Hop til indhold
Deli

Prisforhandling (efterlyser taktik)

Recommended Posts

Gæst
TorbenMadsen skrev, den 25/10/2018 at 22:54:

Det kan være nogen mænd falder for deres forlorne charme og spil. Men en ung velfungerende studerende  med mange veninder og venner har squ ikke tid til hænge ud med  en gammel stodder. Vågn lige op. Men naturligvis er der sikkert undtagelser fra reglen. Sugerdaters er et meget broget sted og det er i mine øjne en del af det tiltrækkende ved det.

Måske gider de ikke spendere tid med dig, og måske skyldes det at du netop opfører dig som en "gammel stodder" - dine egne ord. Jeg har dog mødt flere derinde, som ikke engang ville have noget for det, udover selskabet og en fornuftig ældre person, der rent faktisk gad tale med dem, og som behandler dem bedre, end hvad de oplever hos fyre på deres egen alder.

 

Undtagelser fra reglen findes der bestemt, i mit tilfælde adskillige, og jeg er på ingen måde en super lækker fyr. Derfor tror jeg også, at problemet ligger hos dig og din tilgang til det hele.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har en SB eksplicit gjort opmærksom på at en pris er fast, så er der jo ik' meget at komme efter hvad angår at få den ændret - uden at fremstå som den værste slags idiot; ham som ik' kan læse.
Accepter prisen, eller gå videre. De der mener at kende deres værd før enhver kommunikation er lavet, skal også ha' lov at fastholde det.

 

Hvis der ingenting er meldt dog, og jeg får oplyst en pris jeg synes er for høj - så afviser jeg på en høflig måde, og melder simpelt ud at det er mere end jeg havde afsat til at lege for til indledende besøg.

Jeg tror ik' jeg skyder meget over hvis jeg siger at ca. 1/5 skam er interesserede nok til i det mindste at høre "Hvad har du selv i tankerne?" og så er der, om ikke andet, mulighed for selv at smide et bud på bordet.

Det er langt fra alle der accepteres, men det hænder at nogle vil lege med på andre vilkår og under andre rammer.

 

Der er både piger der acceptere et billigere bud, såvel som jeg selv har ændret mening og accepteret højere bud end det indledende.
Så længe begge kan være høflige, er det sgu bare at spille spillet :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst skrev, for 12 timer siden:

Måske gider de ikke spendere tid med dig, og måske skyldes det at du netop opfører dig som en "gammel stodder" - dine egne ord. Jeg har dog mødt flere derinde, som ikke engang ville have noget for det, udover selskabet og en fornuftig ældre person, der rent faktisk gad tale med dem, og som behandler dem bedre, end hvad de oplever hos fyre på deres egen alder.

 

Undtagelser fra reglen findes der bestemt, i mit tilfælde adskillige, og jeg er på ingen måde en super lækker fyr. Derfor tror jeg også, at problemet ligger hos dig og din tilgang til det hele.

Jeg tror du har 100% ret. Jeg har mødt flere derinde, hvor det er endt i venskabelige forhold, hvor vi snakker og skriver regelmæssigt, når vi ikke mødes. Også om alt andet end sex og dating. 

Jeg er ligesom dig heller ikke en Ronaldo-type, som pigerne vender sig efter på gaden, men hvis bare man er sød og venlig overfor pigerne og behandler dem med respekt, så giver det altså pengene mange gange igen! :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
NewPunter skrev, for 16 minutter siden:

Jeg tror du har 100% ret. Jeg har mødt flere derinde, hvor det er endt i venskabelige forhold, hvor vi snakker og skriver regelmæssigt, når vi ikke mødes. Også om alt andet end sex og dating. 

