Hop til indhold
Deli

Prisforhandling (efterlyser taktik)

Recommended Posts

Hej
Har egentlig med pæn succes fundet nogle dejlige dates på Sugardaters. 
Jeg har altid bare betalt, det som de sagde, hvad deres niveau nu var eller takket nej tak, hvis det var for højt.
Har så lige skrevet med to (uafhængigt af hinanden), som begge havde et fair niveau, men jeg kunne så ikke lade være med at spørge til en pris 1/3 del lavere. Jeg nævner bevidst ikke priserne, da det ikke det jeg vil diskutere. 

Det blev de sku begge lidt fornærmet over. 
Hvad er jeres erfaringer med at forhandle pris?
Hvilken taktik bruger I evt.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Gør dig selv og pigen en tjeneste og lad være. Vi yder en service og vil du ikke betale den pris vi vil have, så find en pige du bedre har råd til. Jeg er ikke engang gået ind i branchen endnu og har allerede afvist den første fordi han blev ved med at komme med stikpiller om min pris. Sådan noget gør mig tørrere end Saharas ørken og så mister jeg helt lysten til at lege med ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Deli,

Ganske enig med Ssbbw Kbh, såfremt du ikke vil betale prisen, så finde noget andet. Det er jo udbud og efterspørgsel, er efterspørgslen stor, så stiger prisen - jeg betaler gerne prisen, bare de lovede holder, men billeder og info er ofte ren fantasi. Nu ved jeg ikke hvad du laver, men tænk hvis konsekvent mente, at du fik 1/3 mere end du var værd!

Erik

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ssbbw Kbh skrev, for 8 minutter siden:

Gør dig selv og pigen en tjeneste og lad være. Vi yder en service og vil du ikke betale den pris vi vil have, så find en pige du bedre har råd til. Jeg er ikke engang gået ind i branchen endnu og har allerede afvist den første fordi han blev ved med at komme med stikpiller om min pris. Sådan noget gør mig tørrere end Saharas ørken og så mister jeg helt lysten til at lege med ham. 

Som jeg skriver, så har jeg også fulgt det råd og bruger fremadrettet. Jeg kom jo bare til at tænke på og som Fireman skriver, det er jo udbud og efterspørgsel og uden det kan sammenlignes overhovedet, men andre steder prutter man jo gladeligt om prisen fx. hos en håndværker. 

Redigeret af Deli
tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 3 minutter siden:

Som jeg skriver, så har jeg også fulgt det råd og bruger fremadrettet. Jeg kom jo bare til at tænke på og som Fireman skriver, det er jo udbud og efterspørgsel og uden det kan sammenlignes overhovedet, men andre steder prutter man jo gladeligt om prisen fx. hos en håndværker. 

Start selv med at komme med et bud, som pigerne kan modtage eller afvise. Det har jeg held med og priserne er faldet efter jeg begyndte på det :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, Lige nu:

Start selv med at komme med et bud, som pigerne kan modtage eller afvise. Det har jeg held med og priserne er faldet efter jeg begyndte på det :D 

Se det kunne man jo bruge til noget. Takker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Deli skrev, for 9 minutter siden:

Som jeg skriver, så har jeg også fulgt det råd og bruger fremadrettet. Jeg kom jo bare til at tænke på og som Fireman skriver, det er jo udbud og efterspørgsel og uden det kan sammenlignes overhovedet, men andre steder prutter man jo gladeligt om prisen fx. hos en håndværker. 

Nu er det ikke en håndværker du skal have besøg af. Og du kan være ligeglad med om håndværkeren er glad eller gnaven mens han udfører det du har hyret ham til. Men hvis en SB/GP ikke er glad, så vil du komme til at få et kedeligt knald hvis du overhovedet får noget. Og at starte med at sige at du ikke mener hun er den pris værd, det er en meget dårlig idé. Hvorimod hvis du finder en du har råd til og giver hende en æske chokolade eller buket blomster (også selvom det er noget der ikke koster mange penge) når I mødes, så tror jeg du får ekstra god service fordi pigen bliver smigret. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Lad være med at prutte om prisen, det ødelægger stemningen, spørg, accepter eller drop det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere der vil fortælle, at jeg ikke skal prutte/forhandle om prisen?
Har forstået jeres holdning og som jeg skriver, det gør jeg heller ikke normalt. 

