

du kan skrive om andet end de sædvanlige kæpheste, og endog meget læseværdigt indlæg. :):):)

At en lille del af min begejstring så bunder i, at mine holdninger og forretningsgange på dette punkt til forveksling ligner dine, skal du ikke lade dig gå på af, jeg ville have rost det absolut ligedan, hvis jeg havde ageret totalt modsat.

Del dette indlæg


Link til indlæg

:?: :idea:

Nu hvor vi alligevel kommer lidt vidt omkring emnet, herunder Nikita og hendes forhold til emnet, vil jeg da lige komme lidt ind på hendes muligheder for at optimere afkastet af det i branchen helt unikke brand hun udgør.

Foreksempel bemærkede jeg i chatten en nordjyde der var meget ked af at hun aldrig når derop, en chat udspandt sig om at hun burde komme i det nørrejyske, Nikita sagde noget om at det vil komme an på om der findes et sted, hun vil synes om at have vagter.

Summa sumarum hvor mange steder i landet, hvor hun ikke kommer er hun mon efterhånden dybt savnet :)

Nu har Nikita jo denne hjemmeside:

Nikita Darling

http://www.nikitadarling.dk/

Den er ganske informativ, der er:

Velkommen

Værd at vide…

Eye-Candy

Galleri 1

Galleri 2

Vagtplan

Finanser

Happy Hour

Escort

FAQ

Kontakt

Et kig bag døren ;)

Gæstebog

Links

Nu er det jeg tænker at med masser af stamgæster, happy hour, og mulighed for escort for de gæster hun er forhåndsbekendt med, mon ikke det kunne udgøre en win win situation for både Nikita og hendes mere trofaste gæster, hvis hun oprettede en "Club Nikita Darling", som man kunne opnå eksklusiv medlemskab af, enten på invitation eller egen anmodning om at blive medlem?

Klubben kunne oprettes som et lukket underdomæne, med medlems login, herinde kunne de finde hendes vagtplan, her kan de klikke på ønsket dato, et skrivefelt popper op, de kan skrive klokkeslet for ønsket booking, Nikita vender tilbage med bekræftelse, afkræftelse eller forslag til en anden tid.

På den måde kan alle individuelt forespørge, mens Nikita kan overskue forespørgslerne samlet, og svare dem en efter en uden at skulle forholde sig til alle forespørgsler isoleret for sig.

Det er selvfølgelig stadig først til mølle, men kan samtidig udvikle sig til at medlemmerne kommer først i køen til den næste oplevelse med Nikita.

Det beror selvfølgelig på tillid, men Nikita har vistnok efterhånden ret stor tillid til, og gode erfaringer med en del glade stamgæster. Hun kan også bare slette folk fra klubben, hvis de svigter aftaler etc, uden en god nok grund.

Klubben kunne også udgøre platformen for en markedsafsøgning af områder i landet, hvor hun er efterspurgt, men ikke har et sted, hvor hun har vagter. Foreksempel kunne der måske udvikles et netværk for escort, eller diskrete hotelbesøg, med udgangspunkt i at hun eksempelvis tager på ekskursion rundt på hoteller i denne kæde:

Cabinn

http://www.cabinn.com/

Kravet kunne være at man har taget turen til nærmeste sted før, hvor hun har faste vagter, mon ikke en del allerede har gjort det, og blot ønsker sig hende nærmere tilgængelig lejlighedsvist. Måske kan det også lade sig gøre at blive accepteret på anbefaling af andre stamgæster, der siger god for en?

På underdomænet kunne sådanne tiltag udvikles på en lukket blog for medlemmer, i en tæt dialog med Nikita, hvor der så måske efter de første 3 - 4 måneder kan lægges op til et besøg over 2 dage i Ålborg, samme i Odense og Esbjerg?

I modsætning til den åbne forside på hendes website, hvor alle der taler pænt er velkomne til at kommentere, også vi gratister, der også får et pænt svar, der vil en sådan klub bestå af dedikerede gæster der rent faktisk bruger penge, nok ofte mange penge hos Nikita.

Er der noget Nikita forstår sig på er det personlig branding og kundepleje, og jeg tror at hun kan få synergien mellem begge faktorer til at gå op i en højere enhed i "Club Nikita Darling".

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ro på, Rejse... Nu handler alt jo ikke om mig. Jeg sidder sgu' og krummer helt tæ'r her! :oops:

Ikke mere om hende Nikita lige foreløbig... Please!

Jeg kan sgutte fise og fare landet rundt, mere end jeg gør. Det er jo nøje afmålt efter min appetit, og jeg skulle jo nødig gå hen og blive overmæt.

Det fungerer rigtig godt, som det gør nu, så tak men ellers tak for dine forslag.

I've got it covered.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Netværket er og bliver uforbedrelig.

Der er dog en idé, han mærkværdigvis ikke har fostret: At han skal være cheer leader i den fanklub :lol::lol::lol: :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...