Guest Enzo L'uri Skrevet 16. November, 2018 Anton123 skrev, for 24 minutter siden: Føj er det en fantasy du har? At se på pik under akten? Du skal ikke være så piksky Anton. Du kan gå glip af fede oplevelser på den konto Pigen i Sydhavnen har set dem i metervis!! Enzo. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 16. November, 2018 Hej drenge Er da klar på en deler ... Er der nogen der ved om hun gir mega ? Nogen der ved om hun er til slug .... ? Jeg går ud fra det er dette stoppested ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 16. November, 2018 Candy68 skrev, for 12 minutter siden: Hej drenge Er da klar på en deler ... Er der nogen der ved om hun gir mega ? Nogen der ved om hun er til slug .... ? Jeg går ud fra det er dette stoppested ? Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 16. November, 2018 Så er lokation diskussion vel langt in længe slut .... men kan hun deepthroate og sluge ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9511 Skrevet 16. November, 2018 Find Circle K eller 1-2-3 station https://www.circlek.dk/dk_DK/pg1334072522860/privat/voresbutikker/Findstation.html Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anton123 83 Skrevet 17. November, 2018 TboneDK skrev, for 11 timer siden: Ja Det er altså på en modsatte side af vejen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 17. November, 2018 Jeg tror jeg kigger en tur ind til hende i aften , har kun bedt om blow men i aften skal hun have pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 17. November, 2018 Enzo L'uri skrev, for 15 timer siden: Du skal ikke være så piksky Anton. Du kan gå glip af fede oplevelser på den konto Pigen i Sydhavnen har set dem i metervis!! Enzo. Arrrh, mon ikke det har været i mindre stykker 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 18. November, 2018 Anton123 skrev, den 17/11/2018 at 08:37: Det er altså på en modsatte side af vejen Jamen, jeg tager udgangspunkt i, det hvor billedet er taget når det et Google. Så er billedet jo stort set taget, på skulderne af pigen, haha Men hvis man ikke kan finde det ud fra beskrivelsen og billeder, så fortjener man slet ikke at møde hende haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
easykid123 149 Skrevet 19. November, 2018 Nemlig, tak Der er nok kø på hende i forvejen, selvom jeg ønsker hende det bedste, og så mange kunder hun kan klare. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anton123 83 Skrevet 20. November, 2018 easykid123 skrev, for 20 timer siden: Nemlig, tak Der er nok kø på hende i forvejen, selvom jeg ønsker hende det bedste, og så mange kunder hun kan klare. Der er ingen kø.. jeg ser hende være ledig hver dag da jeg køre forbi hende ( køre aftenvagter i taxa) .. så køen skal du ik bekymre dig om, du skal bare der ud! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 21. November, 2018 Er der nogen der ved hvornår hun står klar ?? altså ca fra kl til kl Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mayer28 82 Skrevet 21. November, 2018 Jeg har været forbi de sidste to dage ca. kl 19.15 og har ikke spottet hende. Ville bare se hvordan trunten så ud :) Der holdt dog hvad jeg tror er en broder lige overfor busstoppestedet i en grå bil. Var det mon dig Svend? :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Listige Svend 234 Skrevet 21. November, 2018 JayMay skrev, for 26 minutter siden: Jeg har været forbi de sidste to dage ca. kl 19.15 og har ikke spottet hende. Ville bare se hvordan trunten så ud :) Der holdt dog hvad jeg tror er en broder lige overfor busstoppestedet i en grå bil. Var det mon dig Svend? :D Niks..- har aldrig været på stedet, og kommer sjældent til KBH. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 22. November, 2018 Listige Svend skrev, for 10 timer siden: Niks..- har aldrig været på stedet, og kommer sjældent til KBH. Har godt set den bil Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