Men som NewPunter var så venlig at skrive, så er der måske en elegant måde, at få en anden pris, end SB lige selv har i tankerne. Hvilket JEG ikke kan se, at der er noget galt i!
 

Redigeret af Deli
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Du kan skrive “det ligger ud over mit budget desværre, ærgerligt du virker ellers sød” - hvishun da virker sød :) 

Hvis hun gerne vil møde dig, vil hun spørge hvad dit budget er, og så kan I jo snakke om det. 

Jeg har selv bare betalt hvad der blev bedt om, men i de tilfælde hvor jeg enten ikke kunne eller ville, har jeg ofte oplevet at der blev spurt ind til hvad mit budget så var :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nemtøs

Kan  kun  tilslutte  mig  de  andre herinde  - dårlig  stil  at  prutte  om prisen. 

De  gange  jeg har lavet  en aftale  på sd  har  jeg  bedt  manden  om  at komme  med  hans  ønsker  til  mig  - altså  beskrive  hvad  han  ønsker  og  forventer  samt  hvad  han  vil  give  mig  for  oplevelsen. 

Jeg har  fået  henvendelser  der  lyder  hvad  koster  1 time?  Dem undlader jeg at svare  på,  ligesom  mænd  der  ønsker  en  gratis  oplevelse.

Held  og lykke med din søgen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Havde på et tidspunkt kontakt til en interessant SB - men hendes pris var betydeligt over mit budget (i hvert fald hvad jeg ville give) og så sluttede den samtale.

Løb ind i hende et års tid efter, og der var prisen kommet ned i et fornuftigt niveau, og det medførte også en del aftaler. Prisen var altid den samme - men tiden blev længere og længere :) Hun er desværre ikke aktiv mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pik sprøjt
Ssbbw Kbh skrev, for 7 timer siden:

Nu er det ikke en håndværker du skal have besøg af. Og du kan være ligeglad med om håndværkeren er glad eller gnaven mens han udfører det du har hyret ham til. Men hvis en SB/GP ikke er glad, så vil du komme til at få et kedeligt knald hvis du overhovedet får noget.

 

Nemtøs skrev, for 6 timer siden:

Kan  kun  tilslutte  mig  de  andre herinde  - dårlig  stil  at  prutte  om prisen. 

Uanset om det er håndværkeren, mekanikeren eller GP'en er det dårlig stil at prutte om prisen, de har jo sat deres pris efter hvad de mener, ydelsen skal koste,

vi skal jo alle have mad på bordet og gerne lidt lommepenge. Hvis du prutter om prisen risikerer du også kvaliteten ikke er som forventet,

Kvalitet og oplevelser koster penge.

Accepter prisen, eller søg andre steder.

Mange der ikke vil betale for ydelser, som de mener er for dyre, bliver gør det selv folk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 9 timer siden:

Hej
Har egentlig med pæn succes fundet nogle dejlige dates på Sugardaters. 
Jeg har altid bare betalt, det som de sagde, hvad deres niveau nu var eller takket nej tak, hvis det var for højt.
Har så lige skrevet med to (uafhængigt af hinanden), som begge havde et fair niveau, men jeg kunne så ikke lade være med at spørge til en pris 1/3 del lavere. Jeg nævner bevidst ikke priserne, da det ikke det jeg vil diskutere. 

Det blev de sku begge lidt fornærmet over. 
Hvad er jeres erfaringer med at forhandle pris?
Hvilken taktik bruger I evt.? 

Jeg acceptere aldrig prisen uden "forhandling" med mindre hendes bud er lavt. Som regel giver jeg et modbud som er under der jeg er villig til at betale og vi ender et sted midt imellem, eller hun afviser og det bliver ikke til noget.

I situationer hvor du mærker pigen mangler penge nu og her kan du kører den hårdt og holde fast i dit lave udspil. Jeg har endda forlagt et større nedslag mens hun står og venter  ... Groft men i flere situationer har det virket at få det til 1/3 del af hendes forlangende. Jeg synes faktisk det er frækt at presse dem. De kan jo bare sige nej tak.

