Hop til indhold
Deli

Prisforhandling (efterlyser taktik)

Recommended Posts

Guest Christina ssbbw
TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

De fleste af de ca 15 unge piger jeg har betalt for sex har det foregået i bil da ingen af os har et sted ... Og de fleste er lukkede som en østers de ønsker ikke at dele private ting så "samtale og samværd" er illusorisk.

Du har presset dem ned i pris, og mens de venter på dig, så kontakter du dem og presser dem yderligere ned, og så tror du de vil være glade og i humør til at sludre med dig og dyrke lækker sex med dig? Seriøst? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster
ShesAllThat skrev, 1 time siden:

Desuden troede jeg konceptet gik ud på en mand skulle ha LYST til at hjælpe en ung pige med gaver og penge, det der lyder på ingen måde som forkælelse at blive bollet bag i en bil, uden nogen sikkerhed og til små penge. Konceptet er vitterligt gået tabt, 

Det skal det da også være, det er sådan jeg har brugt konceptet. @TorbenMadsen's argumentation for hvorfor han vælger at bruge sugardaters er i min bog fuldkommen håbløs, når man holder det op imod hans øvrige konstateringer i tråden her :) Det er (eller bør være) Mission Impossible :) 

Pris og kvalitet har ikke altid hængt sammen for mig på Sugardaters, men reglen for mig var at jeg skulle have lyst til at give hende det der gjorde hende glad, og hun skulle have lyst til at bruge tid sammen med mig, hvis hun ikke havde det sjovt sammen med mig... så var der ingen ide i det. 

Af samme årsag har jeg aldrig forhandlet, men jeg har altid meldt ærligt ud hvis jeg syntes det hun bad om var for meget, og jeg gik gerne i dialog omkring det hvis hun gerne ville se mig indenfor et budget jeg havde råd til. Ideen om at "presse" hende ned syntes jeg er direkte ulækker. som et minimum er det vanvittigt ucharmerende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 2 timer siden:

De fleste af de ca 15 unge piger jeg har betalt for sex har det foregået i bil da ingen af os har et sted ... Og de fleste er lukkede som en østers de ønsker ikke at dele private ting så "samtale og samværd" er illusorisk.

Hvem f..... har lyst til at have sex i en bil ? Oveni købet med en person, som de ikke kan tale med ? Og det har du jo så heller ikke, i hvert fald ikke hvis det koster rigtige penge. 

Om ikke andet dokumenterer denne tråd, hvad det er for et broget landskab SB og GP skal operere i. Vi mænd er sgu en meget blandet race.

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Casten, ved ikke om du er på SD. Jeg har ikke lyst til at have sex i bilen, men der er faktisk en del piger, som skriver det som en mulighed, når de ikke selv har stedet. 


Du har ret at SB og GP skal operere i et broget landskab, men det skal vi SD/købere nu sørme også. Der er da ingen tvivl om at @TorbenMadsen med sin taktik får fat i en bestemt type SB, men det vel ikke anderledes end at der er forskel på den ydelse man kan få og forvente hos gadeprostitueret vs. en dansk kvalitets glædespige?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Casten skrev, for 11 minutter siden:

Hvem f..... har lyst til at have sex i en bil ? Oveni købet med en person, som de ikke kan tale med ? Og det har du jo så heller ikke, i hvert fald ikke hvis det koster rigtige penge. 

Om ikke andet dokumenterer denne tråd, hvad det er for et broget landskab SB og GP skal operere i. Vi mænd er sgu en meget blandet race.

Jeg er meget meget enig her <3 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
ShesAllThat skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er meget meget enig her <3 
 

 

Casten skrev, for 18 minutter siden:

Hvem f..... har lyst til at have sex i en bil ? Oveni købet med en person, som de ikke kan tale med ? Og det har du jo så heller ikke, i hvert fald ikke hvis det koster rigtige penge. 

Om ikke andet dokumenterer denne tråd, hvad det er for et broget landskab SB og GP skal operere i. Vi mænd er sgu en meget blandet race.

