Hop til indhold

Sydhavnspigen igen igen

Featured Replies

Skrevet

Det med 2 fyre på samme tid har været efterspurgt tidligere, og som jeg husker det er det ok med hende.

Der bliver skrevet 2 minutter væk..... Bruger hun p-pladsen bagved, eller er det ud på vejen og afsted derfra?

• Svar 91
  • Visninger 44.4k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Mange tror, at det er hende som har stillet sig ved et busstop. Det er faktisk omvendt - Hun skabe så meget trafik, at hun fik sit eget busstop med egen busrute. Næste måned begynder McD byggeriet af

• At tage 2 fyre på en gang, kan evt. mindske køen, som der er omtalt i en anden tråd, ang. Sydhavnspigen  Undskyld ku ikk la vær

• Var forbi hende. Og ja - absolut en sød og meget  velskabt pige der kan sit håndværk. Så bortset fra at bagsædeknald er lidt trangt og bøvlet er der intet at udsætte på oplevelsen. 

Postede billeder

Skrevet

Og er der flere forskellige i Sydhavnsgade? Troede kun der var én?

• 2 weeks later...
Skrevet

Læs i tråden  hun den mørkhåret som har været den mest aktive er først tilbage i marts april 

Redigeret af OleH

• 1 month later...
Skrevet

Skal vi til at holde øje med frøkenen igen? Hun må da være på vej 

Skrevet

Hun fortalte da hun var her i 2018 at hun ville komme tilbage i marts april 2019

Skrevet

Kørte forbi 3 gange  i Fredags mellem kl20-23.. Der var helt dødt..  Ikke et menneske, så jeg tror ikke hun er tilbage endnu, desværre.. 

Skrevet

Jeg giver klart lyd fra mig når hun er der 

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Får vi en melding, det er sikkert nok for koldt 

Skrevet

Kan læse hun får gode anmeldelser hende her som står på gaden.

Men er det en kvinde som gør det uden kondom?  

Skrevet

Har fået uden kondom, dog ikke sprøjt i fisse. Gav 1500 for det men så vidt jeg husker ville hun have 1200. Det var godt så jeg synes 1500 var fortjent.

Skrevet

Det tør jeg ikke, altså uden gummi, det er for dumt

Skrevet

Tør da slet ikke tænke på aktiviteten i trådene, når/ hvis hun kommer tilbage... :eek:

Skrevet
Ebonylover skrev, for 3 timer siden:

Har fået uden kondom, dog ikke sprøjt i fisse. Gav 1500 for det men så vidt jeg husker ville hun have 1200. Det var godt så jeg synes 1500 var fortjent.

Det forstår jeg simpelthen ikke, at du vil gøre.

Jeg mener det er high risk.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.