Jeg er ligesom dig heller ikke en Ronaldo-type, som pigerne vender sig efter på gaden, men hvis bare man er sød og venlig overfor pigerne og behandler dem med respekt, så giver det altså pengene mange gange igen! :) 

 

Fuldstændig af samme opfattelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Kindhesten80 skrev, for 16 timer siden:

 

Det er sjældent nogen af dem man møder på SD som vil være engageret i ens person. De ønsker som ofte blot at tjene hurtige penge på engangsknald. Fornemmer man at de er engageret i ens person, er det som ofte en facade eller skuespil. Man kan ligeså godt være realistisk omkring det. "Forkælelse" er jo blot kodesprog for en kunde som er villig til at betale en høj pris for en sexydelse.  

Konceptet har stort set været tabt fra starten af. Der er få mænd der har lyst til at hjælpe en ung pige hvis man fornemmer at det hele bare er en facade. Efter kort tid på SD opdager man at konceptet er en illusion, og at SD bare er en alternativ form for prostitution, som blot giver sig ud for at være noget andet. Og så ender det jo bare med at være en økonomisk transaktion. Du sørger for at opfylde din del af aftalen, og pigen gør forhåbentlig det samme. Mere kan man ikke forvente. Jeg bilder derfor ikke mig selv ind at jeg er i gang med at hjælpe nogen. Jeg er i færd med at købe en vare. Så i virkeligheden laver vi bare en aftale som er til gensidig fordel for begge parter. 

Jeg tror at det er på tide at droppe al selvbedraget omkring SD konceptet. 

 

OKay så det handler om slet ikk at respektere hinanden og se hvem der kan snyde hvem og få mest ud af det?? Det lyder da os som en superfed måde at dyrke sit sex liv på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, den 24/10/2018 at 15:04:

Hej
Har egentlig med pæn succes fundet nogle dejlige dates på Sugardaters. 
Jeg har altid bare betalt, det som de sagde, hvad deres niveau nu var eller takket nej tak, hvis det var for højt.
Har så lige skrevet med to (uafhængigt af hinanden), som begge havde et fair niveau, men jeg kunne så ikke lade være med at spørge til en pris 1/3 del lavere. Jeg nævner bevidst ikke priserne, da det ikke det jeg vil diskutere. 

Det blev de sku begge lidt fornærmet over. 
Hvad er jeres erfaringer med at forhandle pris?
Hvilken taktik bruger I evt.? 

Jeg bruger hverken taktik eller forhandling. Jeg spørger til prisen og så siger jeg ja eller nej. Jeg mener ikke at man skal forhandle om prisen eller bruge en speciel taktik for at få prisen ned. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 37 minutter siden:

OKay så det handler om slet ikk at respektere hinanden og se hvem der kan snyde hvem og få mest ud af det?? Det lyder da os som en superfed måde at dyrke sit sex liv på.

Nej det er ikke det jeg skriver. Jeg skriver direkte,  at man skal sørge for at opfylde sin del af aftalen, hvilket er det modsatte af at snyde hinanden. Jeg gør mig bare ingen illusioner om at det man laver er andet end prostitution. Og at kvinden har en interesse i at tage en så høj pris som muligt for hendes selskab. 

Jeg syntes faktisk at man respekterer hinanden når man er fuldt ud ærlig omkring sine intentioner. Og det mener jeg ikke på nogen måde at man er, hvis man som mand påstår at man er motiveret af tanken om at hjælpe en ung kvinde som man ikke kender. For hvem er sådan uden videre motiveret af tanken om at forære en ung fremmed kvinde flere tusind kroner? En person som man aldrig har mødt før, og sandsynligvis aldrig kommer til at se igen. Det er der nok meget få der er. 

På samme måde er langt de fleste kvinder der er på sugardaters primært interesseret i at tjene hurtige penge, og er totalt ligeglade med at lære manden at kende. Hvis det ikke var tilfældet, ville de nok næppe være så optagede af at tage en høj pris for deres selskab. 

Jeg opfordrer derfor brugerne af sugardaters til at være realistiske omkring deres forventninger. Og ikke mindst være ærlige. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...