Helt enig! Det er fuldstændig at misforstå hvad sugardating oprindeligt var ment som og udnytte nogen der er presset på deres økonomi. Jeg finder det super usympatisk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Og så vil jeg gerne ha man definere hvornår man er professionel, for når du har været på SD i et års tid eller lign så har du jo været nogen igennem,   og ja så er du jo kendt med konceptet og ved hvad du laver? Desuden synes jeg ikke at man skal behandles dårligere fordi man evt er  "professionel,"  i mandens øjne  man er jo stadig en kvinde af kød og blod. og så vidt jeg ved er der ingen der har sagt man ikke må "sugardate" (sælge sex) selvom man er erfaren? Hvis det er fordi man føler sig snydt og forventede studine som har haft sex 5 gangge i sit liv, ja så tror jeg altså man skal få et reality tjek,  Personlgit følte jeg mig sgu også snydt for jeg mødte aldrig en mand i den tid jeg var derinde som faktisk opfyldte sin "daddy" rolle, det var også derfor jeg til sidst valgte at blive GP,  utrolig nok har jeg mødt meget mere respekt og medmenneskelighed på denne måde.  End da jeg sugardatede. <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Halsø skrev, for 8 minutter siden:

 

Helt enig! Det er fuldstændig at misforstå hvad sugardating oprindeligt var ment som og udnytte nogen der er presset på deres økonomi. Jeg finder det super usympatisk.  

Haha enig, og så forestil dig at sidde med en vildtfremmed mand som har pruttet med dine priser i en bil et eller andet sted, tror lysten kan blive svær at finde frem ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
ShesAllThat skrev, for 1 time siden:

Desuden troede jeg konceptet gik ud på en mand skulle ha LYST til at hjælpe en ung pige med gaver og penge, det der lyder på ingen måde som forkælelse at blive bollet bag i en bil, uden nogen sikkerhed og til små penge. Konceptet er vitterligt gået tabt, 

Man må jo konstatere at der råder vild forvirring og delte meninger om hvad sb/sd konceptet egentligt går ud på. Din (og min) opfattelse dækker vel konceptet i klassisk forstand, mens andre (som @TorbenMadsen) ser konceptet i et helt andet lys. Det hjælper jo heller ikke at en del af pigerne tilsyneladende blot udnytter konceptet til at udbyde ydelser i klassisk gp forstand. Jeg er grundliggende enig i at priser ikke bør forhandles, men hvis sb har en helt forkert opfattelse af prisdannelsen, f.eks. timepris 1000kr, date varighed 5 timer, bliver 5000kr, bør man nok gå i rette med dem. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
Jolly Roger skrev, for 3 minutter siden:

Man må jo konstatere at der råder vild forvirring og delte meninger om hvad sb/sd konceptet egentligt går ud på. Din (og min) opfattelse dækker vel konceptet i klassisk forstand, mens andre (som @TorbenMadsen) ser konceptet i et helt andet lys. Det hjælper jo heller ikke at en del af pigerne tilsyneladende blot udnytter konceptet til at udbyde ydelser i klassisk gp forstand. Jeg er grundliggende enig i at priser ikke bør forhandles, men hvis sb har en helt forkert opfattelse af prisdannelsen, f.eks. timepris 1000kr, date varighed 5 timer, bliver 5000kr, bør man nok gå i rette med dem. 

Igen er jeg enig, men hvis man betaler 1000 kr for at have sex en bil så synes jeg næsten ligeså godt man kan finde en GP som man ved er bekvem med det hun laver og ikke presse helt unge piger med store forventninger ud i noget som man egentlig godt ved de ikke rigtig har lyst til,  så alle kan få en god oplevelse. det er bare min mening :)
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Det er ihvertfald utrolig spændende se at der så stor forskel på forståelsen af hvad sugar-dating går ud på. Jeg forbinder nødvendigvis ikke sex og sugar-dating med hinanden kan godt havde en sugar-date over længere tid bare fordi hun er intelligent, sød, sjov og spændende at snakke med. Jeg søger nok også  det som det Amandacassiopeia i en anden tråd noget så klogt kaldte en kun-for-sjov-kæreste, hvor tillid og følelser vil spille en stor rolle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
Halsø skrev, for 6 minutter siden:

Det er ihvertfald utrolig spændende se at der så stor forskel på forståelsen af hvad sugar-dating går ud på. Jeg forbinder nødvendigvis ikke sex og sugar-dating med hinanden kan godt havde en sugar-date over længere tid bare fordi hun er intelligent, sød, sjov og spændende at snakke med. Jeg søger nok også  det som det Amandacassiopeia i en anden tråd noget så klogt kaldte en kun-for-sjov-kæreste, hvor tillid og følelser vil spille en stor rolle. 

