Hop til indhold
Rejsenetværk

Vores brug af ny teknologi

Recommended Posts

Nikita Darling FC (FAN CLUB)

Man kunne drive forretningsmodellen yderligere...

med Nikita merchandises, Nikitas brugte lingerier, Nikita lolitadukker, mv...

Måske endda Nikita franchises rundt omkring i landet, med Nikita stand-in og look-a-like.

Så kan du tænke på at trække dig tilbage.

ND, jeg håber du kan tage en spøg... :mrgreen:

RN du har jo siddet og studeret NDs website grundigt, er du mon lidt lun på hende Nikita? :oops:

Jeg forstår godt dine gode intensioner, men nogle ideer kan ikke virkeliggøres, kun forblive ved tankerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

... Nu handler alt jo ikke om mig.

Jo det gør!

Der er kommet meget fokus på Nikita herinde, dels fordi vi mangler det kvindelige modspil.

På trods af vi har fået en del glædespiger profiler oprettet, så er de tavse som "østers".

ND, du hentyder selv til at du er en begavet kvinde (qua din signatur), det vil jeg slet ikke bestride.

Derfor tror jeg det er mere spændende og sjovt at have fokus på Nikita,

mere spændende end at læse/skrive om evige mudderkastning og person-intriger.

Flere beretninger og anmeldelser bydes velkommen.

Sorry for at tage denne tråd ud på et langt vildspor... er det ikke tendensen med tråde herinde,

jeg vil selvfølgelig ikke afvige fra tendensen :D

N.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille, det du skriver i sjov ville jeg aldrig have skrevet, heller ikke for sjov.

Nej jeg er ikke lun på nogen, tænker bare mere i, og vælger at skrive mere om muligheder end godt er - viser det sig så :oops:

Men ja jeg har studeret ND's website grundigt, og hende i det hele taget som den helt usædvanlige profil hun er i sin genre på nettet.

Når jeg ser talent for mig, kribler det bare i den grad i mine fingre for at tænke talentet ud i sine yderste muligheder?

Men ND's virkelige styrke er jo hendes helt igennem ægte og smittende spontanitet, den spontanitet der får hende til at begejstres for min ide om en apps, der så som du og andre kan fortælle os begge ikke kan lade sig gøre :(

Hvor hun er spontan, bliver jeg køligt beregnende, og hun klarer sig nok bedst som førstnævnte, end som sidstnævnte.

Men jo, jeg kan godt sidde og glædes over andres succes, tænke lidt på at jeg ikke helt har kunnet så meget andet jeg gerne ville, og så kommer alle de her ideer når jeg beundrer hendes site, eller andres gode projekter.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja vi stoler helt og holdent på Nikitas ord om en ny smuk pige i klassen, men venter også i spænding på de lovede billeder på Liv's nye profil hos Eventyrpigerne :P

Og ja hjertelig velkommen til Liv :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Liv.

Også jeg vil gerne byde dig hjertelig velkommen herinde :P:P:P . Jeg er sikker på, at du vil føle dig hjemme. Jeg synes, vi har det sjovt (vekslende med alvor), men du må nok forberede dig på, at det er lidt af en tidsrøver at være herinde 8-)8-)8-) 8-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage på sporet efter den skævert jeg slog i tråden!

Nu har jeg haft besøg af ham der kan IT trylle, og mit lettere antikvirede IT spinner nu, omend ikke som en Ferrari, men så som en solid tunet folkevogn ;)

Og det på mit gamle geninstallerede XP. Tak for råd om Microsoft Security Essentials, mesteren var helt enig, han slettede mit betalings AVG, droppede betalings Bullguard, og installerede i stedet gratis Essentials.

Holder min PC sig fit for fight 1 - 2 år endnu, er det spændende hvad en erstatnings pakke koster til den tid?

Samsung 27 LED 27SB550

http://www.computercity.dk/Products/Pro ... ef=section

Asus Aspire CM6730-NR0210

http://www.computercity.dk/Products/Pro ... ef=section

Logitech Surround Sound Speakers Z906 http://www.computercity.dk/Products/Product.aspx?id=7344854&ref=section

Beats by Dr. Dre Beats Solo HD Bubblegum

http://www.computercity.dk/Products/Pro ... ef=section

Ikke at jeg har begreb om det vil være de rigtige køb, men jeg kender heldigvis nogle der har.

Det interessante er om der om 1 - 2 år vil være 25 % + at spare eller ikke, men det er den vej det plejer at gå hvis man venter, og ikke skal købe de sidste nye skrig på markedet.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...