Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa.

Jeg har et par dage i Århus og kunne godt tænke mig en gang massage med fuldpakke.

Må jo indrømme at både day og Farida lyder meget tiltalende ;)

Er der nogen der ved om de stadig holder til på NN?

På forhånd tak for hjælpen :)

Ja, det gør de.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen Gammel! :)

Efter at have læst hele tråden her blir det svært at vælge mellem de to - men mon ikke jeg finder en løsning ;)

Nogen der har præferencer?

Forsat god dag :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Tak for hjælpen Gammel! :)

Efter at have læst hele tråden her blir det svært at vælge mellem de to - men mon ikke jeg finder en løsning ;)

Nogen der har præferencer?

Forsat god dag :)

Løsning: Book begge på en gang, lidt dyrt men faneme sjovt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for hjælpen Gammel! :)

Efter at have læst hele tråden her blir det svært at vælge mellem de to - men mon ikke jeg finder en løsning ;)

Nogen der har præferencer?

Forsat god dag :)

Tak - og i lige måde.

Som at vælge mellem pest eller kolera, passer ikke lige her! Ferrari eller Lamborghini er et bedre billede, og man må gøre sig sine egne erfaringer for at finde ud af hvem, der er hvilken. God tur! :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

@ Århuselsker: Jeg ville lyve hvis ikke jeg sagde tanken havde strejfet mig :D

@ Gammelnok: Du har helt ret, lidt som at vælge mellem bøf eller... Bøf? :)

Tak for hjælpen igen. Jeg har været flittig læser men sjælden skribent, dejligt der er nogen der gider give sig tid til at hjælpe.

Hilsen Jayjay.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ville være dårlig stil hvis jeg ikke lige smed en kort anmeldelse, når nu jeg har brugt dette steds fortrinlige medlemmer til hjælp :)

Det blev Day, og alle mine forventninger holdt stik!

Hold da op en GFE! Kan ikke helt forklare hvad der skete, vi svingede bare 100% tror jeg. Det er vist det man kalder kemi! :)

Jeg fik ikke hele timen brugt, kun ca. 45 min, men blev tilbudt massage efterfølgende og takkede nej. Så det er min egen fejl. Var heeeelt færdig.

Det er på ingen måde sidste gang jeg har været forbi der :)

Godt man er i Århus ofte på forretning Hehe ;)

Hilsen JayJay

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa. Så blev ventetiden alligevel for lang, i Faridas fraværd, hun er på ferie.

Så prøvede lykken bare at komme uden at bestille tid, det var en ny pige der åbnet, hade endelig regnet med det var Day der skulle besøges, men hun var optaget. 

Så det blev Pii eller Pee noget i den retning, hun er rimelig høj af en thai at være med et super sødt smil, ud fra kjolen at bedømme var hun udstyret med en ret god krop rimelig slank. 

Så jeg røg ind på briksen, og massagen startet, hvis det er en god dybdegående massage man går efter, så skal man nok vælge en anden.

Men hvis det er en hyggelig afslapende  oliemassage, med god snak og grin, er det noget over middel, efter hånden var hun blevet færdig med bagsiden så der skulle der vendes.

Mig om på ryggen det var en ret god udsigt jeg nu hade fået, og smilet var der stadig, og det varede da heller ikke så længe inden spørgsmålet kom,

vi blev enige om hele pakken var sgu nød til at se hende uden den stramme kjole.

Sikke en krop er dukket op, slank og fast brysterne er hjulpen lidt, lige tilpas efter min mening.

Gfe oplevelsen manglede lidt i forhold til farida, men stadig over middel ved første besøg,  

Så klart anbefaling fra mig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fint sted, har været der 3 gange. Et af de få steder hvor pigerne kan finde ud af os spille pik. Mange thaier gør det kun for at få ekstra kroner, og er piv ringe med en pik i hånden. Her er det langt bedre og bedre indlevelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er igennem de sidste par uger lykkedes mig at tjene lidt af de der skillinger, der er SÅ hemmelige, at hverken den ene eller den anden SKAT skal vide noget om dem... :mrgreen:

 

Det besluttede jeg i dag at fejre med et besøg på N & N her lige over middag, og der var ingen andre gæster, da jeg ankom.

 

Jeg kunne ikke bestemme mig for, om lysten gik i retning Farida eller Day i dag, så djævlen for i mig og jeg bestilte en times fuld pakke med dem begge.....

 

What's to say?... DEN nye form for opgave tog begge de unge, indbydende damer meget seriøst, og der gik masser af både konkurrence, eksperimenter og sjov og ballade i den i løbet af den gode time, det varede.. :P

 

Det var dobbelt op på sædvanlig timetakst, men meget meget meget meget mere end dobbelt glæde!!! :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P  :-P

En vildt intens, våd, varm, erotisk og absolut fantastisk stund i noget, der må være tæt på Himmeriget!

 

PS: Pigerne fortalte i øvrigt, at de har fået en ny kollega.... hvis man vil møde hende, er det dog om eftermiddagen/aftenen, da hun først møder ind kl. 16.