Er jeg den eneste der tænker, at en kold og kynisk “babe”, kunne tage røven på en godtroende, romantisk anlagt “daddy”? Jeg siger ikke at det sker, men potentialet er da til stede. Ligesom potentialet til at skruppelløse mænd udnytter en piges sårbare situation er til stede.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
Jolly Roger skrev, for 1 minut siden:

Er jeg den eneste der tænker, at en kold og kynisk “babe”, kunne tage røven på en godtroende, romantisk anlagt “daddy”? Jeg siger ikke at det sker, men potentialet er da til stede. Ligesom potentialet til at skruppelløse mænd udnytter en piges sårbare situation er til stede.

Jeg er godtroende, men ikke dum :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner

Der findes to slags beskrivelser af hvad sugardating går ud på.

Den ene er hvad jeg kalder skueværdier som nogle fikse markedsføringsfolk har fundet på for at få sugardating til at se pænt og nydeligt ud så man endda ville anbefale sin egen datter at springe ud i det. Men i virkeligheden er det kun et dække for at prostitution kan udøves i flere forskellige former og grader.

Og så er der virkelighedens sugardating som viser at alle piger er på sugardaters for at tjene penge på en eller anden måde. Lige fra platoniske dinnerdates til hard core gadeluder manerer på bagsædet af diverse biler.

Men en ting af sikkert, jeg har været 4 år på sugardaters og mødt mange men jeg har aldrig mødt en pige som reelt var interesseret i mig som person. Det kan være de siger det og forsøger at spille rollen men deres primære motivation er at tjene penge og måske få en oplevelse oven i hatten . Det kan være nogen mænd falder for deres forlorne charme og spil. Men en ung velfungerende studerende  med mange veninder og venner har squ ikke tid til hænge ud med  en gammel stodder. Vågn lige op. Men naturligvis er der sikkert undtagelser fra reglen. Sugerdaters er et meget broget sted og det er i mine øjne en del af det tiltrækkende ved det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø
TorbenMadsen skrev, for 3 timer siden:

Kære venner

Der findes to slags beskrivelser af hvad sugardating går ud på.

Den ene er hvad jeg kalder skueværdier som nogle fikse markedsføringsfolk har fundet på for at få sugardating til at se pænt og nydeligt ud så man endda ville anbefale sin egen datter at springe ud i det. Men i virkeligheden er det kun et dække for at prostitution kan udøves i flere forskellige former og grader.

Og så er der virkelighedens sugardating som viser at alle piger er på sugardaters for at tjene penge på en eller anden måde. Lige fra platoniske dinnerdates til hard core gadeluder manerer på bagsædet af diverse biler.

Men en ting af sikkert, jeg har været 4 år på sugardaters og mødt mange men jeg har aldrig mødt en pige som reelt var interesseret i mig som person. Det kan være de siger det og forsøger at spille rollen men deres primære motivation er at tjene penge og måske få en oplevelse oven i hatten . Det kan være nogen mænd falder for deres forlorne charme og spil. Men en ung velfungerende studerende  med mange veninder og venner har squ ikke tid til hænge ud med  en gammel stodder. Vågn lige op. Men naturligvis er der sikkert undtagelser fra reglen. Sugerdaters er et meget broget sted og det er i mine øjne en del af det tiltrækkende ved det.

Jeg synes du tegner et lidt sort og hvidt billede af virkeligheden. Det er ihvertfald ikke mit syn på det. Jeg har oplevet flere piger være yderst interesseret i hvem og hvordan jeg har det (da jeg også gør det omvendt)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også lige byde ind. For jeg er grundlæggende enig i, at der ikke kun er én opfattelse af, hvad sugardating er.

Har skrevet med flere piger, der henviser til den ‘klassiske form’ - ‘jeg tilbyder mit selskab- du betaler for min tid’. 