Men de fleste piger der forlanger en meget høj pris er tålmodige og ikke mulige at presse. Hold dig frem dem de er aldrig det værd.

Og husk der er ALTID en anden sød flot pige på sd også selv om du har set dig varm på en bestemt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
TorbenMadsen skrev, for 13 timer siden:

Jeg acceptere aldrig prisen uden "forhandling" med mindre hendes bud er lavt. Som regel giver jeg et modbud som er under der jeg er villig til at betale og vi ender et sted midt imellem, eller hun afviser og det bliver ikke til noget.

I situationer hvor du mærker pigen mangler penge nu og her kan du kører den hårdt og holde fast i dit lave udspil. Jeg har endda forlagt et større nedslag mens hun står og venter  ... Groft men i flere situationer har det virket at få det til 1/3 del af hendes forlangende. Jeg synes faktisk det er frækt at presse dem. De kan jo bare sige nej tak.

Men de fleste piger der forlanger en meget høj pris er tålmodige og ikke mulige at presse. Hold dig frem dem de er aldrig det værd.

Og husk der er ALTID en anden sød flot pige på sd også selv om du har set dig varm på en bestemt. 

Jeg må indrømme jeg bliver mega forarget når du skriver du vil presse dem ned til en tredjedel af deres pris, glad for jeg ikke har mødt dig.
De har sat en pris fordi de er komfortable med den, jeg er enig i man ikke kan forvente 3000 kr for at gå ud drikke en kop kaffe men at presse helt unge piger så langt udover deres komfortable pris niveau, det er direkte udnyttelse i mine øjne. Det kan du regne ud ingen ville gøre medmindre de var i penge nød. 

Redigeret af ShesAllThat

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 27 minutter siden:

Jeg må indrømme jeg bliver mega forarget når du skriver du vil presse dem ned til en tredjedel af deres pris, glad for jeg ikke har mødt dig.
De har sat en pris fordi de er komfortable med den, jeg er enig i man ikke kan forvente 3000 kr for at gå ud drikke en kop kaffe men at presse helt unge piger så langt udover deres komfortable pris niveau, det er direkte udnyttelse i mine øjne. Det kan du regne ud ingen ville gøre medmindre de var i penge nød. 

Har lige tjekket på annoncelight du kan få et hurtigt knald til 400 kr. Mange af de unge piger på sd forventer 1500,-2000 kr for det samme.  Hvis der reelt er tale om en halv prostitueret pige er det jo en vild overpris. 

Min pointe er pigerne på sd tager røven på en hvis man ikke ser det som et marked og spiller prisspillet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
TorbenMadsen skrev, for 1 minut siden:

Har lige tjekket på annoncelight du kan få et hurtigt knald til 400 kr. Mange af de unge piger på sd forventer 1500,-2000 kr for det samme.  Hvis der reelt er tale om en halv prostitueret pige er det jo en vild overpris. 

Min pointe er pigerne på sd tager røven på en hvis man ikke ser det som et marked og spiller prisspillet.

Ja, du kan få et hurtigt knald hvor du kommer ind af døren har et kvarter og så skal du være ude igen hos en udenlandsk professionel pige. 
Der forventes også en SD vil snakke, være interesseret og involveret og jeg har personligt aldrig set en "daddy" hvor det kun har taget et kvarter, altid nærmere 2-3 timer, hvis man også skal dirkke vin og snakke og snakke bagefter.  Så du kan på ingen måde sammenligne de to ting. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Deli skrev, for 22 timer siden:

Flere der vil fortælle, at jeg ikke skal prutte/forhandle om prisen?
Har forstået jeres holdning og som jeg skriver, det gør jeg heller ikke normalt. 

Men som NewPunter var så venlig at skrive, så er der måske en elegant måde, at få en anden pris, end SB lige selv har i tankerne. Hvilket JEG ikke kan se, at der er noget galt i!
 

Dem der sælger sex på sd fast er vant til man ikke bare acceptere deres udspil.

