Hop til indhold

Recommended Posts

På vej ud af byen på vej mod Falster spottede jeg at der atter var gang i "sigøjneren" som står ved busstoppestedet i Sydhavnen. Hvorfor lige denne gang ? Blev bare mega liderlig som hun stod der med de røde lange støvler så jeg svingede bilen ind på parkeringen bag ved og tog hende diskret op.

"I know a place to go" og så svarede jeg "I bet you do" ! 500 kr byttede hænder.

2 minutters kørsel og jeg var klar.

På bagsædet får man ikke romantik, men er man liderlig så fejler sexen ikke noget og jeg troede jeg skulle det helt vilde bagi Toyotaen men hendes BJ (covered) var glupsk og intensivt så jeg valgte at lægge hovedet bagover til synet af hendes smukke bryster og en mund der lod mig forsvinde ind i drømmeland.

Det blev en quickie og det var hvad jeg forventede og hverken mere eller mindre. En hyggesnak, aftørring og så satte hende af tilbage på gaden.

Kan anbefales hvis det er hvad man lige har lyst til. Og så styrede bilen mod Falster...…….

Redigeret af bifyr71

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er allerede ude ved 18:30 tiden, da det nu blir hurtigere mørkt.. tror i hun er frisk hvis man ikke har bil? Fordi det er blevet koldt udenfof...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anton123 skrev, for 2 timer siden:

Hun er allerede ude ved 18:30 tiden, da det nu blir hurtigere mørkt.. tror i hun er frisk hvis man ikke har bil? Fordi det er blevet koldt udenfof...

Det er hun da.....prøv det af.....hun er så fræk, kan klart anbefale hende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72
Anton123 skrev, for 2 timer siden:

Hun er allerede ude ved 18:30 tiden, da det nu blir hurtigere mørkt.. tror i hun er frisk hvis man ikke har bil? Fordi det er blevet koldt udenfof...

Jeg tror det er blevet forår igen, inden du når forbi, Anton. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleH skrev, for 5 timer siden:

Mon hun er frisk på 2 fyre på 1 gang ?

Jeg kan spørge hende...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bølle-1 skrev, den 3/11/2018 at 17:11:

Jeg tror jeg vil prøve at køre ind og se om jeg kunne få fat i hende i dag. :P

Hvor befinder omtalte pige sig, sådan lidt mere præcist end bare Sydhavn...?

/DFyr_36

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 3 timer siden:

Hvor befinder omtalte pige sig, sådan lidt mere præcist end bare Sydhavn...?

/DFyr_36

...lige over for Cirkel K tanken. B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DFyr_36 skrev, for 9 minutter siden:

Ha ha så må man håbe der kun er én

/DFyr_36

Krydset mellem Borgmester Christiansens gade og Sydhavnsgade...må man formode

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 11 timer siden:

Krydset mellem Borgmester Christiansens gade og Sydhavnsgade...må man formode

nope - ud for Telenor´s og Nokia´s hovedkvarter stort set

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 5 minutter siden:

nope - ud for Telenor´s og Nokia´s hovedkvarter stort set

Nu er det vel kun en Circle k på Sydhavnsgade og den ligger i det kryds. Så kan det godt være at busholdepladsen hvor pigen står ligger ca 100-150 m nærmere byen, som er ca udfor Telenor.

Del dette indlæg


Link til indlæg
vovse skrev, for 21 minutter siden:

Nu er det vel kun en Circle k på Sydhavnsgade og den ligger i det kryds. Så kan det godt være at busholdepladsen hvor pigen står ligger ca 100-150 m nærmere byen, som er ca udfor Telenor.

der ligger også en Circle K overfor Scandic hotel længere ude i sydhavnsgade....det er IKKE der...

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 26 minutter siden:

der ligger også en Circle K overfor Scandic hotel længere ude i sydhavnsgade....det er IKKE der...

Ja der er nogen som skal have alting ind med skeer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 6 timer siden:

der ligger også en Circle K overfor Scandic hotel længere ude i sydhavnsgade....det er IKKE der...

Oj jeg er ved at fluekneppe, så jeg vil lade være og blot konstatere at vi er enige om hvilken Circle k vi taler om

Det er noget andet der ska kneppes B)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi hende. Og ja - absolut en sød og meget  velskabt pige der kan sit håndværk. Så bortset fra at bagsædeknald er lidt trangt og bøvlet er der intet at udsætte på oplevelsen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

Hej. Er der en fyr der er frisk på at vi er to fyre om hende. Vi kunne leje et værelse for en time et sted. Kom med forslag.

Del dette indlæg


Link til indlæg
upsj skrev, for 17 timer siden:

Hej. Er der en fyr der er frisk på at vi er to fyre om hende. Vi kunne leje et værelse for en time et sted. Kom med forslag.

Jeg er frisk men jeg vil have hende for mig selv.. altså vi ska ikkehave sex med hende på samme tid, men at leje et værelse i fx 1 time hvor vi begge for 30 min hver jada det jeg frisk på.. kan du finde ud af prisen?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest upsj

Hej så kan jeg jo selv købe en halv time med hende. Jeg søger en der vil være med til at vi et to hende på samme tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg
upsj skrev, for 5 timer siden:

Hej så kan jeg jo selv købe en halv time med hende. Jeg søger en der vil være med til at vi et to hende på samme tid.

Føj er det en fantasy du har? At se på pik under akten? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...