Den er jeg ikke interesseret i - men er jeg så galt på den? Det synes jeg ikke, for sugardating er vel det, vi gør det til. Hvis vi finder fælles fodslag med en SB, så er stereotyper vel ligegyldige...

Og så vil jeg da også sige, at jeg har mødt flere piger, der var meget interesseret i mig (men sædvanligvis først efter første møde) - så de findes skam. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sandhedstesten på at sugardating hovedsagelug er prostitution er, at vi sammen diskuterer emnet på sitet EROGUIDE! Hvis I ikke søgte ludere på sugardaters hvorfor så skrive på dette site hvor der annonceres med sexydelser og pigerne kan logge på som glædespiger?

Selvbedrag er åbenbart ret udbredt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Her vil jeg faktisk give @TorbenMadsen ret, hvis du efterlyser eller føler behov for at anmelde en "Sugarbabe" så er det ikke sugardating (som jeg opfatter det), hele sektionen her giver hat mening for mig, men nu når den er her... så er den da meget sjov.

Da jeg startede med at sugardate for maaaaange år siden, så var det primært sex jeg jeg fik (det var klart det nemmeste at få i stand ret hurtigt) - men lige så hurtigt fandt jeg ud af, at det jo netop var for at undgå den professionelle oplevelse at jeg besværede mig selv med sugardaters.dk, og ændrede min taktik, og brugte energien (og pengene) på at bygge en relation op der mindede mere om et kæreste-forhold, uden at være det - det var det jeg manglede og det der gav værdi for mig.

Jeg kan stadigt ikke forstå de mænd der bare søger sex, overhovedet gider at bruge tid på sugardaters, min påstand vil være at det fås nemmere, billigere og muligtvis også bedre, hvis man brugte et medie der er indrettet til det formål. Her kunne selvbedrag være en forklaring, jeg tror selv jeg led under det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Christina ssbbw skrev, den 24/10/2018 at 15:20:

Gør dig selv og pigen en tjeneste og lad være. Vi yder en service og vil du ikke betale den pris vi vil have, så find en pige du bedre har råd til. Jeg er ikke engang gået ind i branchen endnu og har allerede afvist den første fordi han blev ved med at komme med stikpiller om min pris. Sådan noget gør mig tørrere end Saharas ørken og så mister jeg helt lysten til at lege med ham. 

Så lad være med at lege. Selvfølgelig går det begge veje og man skal kun sige nej.. Både som mand og kvinde. Og så må finde sig til rette med en fair pris. For begge parter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
KristianB skrev, for 9 minutter siden:

Så lad være med at lege. Selvfølgelig går det begge veje og man skal kun sige nej.. Både som mand og kvinde. Og så må finde sig til rette med en fair pris. For begge parter. 

Jeg har valgt en yderst fair pris og har ikke haft problemer med at finde en kunde de dage hvor jeg har haft lyst. Tværtimod. Altså må de mænd også synes det er en fair pris. Så hvis nogle synes det er for dyrt, så må de jo scrolle videre og finde en anden skøn gp'er der er lidt billigere. Men at presse en pige i pris og så ringe mens hun venter og presse hende yderligere som han selv skriver han gør, det er ikke ok. De finder sig kun i det fordi de er så unge. Var det mig, så var han blevet afvist og blokeret og så havde jeg fundet dildoen frem. Hellere det end finde sig i at blive så dårligt behandlet! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, den 25/10/2018 at 15:39:

Så du vil ha en ung uerfaren pige til en polsk GPs pris?   Hun må ikke være prof men hun skal betales som en prof. 
Man kan ikke forvente at finde en sådan pige som er engageret i en uden man giver lidt af sig selv, ellers ved man ikke hvordan kvinder fungere. 

 

ShesAllThat skrev, den 25/10/2018 at 15:43:

Desuden troede jeg konceptet gik ud på en mand skulle ha LYST til at hjælpe en ung pige med gaver og penge, det der lyder på ingen måde som forkælelse at blive bollet bag i en bil, uden nogen sikkerhed og til små penge. Konceptet er vitterligt gået tabt, 

Det er sjældent nogen af dem man møder på SD som vil være engageret i ens person. De ønsker som ofte blot at tjene hurtige penge på engangsknald. Fornemmer man at de er engageret i ens person, er det som ofte en facade eller skuespil. Man kan ligeså godt være realistisk omkring det. "Forkælelse" er jo blot kodesprog for en kunde som er villig til at betale en høj pris for en sexydelse.  