 

Vh. Sidespringeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mærkeligt efter SS' sidste anmeldelse snart tre uger siden, at der pludselig ikke kom flere kommentarer... ikke mindst i betragtning af at stedet er ret populært...? Har ingen været der i dette tidsrum ? Nogen der ved, om det stadig er Day og Farida der huser stedet ?

PS.: SideS. Lyder til det var en helt vild go' oplevelse du havde dér ! Jeg er SLET ikke misundelig... lol !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lille update fra mig:

 

Besøgte NN her forleden da jeg alligevel var på de kanter.

 

FIk "massage" af en veltalende og meget smilende Farida.

 

Massage er sat i " da der ikke var meget massage over det efter jeg havde bestilt hele pakken. Ret hurtigt blev jeg vendt om og hendes mund blev flittigt brugt til andet end at tale med :-).

 

Hun er sød og kærlig, også bagefter, men måske ikke særlig indlevende (måske noget med kemi?)

 

chance for gentagelse? - ja og måske endda en 4 hands med Day hvis det er muligt :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en lille update fra mig:

 

Besøgte NN her forleden da jeg alligevel var på de kanter.

 

FIk "massage" af en veltalende og meget smilende Farida.

 

Massage er sat i " da der ikke var meget massage over det efter jeg havde bestilt hele pakken. Ret hurtigt blev jeg vendt om og hendes mund blev flittigt brugt til andet end at tale med :smile:.

 

Hun er sød og kærlig, også bagefter, men måske ikke særlig indlevende (måske noget med kemi?)

 

chance for gentagelse? - ja og måske endda en 4 hands med Day hvis det er muligt :smile:

 

Hej Brombasse

 

Nu har jeg stadig tilgode at få den fulde pakke hos de kære thaipiger, men lysten er der efterhånden.

Men så bliver jeg bare lidt nysgerrig - når du nu har bestilt den fulde pakke fra starten, er det så bare 1 times sex som på et hvilket som helst andet bordel - bare til 1.000 kr., og er det ok hvis man kan flere gange ?

Hvis det forholder sig sådan, så lyder det jo meget billigt, men hvis den fulde pakke er for 45 min. massage, og så lidt varieret sex til sidst (med kun 1 udløsning), så er det vil ok, men ikke særlig billigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brombasse

 

Nu har jeg stadig tilgode at få den fulde pakke hos de kære thaipiger, men lysten er der efterhånden.

Men så bliver jeg bare lidt nysgerrig - når du nu har bestilt den fulde pakke fra starten, er det så bare 1 times sex som på et hvilket som helst andet bordel - bare til 1.000 kr., og er det ok hvis man kan flere gange ?

Hvis det forholder sig sådan, så lyder det jo meget billigt, men hvis den fulde pakke er for 45 min. massage, og så lidt varieret sex til sidst (med kun 1 udløsning), så er det vil ok, men ikke særlig billigt.

 

Hej Kælepot.

 

Jeg har selv haft fornøjelsen af Day vel efterhånden 15-20gange det seneste år.

 

når jeg har bestil BtB ved ankomst, så er der kælemassage/opvarmning i hmm 15-20minutter vil jeg tro, må indrømme at jeg ikke kigger på klokken, og det gør hun heller ikke.. ;)

 

Hvis du vil have en kanon oplevelse med Day, så skal det snart være, hun tager hjem til Thailand på ubestemt tid til oktober har hun fortalt.

 

God tur til oddervej :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Ja, du kan godt komme i bad, selv om det er lidt interimistisk ude i køkkenet....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok, så ingen bruse kabine så man kan skylle sig hvis man kommer lige fra job?

 

 

Jo... Der er en brusekabine ! ellers hvis man har opklarende spørgsmål som disse, så tag dog telefonen og ring.. De bider jo ikke, det er en servicevirksomhed...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Kælepot.

 

Jeg har selv haft fornøjelsen af Day vel efterhånden 15-20gange det seneste år.

 

når jeg har bestil BtB ved ankomst, så er der kælemassage/opvarmning i hmm 15-20minutter vil jeg tro, må indrømme at jeg ikke kigger på klokken, og det gør hun heller ikke.. ;)

 

Hvis du vil have en kanon oplevelse med Day, så skal det snart være, hun tager hjem til Thailand på ubestemt tid til oktober har hun fortalt.

 

God tur til oddervej :P

 

Hej proud....jamen det lyder sandelig også dejligt. Om det er Day eller Farida er vist underordnet for mig, for efter hvad jeg kan læse, så er de vist begge et par rigtig smukke, søde og villige piger.

Men det er væsentligt for mig, at der er mulighed for minimum 2 udløsninger, og derfor er det jo ikke lige meget, om man sexer hele vejen igennem timen, eller om det primært er massage.