Og så er der prinssetyperne der mener de er guld værd og bliver fornærmede 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 1 minut siden:

Ja, du kan få et hurtigt knald hvor du kommer ind af døren har et kvarter og så skal du være ude igen hos en udenlandsk professionel pige. 
Der forventes også en SD vil snakke, være interesseret og involveret og jeg har personligt aldrig set en "daddy" hvor det kun har taget et kvarter, altid nærmere 2-3 timer, hvis man også skal dirkke vin og snakke og snakke bagefter.  Så du kan på ingen måde sammenligne de to ting. 

De fleste af de ca 15 unge piger jeg har betalt for sex har det foregået i bil da ingen af os har et sted ... Og de fleste er lukkede som en østers de ønsker ikke at dele private ting så "samtale og samværd" er illusorisk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
TorbenMadsen skrev, for 5 minutter siden:

De fleste af de ca 15 unge piger jeg har betalt for sex har det foregået i bil da ingen af os har et sted ... Og de fleste er lukkede som en østers de ønsker ikke at dele private ting så "samtale og samværd" er illusorisk.

Det forstår jeg så godt nok heller ikke at man gider.

Men jeg tænker at hvis man gad smide nogen flere penge efter det ville man også finde dem der gerne ville give en god oplevelse. 

Redigeret af ShesAllThat

Del dette indlæg


Link til indlæg
ShesAllThat skrev, for 32 minutter siden:

Det forstår jeg så godt nok heller ikke at man gider.

Men jeg tænker at hvis man gad smide nogen flere penge efter det ville man også finde dem der gerne ville give en god oplevelse. 

Det er meget muligt, men det er ikke mit behov at lege kærester med en ung pige, så jeg har ingen erfaring med det. Jeg har et sex behov og søger på sd i håbet om at finde piger der gør det ikke kun for pengene så skyld (spænding/ grænseoverskridende) eller som er helt nystartede med at sælge sex. Og det lykkes faktisk tit. Andre gange bliver man taget ved næsen fordi pigen er meget mere erfaren end hun giver sig ud for.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat
TorbenMadsen skrev, Lige nu:

Det er meget muligt, men det er ikke mit behov at lege kærester med en ung pige, så jeg har ingen erfaring med det. Jeg har et sex behov og søger på sd i håbet om at finde piger der gør det ikke kun for pengene så skyld (spænding/ grænseoverskridende) eller som er helt nystartede med at sælge sex. Og det lykkes faktisk tit. Andre gange bliver man taget ved næsen fordi pigen er meget mere erfaren end hun giver sig ud for.  

 

Så du vil ha en ung uerfaren pige til en polsk GPs pris?   Hun må ikke være prof men hun skal betales som en prof. 
Man kan ikke forvente at finde en sådan pige som er engageret i en uden man giver lidt af sig selv, ellers ved man ikke hvordan kvinder fungere. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ShesAllThat

Desuden troede jeg konceptet gik ud på en mand skulle ha LYST til at hjælpe en ung pige med gaver og penge, det der lyder på ingen måde som forkælelse at blive bollet bag i en bil, uden nogen sikkerhed og til små penge. Konceptet er vitterligt gået tabt, 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TorbenMadsen skrev, for 50 minutter siden:

Dem der sælger sex på sd fast er vant til man ikke bare acceptere deres udspil.

Og så er der prinssetyperne der mener de er guld værd og bliver fornærmede 

Hvorfor er man en prinsetype, fordi man ikke forhandler pris med kvinderne ?  Dernæst forholder det sig vel næppe således, at fordi man har betalt en markedspris eller en pris der ligger under, så synes man at oplevelsen var i top (pigen er guld værd)

Jeg kan så godt forstå, at nogen ikke vil lade sig diktere en bestemt adfærd omkring pris. Jeg kan samtidigt godt forstå, at mange kvinder hurtigt afviser at bruge tid på, om der er basis for et besøg.  Sådan er det jo, og så må man jo gøre op mig sig selv, hvordan man forholder sig de oplyste priser.  Tingene er jo ikke sort/hvide. Der er jo nogen kvinder der gerne forhandler og andre gør ikke.  

Reelt findes der jo beslægtede issues.  Nogen ringer og spørger om BJ er uden. Her kan man jo også forvente forskellige reaktioner, som

  • Nej, men du er stadig velkommen
  • Tror du jeg er en idiot - Bang på med røret.
  • og selvfølgelig også meget midt imellem

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...