Konceptet har stort set været tabt fra starten af. Der er få mænd der har lyst til at hjælpe en ung pige hvis man fornemmer at det hele bare er en facade. Efter kort tid på SD opdager man at konceptet er en illusion, og at SD bare er en alternativ form for prostitution, som blot giver sig ud for at være noget andet. Og så ender det jo bare med at være en økonomisk transaktion. Du sørger for at opfylde din del af aftalen, og pigen gør forhåbentlig det samme. Mere kan man ikke forvente. Jeg bilder derfor ikke mig selv ind at jeg er i gang med at hjælpe nogen. Jeg er i færd med at købe en vare. Så i virkeligheden laver vi bare en aftale som er til gensidig fordel for begge parter. 

Jeg tror at det er på tide at droppe al selvbedraget omkring SD konceptet. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Christina ssbbw skrev, for 36 minutter siden:

Jeg har valgt en yderst fair pris og har ikke haft problemer med at finde en kunde de dage hvor jeg har haft lyst. Tværtimod. Altså må de mænd også synes det er en fair pris. Så hvis nogle synes det er for dyrt, så må de jo scrolle videre og finde en anden skøn gp'er der er lidt billigere. Men at presse en pige i pris og så ringe mens hun venter og presse hende yderligere som han selv skriver han gør, det er ikke ok. De finder sig kun i det fordi de er så unge. Var det mig, så var han blevet afvist og blokeret og så havde jeg fundet dildoen frem. Hellere det end finde sig i at blive så dårligt behandlet! 

Er enig. Forstår ikke helt, hvad debatten er på? Pige siger pris, dreng siger nej og en anden pris. Enten bliver man enige ellers går man videre... ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
KristianB skrev, for 17 minutter siden:

Er enig. Forstår ikke helt, hvad debatten er på? Pige siger pris, dreng siger nej og en anden pris. Enten bliver man enige ellers går man videre... ;-)

Jeg misforstod dig og troede du var uenig med mig og enig med trådstarter. Undskyld. :oops:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KristianB
Christina ssbbw skrev, for 14 minutter siden:

Jeg misforstod dig og troede du var uenig med mig og enig med trådstarter. Undskyld. :oops:

Er ikke helt enig i det med du skriver med unge.. De kan jo bare sige nej.? Det da det samme med en mand som er ung/ny... Eller så skal man ikke være i branchen, hvis man ikke kan sige nej. Tror generelt dreng vil betale så lidt så muligt og pige vil have så meget så muligt... Er så gammel at jeg ikke tager det så tungt, men siger tit nej, det for meget for mig. Og så sker der ofte ikke mere. Er altid meget (for meget nogle gange) omhyggelig med at aftale betingelser og pris. Inden man mødes. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, den 24/10/2018 at 15:04:

Hej
Har egentlig med pæn succes fundet nogle dejlige dates på Sugardaters. 
Jeg har altid bare betalt, det som de sagde, hvad deres niveau nu var eller takket nej tak, hvis det var for højt.
Har så lige skrevet med to (uafhængigt af hinanden), som begge havde et fair niveau, men jeg kunne så ikke lade være med at spørge til en pris 1/3 del lavere. Jeg nævner bevidst ikke priserne, da det ikke det jeg vil diskutere. 

Det blev de sku begge lidt fornærmet over. 
Hvad er jeres erfaringer med at forhandle pris?
Hvilken taktik bruger I evt.? 

Jeg har først nu kigget på tråden, da sukkerpiger egentlig ikke interesserer mig et hak.

Det med niveau kan jo altid diskuteres og forstås på flere planer. Og af begge parter. Menes der f.eks det kulturelle- eller det økonomiske niveau?

Menes der ......... neeej, det her bliver sgu' for besværligt. Søg hellere en glædespige, gerne en velrenommeret, hvor priserne ligger fast.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...