15-20 min. fræk pirringsmassage lyder lækkert nok - men er ballet slut, så snart lille-manden har givet efter første gang, eller er hun frisk på en omgang mere, hvis den bette nu orker det ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej proud....jamen det lyder sandelig også dejligt. Om det er Day eller Farida er vist underordnet for mig, for efter hvad jeg kan læse, så er de vist begge et par rigtig smukke, søde og villige piger.

Men det er væsentligt for mig, at der er mulighed for minimum 2 udløsninger, og derfor er det jo ikke lige meget, om man sexer hele vejen igennem timen, eller om det primært er massage.

15-20 min. fræk pirringsmassage lyder lækkert nok - men er ballet slut, så snart lille-manden har givet efter første gang, eller er hun frisk på en omgang mere, hvis den bette nu orker det ?

 

 

Aner det ikke, efter en tur med Day er jeg HELT flad..... :P

 

Der er sgu ikke andet at gøre end at, spørge hende. og et er sikkert, jeg føler mig bestemt ikke snydt for noget som helst når jeg har været på besøg.. alle gange uden undtagelse har været super oplevelse :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

NEJ NEJ til Jaja (eller hvordan hendes navn staves, men hun udtalte det som vi siger ja ja)

 

Havde taget chancen og var kørt forbi N&N uden at have bestilt tid. Tænkte at jeg ville tage chancen og så kunne det være tilfældet om det blev Farida eller Day jeg kom ind til ... troede jeg ... Jeg blev modtaget af et bitte smilende nips jeg ikke havde set før, men tænkte at hun skulle da også have chancen for hun så umiddelbart rimelig sød ud med det generte smil som er typisk for en del thaier.

Jeg blev vist ind i rummet og hun fortalte hvad massagen kostede og kiggede så om jeg ønskede mere og lavede "spillerbevægelse" med hånden ... Sagde så bum bum ... Fik så at vide at det kostede 1.200,- for en time ... velvidende at 1.000,- var det normale på stedet (det skulle sikkert lige prøves eftersom hun aldrig havde set mig før) stod jeg fast på at det var det jeg ville give. Det gik hun så med til uden meget diskussion. En slatten gang "massage" som så blev efterfulgt af en næsten lige så slatten omgang sex. Selv om vi var færdige noget før tid (hun var pænt hurtigt til at få mig vendt - hun havde i hvert fald ikke brugt halvdelen af tiden på ryggen og benene som de normalt gør) så spurgte hun ikke om jeg ville have massage resten af tiden - og gad ikke selv spørge da det sådan set kunne være lige meget ud fra et massagemæssigt synspunkt. Blev tilbudt et bad som jeg sagde ja til. Fik udleveret et ildelugtende håndklæde (nyvasket, men det bar tydeligt præg af at det var blevet opbevaret et fugtigt sted) og efterfølgende et lille glas cola og så var jeg ellers ude af døren igen et stykke før min time var gået og en dårlig oplevelse rigere og 1.000,- kr. fattigere. Det er helt klart et NEJ NEJ fra mig til at besøge Jaja igen!

 

 

Pigen: 7

 

Stedet: 7

 

Massagen: 2

Sex: 4
 

 

Hun er nok omkring 160 høj, vejer ca. 50 kg. Sødt ansigt, pænt slank, men med et par mindre tatoveringer og så ligner det et kejsersnitsar hun har lige under trussekanten. Hun beskrev sig selv som værende 26 år og påstod at hun havde været "her" 3 år (formoder at hun mener i DK - selv om jeg tvivler ud fra at hun kun kunne meget få ord på dansk og kun en lille smule flere på engelsk).

Stedet kender de fleste faste brugere i Århus og omegn nok og ellers er det beskrevet mange gange før - dog er der ikke kommet til at lugte mindre indelukket fugtigt i køkkenet (hvor brusekabinen står)
 

Massagen var mest bare at der blev smurt rigelige mængder med olie på ryggen og benene og så blev det gnubbet ud med bevægelser der skulle minde om massagestrøg. Jeg vil formode at det meste af hendes viden stammer fra at hun selv på et tidspunkt har fået en gang massage og så har forsøgt på at kopiere de ting hun har kunnet huske fra det. Olien blev nødtørftigt tørret af bagefter - men det er en meget fedtet olie de bruger så den er rigtig svær at få af - selv efter et bad føler man sig fedtet.

 

Banditten og kuglerne blev kildet og nusset et par gange under massagen og da jeg blev vendt rundt fik den rigeligt med olie og så tog hun et par strøg med hånden, "nussede" lidt videre og så et par strøg igen. Gummi på - den sædvanlige teknik med at bruge to hænder til at strække gummiet ud og nærmest forsøge på at trække det helt ned over sjoveren uden at rulle det ud (gid der engang var en der ville lære dem både hvordan man ruller kondomer korrekt på og at olie og gummi er en dårlig kombination). Hun satte sig overskrævs på den og red mig halvdårligt i et par minutter før hun steg af og vendte sig om til en doggy. Her fik jeg så gjort mig selv færdig. Ingen kys, ingen fransk (hverken den ene eller den anden vej) undervejs ... i det hele taget ikke den store indlevelse fra hendes side.
 


 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...