OleH 20 Skrevet 22. November, 2018 Listige Svend skrev, for 14 timer siden: Er der nogen der ved hvornår hun står klar ?? altså ca fra kl til kl Læs tidligere indlæg FOR DÆLEN DA 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blow lover 844 Skrevet 22. November, 2018 Hvis denne omtale fortsætter, da ender det vel med, at byguider inddrager sigøjnerpigen i deres byvandringer med turister 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
CJ69 316 Skrevet 22. November, 2018 Blow lover skrev, for 6 timer siden: Hvis denne omtale fortsætter, da ender det vel med, at byguider inddrager sigøjnerpigen i deres byvandringer med turister Mange tror, at det er hende som har stillet sig ved et busstop. Det er faktisk omvendt - Hun skabe så meget trafik, at hun fik sit eget busstop med egen busrute. Næste måned begynder McD byggeriet af en drive-through til køen af kunder. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1018 Skrevet 23. November, 2018 TboneDK skrev, den 16-11-2018 at 21:45: Ja NEJ - det er IKKE der hun står , det er det busstop der er på modsatte side af vejen , hvis i venter på hende der hvor billedet viser , finder i hende ikke..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. November, 2018 pdrhan skrev, for 9 timer siden: NEJ - det er IKKE der hun står , det er det busstop der er på modsatte side af vejen , hvis i venter på hende der hvor billedet viser , finder i hende ikke..... Læs hvad jeg skriver, billedet er taget HVOR hun står.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1018 Skrevet 23. November, 2018 (edited) TboneDK skrev, for 20 minutter siden: Læs hvad jeg skriver, billedet er taget HVOR hun står.. Hun står på modsatte side , Frederikskaj 6 hedder det aktuelt , der hvor du kan se den lille sti , lige udenfor der er der et bust stoppested , det er der hun står (alle de mange gange jeg har været forbi hende) medmindre hun har fortrukket over til det busstop du henviser til (er er mere læ...) men hun har normalt været at finde på nedenstående billede.... Redigeret 23. November, 2018 af pdrhan Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 23. November, 2018 pdrhan skrev, for 21 minutter siden: Hun står på modsatte side , Frederikskaj 6 hedder det aktuelt , der hvor du kan se den lille sti , lige udenfor der er der et bust stoppested , det er der hun står (alle de mange gange jeg har været forbi hende) medmindre hun har fortrukket over til det busstop du henviser til (er er mere læ...) men hun har normalt været at finde på nedenstående billede.... Jaaa, og det er også stedet, hvor billedet er taget fra. Vi taler om det samme, og jeg har "mødt" hende nogle gange, så jeg udemærket hvor hun står;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lasse63 Skrevet 25. November, 2018 bifyr71 skrev, den 1/11/2018 at 21:19: På vej ud af byen på vej mod Falster spottede jeg at der atter var gang i "sigøjneren" som står ved busstoppestedet i Sydhavnen. Hvorfor lige denne gang ? Blev bare mega liderlig som hun stod der med de røde lange støvler så jeg svingede bilen ind på parkeringen bag ved og tog hende diskret op. "I know a place to go" og så svarede jeg "I bet you do" ! 500 kr byttede hænder. 2 minutters kørsel og jeg var klar. På bagsædet får man ikke romantik, men er man liderlig så fejler sexen ikke noget og jeg troede jeg skulle det helt vilde bagi Toyotaen men hendes BJ (covered) var glupsk og intensivt så jeg valgte at lægge hovedet bagover til synet af hendes smukke bryster og en mund der lod mig forsvinde ind i drømmeland. Det blev en quickie og det var hvad jeg forventede og hverken mere eller mindre. En hyggesnak, aftørring og så satte hende af tilbage på gaden. Kan anbefales hvis det er hvad man lige har lyst til. Og så styrede bilen mod Falster...……. Hvor i Sydhavnen er det stoppested? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4206 Skrevet 25. November, 2018 Lige over for den store cirkle K,som iøvrigt er fint beskrevet flere gange i denne tråd 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hunting for beaver 4206 Skrevet 25. November, 2018 TboneDK skrev, den 16/11/2018 at 21:45: Ja Denne her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg